
daffx
Użytkownicy-
Postów
211 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
12
Osiągnięcia daffx
-
Patrząc jakie macie kółko wzajemnej adoracji tutaj - szkoda mojej klawiatury. Potencjalni klienci hostido muszą mieć na uwadze to, że hosting może zablokować dostęp do ich usługi bez żadnej informacji nie z ich winy - to jest fakt czy mit? Fakt który poparłem dowodami, tyle chciałem żeby w tym temacie zostało skoro sama firma nie odnosi się do stosowanych przez siebie praktyk Jednak pragnę dodać, że jeżeli firma nie celuje i nie celowała w sektor 'gamingu' to dlaczego wykupiła domenę hostfox.pl która była hostingiem dla takich stron jak moja i które cierpiały na zaawansowane ataki ddos Jeżeli firma odcina się od takich klientów to dlaczego kupuję domenę o takiej przeszłości https://forum.rootnode.pl/topic/1852-hostfoxpl-informacje-nt-usług-oferty-promocji
-
Do wygaśnięcia usługi dalej jestem klientem hostido, po wygaśnięciu usługi będę byłym klientem hostido. Żadne z tego nie zwalnia mnie od możliwości i chęci uzyskania odpowiedzi na działania które mogły zaszkodzić mi czy innym.
-
Jednak byłem takim samym klientem hostido tej samej usługi i ja nie zostałem poinformowany o wyłączeniu usług na tym adresie ip. Rozumiem, że z twojego punktu widzenia lepiej jest zrobić 1:1 i nie było tematu, ale tutaj nie chodzi już o mnie bo nie walczę o to czy zostałem wywalony za bycie ofiarą ataków ddos, ale o brak informacji dla każdego klienta danego adresu ip. Sytuacja trwała minimum godzinę - brak informacji, inne firmy potrafią informować o przerwie 3 minutowej a myślę, że może to być jakaś kwestia warta uwagi gdy ktoś będzie kierował się uptime - firma może w każdej chwili zablokować ci usługę nie z twojej winy bo tak
-
19.03.2025 - jest nawet w tym temacie, godzina wieczorna ~17-19 (dokładnie nie wiem kiedy się zaczęło) ale z pewnością nie było to kilka minut. Godzina taka, że ruch na stronach innych klientów mógł wzrastać a tu nagle zostali odcięci. Odpowiedź od hostido dostałem o godzinie `20:01:48` więc uznajmy to za czas naprawienia usług, w najlepszym przypadku wychodzi godzina, w najgorszym kilka. Nie do końca można uznać tą wiadomość za rozwiązany problem, ale dla lepszej sytuacji hostido tak uznajmy Widać w niej `kiedy... wszystko wróci do normy`
-
W którym momencie wypowiedzieli się na temat wyłączenia całego adresu ip? Napisali albo ktoś napisał tylko `było to konieczne` czy z pewnością było konieczne wyłączenie wszystkich usług innych klientów na danym adresie ip kiedy wystarczyło tylko 1? W jakim celu zostały one wyłączone i czy klienci zostali o tym poinformowani? Czy zostali przeproszeni i czy hosting poczuwa się do odpowiedzialności za zaistniałą sytuację i błędu z ich strony? Nie chodzi o błąd trzymania takiego klienta jak ja tylko spowodowania dziwną decyzją niedostępności innych usług innych klientów.
-
Nie stronie, całego adresu ip - współdzielonego z X innymi klientami, więc mówimy tutaj o X stronach i X klientach
-
Dobrze, kończę rozmowę która prowadzi do niczego. Pragnę tylko przypomnieć, że nie posiadałem dedykowanego adresu ip i na nim stały też usługi innych klientów, jeżeli firma @Hostido.pl może tak robić bez żadnej informacji - owszem może, wkońcu to ich interes i klienci to akceptują to fakt, nie mam po co pytać. ale dla dobra klientów warto taką kwestię rozwiązać bo nie uzyskałem na nią odpowiedzi.
-
ale w którym momencie ja mam do nich problem bo czegoś nie zrobili lub coś zrobili źle (technicznie)? Od początku całej tej gó**o-burzy czekam tylko na odpowiedź na pytanie - dlaczego nie poinformowali klientów o wyłączeniu całego adresu ip lub dlaczego nie wyłączyli tylko mojej usługi
-
W którym momencie widać, że nie byłem łatwym klientem? Dlatego bo zadałem trudne pytanie i nadal nie uzyskałem odpowiedzi? Klientem byłem nawet bym powiedział łatwym, kontakt z supportem miałem raz na x czasu kiedy technicznie coś się psuło i tyle ;]
-
Co do php, było to dawno ale dotyczyło to nie modułów a braku restartu czegoś tam i przez to wersja się nie zmieniała Co do mysql, problem wystąpił a wy ustawiliście bazę tylko do odczytu ze względu na generowanie przez nią logów (rozmiaru) - problem wystąpił nie z mojej winy tylko był związany z powyższym lub innymi zmianami/chwilowymi problemami. Tak czy inaczej, problemy powyższe zostały wyeliminowane z pomocą hostido czego nie neguje i za to mogę ich pochwalić, problemy były usuwane. Kolejny raz zwrócę uwagę, że nie jest moim celem krytykowanie działania hostingu bo za techniczne aspekty mogę go nadal polecić, jednak samą komunikację już często nie Nadal nie uzyskałem odpowiedzi dlaczego nie zostaliśmy poinformowani o null-route na całe ip i dlaczego nie została zawieszona tylko moja usługa? @Hostido.pl Mogę zwrócić tylko waszą uwagę nadal na: Niedziałający moduł który powinien zmienić domenę w tryb UAM - w moim przypadku nic nie robił Co do błędnie skonfigurowanego cloudflare - ok, przyczepcie się do tego, że leakowałem ip serwera żeby używać poczty, fakt mogłem pocztę wziąć gdzieś indziej... Jednak problemem jest tutaj nie przepuszczanie ruchu z cloudflare poprzez kierowanie na docelowy adres ip zamiast cloudflare ale jak podejrzewam ataki ddos na cały serwer - ja mam odpowiadać za to, że IQ może nie radzić sobie z normalnymi atakami ddos? Rozumiem, że relacje mamy jakie mamy i lepiej było się ze mną rozstać niż poszukać rozwiązania. Mogliście dać znać jeżeli był to zwykły http flood, nawet jeżeli ktoś omijał cloudflare docelowym hostem to korzystacie z litespeeda, wystarczyło dla danej domeny pozwolić tylko na adresy cloudflare + widzę, że kiedyś w 2021 z takiego prostego rozwiązania u was korzystałem (przez .htaccess) ```RewriteCond %{HTTP:CF-RAY} ^$ RewriteRule ^ - [F,L] ``` Nadal oczekuję tylko informacji dlaczego był brak informacji o podjętych działaniach.
-
Również w hostido byłem od 2021, to jakiś powód do dumy? Jeeej! Moje zabawki? masz na myśli normalne strony z tą różnicą, że są skierowane w tematykę gamingu? Aktualnie ruch balansuje na lh, sferahost, seohost bez żadnego problemu. walczą z użytkownikami którzy generują zbyt duże ataki? To zdanie ukazuje mnie w świetle jakbym to ja wykonywał ataki z hostingu hostido a tak nie jest, jestem celem takich ataków co hostido i ja braliśmy pod uwagę od 2021 roku i obie strony się zgadzały na taki obrót spraw. @Hostido.pl nie może mi zarzucić, że byli nieświadomi i tego, że nie pytałem x razy czy dzień końca współpracy nie nadchodzi, nigdy nie chciałem być problemem dla żadnego hostingu więc tak samo jak w przypadku mydevil - padał cały serwer dedykowany to zawinałem co moje - z czego firma mydevil zachowała się profesjonalnie i zaoferowała nawet pomoc w przeciwieństwie do @Hostido.pl gdzie właściciel zachowuje się od samego początku jak dziecko. Co do tego, że strona nie przestanie Ci działać... Tak, oczywiście masz rację Mimo: - Problemów z baza mysql przez co skrypt (forum) generowały błędy o braku połączenia co pożarło cały limit konta i było nieużywalne przez kilka godzin, - Problemów z PHP i zmianą wersji/ustawień co było lub jest nadal zbugowane - "Wyłączenia" adresu IP na którym będą stały twoje usługi przez innego klienta bez żadnej informacji - Blokowanie "legit" użytkowników bo zostali uznani za atak (co jest do zaakceptowania bo firma próbowała jednak coś zrobić) ale dla niektórych przy biznesie będzie to nie do zaakceptowania. Problemy były w większym lub mniejszym okresie czasu eliminowane - tutaj też nie napiszę nic złego, hostido przykłada uwagę do spraw technicznych i robią tyle ile są w stanie. Hostido przyznało się do zaakceptowania mojej usługi mimo regulaminu, co do moich pytań - są nawet w tym temacie. Myślę, że obie strony w tym przypadku zachowały się okej a ja nadal podkreślam moim celem nie jest wyjaśnienie zakończenia mojej usługi tam tylko dlaczego firma nie informuje klientów o blokowaniu całego adresu ip. Dodatkowo dodam więc myślę, że nadal próba zarzucania mi tego, że nie mogę się z tym pogodzić - w momencie kiedy wiedziałem o tym od kilku lat jest zabawne.
-
Ok, każdy z nas coś opłaca i to ma być dowód rzetelnej opinii? Ja np. mam internet Orange który trzeba opłacać bo innego nie ma, czy polecę komuś? Nie czy mam inne wyjście też nie. Próbujesz uniknąć odpowiedzi na moje pytanie, opinia jest więc kolegi czy klienta mion bo zgaduje, że użyłeś jego refa a oboje wiemy jak to działa Passat. Gdzie masz te 400zl które zapłaciłeś w hostido bo z twojego screena coś się nie zgadza
-
Ale nie zrozumiałeś xd mion pisze o swoich klientach a ty do niego per kolega, to opinia jest klienta czy kolegi
-
To klient czy kolega? Mion pisze o klientach a ty o koledze
-
Patrząc na twoje konto, to, że bierzesz w " najważniejsze słowa na które zwróci uwagę klient nieświadomy czyli tak samo jak w pozwie i to, że opinie wystawiasz dopiero teraz czyli po roku gdy już pewnie 63526 razy Ci już to tłumaczyli + dodając po jakim czasie dostałeś plusy od hostido i mion, wątpię, że jest to opinia rzetelna i nie jesteś naganiaczem.