Ok, a więc muszę zapłacić za pakiet Multi SMTP 16 serwerów 2400 zł rocznie bez gwarancji, że wszystko pójdzie OK z wysyłką maila bo ktoś może coś napsocić. Na wpadanie do Gmail do SPAM monitorowanie blacklist niewiele da + nawet w ich przypadku czas reakcji zawsze będzie jakiś, zanim admin zrobi porządek. Żeby mieć gwarancję muszę więc zapłacić 2400 zł + jakieś 300zł za każde IP.
Czy adresy IP wykorzystywane przy tej usłudze są dedykowane/indywidualne per klient? W sensie: jak kupuję tę paczkę za 1K, to żaden inny klient nie ma przydzielonych tych samych adresów?
W trustpilot po prostu bardzo ciężko usunąć jakąkolwiek opinię. Dlatego dla mnie jest to dużo bardziej wiarygodne źródło ocen niż taki Google. Akurat na przykładzie hosterów bardzo dobrze jest to widoczne.
Kto nie miał styczności z wariatami niech pierwszy rzuci kamieniem. Ale come on, zapewne dziewczyna zebrała opieprz za to, jak działają usługi/supportu/coś. Nie odwracajmy kota ogonem.
Jak się ma przewidywalność Waszych usług do tego, co napisało w tej opinii? 12 godzin awarii faktycznie miało miejsce? Czego dotyczyła ta awaria i dlaczego wystąpiła?
Ok, ale dlaczego piszesz, że właściciel zachowuje się jak dziecko? Na ten moment widać, że nie byłeś 'łatwym' klientem. Sieci serwerów gier to najgorsze bagno zazwyczaj
Polecam wszystkim gorąco poczytać ile razy zapowiadali przejęcia. Ich największe przyjęcie to z tego co kojarzę Atthost. No prawdziwy gigant hostingu w CEE. Jeszcze porównują się z grupami typu team.blue, których wartość jest w miliardach Euro.
Ktoś wrzuci wycinek z Misia?
Czyli jak NASK nie jest precyzyjny, to za przeproszeniem "nie mamy pańskiego płaszcza, i co nam pan zrobi". Zamiast prowadzić krucjaty na forum i nam coś udowadniać spróbuj tak gorliwie wpływać na NASK lub wygraj (za 5 lat) w sądzie. Polska.
Oczywiście, że finansuje ale koniec końców liczy się % churnu w kolejnych roku z domen rozdanych w promocji. Uwierz lub nie, ale nie jest on idealny 5 zł to + 50% kosztu promocji.