Skocz do zawartości

jvr

Donatorzy
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana jvr w dniu 27 Lipca 2022

Użytkownicy przyznają jvr punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

1 254 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jvr

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Reakcyjny
  • Dyskutant
  • Z nami od tygodnia
  • Z nami od miesiąca
  • Rok z rootnode

Najnowsze odznaki

23

Reputacja

  1. Zaczynasz błądzić Maxx. SubCA jest powszechną sprawą w branży i stosują to dużo więksi na świecie od nazwy. W Polsce robił (nie wiem czy robi) również home.pl.
  2. Dzizys. O czym Ty piszesz? Nie interesują mnie świeczki na biurkach zwolnionych pracowników.
  3. Historia była żartem ale o prawdziwym podłożu. Pierwsze takie "żarty" były chyba jeszcze w 2012/2013 roku. Nikt się nie ekscytuje, po prostu nie pisz, że to "półprawdy".
  4. Akurat wieszanie świeczek przy biurkach zwolnionych to żadna półprawda. Byłem, widziałem Nikt oczywiście nie wieszczy upadku nazwa.pl, fajnie, że udało Wam się ewoluować. Nas mierzi po prostu styl odpowiedzi, który tu udzielasz bo stosujesz właśnie półprawdy i odbiegania od esencji poruszanych rzeczy. Sprytnie udało Ci się np. skierować dyskusję w rozmowy o Anycast czy Hetzner, gdzie temat dotyczył spadków Waszego udziału w rynku. Chyba tylko dlatego zresztą jeszcze jesteście "niezależni" od dużych grup. Dużo bardziej bym wolał dostawać odpowiedzi, że STARACIE się oferować premium, będziecie dodawać ludziom dodatki, które budują przewagę technologiczną/biznesową i chcecie się pozycjonować cenowo tak, a nie inaczej. To Wam pozwala generować solidne wyniki i dobrze się to sprawdza. Amen.
  5. Tomku, to jednak mało korzystałeś z domen albo masz cennik pracowniczy w nazwie. Płynnie skaczesz pomiędzy funkcjonalnościami hostingu i płatnymi dodatkami. Jaką przewagę i jakie benefity oferuje nazwa.pl strikte w cenie 200 zł za TYLKO i wyłącznie domenę (bez dodatków, za które jako klient muszę dopłacić). Jakbyś mógł odpisać: w czym jesteście lepsi, aby płacić kilkadziesiąt zł więcej niż w home.pl za strikte domenę? Proszę, tylko nie odpowiadaj, że nie będziesz chciał odnosić się do konkurencji i nie skacz proszę na to co mogę dokupić przy usłudze domeny .pl lub też funkcjonalności hostingu. Na czym polega premium utrzymanie konkretnie tylko i wyłącznie domeny tak jakbym ją brał z innego miejsca? Pamiętaj, że support 24/7 też nie wprowadziliście pierwsi na rynku, więc nie idź tym tropem proszę.
  6. Nie jesteście usługą masową? Wszystko tam u Was ok? Tak czy inaczej dziękuję za potwierdzenie, że tracicie udział w rynku. Mam nadzieję, że za 2 lata będziecie się chwalić równie cudownym wynikiem EBITDA
  7. Konkurujecie o klientów, no chyba, że ich ilość nie jest ważna i dla trzech też będziecie świadczyć usługi. To czy zyskujecie udział w rynku czy też nie (skoro o niego konkurujecie) jest najlepszą odpowiedzią na Twoje twierdzenia.
  8. Szczerze mówiąc nie mam ochotę na odpisywanie na "zdarcie płyty" 3 raz pytanie - zatem Wasze usługi premium są doceniane i zwiększacie udziały w rynku, czy też je tracicie?
  9. Tomku dopóki pisałeś jeszcze trzymając fason, to wszyscy Ci odpuszczali. Obecnie zaczynasz być bezczelny. Nie rób proszę z nas "forumowych idiotów". Do tej pory nie odpowiedziałeś, czy nazwa.pl zyskuje udziały w rynku czy też je traci. Na czym polega to premium w porównaniu do innych operatorów? Daleko nie będziemy szukać - nawet home.pl oferuje niższe ceny. W czym realnie jesteście lepsi od nich, skoro za wszelkie dodatki i tak użytkownicy muszą płacić? Posługujesz się frazesami. Nie macie żadnej przewagi konkurencyjnej - bo i Ty nie jesteś w stanie jej wskazać nawet. Support 24/7 nie macie tylko i wyłącznie Wy . Do banku i urzędów możemy logować się online i załatwiać sprawy, a nie możemy dysponować domenami swobodnie których to jesteśmy abonentami.
  10. Dziękuję. Zyskujecie czy tracicie udziały w rynku?
  11. O ile mi wiadomo macie ogromną liczbę produktów dodatkowych, które trzeba utrzymywać. Jakoś średnio mi się chce wierzyć, że tym wygrywacie chociaż wydajności nikt Wam nie odmawia. Standard obsługi? Przecież liczycie użytkowników z N operacji, które są w standardzie o konkurencji. Czy zatem negujesz, że tracicie udział w rynku, a wzrost przychodów którym lubicie się chwalić wynika z dosprzedaży usług dodatkowych?
  12. Obstawiam, że analogicznie to wygląda i dla cTLD i gTLD.
  13. Ale co w tym nowego? Nazwa ostatni raz konkurowała na serio z home w 2008 roku Od tego czasu home przejął jasno palmę pierwszeństwa i nigdy jej nie oddał.
  14. Szafa graficzna i pierwsze tematy sugerują kierunek, przemyśl to.
  15. Mylisz społeczności. Gamehostingtalk de facto mocno opierało się na klientach firm, które sprzedawały serwery - głównie do CS 1.6.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.