Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o netmark.pl (wydzielone z tematu "Historia przejęć firm hostingowych")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, Mruczek napisał(a):

Nazwa znów w formie. Konto w Netmark zamknięte i zlikwidowane dawno temu, ale oni muszą wysłać swój spam. Chyba trzeba zainteresować "organy".


Nie żebym był tutaj obrońcą N,

ale tutaj chyba pretensje powinny lecieć w kierunku poprzedniego właściciela? Który nie usunął danych? 

  • Lubię 1
Opublikowano

Zakładam, że takie rzeczy są dokładnie sprawdzane przez prawników podczas przygotowań do transakcji. To nie jest 5 "kilo" kartofli, tylko dane osobowe, w tym Pesele, bo przecież mieli też domeny.

Opublikowano

Tak, na pewno robili weryfikację tickety vs realna ich realizacja ;D Takie rzeczy i potencjalne kary wynikające z tego lecą na konto sprzedającego. 

Opublikowano

A jakie to ma znaczenie? Klient zakończył współpracę, więc ustał cel przetwarzania danych, więc należy je usunąć. Nie wolno przetwarzać danych ponad potrzebę. Akurat w moim przypadku panel klienta był już dawno zablokowany. Zakładam, że dlatego, że nie było w nim aktywnych usług.

Opublikowano
12 minut temu, theqkash napisał(a):

No chyba że likwidacja konta polegała na jego nieopłaceniu bez wycofania zgód. ;)

 

Tą kwestie reguluje u niektórych usługodawców RODO.

Opublikowano
4 minuty temu, Mruczek napisał(a):

A jakie to ma znaczenie? Klient zakończył współpracę, więc ustał cel przetwarzania danych, więc należy je usunąć. Nie wolno przetwarzać danych ponad potrzebę. Akurat w moim przypadku panel klienta był już dawno zablokowany. Zakładam, że dlatego, że nie było w nim aktywnych usług.

firma czy osoba fizyczna  RODO  to rozróżnia

 

Opublikowano
Godzinę temu, Mruczek napisał(a):

Klient zakończył współpracę, więc ustał cel przetwarzania danych, więc należy je usunąć.


Dane osobowe po zakończeniu współpracy przechowuje się ze względu na ewentualne roszczenia wzajemne, na organy, które mogą się zwrócić o wgląd do nich, krótko mówiąc - dla dobra własnego i ogólnego. OVH np. przechowuje dane 36 miesięcy po zakończeniu usługi.

  • Lubię 2
Opublikowano
17 godzin temu, Tom X napisał(a):

 roszczenia wzajemne, na organy, które mogą się zwrócić o wgląd do nich,

Ale chyba nie po to, by wysyłać spam, prawda? A to właśnie robią.

Opublikowano
31 minut temu, Mruczek napisał(a):

Ale chyba nie po to, by wysyłać spam, prawda? A to właśnie robią.

Jeżeli posiadasz u nas Panel Klienta, który jest aktywny, ale nie ma na nim usług - możesz go zamknąć, możesz też zmienić ustawienia dotyczące otrzymywanej korespondencji. Pamiętaj, że maile informacyjne są wysyłane do wszystkich użytkowników z aktywnymi Panelami Klienta, a maile handlowe - tylko do tych użytkowników, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie. Skontaktuj się z nami mailowo, sprawdzimy wszystkie kwestie związane z Twoim Panelem Klienta.

Opublikowano
Godzinę temu, Mruczek napisał(a):

Ale chyba nie po to, by wysyłać spam, prawda? A to właśnie robią.

 

co Ci takiego wysłali?

Opublikowano
4 godziny temu, netmark.pl napisał(a):

Jeżeli posiadasz u nas Panel Klienta, który jest aktywny, ale nie ma na nim usług - możesz go zamknąć, możesz też zmienić ustawienia dotyczące otrzymywanej korespondencji. Pamiętaj, że maile informacyjne są wysyłane do wszystkich użytkowników z aktywnymi Panelami Klienta, a maile handlowe - tylko do tych użytkowników, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie. Skontaktuj się z nami mailowo, sprawdzimy wszystkie kwestie związane z Twoim Panelem Klienta.

Brawo! Kasujecie moje dane w środę, a już w czwartek mam kolejny spam:

image.thumb.png.98ae1f3a80bf5266c804e92cf7d5c547.png

Opublikowano
5 godzin temu, Mruczek napisał(a):

Ale chyba nie po to, by wysyłać spam, prawda? A to właśnie robią.


Operatorzy bardzo chętnie podsuwają klientom zgody na przesyłanie informacji handlowych, niezależnie od świadczonej usługi. Po to, by mieć z klientem kontakt również w przypadku, gdy zrezygnuje z usług, by móc się przypomnieć. Wycofanie takiej zgody to zazwyczaj osobny temat, niezależny od rozwiązania umowy. Nie twierdzę, że tak było w Twoim przypadku, ale Twoje informacje nie wykluczają takiej opcji. Poza tym przejmowany podmiot mógł mieć bajzel w bazach danych, co w małych/niewielkich firmach nie jest rzadkością. Wyluzuj 😎

Opublikowano

Usunięcie konta może zająć maksymalnie do 24h. Jeżeli chcesz, abyśmy skontaktowali się z Tobą jeszcze raz potwierdzając, że konto faktycznie nie jest już w systemie widoczne, daj znać. W tym miejscu pozostaje nam tylko przeprosić za kłopot.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.