Skocz do zawartości

Welcome to RootNode

Welcome to RootNode, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of RootNode by signing in or creating an account.
  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Cytuj

W dniu 19.06.2018 r. doszło do ataku DDoS na serwery nazwa.pl. Atak nastąpił w dwóch etapach. Pierwsze problemy wystąpiły po godzinie 11.00, w tym czasie trudności z dostępem do usług miało ok. 5% Klientów. Atak został zdiagnozowany, a następnie powstrzymany o godzinie 12.00. Drugi atak, o znacznie większej skali, nastąpił o godzinie 12.30. Podczas tego ataku trudności z dostępem do usług dotyczyły ok. 25% Klientów. W efekcie ataku czasy odpowiedzi serwerów na zapytania dotyczące domen były wydłużone lub usługi były chwilowo niedostępne. Pomiędzy godziną 14.03 a 14.06 administratorzy nazwa.pl dokonali restartu firewalli. Podczas 3 minut, w których przebiegała operacja restartu, usługi były niedostępne. O godzinie 14.30 atak został powstrzymany.

http://antyweb.pl/awaria-nazwa-pl-nie-dzialaja-serwery/

 

Przyznać się który się bawił :ph34r:;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 460
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

Tu jeszcze taka czytanka: https://biuroprasowe.nazwa.pl/33099-komunikat-w-sprawie-ataku-ddos

 

2 minuty temu, mck napisał:

Przyznać się który się bawił :ph34r:;)


Mnie bardziej zastanawia jak oni obliczyli te 25% klientów, skoro DNSy nie działały dla wszystkich domen. Czyżby tylko 25% domen było ulokowanych na ich DNSach, czy jeszcze jakieś inna metoda wyliczeń została tu zastosowana?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden z największych, czyli jaki konkretnie?

Tekst sugeruje jakoby ten atak był jednym z największych na polskim rynku usług. Ciekawi mnie, skąd nazwa.pl ma takie dane? Czy może chodzi o jeden z największych ataków na ich infrastrukturę? Któż to wie.

 

Taka typowo medialna papka, bez konkretów.

DNS anycast nazwa.pl nie będzie pierwsza na polskim rynku jak wynika z tekstu. Przecież jest to dostępne w ovh.pl i to dobre kilka lat.

 

Dalej czytamy, że nazwa.pl nie zabezpieczy się przed atakami ddos bo jest to technicznie nie możliwe, ale dodaje że inne firmy z Polski i na świecie też są podatne na atak. Sprawa oczywista, po co wciągać w temat inne firmy gdy atak dotyczy nazwa.pl a nie innych firm.

 

Nasz domowy numer jeden jest nadal w formie.

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Przeczytałem ostatni artykuł prasowy w biurze prasowym tej firmy i zastanawia mnie kilka rzeczy.

https://biuroprasowe.nazwa.pl/33833-nazwa-pl-otwiera-data-center-w-sercu-globalnego-internetu

- Podawanie "mocy infrastruktury" w MW
- "Swoje data center" = dzierżawa pojedynczych usług od innego operatora to posiadanie swojego data center?
- "Dzięki tym lokalizacjom klastry serwerów nazwa.pl są integralną częścią światowego systemu wymiany informacji, czyniąc z firmy usługodawcę o zasięgu globalnym." - wszyscy inni usługodawcy świadczą usługi lokalne?
- "Nazwa.pl, jako pierwsza duża firma hostingowa w Polsce, udostępniła swoim klientom usługę Looking Glass – https://lg.nazwa.pl/ " - ciekawe co na to ATMAN który ma swoje looking glass od ~2005 roku.

Oceńcie sami.

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

Dzięki inwestycjom spółki, serwisy naszych Klientów są dostępne w ułamku sekundy na terenie całej Europy, obu Ameryk, Azji, Afryki i Australii – tłumaczy Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.  

Nie żebym się czepiał, ale potrafi ktoś wyjaśnić jak lokalizacje POP w FRA/AMS, mają wspomóc peer do Australii ? :)

To dalej lekko 300ms, różnica między polską ok 40ms, więc dla WWW już nie zmienia to nic z technicznego punktu widzenia.

Chyba, że się mylę ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu nie podążacie tak szybko za techniką. Wielkość Data Center i jakość jego działania liczymy teraz w MW. Koniec z niepotrzebnym gadaniem o łączach. Najważniejszy jest prąd i grubość doprowadzonych kabli. Przecież kryptowaluty same się nie wykopią 😂

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Suspect napisał:

Po prostu nie podążacie tak szybko za techniką. Wielkość Data Center i jakość jego działania liczymy teraz w MW. Koniec z niepotrzebnym gadaniem o łączach. Najważniejszy jest prąd i grubość doprowadzonych kabli. Przecież kryptowaluty same się nie wykopią 😂

To już wiadomo dlaczego mają problemy do klientów jeśli ci będą zbytnio wykorzystywać procesor, monero musi się zgadzać.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, #Gremsonkowy# napisał:

To już wiadomo dlaczego mają problemy do klientów jeśli ci będą zbytnio wykorzystywać procesor, monero musi się zgadzać.

 

Żeby była jasność, z tymi kryptowalutami to oczywiście żart w nawiązaniu do tego, do czego potrzebna jest obecnie wielka moc energetyczna ☺️

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nazwa.pl

Szanowni Państwo,

 

nazwa.pl obecnie posiada łącznie cztery Data Center, dwa w Polsce (Warszawa, Kraków) oraz dwa na terenie Europy (Amsterdam i Frankfurt). Dzięki temu spółka osiągnęła georedundancję. Dla branży hostingowej ważna powinna być jakość świadczonych usług. Jakość można zaobserwować między innymi w różnicy pomiędzy zwykłą serwerownią, a lokalizacją klastrów serwerów nazwa.pl w najnowocześniejszych Data Center w Europie, których cała infrastruktura podporządkowana jest maksymalnej wydajności i bezpieczeństwu. W dodatku Data Center nazwa.pl zapewniają bezpośredni dostęp do największych punktów wymiany ruchu operatorskiego udostępnianych przez kluczowych globalnych operatorów. Wszystkie te elementy wpływają bezpośrednio na czasy dostępu do danych, obniżając je do minimalnych możliwych wartości. W dodatku użytkownik może sprawdzić trasę transmisji danych, poprzez usługę Looking Glass – https://lg.nazwa.pl. Z uwagi na fakt, że nazwa.pl jest firmą nr. 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i usług hostingowych, jej rozwój oraz informacje o nowo wprowadzanych usługach stanowią istotną wiedzę dla całej branży. Szczegółowe dane techniczne na temat poszczególnych lokalizacji Data Center znajdą Państwo pod poniższym linkiem: https://www.nazwa.pl/o-firmie/technologie/

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

nazwa.pl obecnie posiada łącznie cztery Data Center, dwa w Polsce (Warszawa, Kraków) oraz dwa na terenie Europy (Amsterdam i Frankfurt)

Nie posiada Data Center, a korzysta z usług czterech Data Center.

Box/Sala to nie posiadanie CAŁEJ serwerowni, a dzierżawa w niej jedynie miejsca :)

To celowe wprowadzanie w błąd klienta, no chyba, że ktoś  udostępni dokumenty potwierdzające własność tych obiektów.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@nazwa.pl 
 

W związku z gigantyczną ilością pytań nasuwających się w branżowych forach i czatach, bardzo proszę o sprostowanie:

 

1 ) Na czym polega wspomniana georedundancja? Czy strony klientów są na wielu serwerach naraz i w przypadku gdy coś się stanie z jednym serwerem w Polsce będzie przepięty na inny serwer w pozostałych serwerowniach?
2 ) Jaki wpływ ma postawienie serwerów poza Polską (tu: w Niemczech i Holandii) na czasy dostępu, podczas gdy większość odbiorców korzystających ze stron Państwa klientów znajduje się w Polsce? W praktyce, ongiś posiadanie serwerów w Polsce było zaletą dla firm świadczących usługi dla Polskiego odbiorcy, ponieważ czasy były właśnie niższe. 

3 ) Jak istotny wpływ maja czasy do np. wspomnianej Australii w przypadku gdy serwer znajduje się w Polsce, a w Niemczech?

4 ) Dlaczego lg.nazwa.pl którym się Państwo chwalicie nie działa poprawnie?
Przykład: https://lg.nazwa.pl./?query=trace&protocol=IPv4&addr=nazwa.pl&router=Kraków

 

5 ) Dlaczego używany jest zwrot, że Wasze LG jest pierwsze w Polsce, podczas gdy np. ATMAN ma swoje LG od około 2005 roku? Czy firma ATMAN nie jest firmą hostingową w Państwa nomenklaturze? 

6 ) Dlaczego w odniesieniu do wynajmowanej szafy/serwerów w szafie w serwerowniach europejskich używają Państwo zwrotu "nasze Data Center"? Czy jeśli moja firma dzierżawi serwery we wszystkich serwerowniach takiego OVH to znaczy, że moja firma ma 10 Data Center? 

7 ) Jaki wpływ ma ilość MegaWatów (MW) używanych w materiałach prasowych na działanie infrastruktury i serwisów klientów?
8 ) Dlaczego w jednych materiałach używają Państwo sformułowania mówiącego o 6.4 Tbitps a w innych o 12 Tbitps ?
9 ) Na czym polega gigantyczność zaplecza technologicznego nazwa.pl? Na tym, że posiadają Państwo przepustowość 150 Gbps w kilku serwerowniach, czy na czymś jeszcze? 

 

Bardzo proszę o udzielenie maksymalnie precyzyjnej odpowiedzi. Jest to forum branżowe, na którym cenimy sobie konkretne informacje, a nie marketingowe bajki, które niektóre znane firmy często stosują.

  • Lubię 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm moje mieszkanie zalicza się już do DataCenter? Bo laptop ma baterię (zasilanie awaryjne!), mam dwa niezależne łącza (t-mobile i orange - w L-T-E!). Mam też system przeciwpożarowy (gaśnicę po zezłomowanym aucie), a wentylacja tak ciągnie, że i klima nie potrzebna! Moc mojego DC to 10 kW.  ;);)

Edytowane przez Kapitan_Bomba
  • Haha 4
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl.
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.