Skocz do zawartości

Krystek

Użytkownicy
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Krystek w dniu 13 Stycznia 2024

Użytkownicy przyznają Krystek punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krystek

Stały gość

Stały gość (8/14)

  • Stały gość
  • Reakcyjny
  • Pierwszy post
  • Rozmówca
  • Dyskutant

Najnowsze odznaki

11

Reputacja

  1. Ano. Chyba strona @hustler0001-a: https://hosting.bearblog.dev/ poleciała w kosmos.
  2. Krystek

    Opinie o hostido.pl

    Dziękuję za wyjaśnienie @Hostido.pl Generalnie, wizualnie wygląda to gorzej od poprzedniej wersji wyglądu skórki.
  3. Krystek

    Opinie o hostido.pl

    Ech, nie wiem jak Wam, ale mnie nie za bardzo podoba się przemodelowany wygląd panelu DirectAdmin w Hostido po zalogowaniu się z panelu klienta. Teraz, żeby przełączyć domenę, której opcje chce się obsługiwać to trzeba kliknąć kilka razy. Poprzednio nazwa domeny była w pasku u góry po prawej. Wybierało się domenę z paska i już.
  4. Świetnie. Dziękuję, @Bubble, za tę informację. A napisz mi jeszcze, proszę, czy tak jak @Kaziu masz może płatny plan, ale nie przekraczasz limitów, czy cały czas jesteś na darmowej wersji Oracle Cloud (bez podpinania kart płatniczych i takich tam)?
  5. Nie mam (i nie miałem) tam nigdy utworzonych żadnych maszyn. Do etapu zatwierdzania systemu i konfiguracji nie doszedłem. Na zrzucie ekranu jest pierwszy etap tworzenia maszyny i od razu u dołu jest informacja o tym, że będą pobierane opłaty za dysk systemowy - boot disk. Każda z opcji jest domyślnie ustawiona na Always Free - nic nie zmieniałem w konfiguracjach.
  6. Odświeżam temat. Odkurzyłem konto Oracle Cloud i chciałem się w końcu pobawić w pakiecie Free Tier i stworzyć jakąś darmową instancję serwera. Niestety, darmowe już się chyba skończyło, bo na stronie tworzenia maszyny jest informacja, że będzie pob(ie)rana opłata co miesiąc za dyskową przestrzeń rozruchową z systemem (boot volume) w kwocie 9,58 złotego. Tak więc było miło, ale (chyba) się skończyło. Na dowód - zrzut ekranu:
  7. Hej, @D D Jako, że pojawił się nowy temat z aktualnymi cenami domen (NASK podnosi cenę rejestracji domeny .pl) to czy byłbyś w stanie wygenerować nowe zestawienie u siebie, wraz z informacją o kodach AUTHINFO dla domen dostępnych w panelach rejestratorów domen?
  8. Bingo! Nawet nie wiedziałem, że jest taka opcja. Gdy tworzyłem filtry lat temu z 10 to nie było na bank takiej opcji (i wielu innych zresztą też). Dziękuję za naprowadzenie. Będę musiał uaktualnić filtry.
  9. Oczywiście, że będzie gorzej. Bo jeśli operator konta mailowego, na którym mam włączone filtrowanie pożądanych maili i je segreguję od lat, a te maile w 95% pochodzą od zaufanych, stabilnych firm ze sprawdzoną reputacją (i ich domen), a trafiają one do folderu ze spamem to coś tu jest mocno nie tak, jak być powinno.
  10. Tylko, że te filtry antyspamowe wspomagane AI w Google i Microsoft mocno kuleją. Mam od lat (np. dla niektórych adresów/domen maili nawet i z 10 lat temu) ustawione filtrowanie poczty przychodzącej, które to maile otrzymują etykietę, by można je łatwo było filtrować/znajdować w skrzynce odbiorczej, a i tak co któryś tam odebrany mail spełniający kryteria ustawionego filtra znajduję w folderze z niechcianą pocztą (np. faktury od dostawcy Internetu, które sobie filtruję i nadaję im "label"). Generalnie jest gorzej, niż było jeszcze nie tak dawno temu.
  11. A jak z obecnością puli adresowych MX Route w RBL-ach i różnych bazach punktujących spam po źródle IP / serwerów?
  12. Krystek

    Opinie o LH.pl

    Ja bym im odpisał z pytaniem o kod AUTHINFO, który miał być wysłany, a którego nie masz i jednocześnie kopię tego mail wysłał do NASK-u.
  13. Pewnie kupiona na kredyt
  14. Krystek

    Opinie o hostido.pl

    Chciałem zgłosić, bo zawsze zgłaszam tego typu przypadki, by Wasi technicy mogli zdiagnozować przyczynę (stąd wkleiłem też ten komunikat błędu DirectAdmina), ale panel klienta niestety nie działał.
  15. Krystek

    Opinie o hostido.pl

    No i stało się. Padło u mnie @Hostido.pl Tzn. najpierw udało mi się zalogować do panelu klienta, bo potrzebowałem zalogować się do panelu DirectAdmin do zarządzania kontem na serwerze host480038 . Podczas logowania go DirectAdmina na ekranie było animowane logo DA i czekałem na wyświetlenie panelu. Zamiast tego wyskoczył błąd: n0@https://host480038.hostido.net.pl/evo/index.Chnnyn5b.js:34:456 KB@https://host480038.hostido.net.pl/evo/index.Chnnyn5b.js:100:19380 Metadata: { "dependency": "session", "errorType": "NETWORK_ERROR", "commit": "e7b72d78684fca2f9857c206e789c72f34c6d985" } Potem strona z oknem panelu DirectAdmin przeładowała się i panel się załadował. Chciałem ten błąd zgłosić przez panel klienta, ale po kliknięciu w oknie panelu klienta w opcję do przesyłania zgłoszeń (https://klient.hostido.pl/tickets) przeglądarka wyświetliła komunikat, że strony nie znaleziono I ogólnie bardzo mocno muli FTP (FileZilla) podczas pobierania listy plików do kolejki. Wiele razy zatrzymywało się listowanie folderów i plików, i wznawiało po 15-20, 30 sekundach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.