Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 21.06.2019 we wszystkich miejscach

  1. 4 punkty
  2. 4 punkty
    Ponoć "żaden inny dostawca nie ma 100%" według twojego jedynego słusznego mail testera, no to już masz dwa. Koszt powyższego rozwiązania: 4 zł na miesiąc za IP (które ma jeszcze inne zadania), chyba że liczysz jeszcze najtańszego VPSa, który uciągnie wysyłkę maili, no to będzie może z dyszka . Nie wiem co test wyżej ma potwierdzić, ale skoro mi rzuciłeś wyzwanie to proszę bardzo.
  3. 4 punkty
    Wiem, ale nie powiem 🙂 Zostawię natomiast te wypociny dla potomnych. Wychwalanie nazwa.pl ostatnio odbywa się na potęgę w różnych miejscach, podbijane są prastare tematy które w ogóle były o hostingu. Mam kilka swoich ulubionych tematów: http://fajnamama.pl/forum/temat/wlasny-sklep-internetowy/3/ http://mamzdrowie.pl/forum/temat/strona-internetowa/ http://opinie-turystyczne.pl/forum/temat/4839-wlasna-strona-internetowa http://zycienastolatkow.phorum.pl/viewtopic.php?p=90365 http://www.owulacja.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=12389 https://forum.krajowy.biz/off-topic-f23/domena-internetowa-t1809.html
  4. 4 punkty
    Tak, wyglądają całkiem nieźle jak na ceny za pierwszy okres rozliczeniowy liczony jako pół roku. Tymczasem ponownie proszę, aby pracownicy agencji marketingowej z którą współpracujesz nie wypowiadali się na forum.
  5. 4 punkty
    Odnosząc się do tego, co mówisz - @mikorol - naszym zdaniem wszystkie readresacje i migracje były po prostu KONIECZNE. Wiesz, pracowaliśmy w jednej firmie przez pewien czas i jestem zdumiony Twoim stanowiskiem. Spędziłem tu ostatnie 11 lat życia i postrzegam to zupełnie inaczej. Biznes-Host i Mintshost powstawały dawno temu i nigdy nie osiągnęły skali, która pozwoliłaby na długoterminowy, zdrowy wzrost. Moim zdaniem także dlatego, że wewnętrznie były mocno nieuporządkowane. Sam piszesz, że raz domeny rejestrowane były tak, innym razem inaczej, każda z marek miała inny CRM etc. Myśląc o działaniu na dużą skalę niezbędny jest porządek i odpowiednie procedury. Inaczej dzieje się tak, że w razie awarii prądu może np. nie zadziałać agregat prądotwórczy, a w razie awarii sieciowej brak dokumentacji i poukładania sprawi, że usuwanie usterki będzie trwało 3x dłużej niż by mogło. No, albo popatrzmy na konfigurację serwerów. Miło jest, jeśli firma hostingowa na indywidualne życzenie zmienia coś w konfiguracji serwera bo jakiś klient tego potrzebował... ale miło jest tylko do czasu. Bo kiedy masz np. 5 tysięcy serwerów i okazuje się, że każdy jest skonfigurowany nieco inaczej, to ciężko jest zapewnić odpowiednio szybkie reakcje i poziom obsługi, prawda? Przypomnę Ci też naszą rozmowę o Google Analytics na stronie Mintshost.pl i Twoją rozbrajającą odpowiedź, że ruch masz na stronie tak dobry, że nie musisz go mierzyć... i żarty żartami, ale widzisz tak to działa: póki firma jest mała, to da się działać bez procedur i standaryzacji, działać aby tylko pozyskać klienta tu i teraz, jednak z czasem, kiedy biznes ewoluuje, podejście także musi się zmieniać, ewoluować. Te migracje i zmiany IP, o których piszesz, były - niestety - w krótkim terminie uciążliwe i wszystkim nam jest przykro, że musieliśmy je wykonywać. To jak gorzkie lekarstwo, które jest niesmaczne w chwili połykania, lecz konieczne dla uzdrowienia pacjenta. Jest to po prostu niezbędne, aby usługi mogły się rozwijać i aby zapewnić klientom niezawodność i czasy reakcji takie, jakie chcemy im dostarczać. Oczywiście, czasem było trudno. Oczywiście, że nie wszystko udało się zrobić idealnie, bo skala złożoności przy takich zagadnieniach jest gigantyczna i chyba nigdy nie zrozumie jej nikt, kto nie dokonywał takich operacji przejmowania i migrowania firm hostingowych z tysiącami klientów. Oczywiście, że... było warto! Każda marka, którą przejmowaliśmy, miała różne metody i partnerów do rejestracji domen z pewnością nie pomaga, jednak zagadnienia te także stopniowo rozwiązujemy, a nowe rejestracje domen są prowadzone w oparciu o nasze własne konto partnerskie w NASK, co powinno zapobiegać takim sytuacjom w przyszłości. W wypadku tych marek, o których rozmawiamy, poprawiła się ochrona przez atakami DDoS, zaplecze sprzętowe, a ww obsłudze klienta wprowadzono regularne badania Net Promoter Score. Klienci zyskali też dostęp do zupełnie nowych narzędzi, których nie mieli wcześniej, jak przydatne ebooki, generatory polityki prywatności etc. Ale co tam będę mówił, przecież ja pracuję w H88... może lepiej niech to powiedzą... klienci. Tak, klienci. Na koniec to przecież oni rozliczają każdą firmę i to oni najlepiej oceniają, czy coś ma sens, czy nie, prawda? Po tym, jak większość tych spraw została już posprzątana, oceny klientów są u nas najlepsze w historii. Wystarczy wpisać w Google H88 Poznań i zobaczyć sobie naszą wizytówkę. Żeby zaś każdy czytający wątek mógł się szybko przekonać, załączam screenshoty wykonane w momencie pisania tej repliki, tj. 2019-07-10, 09:30. I uprzedzając wszelkie spekulacje: Są to szczere opinie osób, które z tego tytułu nie otrzymały żadnego wynagrodzenia, rabatu, dodatkowych usług itp. Patrząc zatem oczami klientów - te wszystkie operacje MIAŁY sens. Polityka zatrudniania i prowadzone szkolenia MAJĄ SENS. Nacisk na ciągłe poprawianie parametrów obsługowych, zarówno technicznych, jak i obsługowych - MA SENS. Readresacje i migracje MIAŁY SENS. To, między innymi, dzięki nim dzisiaj nie tylko mamy najwięcej pozytywnych ocen w Polsce (tu w odniesieniu do wizytówek Google, ale myślę, że nieźle oddają one relacje między firmami hostingowymi i ich zwykłymi klientami), ale także codziennie powiększamy naszą przewagę na tym polu. Wszystko, co robimy, jest ukierunkowane na maksymalizację zadowolenia klientów i sądząc po opiniach - uważam, że podążamy w odpowiednim kierunku.
  6. 3 punkty
    Generalnie przepychałem się ostatnio na facebooku z jednym jegomościem, który sugerował, jakoby wysyłka nawet mailingu przez własne rozwiązania była niemożliwa, bo to wymaga "dużej inwestycji i dużej ilości adresów". Sam wysyłam mailing dla klienta z infrastruktury pewnego operatora, na bieżąco weryfikuję dostarczalność, wpadanie do spamu, blacklisty itd - w ten sposób da się bez problemu prowadzić działania mailingowe, bez obawy o problemy. Trzeba też pamiętać, że nie wszystkie blacklisty są publiczne. Mając nawet taki piękny adres IP z emaillabs czy z czegokolwiek innego, możesz wpaść na "blacklistę" na gmailu, t-mobile.de, outlooku, yandexie i nie dowiesz się o tym tak dlugo, jak nie wyślesz na adresy u tych usługodawcóow jakiejś wiadomości. Nie sądzę, aby ktoś z emaillabs siedział i wysyłał codziennie takie maile żeby sprawdzić czy wszystko bangla. Podsumowując - zarówno rozwiązania komercyjne dedykowane, jak i własne, mogą zagwarantować podobnie wysoką dostarczalność. Wszystko zależy tak naprawdę od zaangażowania i pomysłowości osób decyzyjnych/administratorów.
  7. 3 punkty
    Nigdzie nie napisałem, że dedykowany IP zastępuje ludzi i umowy z providerami. Napisałem, że dedykowany IP z odpowiednim środowiskiem jest w stanie działać porównywalnie lub nawet lepiej do emaillabs, jednocześnie kosztując ułamek jego ceny, z racji że sam IP to koszt ok 4 zł netto na miesiąc. Jestem w stanie zbudować takie środowisko (a nawet już takie mam na produkcji), i o ile ciężko mi oszacować procentową dostarczalność maili, tak nigdy nie miałem informacji o żadnej zwrotce, wylądowaniu w spamie czy zagubieniu, i w pełni uważam, że wszystko co oferuje emaillabs jesteś w stanie osiągnąć samemu, zakładając że wiesz co robisz. Oferta dedykowanych providerów do poczty niczym się nie różni od oferty zarządzanych VPSów czy dedyków. Próbujesz mi udowodnić, że serwer WWW postawiony na dedyku przez profesjonalnego administratora, z usługą kosztującą 999 miesięcznie musi być z definicji lepszy od dedyka, którego postawię sam, a prawda jest taka że nie dość, że jestem w stanie postawić identyczny w cenie 200 zł na miesiąc, to jeszcze i lepszy. Tutaj jest bardzo podobnie, i jedyny argument jaki w ogóle możesz podnieść to właśnie umowy z partnerami, które w pełni rozwiązuje długofalowa reputacja danego IP jako serwera SMTP, i jest czasem nawet wyżej punktowana niż whitelisty, właśnie z tego powodu, że w przypadku emaillabs każdy może zapłacić i zacząć wysyłać spam, a do mojego serwera dostęp mam wyłącznie ja sam. Polecam zobaczyć jak te umowy i whitelisty wyglądają w praktyce, to zobaczysz że jest to wyłącznie wyższy score w ogólnym zestawieniu, a nie żadna biała lista 100% dostarczalności (które nie istnieje, jak już omówiono powyżej). Umowa polega na wzajemnym informowaniu siebie i punktowaniu, a nie na żadnym "dobra to my puścimy wszystko od was i załatwione". Co więcej Ci powiem, nie zastąpiłbym swojego rozwiązania Twoją usługą emaillabs nawet gdyby kosztowała tyle samo, właśnie dlatego że mam pewność co do historii mojego IP, jego rejestracji oraz użycia, czego nie mogę powiedzieć o firmie, która będzie nad tym czuwać w moim imieniu. Wystarczy, że jeden użytkownik kiedyś wysłał spam z emaillabs (i to zupełnie innego IP), i już w tym momencie ma rekord gorszy niż mój serwer, który spamu nie wysłał nigdy, a historia wzajemnego zaufania sięga lata wstecz. I dlatego usługi takie jak emaillabs istnieją, tak samo jak serwery dedykowane z administracją czy zarządzane serwery VPS. Problem zaczyna się wtedy, kiedy próbujesz wmówić doświadczonym, dedykowanym administratorom i developerom, że Twoje rozwiązanie jest najlepsze, powołując się na ładny obrazek, zapewnienia firmy i statystyki z czapy, zamiast na wartości merytoryczne, które punktuje ja. To tak jakby nazwa.pl napisała, że ma najlepszy krajowy system do rejestracji domen, no bo przecież ma najwięcej zarejestrowanych .plek w Polsce. Emaillabs to usługa jak każda inna, i nie jest w stanie w żaden sposób wspiąć się powyżej własnych, dedykowanych, często autorskich rozwiązań, a co najwyżej zrównać się z nimi i oferować względnie dobrą usługę za odpowiednią cenę. Jeśli nie masz doświadczenia, możliwości lub pieniędzy stworzyć takiego sam, lub po prostu jest Ci emaillabs na rękę, to nikt tutaj nie będzie się z Tobą kłócił, bo nie wątpię że są w stanie robić swoją robotę dobrze, ale nie zapędzaj się ze stwierdzeniami niższości własnych rozwiązań, chyba że masz merytoryczne argumenty i doświadczenie, które z miłą chęcia mogę zweryfikować z własnymi.
  8. 2 punkty
    Hej, Część z Was zapewne kojarzy nasze bestsellerowe serwery, czyli DO-32 i SP-67-LE. Tak się składa, że są one ponownie dostępne w naszej ofercie. Dla zainteresowanych przesyłamy ich specyfikacje: Serwer dedykowany DO - 32 Procesor: Intel Xeon E3-1245v5 - 4/8t - 3.5GHz /3.9GHz 32 GB RAM Dyski: SATA, SSD Już od 221,99 PLN netto / m-c Serwer dedykowany SP-67-LE Procesor Intel i7 6700K 32 GB RAM Dyski: SATA, SSD Już od 221,99 PLN netto / m-v Maszyny można je zamówić na naszej stronie. Nie zwlekajcie, ilość serwerów jest mocno ograniczona.
  9. 2 punkty
    Mnie najbardziej smuci to, że jednak najbardziej cierpią na tym nieświadomi klienci. Niektórzy wiedzą, że trzeba wiele rzeczy doczytać i sprawdzić w niektórych firmach, a wiele osób przyjdzie "na pałę" bo ktoś im coś daje za darmo, a potem niespodzianka..
  10. 2 punkty
    Testowałem kilku providerów (nie było ich wielu chociaż wystarczająco żeby wysnuć jakieś tam wnioski) i żaden nie miał 100% w przeciwieństwie do emaillabs, jak widać budżetowe rozwiązania też są w stanie dorównać tym profesjonalnym (pod warunkiem że ma się odpowiednią wiedzę nt. odpowiedniej konfiguracji). W każdym razie zwracam honor.
  11. 2 punkty
    nieporozumienie czy jaja to mało powiedziane .... ja w poprzednim miesiącu nie dostałem powiadomienia o wygasającej domenie, dopiero z nasku gdy domena weszła w okres 30 dniowej blokady. Obsługa hekko stwierdziła ,że płatność za domene gdzieś się zawieruszyła ... ba nie było jej nawet u mnie w panelu ...dopiero po moim zgłoszeniu dodali ją i wystawili fakture za rok do tylu i za przedłużenie...gdzie oczywiście domena za poprzedni rok była już opłacona bo jak inaczej byłaby zarejestrowana przez hekko? Niestety hekko (spólka H88 ,która jest włascicielem marki) ma tak duży bałagan w swojej organizacji ,że nie wiedziała co jest grane....brak słów...to moja niepierwsza sytuacja w stylu ,że nie wiedzą co obsługują, wymigują się od spełnienia usług które sa opłacone i wiele więcej negatywnych doświadczeń z nimi miałem. (wcześniej moje problemy dotyczyły serwerów VPS, nie jednego a kilku z administracją, nie potrafili nawet zapewnić backupu - przypadek już opisywałem kiedyś... ).... Odradzam jakąkolwiek współprace z marką hekko i markami spółki H88.... mam z nią bardzo nie miłe doświadczenia, zostałem narażony na duże straty wizerunkowe, finansowe, psychiczne jak i czasowe... moim zdaniem z tą firme nie warto wchodzić w jakąkolwiek współprace - jako jeden z powodów to chociażby to ,że BOK nie potrafi obsłużyć nawet najprostszych problemów, jeden temat przekazywany jest przez X osób którym wszystko trzeba tłumaczyć na nowo a na końcu kierownik BOK twierdzi ,że dostal za mało informacji bo po prostu nie chce mu się przejrzeć wątku i wcześniejszych wiadomości..... na szczęście już domenę przeniosłem do innej firmy i na szczęście nie mam już dosłownie żadnych usług w hekko i innych markach spółki H88 ... i od tego czasu śpię dużo spokojnie
  12. 2 punkty
    Hej Tłumaczenie do DA 1.57.2 Evolution - https://github.com/regdos/DirectAdmin-Evolution-PL/releases/tag/v1.57.2 Enhanced - https://github.com/regdos/directadmin-enhanced-pl/releases/tag/v1.57.2
  13. 2 punkty
    Cześć, nasz pakiet MyDevil.net MD4 z dodatkowym adresem IP spełni oczekiwania: - rejestracji domen nie prowadzimy, ale już wyżej zostały podane ciekawe alternatywy, - powierzchnia skrzynek jest limitowania tylko powierzchnią konta (200 GB SSD), dodatkowo można zdefiniować limit rozmiaru, - Obsługa DKIM i SPF oczywiście jest, - aliasy pocztowe są, dodatkowo obsługujemy protokół Sieve, który pozwala na tworzenie zaawansowanych reguł związanych z pocztą, - dodatkowy adres IP jest dostępny jako opcja (15,00 PLN brutto / miesiąc), dodatkowy adres IP można wykorzystać do obsługi poczty, - umowa powierzenia danych - u nas za darmo - aktualnie mamy promocje -50% na wszystkie konta hostingowe i VPN + darmową migrację, czyli możemy przenieść całą pocztę za darmo. Dodatkowo obsługujemy IMAPSync - https://wiki.mydevil.net/Imapsync - więc samodzielna migracja nie będzie dużym problemem, - strona oparta o PHP + MySQL również może być u nas hostowana. Cenowo nasze konto MD4 wygląda tak: - pierwszy rok (uwzględniając promocje -50%): 350 PLN brutto za konto MD4 + 180 PLN brutto za adres IP, razem: 530 PLN brutto, - przedłużenie po roku (zniżka 10% z programu lojalnościowego): 630 PLN brutto za konto MD4 + 180 PLN brutto za adres IP, razem: 810 PLN brutto, - przedłużenie po dwóch latach (zniżka 20% z programu lojalnościowego): 560 PLN brutto za konto MD4 + 180 PLN brutto za adres IP, razem: 740 PLN brutto, - przedłużenie po trzech latach i kolejne (zniżka 30% z programu lojalnościowego): 490 PLN brutto za konto MD4 + 180 PLN brutto za adres IP, razem: 670 PLN brutto, - zostało wspomniane, że aktuanie używane jest 180 GB, jeśli 200 GB SSD będzie za mało to można dokupić dodatkową powierzchnie w cenie 5 PLN brutto / miesiąc za każde 10 GB, Całą ofertę można znaleźć na stronie: https://www.mydevil.net/oferta.html Mamy również do dyspozycji program partnerski, gdzie polecający otrzymuje 20% z każdej pierwszej wpłaty poleconego oraz 10% każdej następnej. Więcej szczegółów: https://www.mydevil.net/program_partnerski.html
  14. 1 punkt
    Tylko coś takiego znalazłem: https://github.com/Static3512/SSHCBot
  15. 1 punkt
    Cześć Wszystkim, jestem z EmailLabs i powiem tak w EL możecie wysyłać ze współdzielonego IP, 24 tysięcy emaili za free co miesiąc (800emaili dziennie maks). To prawda, nikt nie zagwarantuje dostarczalności 100% dla wysyłek marketingowych bo wysyłanie ze współdzielonego IP jest obarczone jakością wysyłek innych nadawców. To oczywiste. Natomiast po swojej stronie nadawców z przekroczonymi poziomami SB (spambounce) i HB (hardbounce) wycinamy z platformy bo dbamy równiez o tych Klientow, ktorzy wysyłają ze współdzielonych kont. Rozdzielamy wszystkie wysyłki marketingowe od transakcyjnych - więc nie ma zagrożenia dla tych najwazniejszych emaili że będą one wpadały do Ofert czy do SPamu . Dedykowane IP które u nas ma autoryzację providerów w PL (mamy oficjalne umowy z wszystkimi liczacymi się polskimi providerami) gwarantuje że budujecie swoją dostarczalność i tylko Wy macie na nia wpływ, nikt inny. Taki autoryzowany IP oznacza, że w przypadku wysyłek marketingowych do WP i O2 nie macie alertów bezpieczenstwa przy próbie opuszczania skrzynki, wysyłacie bez kolejek, blokad do polskich providerów. W przypadku emaili transakcyjnych zapewniamy dostarczanie ich do skrzynki głównej (obsługujemy transakcje Media Expert, Szkla.com, Autenti i wielu innych). Dostarczalność emaili transakcyjnych średnio 99,98%, w Gmailu jakośc domeny od 2014 roku nie spadła poniżej poziomu HIGH. Mamy anlitykę emaili i dzięki temu tak naprawde można dokładnie powiedzieć, czy faktycznie mamy problem z wysyłkami czy nie i co zrobić aby ją poprawić (w logach są dokładnie komunikaty od providerów). Pamiętajmy, że naprawdę każdy Klient i jego wysyłki to oddzielne mini zagadnienie w aspekcie dostarczalności. Często, aby uzyskać najlepsze wyniki trzeba dokonać zmian w sposobie i organizacji wysyłki, aspektach technicznych przygotowywanych wiadomości, zaudytować posiadana bazę danych i przeprowadzić proces jej oczyszczania. Dopiero po pewnym czasie można mówić o wypracowanej doskonałej dostarczalności. Wszystkie te zalety mozna też wypracować po swojej stronie, mając odpowiednie know how i zasoby. Wszystko zależy ile (wolumeny emaili), jakich (transakcje, marketing), do kogo (PL, zagranica) zamierzamy wysyłać. Powodzenia w Waszych wysyłkach! Pozdrawiam, ps. załączam alert bezpieczenstwa poczty na WP i O2 pojawiający się przy emailach marketingowych nieautoryzowanych nadawców do tych providerów.
  16. 1 punkt
    Jeśli narzędzie Ci wypluło 100% to jest to 100% na tę chwilę, i każdy może mieć "chwilowe 100%". Z perspektywy dłuższego okresu czasu nie ma czegoś takiego jak 100%. Nawet jak masz dedykowany adres IP to jeden głupi błąd (dziurawy wordpress, wirus na kompie który po smtp wyśle tonę spamu) i jesteś wykluczony przez blacklisty. Wtedy potrzebny jest monitoring który szybko stwierdzi pojawienie się IP na blackliście, no i ludzie którzy zmienią konfigurację i przerzucą wysyłkę na zapasowe IP (lub skrypt który to zrobi automatycznie)
  17. 1 punkt
    Zadaniem tego forum jest między innymi uświadamianie ludzi że jak dostają coś za darmo to potem płacą x10. Wszystkich nie uratujemy ale im więcej tym lepiej
  18. 1 punkt
    Może nie jestem obeznany, ale przepycham miliony maili, maile firm finansowych etc. etc. etc. Jak samemu nie złożysz środowiska to nie kupisz gotowca, bo te to "skala" i są dzielone na klientów. Emailabs to tylko jedna z takich firm, adres IP jest dedykowany ale jak Ci pięknie kolega @Archinapisał on mógł być używany do śmieciowych rzeczy. Podobne usługi głównie wykorzystywane są do mailingów, powiadomień... Dotarcie do klienta poza folderem spam w aktualnej chwili jest wysokim priorytetem i te 2tyś zł netto rocznie to naprawdę drobne dla np. e-commerce czy fintech Oprócz tego, że IP musi być czyste, to musimy mieć IP zapasowe do podpięcia i musimy mieć domenę z dobrą reputacją.
  19. 1 punkt
    jeśli nadal aktualne to proszę o szczegóły na PW. Chętnie wykonam taki moduł
  20. 1 punkt
    własne środowisko, spf/dkim/dmarc/revdns=hello i monitoring adresów IP/zwrotek
  21. 1 punkt
    Forum jedynie czytam i sie nie udzielam ale udeżyła mnie jedna rzecz na która zwrócił po części uwage Pan Rafik. Ponad 100 z trzystu opinii piątkowych pochodzą od kont których jest to jedyna opinia, wystarczy ctrl-f sprawdzić. Jedna z moich usług jest w firmie corce h88 i conajmniej kilka nazwisk oceniających firme na 5 znam jako nazwiska osob z którymi można mieć kontakt zgłaszając się do Działu Obsługi Klienta 🙄
  22. 1 punkt
    Cześć, tworzyłem spółkę Biznes-host.pl, następnie przez pewny okres czasu działałem w H88 tworząc serwerydedykowane.pl które finalnie upadły 😉 Problem H88 polega na tym, że kierownicy IT wymyślają operacje które nie mają większego sensu jak tysiące prac technicznych, migracji, readresacji gdzie jak piszecie na forum nic się nie zmienia - bo to prawda 😉 Problemy po migracji CRMów się pojawiły... bo programiści zostali zaskoczeni jak zima kierowców poziomem skomplikowania. Przykładowo w BH domeny rejestrowane były na dane klienckie, w Mints były na dane BH - tak wiemy, że było to kulawe rozwiązanie. Wiele osób zarzuca na forum poziom obsługi, ciężko jest oczekiwać efektywnej pracy gdzie brakuje szkoleń, wdrożeń oraz oferowane jest niskie wynagrodzenie (2tyś BOK, 2.5tyś admini). Michał
  23. 1 punkt
  24. 1 punkt
    Jak by co to spolszczenie DA dla szablonu enhanced dostępne jest i będzie na https://github.com/regdos/directadmin-enhanced-pl
  25. 1 punkt
    Backup może mamy, ale się nie przyznamy! http://prntscr.com/obbwvp Jak ja kocham coś takiego, już 3 raz próbują wmówić mi, że problem wynika po mojej stronie a u nich wszystko działa Tak samo było w momencie kiedy wszystko padło 1 raz jakieś 2-3 tygodnie temu, u nich wszystko działało tylko jakoś u mnie nie i u innych osób również 😂 Troszkę odradzam, jeżeli chodzi o sharedy (www/vps)
  26. 1 punkt
    Prawdopodobnie problemem był atak, przez chwilę mogłem zauważyć jak fw SOFTOWY blokuje pakiety, a potem to już leżało Teraz pytają czy odpowiada na ping, tak odpowiada, ale chyba zreinstalowali mi też vpsa bo brak uruchomionych aplikacji / logowanie kluczem też znikło i woła o hasło którego (nie znam?) Odszyfrowałem jakie jest hasło logowania, hasło wysyłane podczas ostatniej reinstalacji systemu System czyściutki jakby ktoś przywrócił stan kiedy ostatni raz użyłem reinstalacji... Chociaż vps działał i konfiguracja nie powodowała problemów ktoś przeinstalował go bez żadnego pytania/dostępu do rescue który posiadają... Logi przeprowadzonych operacji na vpsie także znikły (start/stop/restart/reinstalacja itd - brak przycisku żeby w to wejść)... Dzięki hosteam! Prosiłem o naprawę problemu, nie przeczekanie go aż sam ustąpi po kilku godzinach i zwrócenie działającego czystego systemu No nic: 08-07-2019 -> następna płatność, może do tego czasu coś się zmieni, jeżeli nie wróci to co tam było to bye bye hosteam, przyjemny weekend mi ktoś zgotował
  27. 1 punkt
    Multigaming.pl - jako usługa indywidualna (Mają GAME PL jak i sam posiadam ip, które zaczynają się na 5X jak i 14X.) Co do hosteam.pl... Ostatnia mieli trochę problemów z łączem, ostatnie atakowanie innych serwerów na hosteamie z serwerów hosteama, to już był hit i ja osobiście straciłem do nich jakiekolwiek zaufanie.
  28. 1 punkt
    Nowy "panel" o którym jest mowa w newsletterze dotyczy zarządzania płatnościami, fakturami, kodami partnerskimi itd - chodzi o panel ogólnie "bilingowy". Obecnie można sobie tam włączać SSH, a już za chwilę będzie też opcja włączenia dedykowanego adresu IPv6 itd. Z cPanela nie rezygnujemy. W.
  29. 1 punkt
    Firmy operujące na ISP czy własnych autorskich rozwiązaniach mogą zyskać dodatkowych klientów
  30. 1 punkt
    @Juvenito Rozwiązałem problem z sypaniem się NodeBB na MyDevil.net, jeżeli dalej go masz zajrzyj do mnie na blog'a.
  31. 1 punkt
    Na chwilę obecną - nie (ale nie mówcie tego cPanelowi ;-) W.
  32. 1 punkt
    Oferta w większości przypadków ta sama, ilość skarg i zażaleń duża...
  33. 1 punkt
    też się zastanawiamy dzisiaj od rana ;-) A tak na serio to nic na szybko ... w.
  34. 1 punkt
    Oczywiście możesz domeny trzymać w tej samej firmie gdzie będziesz miał hosting ale będziesz przepłacał mniej lub więcej. Najtaniej wyjdzie ci domeny w OVH a hosting osobno w innej firmie. Za 1700 PLN rocznie myślę że koledzy będą w stanie dopasować odpowiednią ofertę - oczywiście nie za taką kwotę Standardowo polecam usługi firmy dhosting.pl ale nie wiem jak to by wyglądało w kontekście tych 180GB na pocztę. Najlepiej jakbyś napisał czy zadzwonił i dowiedział się jak oni to widzą etc. Jeżeli nie DH to może pakiet z Kylos.pl? 300GB pojemności za 613,77 PLN BRUTTO za rok. Swego czasu byłem klientem i nie mogę powiedzieć złego słowa.
  35. 1 punkt
    Licznik postów przekroczył wartość 10 tysięcy ... czyli średnio na forum pojawia się ok. 15 postów dziennie. 862 użytkowników | 921 tematów | 10041 postów | 654 dzień istnienia forum
  36. 1 punkt
    Cześć @Roberrt dziękujemy za sugestię. Informacja na naszej stronie jest błędna i została już zgłoszona do naszych administratorów. Pozdrawiamy, Zespół OVH
  37. 1 punkt
    Jeśli używasz Apache2 ze względu na jego htaccess, to nie ma takiej potrzeby. Nginx po przekonwertowaniu regułek potrafi zrobić to samo: https://winginx.com/en/htaccess
  38. 1 punkt
    Po co Ci dwa web serwery? By wykryć gdzie jest problem zrób nowego vhost, albo wykorzystaj obecnego - jak wolisz, otwórz na nim nowy plik ze skryptem php: <?php echo $_SERVER['REMOTE_ADDR']; ?> Wejdź przez przeglądarkę na stronę wywołując ten skrypt i zobacz jaki będzie wynik - Twoje IP czy serwera.
  39. 1 punkt
    Były w przeszłości okresy, że - z powodów technicznych - nie było kontaktu mailowego z obsługą Gnum, poczta nie dochodziła. Jeśli więc ktoś miał nieprzewidzianą sytuację wymagającą kontaktu z obsługą, mogło się zdarzyć, że nie uzyskał pomocy na czas. Panel zarządzania domenami Gnum zawierał pewne błędy, więc sytuacje wymagające interwencji obsługi mogły się zdarzać. Często też nie wychodziły z Gnum żadne automatyczne maile, np. te przypominające o zbliżaniu się terminu wygasania domeny, trzeba było więc samemu tego pilnować, jeśli ktoś zdawał się wyłącznie na automatyczne przypomnienia, mógł się srogo zawieść. Jeśli jednak ktoś te niedogodności akceptował w zamian za niską cenę przedłużenia domen, to dla wyrozumiałych osób była to pewna alternatywa dla innych rejestratorów. Na uwagę w Gnum zasługuje szczególnie oferta domen .pl IDN, gdyż większość rejestratorów nie ma żadnych obniżonych cenników dla tych domen, a Gnum jest jednym z nielicznych, który ceny domen .pl IDN ma niższe. Domeny "zwykłe" (nie-IDN) .pl, patrząc na ceny detaliczne przedłużeń, plasują Gnum od kilku lat na pierwszym miejscu, ale że różnica do miejsca drugiego i trzeciego jest niewielka, czynnikiem decydującym dla klientów będzie chyba zaufanie, które Gnum próbuje zdobyć (odzyskać). Zaangażowania i dobrej woli w prowadzeniu rzetelnego biznesu właścicielowi nie brakuje, pomimo wspominanych wyżej przeze mnie problemów technicznych w przeszłości. W ostatnim czasie pojawił się nowy panel zarządzania, mam nadzieję, że pozbawiony wad technicznych swojego poprzednika, właściciel stara się i próbuje odbudować zaufanie klientów do swojej firmy. Obniżono też cenę przedłużenia .pl o kilkadziesiąt groszy (mówię o cenniku detalicznym, cenników hurtowych różnych firm nigdy nie porównywałem). // Nie jestem powiązany z firmą w żaden sposób inny niż to, że jestem od kilku lat klientem. Staram się obiektywnie oceniać i tę i każdą inną firmę.
  40. 1 punkt
    Wole zapłacić 10 zł więcej ale mieć pewność ,że moja domena zostanie przedłużona ...niestety znam historie w roli głównej z Gnum gdzie ludzie potracili swoje domeny "dzięki" tej firmie.
  41. 1 punkt
    @up Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo to bym nie przesadzał, jego kod jest stosunkowo stary, porównując chociażby z Mybb który ma dużo szybszy development i łata na bieżąco wszelkie błędy, jego największą zaletą jest to, że szablony oraz style to zwykłe pliki zamiast tak jak w Mybb gdzie wszystko jest w bazie danych. phpBB to raczej w tej chwili przeżytek, choć mogę się mylić (wnioskuje przez wzgląd na phpbb by przemo) - tak czy siak niewiele jest dobrze prosperujących for a jeżeli są to stare z ugruntowaną pozycją. Nieco z boku mam wrażenie jest vbulletyn który jakby nie patrzeć jest konkurencją dla IPB. Choć mam wrażenie, że obecnie większość idzie w proste nieskomplikowane i nowoczesne fora jak Discourse, NodeBB (tym bardziej, że również są to darmowe projekty - kwestia hostingu). Flarum nie polecam jeżeli chcesz na produkcje - wciąż jest to beta i wyłączenie / włączenie jednego pluginu potrafi rozwalić forum (na parę minut).
  42. 1 punkt
    @faraway Nie wiem kim jesteś, ale spamowałeś też u nas dla zablokowanej już tutaj agencji reklamowej z Wrocławia. Jeśli nie chcesz blokować kolejnych firm swoim prostackim marketingiem, opuść natychmiast to miejsce i więcej tu nie wracaj.
  43. 1 punkt
  44. 1 punkt
    Na wykopie niejaka Klaudia która wcześniej zamieszczała przykre szeptanki, w kontrze na zarzuty o szeptankę stwierdziła, że pewnie ktoś płaci mnieza pisanie negatywnych opinii (choć nigdy tam nie napisałem nic złego na temat jakości usług nazwa.pl). Oni naprawdę myślą, że to branża w której ludzie się łapią na takie opowiastki, a jeśli już się złapią to uda się ich pyskówką naprostować. Żenada.
  45. 1 punkt
    A pewna firma marketingowa na P chyba za chwilę dostanie bana na forum wraz z wszystkimi pracownikami oraz osobami powiązanymi które założyły tu konta i pisują w tym temacie.
  46. 1 punkt
    Mnie jako klienta nie interesują ceny netto tylko ile ostatecznie mam zapłacić
  47. 0 punktów
    Ostatnio na główną skrzynkę pocztową otrzymaliśmy od pewnej agencji jednorazową niezamówioną informacje handlową (czytaj spam) wysłaną za pośrednictwem serwera nazwy. Zgłosiliśmy te kwestię do IOD nazwy wraz z kopią eml i dostaliśmy taką o to odpowiedź: Według inspektora ochrony danych nazwy jednorazowe wysłanie spamu za pośrednictwem ich serwerów to nie jest przesłanka do podjęcia jakichkolwiek kroków wobec nadawcy spamu, chyba powinno to działać trochę inaczej, co o tym myślicie?
  48. 0 punktów
    Idąc w ślady cPanelu, DA też postanowiło zmienić model licencyjny, ale może nie tak drastycznie jak cPanel. https://forum.directadmin.com/showthread.php?t=58091 - Licencje internal nie będą dostępne od 1 września dla obecnych partnerów, dla nowych nie są już dostępne. - Licencje dożywotnie nie będą miały dożywotnich upgrade'ów - Nowe, tańsze licencje "Lite" (warunki nie są jeszcze znane) - Brak możliwości przekazywania licencji na inne konta (m.in. w celu uniknięcia handlu kradzionymi licencjami) - Ograniczenia w zmianach IP na licencji Zmiany nie dotykają osób, które licencje internal już posiadają. Wszyscy więc którzy jeszcze nie posiadają licencji internal u swojego operatora, a mają zamiar takową nabyć, powinni zrobić to przed 1 września.
  49. 0 punktów
    REGULAMIN FORUM INTERNETOWEGO ROOTNODE (zwany dalej „Regulaminem”) I. WARUNKI OGÓLNE 1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Forum Internetowego Rootnode.pl (zwanego dalej „Forum”). Forum stanowi swoistą internetową grupę dyskusyjną, powstałą w celu zrzeszenia właścicieli i pracowników firm hostingowych, z profesjonalistami z dziedzin powiązanych z hostingiem, a także z potencjalnymi użytkownikami i innymi osobami zainteresowanymi tematyką hostingową. 2. Na forum funkcjonują administratorzy, posiadający pełną władzę w zakresie funkcjonowania forum (zwani dalej „Administratorami”). Właścicielem forum jest simpleideas.pl Łukasz Nowak ul. Konstytucji 3 Maja 37/2, 42-450 Łazy, NIP 6492196784. 3. Użytkownikiem Forum może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osoba fizyczna, która w dniu rejestracji ukończyła 13 rok życia, po uzyskaniu zgody opiekunów prawnych (zwany dalej „Użytkownikiem”). 4. Moderatorem Forum jest podmiot wyznaczony przez Administratorów (zwany dalej „Moderatorem”). Moderator posiada specjalne uprawnienia, w szczególności uprawnienia w zakresie zmiany treści lub usuwania postów, a także blokowania, odblokowywania, przenoszenia, usuwania i dzielenia tematów na Forum mające na celu zapewnienie przestrzegania Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa przez Użytkowników. 5. Obowiązującym językiem na Forum jest język polski. 6. Warunkiem korzystania z Forum jest dobrowolne zaakceptowanie przez Użytkownika postanowień Regulaminu. Korzystanie przez Użytkownika z Forum oznacza, że uważnie zapoznał się on z treścią Regulaminu, dobrowolnie akceptuje jego treść. Rejestracja konta na forum oraz publikowanie treści z tego konta oznacza przyjęcie pełnej odpowiedzialności za publikowane treści. 7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe sądy polskie. II. ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM 1. Pełne korzystanie z Forum możliwe jest wyłącznie poprzez założenie konta, a następnie poprzez zalogowanie się. 2. Przed założeniem nowego wątku na Forum Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia, czy planuje zamieścić temat w odpowiednim dziale, a także czy nie istnieje podobny lub taki sam wątek na Forum. Każdy nowo założony wątek powinien mieć klarownie i zrozumiale określony temat. Temat nowego wątku powinien wyraźnie wskazywać przedmiot dyskusji. Powtarzające się wątki będą usuwane. 3. Użytkownik publikuje wszelkie swoje wypowiedzi wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator oświadcza, że dopełnia wszelkich starań, aby na forum nie występowały wypowiedzi sprzeczne z polskim prawem, a w szczególności treści mogące naruszać czyjeś dobra osobiste. Administrator nie ponosi jednak odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na łamach Forum. 4. Zabrania się zamieszczania treści sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc w świecie rzeczywistym. 5. Zabrania się zamieszczania treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, treści będących pomówieniami, treści społecznie niewłaściwych, czy też celowo obraźliwych dla wywołania kłótni (tzw. trolling). 6. Niedozwolone jest również umieszczanie wypowiedzi zawierających wyłącznie przekaz reklamowy, chyba że dział w którym następuje publikacja na to zezwala, lub informacja reklamowa znajduje się w sygnaturze i jest w niej zamieszczona w sposób nie zmniejszający czytelności forum. 7. Użytkownik powinien formułować myśli zwięźle i przejrzyście, unikać błędów ortograficznych oraz używać skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite. 8. Moderator Forum ma prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a nawet do usuwania wypowiedzi, które nie spełniają warunków określonych w Regulaminie. 9. Sprawy prywatne lub skierowane do określonego Użytkownika, a niezwiązane z tematem wątku, Użytkownik powinien kierować bezpośrednio do danego Użytkownika za pośrednictwem prywatnej wiadomość (tzw. PW). 10. Użytkownik forum, jeśli zamierza publikować oferty i informacje dotyczące działalności firm w których funkcjonowaniu uczestniczy, ma obowiązek zamieścić informację o firmie którą reprezentuje, jak również o stanowisku jakie w tej firmie piastuje. 11. Niedozwolone jest publikowanie postów mających charakter marketingu szeptanego. Dotyczy to w szczególności zapytań o oferty usługodawców, które są skierowane na usługi konkretnego usługodawcy, jak również spamowania ofertami, czy też publikowania fałszywych opinii mających na celu podnieść rangę usługodawcy. Firmy dopuszczające się takiego procederu mogą zostać permanentnie zbanowane na forum, co skutkuje również ustawieniem filtrów treści blokujących publikowanie informacji o zablokowanym usługodawcy. 12. Niektóre z działów forum posiadają odrębne zasady publikacji treści, które mają pierwszeństwo interpretacji przed regulaminem forum. III. KARY 1. Administratorom oraz moderatorom przysługuje prawo do zastosowania w stosunku do Użytkownika naruszającego zasady określone w Regulaminie następujących kar: a) upomnienia Użytkownika – przez które rozumie się zwrócenie uwagi w poście lub w prywatnej wiadomości, b) ostrzeżenia Użytkownika – przez które rozumie się nałożenie kary poprzez opcję „Ostrzeż użytkownika", skutkującej pojawieniem się odpowiedniej informacji przy awatarze Użytkownika, c) zawieszenia Użytkownika – przez które rozumie się zablokowanie możliwości publikowania wpisów na Forum na określony czas. d) usunięcie konta Użytkownika – przez które rozumie się całkowite usunięcie konta Użytkownika. 2. Zebranie kilku ostrzeżeń, o których mowa w pkt. b) powyżej przez Użytkownika zablokowaniem usunięciem jego konta. 3. W przypadku rażących wykroczeń Administrator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego usunięcia konta Użytkownika bez ostrzeżenia. 4. Kwestia interpretacji wykroczenia i przyznania odpowiedniej kary należy do Administratora i Moderatora. 5. Ponadto, Administratorowi i Moderatorowi przysługuje prawo do usuwania, blokowania i edytowania tematów i wypowiedzi niezgodnych z Regulaminem. 6. Każdemu Użytkownikowi Forum przysługuje prawo do odwołania się od decyzji poprzez kontakt za pomocą formularza znajdującego się na dole forum klikając w przycisk „Kontakt” IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym momencie. Zmiana powinna być zakomunikowana odpowiednia informacją zamieszczoną na forum. 2. Po ukazaniu się na informacji o zmianach w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż zalogowanie się na forum po zamieszczeniu takiej informacji stanowi bezwarunkową akceptację nowej treści Regulaminu przez Użytkownika. 3. W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie, Użytkownik powinien powstrzymać się od logowania na forum i niezwłocznie powiadomić Administratora o takiej decyzji. 4. Oświadczenie o niezaakceptowaniu zmian w Regulaminie, pociągnie za sobą usunięcie konta Użytkownika. 5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 14 grudnia 2017 roku. ---- Zmiany w regulaminie: - 27.12.2017 - Wskazanie podmiotu będącego właścicielem forum
Tablica liderów jest ustawiona na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.