No i stało się. Padło u mnie @Hostido.pl Tzn. najpierw udało mi się zalogować do panelu klienta, bo potrzebowałem zalogować się do panelu DirectAdmin do zarządzania kontem na serwerze host480038 . Podczas logowania go DirectAdmina na ekranie było animowane logo DA i czekałem na wyświetlenie panelu. Zamiast tego wyskoczył błąd:
n0@https://host480038.hostido.net.pl/evo/index.Chnnyn5b.js:34:456
KB@https://host480038.hostido.net.pl/evo/index.Chnnyn5b.js:100:19380
Metadata: {
"dependency": "session",
"errorType": "NETWORK_ERROR",
"commit": "e7b72d78684fca2f9857c206e789c72f34c6d985"
}
Potem strona z oknem panelu DirectAdmin przeładowała się i panel się załadował. Chciałem ten błąd zgłosić przez panel klienta, ale po kliknięciu w oknie panelu klienta w opcję do przesyłania zgłoszeń (https://klient.hostido.pl/tickets) przeglądarka wyświetliła komunikat, że strony nie znaleziono
I ogólnie bardzo mocno muli FTP (FileZilla) podczas pobierania listy plików do kolejki. Wiele razy zatrzymywało się listowanie folderów i plików, i wznawiało po 15-20, 30 sekundach.