Skocz do zawartości

theqkash

Administratorzy
  • Liczba zawartości

    1017
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    147

Ostatnia wygrana theqkash w dniu 29 Kwietnia

Użytkownicy przyznają theqkash punkty reputacji!

Reputacja

610 Excellent

1 obserwujący

O theqkash

  • Urodziny 30.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz Nowak

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    simpleideas.pl
  • Funkcja w firmie
    Właściciel

Ostatnie wizyty

3634 wyświetleń profilu
  1. Problem z pocztą załatwił człowiek odbierający telefon od ręki. Podczas rozmowy telefonicznej. Najwyższa światowa klasa.

  2. Też nie wiem i mnie to nie interesuje czy podziela. Znam natomiast realia pracy w takich firmach i wiem jak może wyglądać wiedza ludzi w przypadku gdy wpada tak nietypowe zapytanie
  3. Stawiam 5zł że przeciętny pracownik BOK w home.pl tego nie wiedział i musiał się skonsultować, nie wygląda to też na pilny temat
  4. A czy Twoje zgłoszenie było awaryjne, że miało być podjęte przez osoby dyżurne? Dyżury z definicji służą do zgłaszania spraw pilnych. Sprawy nie pilne mogą zapewne poczekać. Swoją drogą... narzekasz na czas odpowiedzi jak nie na OVH to na home. Przecież to nie jest żadną tajemnicą że w tych czy tamtych firmach odpowiedzi spływają później, więc po co się podniecasz tutaj niepotrzebnie i wymyślasz jakieś historie o atrapach formularza? Sprawa zostanie rozwiązana to dostaniesz odpowiedź. Doczekasz się jej, prędzej czy później. A jak Ci nie pasuje support w danej firmie to
  5. Naprawdę piszesz tak w przypadku firmy w której nikt nie zobowiązywał się że będzie Cię obsługiwać całodobowo a jest jeszcze przed południem?
  6. theqkash

    Pożar w OVH - SBG2

    To jest raczej przestroga dla wszystkich, nie pierwsza i nie ostatnia.
  7. To jest raczej kwestia dyskusyjna jak do tego podejdzie usługodawca, bo generalnie nie blokuje Ci dostępu do danych jeśli dobrze rozumiem co piszesz. Funkcję transfer tool mogli wyłączyć z dowolnego znanego tylko im powodu i raczej nie masz podstawy do tego by rościć od nich udostępnienia tego. W sensie, wiem jak to wygląda z Twojego punktu widzenia, natomiast czy usługodawca gdziekolwiek Ci obiecał że będziesz do tej funkcji miał dostęp?
  8. Jak mniemam chodzi o ten wątek https://www.pecetowicz.pl/topic/hostfoxpl-opinie-szybki-hosting-www-w-niskiej-cenie-101784/?do=findComment&comment=551726
  9. Wydaje mi się, że nie chodzi o pieniądze, miłej lektury U nas też to było, ale na prośbę @HostFox wyłączyłem tutaj:
  10. theqkash

    Pożar w OVH - SBG2

    Strona została przywrócona, tyle że niektóre linki zewnętrzne kierują do web.archive
  11. theqkash

    Pożar w OVH - SBG2

    Wydaje mi się, że w powietrze wyleciało też fundacjakornice.pl - daty ostatnich zrzutów we wszelkich serwisach archiwizujących sieć zatrzymują się w przeddzień pożaru, a obecnie wyświetla się robiona na kolanie zaślepka - strona kieruje na serwery ovh. Akurat ta strata z różnych powodów dla niektórych osób może być uznawana za nie do końca taką złą informację Ale to może taki mały offtopic z mojej strony. https://polskatimes.pl/aktywistki-wziely-pod-lupe-billboardy-antyaborcyjne-wyliczyly-ile-mogly-kosztowac-plakaty-ktore-zalaly-polskie-miasta/ar/c6-15484742
  12. Dodam tylko, że na dzień dzisiejszy takie konta może założyć dowolna osoba pod adresem https://cloud.google.com/free.
  13. @itomek nie zapomnijmy wspomnieć, że adres kosztuje 10zł/mc a revdns kosztuje drugie 10zł/mc Wniosek z tego jest taki, że o ile sama usługa jest super i pochwalam, o tyle nazwa.pl jest wg mojej wiedzy jedyną firmą w Polsce (o ile nie na świecie), która kasuje co miesięczną opłatę za to że ktoś ma inny revdns niż standardowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.