Skocz do zawartości

dhosting.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana dhosting.pl w Rankingu w dniu 19 Październik

dhosting.pl posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

36 Excellent

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    dhosting.pl

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    To w jaki sposób dochodzi do tej dominacji jest tu drugorzędne, istotny jest sam fakt i jego skutki.
  2. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Dywersyfikacja nie, ale problemy, które niesie ze sobą jej brak, już tak. Oboje wiemy o co chodzi. Manifest mówi przede wszystkim o problemach klientów, realnych problemach, które ich dotyczą. Trzeba docierać do nich różnymi kanałami.. Wrzucenie kilku wpisów na fejsbukowych grupach, to mikroskala, która na nic się nie przekłada. Z kolei duża akcja, to pieniądze, wysiłek i miesiące przygotowań. Front zmian to właśnie punkt wyjścia do czegoś większego, nie cel ostateczny, jesteśmy skupieni przede wszystkim na tym.
  3. dhosting.pl

    Atak spamu

    Cała dyskusja na ten temat prowadzona jest na naszej grupie facebookowej, gdzie w miarę na bieżąco staramy się odpowiadać na pytania i przekazywać wiadomości. Nie inaczej było i tym razem. Oczywiście wiemy o wątku tutaj, od razu skontaktowaliśmy się z Dawidem, żeby dalej to wyjaśnić i odpowiedzieliśmy na naszej grupie, gdzie temat pierwotnie zawitał. Jako, że tutaj zostaliśmy wywołani do odpowiedzi, to z opóźnieniem, ale tu również chcieliśmy dodać kilka słów. Tak, spam od jakiegoś czasu nasilał się i to konkretny typ. Od razu dodaliśmy odpowiednie filtry i ustawienia, które w zasadzie zupełnie go wyeliminowały, ale powstało kilka problemów, najważniejszy z nich – część ważnych dla klientów maili zaczęło wpadać do spamu. Wycofaliśmy filtry i postanowiliśmy zbadać temat dokładniej, a później tak dopasować nasze rozwiązania i nowe filtry, żeby wszystko wypośrodkować. Trochę to trwało, jednak udało się dojść do zadowalającego rozwiązania. - razem z Klientami nauczyliśmy filtry nowych typów spamu, - zmodyfikowaliśmy własne filtry, - wprowadziliśmy szereg nowych opcji i zmian w konfiguracji + rozwiązania autorskie. Koniec końców udało się ograniczyć spam do pomijalnego marginesu i obecnie jest naprawdę dobrze. Klientów edukujemy również, by sami też częściej niechciany mail oznaczali, to ułatwia walkę. Nie wszystkich problem dotykał, ale myślę, że wszyscy klienci i tak na tym skorzystali, właśnie o to chodziło.
  4. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Robimy różne rzeczy, ironiczne zwracanie uwagi na problemy branży, to tylko jedno z nich, ale również najbardziej skuteczne. Celujemy w ogół, nie do garstki specjalistów, a ogół codziennie bombardowany jest pomijalnymi informacjami, dlatego walka o uwagę wymaga kreatywności i eksperymentów z formą. Zwracanie uwagi i wywoływanie dyskusji w ten sposób działa i liczy się efekt końcowy, a ten stopniowo osiągamy. Memów nie ma na froncie zmian. I tak, pewnie, że może być zabawny, trzeba mieć dystans i długoterminowo patrzeć na szerszą perspektywę. Nie ma drugi na skróty, to harówa. To przecież właśnie do niech ma trafiać ta komunikacja, bo to oni stanowią o sile i skali rynku. Front zmian, to tylko część działalności, jaką prowadzimy w ramach współpracy z innymi firmami, to nie wszyscy partnerzy. „Poważny hosting”? Inicjatywa powstała właśnie po to, by wspólnie tworzyć siłę, wymieniać się poglądami, know-how i dobrymi praktykami. Zależy nam na tym, aby jak najwięcej firm weszło na wyższy lvl. Widzimy, że wspólny wysiłek zaczyna przynosić rezultaty i coś drga w świadomości klientów, dlatego robimy swoje. Cieszę się, że dyskusja jest żywiołowa, dla mnie to znak, że idziemy w dobrym kierunku Zależy jakiej nazwy użyjesz.
  5. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Nie przejmuj się, trzeba brać poprawkę na to, że pojawią się takie konta i komentarze, my bierzemy, wcale nas to nie zraża. Cytowany tweet w ironiczny sposób pokazuje, że wprowadzanie kolejnych, często dość wysokich opłat za – w tym wypadku – „wolność wyboru” jest absurdalna. Tak, nie zgadzamy się z takimi praktykami, tak, będziemy o nich pisać i nie przestaniemy tego robić. Ironicznie, prześmiewczo, z humorem – bez obijania kijem po nerach. I trzymamy się. Od początku pisaliśmy, że będziemy zwracać uwagę na takie rzeczy, robimy to. O, wręcz przeciwnie, akcja przyjęła się bardzo dobrze, cały czas dyskusje na ten temat pojawiają się w sieci. Nie tak dawno wraz z uczestnikami akcji zorganizowaliśmy badania wsród klientów i powstał raport migracji, też odbił się szerokim echem. Teraz pracujemy nad dużą akcją, jest czasochłonna, ale pierwsze rezultaty będzie widać w przyszłym miesiącu. No worries. Wrzuciliśmy również swoje propozycje z podpowiedziami dla tych firm, żeby mogli jeszcze więcej zarobić na swoich klientach. Macie jakieś swoje propozycję? Pomóżmy kolegom z branży.
  6. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Z argumentami lepiej się dyskutuje.
  7. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Doświadczenie i setki wiadomości via FB wskazały coś innego, dlatego zdecydowaliśmy się na szybki komunikat na Facebooku, żeby skierować te pytania na odpowiednie kanały komunikacji i udrożnić cały proces. Uwierz, ta wiadomość była na tyle zaszyfrowana, że naprawdę garstka osób wiedziała o co chodzi i na tym nam zależało. Nie chcieliśmy w nikogo uderzać. Co do znajomości H88, jestem pewien, że firmy wchodzące w skład sporo osób rozpozna, ale trochę inaczej jest z samą grupą – odzew i pytania „pod” na to wskazywały. Zresztą i to wystarczająco zaszyliśmy odwracając kolejność i nawiązując do jednostki czasu. Niewinny, ukryty żart. Odbiorcy reagowali na znajomy im wycinek z Przyjaciół, przyznaj, że się uśmiechasz, gdy widzisz ten gif. Tyle. Też już stare dzieje i fala dobrego humoru nas poniosła. Tak, tak akcja mocno utkwiła nam w pamięci, bo to antyprzykład dobrej komunikacji i ciszymy się, w takim razie, że nie stosujecie już tych zagrywek. Good for You. Absolutnie nie tłumaczymy się, bo nie ma z czego, pokazujemy ten przykład dlatego, że postawiliście znak równości pomiędzy komunikatem dla Klientów a nagabywaniem w komentarzach ofertami. Trzeba jasno powiedzieć, że nie możemy oceniać takich rzeczy jedną miarą. Nie wyszliśmy z kontrofertą, nie dawaliśmy żadnej promocji, ani nic z tych rzeczy, tak więc nie, to nie jest żerowanie na czyichś problemach. Pamiętajcie, że część Klientów ma w różnych kombinacjach np. hosting u nas, domenę w home i często, z różnych powodów, domena nie wskazuje na nasze serwery. O te problemy najczęściej pytali Klienci. Tak więc żeby ułatwić komunikację z Klientami, którzy w sporej liczbie pisali do nas przez Fb, jako punkt odniesienia daliśmy informację o sytuacji i powodach ich problemów. Po czym skierowaliśmy na odpowiednie kanały komunikacji i zachęciliśmy ich do zmiany delegacji domeny na nasze serwery. Tyle. Tego dotyczył post, to było najszybsze rozwiązanie. Teraz w kwestii niefortunnego ostatniego zdania, szybko zorientowaliśmy się, że zachęta do zmiany delegacji była dwuznaczna i mogła być źle odebrana. Naprawiliśmy to momentalnie usuwając post i dodając go bez niego. Dodam również, że pomagaliśmy home tak, jak mogliśmy po naszej stronie – było dużo pytań o awarię, Klienci wieszali psy na nic. Uspokajaliśmy i dawaliśmy do zrozumienia, że problemy mogą dotknąć każdą firmę, nie ma wyjątków oraz żeby cierpliwie czekali i śledzili komunikaty. Nie wydaje mi się, że jest jakakolwiek inna firma, która postąpiłaby podobnie. Większość korzysta z okazji i po prostu wbija sztylet głębiej i głębiej. My wierzymy w inny hosting. Dlatego róbmy dobry hosting, zmieniajmy branżę i pokazujmy, że w trudnych chwilach potrafimy pomagać. Nie sztuką jest wyrywać Klientów w chwilach słabości, sztuką jest pokazywać, że można lepiej i przyjaźniej. Mam nadzieję, że wyczerpałem temat i zostawimy to już w spokoju, naprawdę nie warto dopisywać tam więcej, niż faktycznie jest.
  8. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Co za nonsens. Żart sytuacyjny kierowany do garstki osób z branży, którzy mogli wiedzieć o co chodzi, porównujesz do... no właśnie, do czego? Do takich akcji? Cały czas jedno, szukanie dziury w całym, na siłę, bez sensownych podstaw i pod tezę. Trochę luzu i pivot, pivot! Szacun, że wygrzebałeś tego suchara z czeluści netu, trochę już postów od tego czasu wrzucaliśmy, więc to musiała być wędrówka. Przypominają mi się czasy zupy i nieskończonego przewijania feeda. Czapki z głów. Nie, po prostu nie.
  9. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Widzę, że drążysz. Możemy nie zgadzać się z home w różnych aspektach, nawet zacięcie konkurować, ale cały czas jesteśmy w jednej branży i każdego z nas prędzej czy później dotykają jakieś problemy. Nie poszliśmy tam powiedzieć „Chodźcie do nas, promocja, ha ha ha, u nas lepiej”, tylko autentycznie wesprzeć kolegów i koleżanki, którzy borykają się ze sporym problemem. Z niektórymi ludźmi z home, zresztą nie tylko stamtąd, znamy się też prywatnie, a sami wiemy, że nie ma lekko. Przy pewnej skali biznesu niedoświadczone firmy taka awaria może skutecznie położyć, to trudny kawałek chleba. Szczerze współczujemy.
  10. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Szybko zostało usunięte, żeby nie budziło wątpliwości. Niefortunne, ale intencją nie było grzybobranie, a odpowiedź na liczne pytania naszych Klientów, do których ten post był, przede wszystkim, kierowany. Nie róbmy z igły widły.
  11. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Usunęliśmy post, bo powodował niepotrzebne emocje, wrzucimy lżejszy. Od rana wpadło ponad 200 zapytań do nas o sytuację z home i naszym priorytetem było poinformować naszych Klientów o aktualnej sytuacji. Część z nich dotyczy ta awaria i nie wiedzieli dlaczego ich strony nie działają. To był najszybszy sposób, by w krótkim czasie dać im punkt odniesienia i wstępną informację co się dzieje. Nie ma tu złotego środka, cokolwiek napiszemy, będzie odebrane jako żerowanie na konkurencji. Jako ciekawostkę przypomnę Wam akcję, którą zrobiło Home, gdy Nazwa padła. Jak ją oceniacie? https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wielka-awaria-nazwa-pl-wscieklosc-klientow-i-reklamy-home-pl
  12. dhosting.pl

    Opinie o dhosting.pl

    Hej @krzysiekn, przykro czytać, nie wiem skąd takie Twoje problemy, musiałbym dokładniej przeanalizować cały temat, co na pewno uczynię, ale nie jest prawdą, że nasz hosting nadaje się tylko pod Wordpressa. Zresztą samego Wordpressa też bym tak nie demonizował, może być bardzo rozbudowany i równie potężną aplikacją, jeśli weźmiemy pod uwagę wszelkie dodatki, które bardzo mocno rozszerzają jego funkcjonalność. Sporo jesteśmy już w przy „poważnych projektach”, to co, w takim raziem , nim jest? Sklep postawiony na PrestaShop? Na codzień z naszego hostingu korzystają małe, duże i naprawdę duże firmy, które cechuje różna skala projektów. Najlepszym przykładem niech będzie chociaż Fibaro, a jeśli już jesteśmy przy sklepach, to – powiedzmy – kazar.com. PIerwszy, to ogromny projekt, który dzienne przetwarza dziesiątki milionów zapytań, drugi, to duży sklep internetowy. Jedni i drudzy są bardzo zadowoleni z wydajności, a są z nami nie od dziś. To tylko 2 z setek innych, dużych firm korzystający z naszych usług. Jeszcze raz, przykro nam, że Twoje doświadczenia z nami nie były pozytywne, życzymy powodzenia i mamy nadzieję, że może jeszcze kiedyś będzie okazja pokazać Ci, że warto u nas być. Oczywiście zapraszamy. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, to zapraszam na dm, postaram się odpowiedzieć.
  13. dhosting.pl

    Opinie o dhosting.pl

    Hej @otlet, faktycznie kilkukrotnie rozmawialiśmy z Tobą różnymi kanałami komunikacji w sprawie, jak pisałeś, problemów z wydajnością strony. Nigdy nie udało nam się odtworzyć problemu, strona cały czas działała sprawnie, ale mimo wszystko nie potraktowaliśmy tego zerojedynkowo, tylko za każdym razem podejmowaliśmy się próby zdiagnozowania problemów, o których pisałeś. Kluczową funkcją EWH, jest autoskalowanie, z którego – według logów – nie korzystałeś. Niezależnie od potrzeb strony, wykorzystując zasoby ponad bazowe, czy nie, zawsze warto mieć skalowanie włączone, pomaga. Nasze autorskie mechanizmy zapobiegają sytuacji „bardziej obciążony serwer” – to po prostu praktycznie niemożliwe, mamy duże zapasy. Trudno mi zatem wyrokować, skąd, co i dlaczego akurat u Ciebie takie problemy. Mamy wielu klientów, którzy od lat są z nami, zawsze chwalili sobie bezpieczeństwo i wydajność, dlaczego akurat Ty masz takie problemy, nie wiem, a bez dogłębnej analizy trudno jest mi cokolwiek więcej powiedzieć. Mimo wszystko będzie nam Ciebie brakować, gdybyś chciał spróbować ponownie, wrócić za jakiś czas, odzywaj się, na pewno coś wymyślimy razem. Nigdy nie mówimy nigdy. Gdybyś chciał zajrzeć na kawę, też zapraszamy. PS wcale nas nie razi, że pracujesz w konkurencji, EWH stoi otworem dla wszystkich, jesteśmy tolerancyjni.
  14. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Do uczestników akcji dołączył dziś, już oficjalnie, cal.pl. Powoli nam się to grono uczestników rozszerza, dla zainteresowanych wypowiedź CEO Cal.pl, Michała Trziszki: https://frontzmian.pl/#wypowiedzmichal
  15. dhosting.pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Hej @Marek607, mniejsi, więksi, bez znaczenia. Oczywiście, że znajdzie się dla Ciebie miejsce, zaraz odszukamy wiadomość i odezwiemy się (przy okazji ustalimy dlaczego zaginęła w akcji).
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.