Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją od 22.10.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Piękne zgranie w czasie. Zablokowanie wydawania kodów authinfo w formie elektronicznej a następnie podwyżka cen. Jest to świetny przykład tego jak ubić własną firmę. Gratulacje Panie Robercie.
  2. 2 punkty
    Kto wie, niedługo zapewne to wprowadzą, chodź do tego czasu mam nadzieję będę daleko od nich. Na razie w żałosny sposób straszą mnie, abym sprostował informacje tutaj zamieszczone (chodź nie bardzo wiem jakie, gdyż wszystkie informacje jakie zamieściłem są prawdziwe) oraz bym nie publikował ich super tajnej korespondencji. Niestety, ale takie zastraszanie z ich strony szkodzi tylko im samym. Normalna firma nie stosuje tak żałosnych praktyk (najpierw ciche wprowadzenie zmian w regulaminie) a teraz nieudolne próby zastraszenia. Ciekawe co na to NASK, bo kij że partnerom wcisnęli nowe regulaminy, ale znaczącej zmiany dokonali też dla samych abonentów domen bez informowania ich o tym fakcie.
  3. 2 punkty
    To NIE jest miejsce dla dzieciarni i tego typu tematów! Macie od tego przynajmniej trzy inne fora, także radzę sobie darować w tym miejscu dyskusje na takie tematy.
  4. 2 punkty
    "zgubili/ukradli" - czy napisałeś do nich zanim zacząłeś po nich smarować w interneie czy jak Janusz biznesu tracisz miljony i wolisz pisać co Ci ślina na język przyniesie? :p
  5. 1 punkt
    Amazon zje go kosztami, szczególnie jeśli chce się zamknąć w kwocie mniejszej niż 200 netto. Jeśli dedyk i dobry support to sprintdatacenter.pl lub artnet.pl W przypadku sprinta najtaniej Cię wyjdzie zakupić bezpośrednio u nich, w przypadku artneta jako ich partnerzy mamy lepsze warunki i możesz sobie sam złożyć maszynę jaką chcesz: https://hostmark.pl/panel/cart.php?a=add&pid=170 Oczywiście support 24/7 który działa sprawnie odnośnie skalowania - dużo zależy od użytego rozwiązania , jeśli kupisz 4 vps-y to dla każdego można zmieniać parametry i go skalować, w przypadku dedyka też możesz zrobić upgrade ( z tym że trzeba zrobić restart serwera). Jeśli myślisz o kvm i dedyku - popełniłem ostatnio wpis jak to zrobić od zera do działającej vm więc moze być pomocny na start: https://marek.pro/instalacja-i-konfiguracja-proxmox-5/
  6. 1 punkt
    A macie stronę działająca?
  7. 1 punkt
    W zależności od wymagań i oczekiwań, PHP nie musi być wymagany. Sam ostatnio odkrywam ile rzeczy potrafi zrobić webpack z vue, i tak długo póki nie wchodzimy w tematykę baz danych i klasycznej wizji strony internetowej, tak długo można naprawdę sporo osiągnąć statycznym kodem generowanym dynamicznie w oparciu o bardzo skomplikowane czasem źródła.
  8. 1 punkt
    Polecam postawić sobie jakiś prosty panel do zarządzania subdomenami, czasy gdy z palca się robiło configi nieco odeszły już do lamusa. ISPConfig świetnie współgra z nginxem, korzystam i sobie chwalę. Wszystkie regułki możesz sobie wpisać do panelu, a i sporo rzeczy masz z automatu, chociażby certyfikaty LE. Sam nie przepadam za większością paneli hostingowych, a niektóre z nich (np. VestaCP) powinno się wręcz wymazać z historii. M.in dlatego lubię ISPConfig, bo nadal masz pełną kontrolę nad tym co panel ma robić, a co chcesz robić manualnie, więc pomagasz sobie tam gdzie chcesz, a nie tam gdzie musisz. Jest to też jeden z niewielu paneli, który działa dosłownie z każdą, nawet najbardziej egzotyczną konfiguracją, w tym z moją produkcją na debianie testingu opartej właśnie o nginxa. Zero problemów.
  9. 1 punkt
  10. 1 punkt
    @Pawel_15 jeśli lubisz poznawać nowe rozwiązania to sugerowałbym pójść w stronę statycznych stron przy każdej zmianie generowanych. Znacząco upraszcza utrzymanie oraz proces DRP.
  11. 1 punkt
    To skoro ostatni raz robiłeś takie rzeczy 10 lat temu, a to ma być sklep czyli z założenia system stabilny, bezpieczny i sprawny. To bym to proponował zlecić komuś kto to zrobi dobrze. Jeśli ma być prosty i mały sklep to WooCommerce, a jak większy to presta. Zabawa w html nie skończy się dobrze, tym bardziej że już masz 20 produktów, a pewnie dojdą kolejne. Gdybyś jednak chciał do tego dodać jakiś backend w php, to rzeźbienie czegoś własnego bez frameworka to też strasznie kiepski pomysł.
  12. 1 punkt
    Również polecam w ArubaCloud, śmiesznie tani a działa cały czas. Aż dziwne biorąc pod uwagę ile przestojów zaliczają dużo droższe marki.
  13. 1 punkt
  14. 1 punkt
    Taniej niż w atubacloud nie znajdziesz (4 zł/m-c).
  15. 1 punkt
    Zrobi się bałagan więc po prostu zamknę niniejszy temat Dalsza dyskusja -->
  16. 1 punkt
    Może to pomoże: Link do bazy Maxmind's legacy (free) GeoIP w formacie ".dat". Zawartość tych archiwów ma datę modyfikacji zawartych w nich plików z marca tego roku. Doczytałem dalej i faktycznie aktualizacja ich została porzucona w kwietniu 2018. Spróbuj może zatem samemu budować ".dat" za pomocą programu używanego przez Debiana do ich budowy (nie testowałem): kopia z GitHub'a lub skryptu Python'a (nie sprawdzałem). Zastanawiam się natomiast, czy w paczkach debiana nie ma plików ".dat" z aktualnymi danymi skoro mają program do ich budowy (choć repo na gicie jest 2013 roku).
  17. 1 punkt
    W takim razie raczej możesz spać spokojnie. Jeśli nie utrudnia to nawigacji po stronie tym bardziej. Mimo wszystko pamiętaj o sitemapie w xml i najlepiej też wprowadź klasyczną sitemapę.
  18. 1 punkt
    Jak to ma drugorzędne znaczenie?! To jest najważniejsza sprawa - zidentyfikowanie problemów powodujących sprzedaż tych firm ma najważniejsze znaczenie dla poprawy rynku hostingowego w Polsce. Jak chcecie go naprawiać, jak nie wiecie co powoduje, że masa firm się sprzedała w ostatnim czasie i to wcale za nie duże pieniądze?! Chcecie leczyć objawy zamiast przyczyny? Po raz kolejny dowód na to, że to zwykła akcja marketingowa, bez absolutnie żadnej chęci naprawy rynku.
  19. 1 punkt
    Cała dyskusja na ten temat prowadzona jest na naszej grupie facebookowej, gdzie w miarę na bieżąco staramy się odpowiadać na pytania i przekazywać wiadomości. Nie inaczej było i tym razem. Oczywiście wiemy o wątku tutaj, od razu skontaktowaliśmy się z Dawidem, żeby dalej to wyjaśnić i odpowiedzieliśmy na naszej grupie, gdzie temat pierwotnie zawitał. Jako, że tutaj zostaliśmy wywołani do odpowiedzi, to z opóźnieniem, ale tu również chcieliśmy dodać kilka słów. Tak, spam od jakiegoś czasu nasilał się i to konkretny typ. Od razu dodaliśmy odpowiednie filtry i ustawienia, które w zasadzie zupełnie go wyeliminowały, ale powstało kilka problemów, najważniejszy z nich – część ważnych dla klientów maili zaczęło wpadać do spamu. Wycofaliśmy filtry i postanowiliśmy zbadać temat dokładniej, a później tak dopasować nasze rozwiązania i nowe filtry, żeby wszystko wypośrodkować. Trochę to trwało, jednak udało się dojść do zadowalającego rozwiązania. - razem z Klientami nauczyliśmy filtry nowych typów spamu, - zmodyfikowaliśmy własne filtry, - wprowadziliśmy szereg nowych opcji i zmian w konfiguracji + rozwiązania autorskie. Koniec końców udało się ograniczyć spam do pomijalnego marginesu i obecnie jest naprawdę dobrze. Klientów edukujemy również, by sami też częściej niechciany mail oznaczali, to ułatwia walkę. Nie wszystkich problem dotykał, ale myślę, że wszyscy klienci i tak na tym skorzystali, właśnie o to chodziło.
  20. 1 punkt
    Argument jest stosunkowo prosty i logiczny, robicie to samo co zarzucaliście innym i czego chcieliście chyba uniknąć, aby nie trącić hipokryzją. Cytowany Twitt dobitnie to pokazuje, to już n-ty raz od czasu manifestu "dobrej zmiany" gdzie przeczycie swoim zapowiedziom.
  21. 1 punkt
    Witam, w tym poście chciałbym napisać co nie co, o "hostingu" serwerów TeamSpeak3. Jak sama nazwa wskazuję piszę tutaj o TS3Bahu. Kilka dni temu poprosiłem założyciela, o usunięcie licencji, oraz wysłanie mi bazy z powodu zmiany hostingu. Napisał, że jest na urlopie i skierował mnie na drogą mailową do drugiego technika. Czekałem pierwszy dzień. NIC. Drugi dzień również nic. Wieczorem w piątek napisałem, że idę do konkurencji i Hunter nic nie odpisał. Następnego dnia jak drugi technik "Matex" wrócił, mnie nie było w domu. Byłem wtedy ok. 20 km od domu, rozmawiał z nim mój współwłaściciel, serwer nie został wyłączony, licencja nie została usunięta, a bazę serwerową, kazali mi szukać w PHPMyAdmin (XD). Dodatkowo to, co wyprawia support przechodzi ludzkie pojęcie. W momencie gdy 90% serwerów nie działało, nie chciało mu się ich włączać. Dodatkowo właściciel serwera tsfunny, posiada nagrania, jak Konsultant grozi osobie która ma 16 lat. Nie posiadam nagrań oraz zdjęć, ale są osoby które wiedzą o czym piszę. Pozdrawiam, oraz życzę miłego wieczoru.
  22. 1 punkt
    Nie polecam, właściciel TS3Bahu po moim odejściu z jego hostingu, przygarnął sobie moją licencję oraz wrzucił ją na całkowicie inny serwer oraz mnie zablokował: tutaj, gdyby ktokolwiek kwestionował sprawę, do kogo należy plik licencyjny:
  23. 1 punkt
    A może zacznij od najprostszej rzeczy - kontakt z obecnym właścicielem marki? (wiem miewam głupie pomysły, sorki)
  24. 1 punkt
    Zazwyczaj się nie wypowiadam w takich tematach, ale przez to co wyczynia ten hosting, założyłem konto i chciałbym się podzielić swoją opinią. Miałem swój serwer TS3 w bahu od października 2017 ale problemy z ostatniego dnia wakacji gdzie serwery nie działały przez 3h, skłonimy mine do przejścia do konkurencji na "N". A to inne powody które mnie zniechęcają do tego hostingu: 1 - Brak możliwości dogadania się. Prosiłem o wywalenie mojego IP serwera z jego serwera support i jego stron - nie zrobił tego bo "każdy jest na tej liście i im to nie przeszkadza" 2 - W większości przypadków informacje o wykonywanych pracach były publikowane w trakcie tych prac lub po, więc 0 czasu na przygotowanie się. Np: Serwery wyłączał o 23, a info na fb o 23:10. 3 - Jeżeli hunter jest na wakacjach, musisz liczyć na siebie ponieważ osoby "pracujące" tam i przebywające na supporcie nie pomogą Ci. Mój moderator poszedł na ten support bo żaden bot nie chciał wbić na nasz serwer, to 2 dni go olewali. 4 - Całkowite wtrącanie się w twój serwer. Hunter sobie zażyczył podanie hasła serveradmina i potem wbijał na serwer nadając sobię rangę query admin... W dodatku z opowieści na supporcie, wychodzi na to że często on też nalega by utworzyć mu kanał na swoim serwerze + utworzyć rangę bahu + dać info "hosted by bahu" 5 - Używanie nie sprawdzonego oprogramowania. Wielce prawdopodobne jest to, że jeżeli zostanie wypuszczona jakaś aktualizacja, to hunter w ciągu 10 sekund wykona tą aktualizację i nie ważne czy wyszła wersja stabilna czy beta, on musi zrobić aktualizację. Co w tym złego ? Ano to że jak coś się popsuje, to my mamy problem bo nasze serwery padną, ale za to hunter będzie mógł dumnie napisać do twórców danej aplikacji, że znalazł błąd 6 - Cena. Jak się okazuje, ty płacisz 40 zł i nie masz żadnego rabatu pomimo tego że jesteś tam prawie rok i sprowadziłeś 2 klientów, a inna osoba która ledwo co przyszła może płacić 29.50 bo "jej nie stać" W dodatku ty opłacasz masę innych serwerów które sobie stoją za free, bo hunter ma ogromną listę streamerów i nikt z nich nie płaci za usługi. 7 - Konfiguracja. Każdy z klientów bahu ma dostęp do portu query wszystkich innych klientów, a powinno być tak że masz dostęp tylko i wyłącznie do swojego serwera. 8 - Ciągłe konflikty i śmieszne akcje które źle wpływają na wizerunek, typu Pani prawnik która pozywa ludzi na FB za to że ktoś się wypowiedział o bahu, śmieszne umowy z których potem ktoś się nie wywiązuje i są problemy i cały support tym żyje, pseudo pozwy i wojny z innymi hostingami, wysyłanie maili gdzie każdy widzi wszystkich odbiorców, Co do jakości usług, poza pkt 1,2,3,4,5,6,7 i 8 jest w miarę okej, czyli nie ma problemów z ddosami itp, lecz sposób w jaki hunter prowadzi hosting oraz jakie osoby zatrudnia, to tragedia.
  25. 0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.