Skocz do zawartości

dhosting.pl

Użytkownicy
  • Ilość treści

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    11

dhosting.pl wygrał w ostatnim dniu 7 Luty

dhosting.pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

50 Excellent

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    dhosting.pl

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Cześć Mateusz, rzuciliśmy ekipę do pilnego zweryfikowania tego, co piszesz. Od razu napiszę, że nie robimy nikomu na złość i absolutnie nie kasujemy ludziom żadnych danych, nie jesteśmy tacy małostkowi. Tym bardziej, że w tej branży dobra opinia jest wszystkim, a takie rzeczy szybko wychodzą na wierzch. To byłoby wbrew naszym zasadom i zupełnie nieprofesjonalne. Tak się nie robi i my tego nie robimy. W skrócie, zostawiłeś integrację i autoryzację CF, zaparkowane domeny na swoim koncie, nie dałeś znać, że rezygnujesz. Strasznie smutna sprawa, ale do rzeczy, ustalmy fakty: miałeś u nas konto z przypiętymi domenami, miałeś ustawioną integrację z CF przez nasz dpanel.pl (czyli konto CF było spięte z naszym systemem), nie mamy od Ciebie żadnej informacji, że rezygnujesz z naszych usług, po prostu „spakowałeś” się i poszedłeś gdzie indziej (i ok, masz takie prawo), system o tym nie wie, nie wyrzucamy nikogo od razu, dlatego, że nie płaci, znamy życie, więc konto cały czas było aktywne, na koncie zostały zaparkowane domeny i autoryzacja z CF, zmiany DNS są synchronizowane ze strefą w CF, dlatego u nas dokonuje się zmian w strefie DNS, cyklicznie, co jakiś czas systemy wykonują resynchronizację strefy DNS domen u nas z tymi w spiętym koncie, w celu wykrywania błędów/problemów, które powinny być naprawione, w wyniku tej resychronizacji danych wpisy, których nie miałeś w strefie DNS u nas dla tych 8 domen zostały nadpisane automatycznie, absolutnie standardowa procedura. Mateusz – podsumowując, oczywiście możesz bez poinformowania nas zrezygnować z usług i iść gdzie indziej. Natomiast zabrakło jednej rzeczy - odparkowania przez Ciebie domen w zakładce Domeny. Pozostawiając je + nie odpinając integracji z CF, nasze systemy słusznie nadal uważały, że korzystasz z ustawień strefy DNS przez dhosting.pl. Do tej pory nie mieliśmy żadnego takiego przypadku, prawdopodobnie dlatego, że domeny zwyczajowo są odparkowywane przez naszych klientów lub usuwana integracja z CF, gdy klient rezygnuje z usług. Natomiast zastanowimy się jak przewidzieć taką sytuację i dodatkowo zabezpieczyć klienta, gdyby zapomniał tego zrobić. Natomiast żeby była jasność - nie chciałbym mówić o naszej winie w tej sytuacji. Natomiast nie zamykamy się, żeby takie rzeczy usprawniać i próbować przewidywać sytuacje, które mogą być pewnym zagrożeniem. Mateusz, zdzwońmy się i pogadajmy o tym, postaramy się to dalej wyjaśnić. Dasz na priv do siebie kontakt i zgadamy się?
  2. Hej człowieku, entuzjasto, przyjacielu szukamy Cię do #praca na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta pierwszej linii wsparcia. Chcemy abyś Ty został częścią naszej wesołej, dhostingowej rodziny. Piszesz się? 🤔 Zanim rzucisz się do maila, odpowiedz sobie na pytanie czy: Męczy Cię korporacyjny stosunek do pracownika? Masz dość szablonowego podejścia do ludzi? Chcesz się rozwijać w branży IT? Lubisz podejmować nowe wyzwania? Niestraszne Ci najodleglejsze zakątki Internetu? Wiesz co to hosting? Jeżeli na większość pytań odpowiedziałeś "TAK", to świetnie się składa! 😎 Trzy słowa o nas (no może więcej niż trzy 😉) dhosting.pl to aktualnie prawdopodobnie najszybciej rozwijająca się firma hostingowa w Polsce, która działa międzynarodowo. Cechuje nas profesjonalizm i luźne podejście, żyjemy tworząc innowacje i dostarczając wyjątkowe rozwiązania dla ludzi z ambicjami tworzenia wspaniałych projektów w Internecie. To nasza misja i jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w sukcesach naszych Klientów. Dbamy o wartości – o tym jak działamy i kim jesteśmy, decydują zaangażowanie, orientacja na klienta oraz współpraca. Dobra atmosfera w pracy, gdzie osiąganie wyznaczonych celów staje się dużo łatwiejsze w zespole zbudowanym na życzliwości i wzajemnym wsparciu, na luzie. Hosting nie jest Ci obcy, potrafisz pracować z ludźmi i dla nich, spełniasz nasze wymagania? Napisz na praca@dhosting.pl. Podrzuć CV, napisz kilka słów o sobie. Być może odezwiemy się właśnie do Ciebie! 🤗😍 Pełne ogłoszenie: Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontakt z klientem w systemie ticketowym oraz telefonicznym (ale nie martw się - nie jesteśmy call center, nie grozi Tobie mały boks i kejsy na asapie); Profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta; Współpraca międzydziałowa (sprzyja temu wspólna pizza co czwartek); Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów; Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Czego byśmy od Ciebie oczekiwali: Samodzielności i dobrej organizacji pracy; Wykształcenia minimum średniego (serdecznie zapraszamy studentów studiów zaocznych o profilach informatycznych); Znajomości zasad pisowni języka polskiego; Umiejętności analitycznego myślenia; Podstawowej znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop będzie dodatkowy atutem; Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego oraz podstaw HTML, PHP, MySQL; Język angielski w stopniu komunikatywnym mile widziany; Swobody w pracy z komputerem (szukamy kogoś, komu niestraszny windowsowski blue screen, kto umie formatować tekst w Wordzie, przygotowywać prezentacje w Power Poincie i wie, że Excel nie służy tylko do tworzenia tabel przestawnych; za dodatkowy atut uznajemy umiejętne wpisywanie komend w linuxowskim terminalu oraz sprawną konfigurację programów pocztowych); W zamian oferujemy: Pracę dla firmy z 12-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi; Stałe zarobki uzależnione od doświadczenia (cenimy lojalność, więc im dłużej z nami jesteś - tym większa Twoja wiedza, a co za tym idzie - zarobki!); Sprzęt firmowy MacBook Air; Możliwość awansowania wraz ze wzrostem firmy; Atrakcyjny system premiowy w oparciu o wyniki (nie tylko te sprzedażowe - targety są nam obce) i zaangażowanie; Czwartkową pizzę; Elastyczne godziny pracy; Nowoczesne biuro obok dworca zachodniego; Imprezy firmowe i wyjścia integracyjne; Kawa, hektolitry kawy;
  3. Dostałem, dzięki za podesłanie, zapoznam się i pewnie odezwę się już w mailu.
  4. Hej hej, podrzucisz login/nazwę konta u nas na mojego maila luke@dhosting.pl, chciałbym zobaczyć też jak wyglądała komunikacja z Tobą naszego działu technicznego i zorientować się co tam poszło nie tak. Może uda się coś tutaj więcej wtedy powiedzieć, na razie tylko gdybam. Z góry dzięki.
  5. Dzięki, że dajesz znać, chciałbym móc to skorelować z danymi u nas i przejrzeć jak wyglądała korespondencja z Tobą, to da lepszy pogląd i na pewno nam też pomoże w projektowaniu przyszłych procesów. Pls, podeślij namiary na konto na mojego maila, obiecuję zając się tematem dokładniej. Już teraz dzięki zmianom poczta skalowana jest doskonale skalowana, wprowadzamy kolejne rozwiązania, więc takie czkawki usługi powinny być w wyeliminowane, już teraz powinno być zresztą lepiej. Dzięki za kibicowanie i sorry za niedogodności, to nie jest tak, że śpimy z tematem, działamy i szybko – mam nadzieję – też to zauważysz. 💪👍
  6. Tak, zdarzają się czasem jakieś problemy, to duży system, rozwijamy go właśnie dość mocno inwestując w infrastrukturą i software, ale też - pls - nie wyolbrzymiajmy. Jak wszędzie problemy się zdarzają, ale to też przecież nie jest tak, że co miesiąc od roku czy dłużej. SLA dla poczty nie odbiega od standardów rynkowych, monitorujemy to niezmiennie i nie ma tu zgrzytów poza bardzo okazjonalnymi sytuacjami. Napisz do mnie na luke@dhosting.pl, opisz kiedy miałeś jakieś problemy, podaj namiar na swoje konto hostingowe u nas i będziemy to weryfikowali, jestem pewien, że uda się to wyjaśnić. A jeśli chodzi o bezpośrednie podejście, 👍 od nas. ;)
  7. Nie, nic się na razie nie zmieniło i procedura wygląda tak samo. Docelowo proces wydawania kodów authinfo zmieni się, ale jeszcze nie mamy sztywno ustawionego terminu tych zmian.
  8. Wczoraj dostałeś podsumowanie w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie, a dziś dajemy znać też tutaj, żeby w zawieszeniu nie zostały jakieś niedopowiedzenia – wywołałeś nas do odpowiedzi, więc wypada napisać też tutaj. W zasadzie @Archi trafił w sedno i doskonale to wyjaśnił, ale praktycznie identyczne wnioski masz też w zgłoszeniu od nas. Co do czasu poszukiwania rozwiązania, jest to proces, który czasem jednak trochę go wymaga wymaga, zwłaszcza, gdy problem nie leży po naszej stronie, tylko w samym skrypcie i jego konstrukcji. W takiej sytuacji też mamy konkretne procedury i ponieważ była to sytuacja związana z analizą działania samego skryptu (co nie jest naszym obowiązkiem, za skrypt odpowiada klient, ale staramy się pomóc i wtedy), musieliśmy zarezerwować dodatkowy czas administratora, żeby to dokładnie przejrzał. Oczywiście pierwsze kroki zostały szybko podjęte, ale ponieważ chociaż tymczasowo nie rozwiązały Twojego problemu, poczyniliśmy kolejne. Nie dajmy się zwariować, przy tej skali prowadzonego biznesu dziennie odpowiadamy nawet na kilkaset zgłoszeń różnej wagi. Duża część z nich nie wymaga wielkiego zaangażowania pozostałych linii kontaktu, ale są też zgłoszenia, jak Twoje, które zajmują więcej czasu. Mimo wszystko mieści się w normie biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności. W zależności od stopnia skomplikowania sprawy, mamy ustawione różne SLA, ale są naprawdę wyśrubowane i pracujemy szybko, by na każde zgłoszenie odpowiedzieć sprawnie i równie sprawnie je rozwiązać. 💪 Jeśli będziesz miał jakieś dalsze pytania, oto prośba, żebyś użył do tego zgłoszenia, będzie ciągłość komunikacji, tak zawsze lepiej. Dzięki.
  9. Serio z reguły takie rzeczy pykamy w trymiga, ale życie pisze dziwne scenariusze i czasem coś się po drodze spierniczy z komunikacją. Naprawdę sorry za to, poczyniliśmy już poprawki we workflow działu technicznego, żeby wykluczać podobne sytuacje, a już na pewno je totalnie minimalizować. Jeszcze raz dzięki za wyrozumiałość i że nie dźgasz nas patykiem po czułych miejscach, mimo że wyraźnie miałbyś podstawy. Też bym się podirytował, gdybym musiał tak długo czekać na – wydawałoby się – mocno trywialną rzecz. Hejka. 👍
  10. Hej, jeszcze raz sorry, za tak mocno wydłużony czas odpowiedzi na Twoje pytanie w zgłoszeniu i potrzebne logi. Kilka godzin temu już ostatecznie dział techniczny podesłał Ci odpowiedź z wyjaśnieniem i włącznie z logami. W razie dodatkowych pytań kontaktuj się proszę już bezpośrednio w zgłoszeniu, żeby była ciągłość korespondencji. Dzięki! 😓
  11. Dzięki za podrzucenie namiarów na zgłoszenie. Faktycznie temat trwa stanowczo za długo, już poprosiłem o wyjaśnienia i pchnąłem temat dalej. Jeszcze nie wiem co tu się zadziało niedobrego i skąd takie opóźnienie przy tak prostym zadaniu, ustalę i usprawnimy to. Tymczasem niedługo powinieneś dostać odpowiedź już w tickecie od naszego teamu i sorry za opieszałość. 😥
  12. Hej, nie znam tematu, podeślij na privie nr zgłoszenia albo namiar na konto, zobaczymy co się stało i jeśli rzeczywiście trwa to tyle, na pewno będę reagował. Zwyczajowo takie tematy ogarniamy w nadminutach, chyba że to bardziej skomplikowany temat, a te bywają różne. Popraw mnie, jeśli coś się zmieniło, ale chyba nadal pracujesz na BOK-u Linuxpl, wiec znasz życie. Każdy przypadek jest po prostu inny. No ale nie rozwodźmy się nad tym, prośba, żebyś podrzucił namiary na zgłoszenie – przyjrzę się, pomogę, wyciągnę wnioski. 👍
  13. Pisałem wyżej o naszym podejściu i skąd ono wynika. Jasne, że nie każdemu może odpowiadać, ale i na to mamy rozwiązanie. Wierzymy w tę luźniejszą formę, która de facto nie wiąże się tylko z formą odpowiedzi, ale też całym spektrum komunikacyjnym firmy. Doświadczenie i dane pokazują, że to podejście procentuje i spotyka się z aprobatą u 97,3% naszych Klientów, dużo część z nich chwali nas za nie, dlatego nie planujemy zmian. U nas to też kwestia filozofii organizacji i jej misji pomagania ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Równocześnie zależy nam na luźnej atmosferze kontaktu. Nigdy nie odmówiliśmy nikomu pomocy, a już na pewno przynajmniej pochylenia się nad problemem i zaproponowania jakiegoś rozwiązania. Nigdy też nie olewaliśmy problemów Klientów, serio zależy nam, by czuli się u nas dobrze. Rozumiem, że Twoje doświadczenia z nami mogły nie być fajne, takie sytuacje raz na jakiś czas się zdarzają (bardzo rzadko, ale jednak) nawet najlepszym, a my nie jesteśmy tu wyjątkiem. Ostatecznie nie udało Ci się pomóc i zmieniłeś usługodawcę, szanujemy to, ale niech ten pojedynczy przypadek nie definiuje całości, bo to nie byłoby fair. Serwujemy nasze usługi dziesiątkom tysięcy Klientów, nie bez powodu jesteśmy dziś prawdopodobnie najszybciej rozwijającą się firmą hostingową w Polsce – robimy hosting dobrze i Klienci to doceniają. Tego się trzymajmy, nie pojedynczych sytuacji, które mogą zdarzyć się każdemu. Dzięki za rozmowę Panowie, róbmy swoje i:
  14. Oj, już nie popadajmy w przesadę. Oczywiście, że to nie jest idealne rozwiązanie, ale żadne, które stara się balansować pomiędzy bezpieczeństwem a wygodą, nie jest. Dopełnienie formalności i potwierdzenie tożsamości za pomocą jednego z, podkreślam, JEDNEGO Z wybranych możliwości, jest i tak dalekie od oczekiwania na kod wysłany pocztą. Nie wstrzymujemy nikomu na siłę wydania kodu, po dopełnieniu formalności kod jest udostępniany praktycznie natychmiast, więc jeśli dopełni się formalności, można to zrobić naprawdę bardzo szybko, a nawet w kilka chwil. Wymagamy potwierdzenia tożsamości, nie żądamy – natomiast – skanów dowodów, klient może odmówić lub po prostu wybrać drugą opcję, czyli potwierdzenie poprzez przelew. Zdjęcie dowodu jest szybsze oczywiście, ale tu też nie chodzi o wszystkie dane z dowodu, te newralgiczne zalecamy zasłonić lub wymazać, jak pesel czy seria i numer. No ale nadal, nie zmuszamy do skanowania dowodów, dajemy taką możliwość. Nie każde przeniesienie domeny, to od razu ucieczka z firmy. Oczywiście, że nie żyjemy w Chinach, zupełnie nie o to chodziło z tym porównaniem. @Pawel_15 wyżej ładnie napisał o co chodzi, trudno o lepszą odpowiedź, ale pozwolę sobie dodać też kilka słów dodatkowych. Tak, skracamy dystans, robimy to między innymi eliminując formalny ton zmieniając na luźniejszą formułę. Wiąże się to z naszą filozofią i głęboko zakorzenioną potrzebą traktowania klientów, jak partnerów, przyjaciół, wielkiej rodziny. Oczywiście nie robimy tego do granic przesady, pewne sytuacje wymagają innego języka i staramy się go wtedy dostosować. Też nie idziemy w zaparte, jeśli klient wyraźnie nie chce takie formuły w komunikacji, faktycznie czasem daje nam o tym znać i my to szanujemy. Jesteśmy chwaleni za to podejście i nie będziemy go zmieniać. Jest odsetek osób, którym się to nie podoba, ale to jeszcze nie powód, żeby modyfikować nasze firmowe „wierzenia”. Staramy się to robić, w tamtym roku zmieniliśmy wiele procedur i usprawniliśmy różne mechanizmy. Wydawanie kodu authinfo też chcemy rozwiązać lepiej (tak, lepiej, nie uważamy tego, co jest teraz za doskonałe, wręcz przeciwnie) i jesteśmy w trakcie ustaleń jak to zrobić najlepiej w naszych systemach. Z perspektywy klienta zawsze wszystko wydaje się proste, ale to wcale nie jest takie hop siup. W historii znane są przypadki nadużyć i prób wyłudzeń, które i u nas – dzięki naszym procedurom – udało się uniknąć ratując Klientom ich cenne zdobycze. Chcemy to zrobić mądrze, a tu nie ma drogi na skróty. Rozumiem oburzenie, ale nie popadajmy w skrajności. Ludzie przychodzą z domenami do nas i odchodzą. Tych pierwszych jest znacznie więcej, ale też nie blokujemy tych drugich. Wierzymy w otwartość i swobodę wyboru. W tym roku na pewno będziemy siadali do tematu kodów authinfo, niemniej na teraz jest tak, jak jest i tego się trzymajmy.
  15. Dziękujemy za opinię. Możemy potwierdzić, że owszem zwracamy się do Klientów otwarcie i piszemy na "Ty", chyba, że ktoś uzna i da nam znać, że mu się to nie podoba. Nie wynika to naszym zdaniem z kultury osobistej, a z uwarunkowań i preferencji każdego z nas. Jako ciekawostkę podam krótkie info jak wygląda to w dhosting.com - użytkownicy z krajów takich jak Chiny niemal zawsze zaczynają pisać do nas od "Sir [imię]", a użytkownicy z Europy piszą bezpośrednio i wręcz źle odbierają pisanie do nich takimi zwrotami (no chyba, że są PhD - wtedy każdy chce :P). Podsumowując - jeśli ktoś preferuje per Pan/Szanowni Państwo to wystarczy nam dać znać. W kwestii wniosków/skanów i generalnie weryfikacji danych. Weryfikację poprzez sprawdzenie skanu dowodu osobistego dajemy opcjonalnie - nie musisz tego robić więc nie jest to "żądanie" jak to określiłeś. Temat także dla nas jest niejednoznaczny ale z innych powodów niż zatrzymanie Klienta - jeśli to byłoby naszym celem to jak wiecie są na rynku rejestratorzy, którzy wykorzystują do tego Pocztę Polską. Z jednej strony na szali mamy bezpieczeństwo klientów i kilkukrotne próby podszycia się oraz przejęcia haseł do kont w celu wyciągnięcia domeny/dokonania cesji konta, a z drugiej prostotę i elastyczność, którą sami osobiście preferujemy. Długo analizowaliśmy ten temat i w zeszłym roku postanowiliśmy pójść drogą jaką poszły banki czy systemy płatności (np. PayPal) dodając weryfikację drobnym (1 zł) przelewem. Widzimy, że wielu Klientów mimo wszystko chciałoby robić to w prosty sposób (np. poprzez dwustopniową autoryzację) i trwają analizy wewnętrznie jak najlepiej ten temat usprawnić, ciężko tu jednak o terminy.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.