-
Postów
302 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
24
Osiągnięcia sempre
-
[webh.pl] Informacje nt. usług, oferty, promocji, zmian w ofercie
sempre odpowiedział(a) na webh temat w Ogłoszenia
Źle wybrzmiało sorki, nie ma tutaj żadnej publicznej presji, zdaję sobie sprawę, że jest to niewygodne dla firm i kłopotliwe. Potwierdzam, że i tak mam bardzo dobre warunki, natomiast utrzymywanie tam vpsa stanowi po prostu gest zapamiętania, zażyłej relacji sprzed laty. Co prawda przyznaję się, że raz takową presję publiczną na Was wywarłem i to z pełną premedytacją, jednak uznałem to za zasadne i działem w dobrej wierze, (podniesienie lekko łącza dla mini i pro) , gdybym nie był pewny, że większość firm z tej półki cenowej ma łącze lepsze/podobne, nie pisałbym. Chyba finalnie, jeżeli zasadna taka publiczna refleksja, to skłania do przemyślenia tematu na nowo, przy okazji zbierając feedback jeżeli pomysł zgarnie aprobatę użytkowników, jednocześnie potwierdza, że warto się pochylić. Tutaj po prostu sobie przypomniałem, że sam chciałem coś takiego i się wtrąciłem do wątku co do zasobów. Zaraz odpiszę na maila i napiszę w aktualnym tickecie, żeby nie robić bałaganu, jak nie da rady, nie obrażę się i tak mam spoko warunki.- 124 odpowiedzi
-
[webh.pl] Informacje nt. usług, oferty, promocji, zmian w ofercie
sempre odpowiedział(a) na webh temat w Ogłoszenia
Właśnie też trzymam na idlu vpsa mini w webh a klientem jestem jakoś od 2012? Jakoś z przerwami do dziś, konto pierwsze sprzedałem dawno temu. Był tam jakiś panel lifetime internal, czy jakaś tam inna usługa lifetime, a ja straciłem zainteresowanie branżą i sprzedałem. Również będę wdzięczny za ponowne rozpatrzenie mojego ticketa związanego ze zwiększeniem parametrów vps'a mini za dodatkową opłatą po raz kolejny, sami widzicie że od samego początku, zużycie vps'a to po prostu idlowanie, jedyne za co płacicie to po prostu prąd i ipv4, ja tam trzymam vps'a nie do produkcji a z czystej sympatii do marki i Pana Kamila. A i druga sprawa, gdybyście mogli dać jakiś feedback odnośnie najnowszego ticketa, nie przeszkodzi mi odpowiedź "nie", ale jakakolwiek odpowiedź byłaby mile widziana. P.S. Czy Wy kiedykolwiek mieliście w ofercie DA internal/lub inny panel poza ISP? Albo jakąś usługę lifetime, bo tak się zastanawiam co ja tam miałem, musiałem to chyba sprzedać jeszcze za czasów konkurencyjnego forum.- 124 odpowiedzi
-
Zanim wrócę do gws bo mimo całej sympatii do mydevila i mxroute już wolę żeby karmili przyszłe gemini moją skrzynką dla względnego spokoju od spamu. Mydevil lepiej czyści polski spam, mxroute natomiast lepiej sobie radzi w takim globalnym, zastanawiam się, czy jakikolwiek Polski hosting, korzysta może z inbound antyspamu "AI" najbardziej wyhajpowanego chyba jak się da za granicą relaya mailchannels? Chętnie sam bym potestował, ale ta cena... Jestem po testach mailbaby (tragedia outbond filtrów), kiedyś wszyscy zachwalali jakość się pogorszyła z tego co rozumiem od czasu jak (o ile dobrze zrozumiałem) przestali w jakimś stopniu korzystać z infry mailchannels. Magicspam - dosyć agresywny. Spamexperts - nie mam jeszcze wyrobionego zdania. Wróciłem jeszcze z ciekawości do tematu IQ @Tom X jak rozumiem ten folder spam to nie jest coś na zasadzie bayesa który jest bezużyteczny tylko faktycznie działa? Jar opowiadał jak robili testy, że bayes dopiero po 3 latach zaczął wyłapywać tamtejszy spam. Zerknąłem na ich infrastrukturę i wygląda imponująco. Może też potestuję. Aha i jakby ktoś był zainteresowany MXRoute, to w BF dorwałem pakiet 1TB MXRoute Large Storage, . Niestety nie EU. W cenie 1/5, rabat jest na stałe maks per domena czy tam mail to 400 na godzinę wysłanych, nie jest to reseller. Teoretycznie pod względem spamu chyba lepiej. Jar potwierdził że mimo że nie reseller to jakoś by dało radę to spiąć z DA i zautomatyzować wszystkie procesy. 500 zł rocznie za coś porównywalnego do mydevila, niezła gratka. jedynie nie wiem jak tam kwestia backupów wygląda. Ale już tyle tych serwerów i vpsów mam że się kurzą.
-
Odświeżam bo pytanie tematyczne, a szkoda zaśmiecać forum kolejnym wątkiem. Pytanie do doświadczonych związanych z pocztą devopsów/sysopsów, znane są Wam jakiekolwiek narzędzia, które automatyzują weryfikację przepuszczalności antyspamu do inboxa jakoś procentowo, żeby już z góry wiedzieć orientacyjnie, na ile stać dany hosting, który zawiera również możliwość utworzenia poczty jest wydajny w kontekście antyspamu różnorakiego? Mamy masę rozwiązań na weryfikację dostarczalności, ale w drugą stronę?
-
Ciężki do przeżycia realitycheck, kiedyś to były czasy... Pisało się do Pana Arka z tego i tego dnia chce dla tego poczte, a z tego tylko baze prosze przywrócić dziękuje i w 15 minut było po napisaniu ticketa. Kiedyś Pan Arek mnie zapytał po co robię i przechowuje lokalnie "backupy katastrofalne: całego konta skoro on może zawsze przywrócić do 30 dni, no to w końcu znam odpowiedź, właśnie dla tej chwili
-
Nie chce mi wchodzić do panelu klienta i sprawdzać nagłówków żeby zobaczyć co tam jest. Temat dostarczalności poczty przewija się już bardzo długo, ale oni nie mogą sobie wdrożyć jakiegoś zabezpieczenia relayowego typu mailbaby żeby chronić własną infre przed własnymi klientami? Kiedyś w ogóle mignął mi taki post że wychodzą z prośbą do klientów o dbanie o CMS'y i wysyłać wszystko z smtpka? Zastanawiające jest, że zamiast prosić swoich klientów o "fair usage" to sami nie wdrożyli żadnego skutecznego rozwiązania.
-
@Anka jakieś źródło? Chętnie się dowiem jak najwięcej, bo w ramach moich usług optymalizuje również wizytówki GMF pod lokalne rynki i o takiej regule nie słyszałem, słyszałem natomiast w kontekście GMF kuriozalne sytuacje, kiedy realne dodane przez realnego klienta opinie nie były dodawane, google wybiórczo i losowo usuwało opinie czy też same wizytówki. Łatwa do podważenia w jakim kontekście polskiego prawa, czy regulaminu google dla GMF, co może wówczas zrobić z taką opinią niby pokrzywdzonaa firma, zakładając, że w ogóle nie była ona anonimowa i miała realne imie i nazwisko, osobe jest się w stani namierzyć w jakikolwiek sposób? Nie od dziś wiadomo, że support w google nawet w przypadku agencji marketingowych, jest dosyć toporny, co dopiero w kwestii mediacji przedsądowej
-
sempre obserwuje zawartość Opinie o Atthost.pl
-
Nawiązując do tematu wordpressa. No tak to mniej więcej będzie wyglądać, zgodnie z roadmapką, jak już zwiastowałem tutaj ze 2-3 lata temu. Wykupienie/rozwój najbardziej kluczowych funkcjonalności przez automattic (nacisk na komercjalizacje woocommerce, jetpacka, akismenta co jest już mocno zauważalne) > wycięcie wszelkich potworków pokroju elementorów poprzez gutenberga i FSE > wycięcie konkurencji multilangowej i stworzenie multilanga natywnego >wycięcie konkurencji z wtyczkami typu "całe seło w jednym pluginie" stosując natywne rozwiązanie, własnego LMS'a już mają, budują sobie grunt pod monopolizacje wszystkich kluczowych rozwiązań, które nie są tym, do czego wordpress pierwotnie został stworzony, a w co wordpress chyba chce się finalnie przeistoczyć. Natomiast nie widzę zbytnio wordpressa jako SaaS'a pokroju webflow, bardziej będzie to projekt OS gdzie kluczowymi, komercyjnymi płatnymi wtyczkami rozszerzającymi funkcjonalność będzie po prostu zarządzała jedna firma, pozostanie trochę zewnętrznych developerów, ale nie tyle co kiedyś. Co do sporu Automattic vs WP Engine i obrzucania się wzajemnie pozwami, niekorzystne, nieprzemyślane ruchy twórcy wp, cóż, obie firmy na tym tracą i wizerunkowo i finansowo, nie pierwsza, nie ostatnia drama wokoło wordpressowa. Wiadomo jednak, że internet ma pamięć złotej rybki, za rok nikt już nie będzie o tym pamiętał, no chyba że jak już ta cała batalia sądowa się zakończy, dojdzie do jakiegoś precedensu, w co wątpię.
-
Dalej sobie siedzę na tej resellerce, klienci nic nie zgłaszają problemów, ale to dalej stara infra więc nie z czego być problemów, jestem bardzo ciekawy, jakby to wygladało na infrze netartowskiej o ile takie plany będą wprowadzane. Czy będzie działało szybciej, czy wolniej. Zauważyłem zmianę UI w DA, więc coś tam dłubią też od środka, nie tylko na froncie. Co jest dla mnie odczuwalne, to typowy dla dużych graczy poziom komunikacji klient-provider w ticketa, inne odczucia niż z Panem Arkadiuszem.
-
Nie za bardzo się orientuje w aktualnej ofercie z uwagi na brak czasu, chciałem tylko zgodnie z wcześniejszą tutaj deklaracją powiedzieć jak aktualnie wygląda oferta reseller już pod netartertem, pierwsza myśl, która przychodzi mi do głowy to (tylko moje podejrzenie), w ofercie linuxa możliwe że nie będzie resellerki (po prostu zerknąłem na ich stronę). Jeżeli chodzi o wydajność i funkcjonowanie, to wszystko działa jak działało czyli jest okej, więc tutaj nie mam się póki co do czego przyczepić, z tego co rozumiem, resellerka dalej jest na starej infrastrukturze hetzneroskiwej. @edit a nie jednak oferta reseller ze strony nie zniknęła tylko została przeniesiona gdzie indziej niż była zawsze >cennik>reseller
-
@Tom X ruch organiczny czy też widoczność w serpach na najważniejsze frazy z tego typu rankingów jest mocno dyskusyjny, większość faktycznych fraz kluczowych które wspierają pozytywną decyzje zakupową klienta i jednocześnie są w topce, to dosłownie kilka keywordsów, z tego co mi wypluwa ahrefs, tu raczej nie ma się czym chwalić w kontekście SEO. Wydaje mi się, że większą role odgrywa tu brak faktycznej konkurencji, która się jeszcze nie pojawiła w zakresie wypozycjonowania takiego lub podobnego tworu o bardziej lub mniej zbliżonej tematyce w sposób przynoszący większą konwersje i ruch
-
To się zgadza, jednak duża część (poprawcie mnie, jeżeli się mylę), była ogólną kampanią marketingową kierowaną w eter, nie stricte do użytkowników RN. Niebawem cyberweek i zapewne webh coś dla nas przygotuje. Ja tylko sugeruję, że im więcej takich fajnych eventów, tym większe zainteresowanie wśród naszej społeczności i lepsze pozycjonowanie wątku
-
Hej @sebak, zachęcam do zapoznania się z wtyczką, https://wordpress.org/plugins/wp-cloudflare-page-cache/ jej nagłówkami i wyjątkami jakie wtyczka sugeruje, które domyślnie są wyłączone z keszowania. Jeden z testowanych wordpressów, po przesiadce na CF i defaultowych ustawieniach owej wtyczki: https://tld.pl zwraca 10 ms w przypadku WP. https://tld.pl/index.php?losowyciagznakow wskazuje realny TTFB.
-
Fajna promka. Polityka fairy usage względem vCPU gdzie dostajemy współdzielone zasoby można traktować różnorako, o ile firma sama nie jest w tym zbyt natarczywa czyli dostajesz ddosa, albo masz przykładowy wykop efekt na serwisie blogowym który poszedł viralem i jest Ci za to banowany vps przy czym firma w żaden sposób nie chce pomóc, byłoby niefajne, natomiast jeżeli firma gra uczciwie i nie nadużywa takiego zapisu, to wydaję mi się to na plus. Webh bardzo lubię. Natomiast, to czego mi tu brakuje, to jakieś eventy dedykowane dla użytkowników RN w tym temacie, nie ukrywajmy, marka webh ma tu niezły wizerunek, zamiast reklamować jakieś blogi o rankinach vpsów poprzez ich kod rabatowy, lepiej wspierać nasze lokalne forum i prawdziwych klientów fajnymi niespodziankami. Podam przykład, który się sprawdza na dosyć intensywnie śledzonym przeze mnie zagranicznym forum LET, kilka pierwszych osób ma podwojone zasoby i tego typu akcje
-
Jestem tu tyle lat i takiej nagonki za prośbę o pomoc w dobraniu nowego resellera nie widziałem tu jeszcze nigdzie, naprawdę dziwnie to wygląda, nie mój cyrk. W każdym razie widzę że wątek zamienił się w jakiś wykopowy burdel możliwe że masz rację @Pawel_15, aż tak nie znam branży od środka za tamtych czasów, tylko że na zagranicznych forach nikt tak się nie przywala do oferty reseller na całym świecie tylko tutaj, od teraz będę wiedział, że w sprawie resellera, tylko pisać na https://lowendspirit.com/ czy też https://www.webhostingtalk.com/. Żeby nie dawać frustratom pożywki. W kazdym razie jak ktoś jeszcze ma jakieś fajne propozycje reseller czy też może polecić jakiegoś resellera o mocnych parametrach, bądź resellera poczty podobnego do mxroute jestem otwarty na wszelkie sugestie. Gdyby znalazł się tu jakiś sysops, który ogarnia rynek polski, zagraniczny i CL chętnie opłacę konsultacje w doborze nowego resellera, czy też pomocy w esytmacji zużycia ramu/cpu na aktualnym, bo nie ukrywam, właśnie na resellerku takim mocnym mi zależy. Czy to na samym resellerku, czy resellerku plików poczty + resellerku maili.