Skocz do zawartości

Mruczek

Użytkownicy
  • Postów

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Mruczek w dniu 5 Października

Użytkownicy przyznają Mruczek punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

918 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mruczek

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Stały gość
  • Dyskutant
  • Pierwszy post
  • Rozmówca
  • Z nami od tygodnia

Najnowsze odznaki

11

Reputacja

  1. Mruczek

    Windows 11

    Chociaż jestem administratorem systemów MS i po prostu lubię ich rozwiązania, to wydaje mi się, że najlepiej poczekać do kolejnej "półrocznej" aktualizacji (22H1). Niech system potestują inni. Tak było z Windows 10. Pierwsza wersja była koszmarna, ale co pół roku system stawał się coraz bardziej używalny i stabilny. Pomijam oczywiste "fakapy", ale tak jak pierwszy naleśnik - pierwsza wersja idzie do śmietnika.
  2. Mruczek

    simply.com

    .PL - Odnowienie 14,02 zł/rok Nawet jeśli to netto, to chyba aż tyle nie będą dokładać do interesu. Ciekawiej jest obok, bo .COM.PL - Odnowienie 63,75 zł/rok
  3. Wydaje się, że odżyło.
  4. Teraz w ogóle nie działa. Na szczęście udało mi się jakoś wydobyć bieżącą konfigurację stref. Plik hosts: freedns.42.pl 79.98.145.34 I zadziała chociaż dostęp do panelu. Jakby ktoś potrzebował.
  5. Moim zdaniem tylko dane osobowe, czyli "konto", bo tego tyczy się RODO. Wypowiedzi nie stanowią danych osobowych. (Choć mogą je zawierać, ale to już inny problem.)
  6. Ten sam co na "diabole" i CT8 I dobrze!
  7. Nie koniecznie, bo temat jest dość ciekawy. Ostatnio znalazłem hosting z cPanelem w którym zablokowana była edycja rekordów DNS, która to funkcjonalność jest dla mnie kluczowa, a także płatny AutoSSL (o czym dowiadujesz się dopiero po zalogowaniu do cPanelu, a nie w specyfikacji usługi przed zakupem), co zdarza się dość rzadko (z reguły jest darmowy). Dużo można by takich kwiatków wynajdować, dobrze, że w hostingu standardem są okresy testowe. Szkoda że OP z niego nie skorzystał w pełni i nie sprawdził przy zakupie, że potrzebna mu funkcja jest dostępna.
  8. Mruczek

    Opinie o nazwa.pl

    Ja nie chcę nikomu dopiekać, nie chcę czepiać się dziwactw, mi kod pocztowy "wszedł" za pierwszym razem, co prawda pole było ciasne w FireFoxie, ale zmieścił się cały 1. BLIK - przy zamówienia konta pocztowego z kodem polecającym to jest ~10% wartości zamówienia, a to dużo. Wiem, przy fakturze kilka tysięcy złotych już nie, ale kto płaci BLIKiem kilka tysięcy. Fakt, karta płatnicza jest bez prowizji. 2. Wasza polityka cenowa - szkoda, że ukrywacie kwoty po-promocyjne. Tyle. 3. Nowy panel - czekam z niecierpliwością. Mam na to rok 4. A support sprawdzę, choć zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcjami. Poczta przychodzi i jest wysyłana przez moją domenę, ale mój adres jako login do webmaila nie działa. A mam napisane: "Konta działają również w domenach: mojadomena.xyz" Supportu jednak nie sprawdzę, bo po 5 godzinach zaczęło działać poprawnie. Ja wiem - propagacja. Choć za nic nie mogę zrozumieć i nawet nie chcę, jaki to miało wpływ na nazwę użytkownika przy logowaniu Fajnie, że wchodzicie w polemikę. Trochę celowo opisałem swoje doświadczenia, by "sprowokować" Waszą reakcję i choć jest bardzo rzeczowa, to nie była by potrzebna, gdybyście zadbali od początku o to, bym cieszył się z usługi nie narzekając na garść drobiazgów.
  9. Mruczek

    Opinie o nazwa.pl

    Przyznam, że jestem rozczarowany. Chciałem dać szansę, zamówiłem sobie CloudMail Start, znając z opowieści bolączki jakie mają inni. Zamówienie samej usługi przeszło OK, opłata też (choć wielki minus za gigantyczną prowizję przy BLIKu). Potem okazało się, że konfiguracja domeny i kont jest w innym panelu - też OK, tak bywa. No i nastąpiła próba dodania własnej domeny. Oczywiście nie można samemu ustawić sobie rekordów u obecnego dostawcy, trzeba parkować całą domenę. Ale jak ją zaparkować skoro w tym pierwszym panelu nie ma usługi DNS Anycast, a wg maila z instrukcją powinna być? Po pół godzinie rozkminiłem gdzie ją można zamówić ze strony głównej, póki co za darmo, ale potem ma coś kosztować (ile - nie wiem, regulamin jest mało precyzyjny, bo mówi, albo o 10 zł netto, albo o nieznanej jeszcze cenie w momencie przedłużania). OK, zniosłem i to. Domena dodana (na pewno?), NS-y ustawione. No i tu następuje najfajniejsze. Moja domena dodała się jako dodatkowa (bo nie mogła dodać się inaczej) i wszelkie logowanie do systemów, paneli oraz ADRES NADAWCY W POCZCIE WYCHODZĄCEJ jest ustawiony na domenę główną (techniczną - serverXXX.nazwa.pl). Nie mogę się zalogować do webmaila swoją domeną, nie mogę jej ustawić w webmailu jako domyślnej i muszę przy KAŻDEJ wysyłanej wiadomości wybierać ją ręcznie z listy tożsamości. To nie ma sensu. Niby profesjonalna usługa za, no właśnie, nawet nie wiem ile dokładnie będzie kosztować łącznie za rok, a konfiguracja usługi skomplikowana jak 15 lat temu. Pracuję zawodowo w IT już wiele lat i całe to doświadczenie było po prostu tragiczne. Podsumowując: - gigantyczna prowizja za BLIK i szybkie płatności - panele pamiętające dinozaury, totalny brak UX - brak informacji o łącznej cenie jaką miałbym płacić za rok - koszmarne dodawanie własnej domeny w poczcie - brak rozsądnej obsługi własnej domeny przy wysyłce maili przez webmail
  10. Mruczek

    Pożar w OVH - SBG2

    Ciekawe, czy to coś zmieni w polityce OVH? Rozsądnym rozwiązaniem byłaby rezygnacja z najtańszych linii serwerów (Kimsufi, SoYouStart) dla których zostały zbudowane nisko-kosztowe serwerownie kontenerowe. I wejście wyłącznie w rozwiązania bezpieczniejsze, ale też odpowiednio droższe. Z drugiej strony KS i SYS są drugim i trzecim życiem dla urządzeń, które zostały "wyeksploatowane" w OVH, co też jest redukcją kosztów i jest w sumie pro ekologiczne.
  11. https://www.time4vps.com/storage-vps/ Obecnie nawet jakąś promocje mają.
  12. Niestety (dla Was) zgodzę się z powyższym. Każdy inny panel i mielibyście mnie jako klienta. Ale oczywiście też życzę powodzenia, bo DA jest, z niewiadomych mi przyczyn, lubiane przez użytkowników.
  13. Mruczek

    Opinie o home.pl

    @home_plJak Wy to robicie, że czekam już 24 godziny na coś, co albo powinno być wyświetlane w panelu, albo odpowiedź nie powinna zająć więcej niż 30 minut? Troszkę powagi.
  14. Jakbym nie patrzył w ich ofertę, to nie widzę możliwości zmiany RAM poza migracją na wyższy pakiet. Jedynie w droższych ofertach jest możliwość wybory, ale to już maszyny powyżej 100 zł/msc. 4GB RAM są jeszcze za około 29 zł (netto) w ofercie Public Cloud (Sanbox s1-4), ale tu już musisz ręcznie migrować. Może dla Ciebie jest coś przygotowane w ramach upgrade'u usługi, ale to tylko ich support może sprawdzić. Powiem szczerze, że zrezygnowałem z ich VPSów jakiś czas temu. W najniższym segmencie cenowym są po prostu za drodzy. Pomyśl nad Contabo VPS S SSD - 5€/msc (4 x vCPU, 8GB RAM, 200GB SSD)
  15. Tylko w ramach z góry ustalonych kombinacji vCPU/RAM/Dysk. Więcej RAMu (4GB) jest dopiero w Essential za 44 zł/msc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.