Skocz do zawartości

Tom X

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Tom X w dniu 13 Stycznia

Użytkownicy przyznają Tom X punkty reputacji!

Reputacja

16 Good

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marcin-kusmierz-prezes-shoper-pl-opinie-kto-to-jest Klienci Shopera niech się przygotowują na podwyżki cen usług.
  2. "nie powinno się premiować kogoś za popularność" w wykonaniu nazwa_pl: https://www.nazwa.pl/blog/nazwa-pl-kolejny-rok-sponsorem-projektu-lets-encrypt
  3. Owszem, ma. W jednej firmie hostingowej - PRowo (przez nazwę usługi), w innej - PRowo i technicznie, przez dopasowanie parametrów usługi do konkretnego CMS'a. Generalnie z usług hostingowych użytkownik korzysta wyłącznie na własną odpowiedzialność. Nie dotyczy to tylko CF ale jakiegokolwiek oprogramowania uruchamianego przez użytkownika w ramach usługi hostingowej (z Wordpressem na czele). Świadczą o tym stosowne zapisy regulaminów usług.
  4. Uważam, że hosting powinien być uniwersalny. Jednakże z jakichś tam powodów firmy hostingowe (z waszą na czele) tworzą plany dedykowane do Wordpressa, poza tym: https://www.cloudflare.com/network/
  5. Z cytowanego tekstu nic takiego nie wynika. Podmiot został poproszony o zaprzestanie (całkowite) przetwarzania danych osobowych i odmówił, poniekąd słusznie. W linkowanej polityce prywatności jest tabelka z informacjami, które dane jak długo są przetwarzane i na jakich zasadach: Rodzaj danych Dane kontaktowe personelu Klienta (w szczególności: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) Cel przetwarzania Wysyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną (e-maili i sms’ów reklamowych), wykonywanie połączeń telefonicznych celem przedstawienia promocyjnych lub spersonalizowanyc
  6. Obawiam się, że niełatwo będzie znaleźć firmę hostingową publikującą cennik usług na 2024 rok
  7. Przeciwnie, wejście CF do gry wprowadza pewną równowagę do TOP3. Scalanie przesadnie rozdrobnionych marek jest procesem nieuniknionym i dowodem dojrzewania rynku.
  8. Skąd Państwa klient ma mieć pewność, że protokół http/3 (który wciąż nie uzyskał statusu RFC, o czym nie informuje zajawka a powinna) został przez Państwa poprawnie wdrożony i gruntownie przetestowany, skoro sami go nie aktywowaliście dla domeny home.pl?
  9. Prosty jest content i layout strony, ale sama strona jako konglomerat HTML+CSS+JS+PHP w postaci zagraconego wtyczkami CMS'a nie jest już prosta.
  10. Sobie i swoim znajomym. Poza tym ta promocja narusza regulamin Facebooka dotyczący Stron, grup, wydarzeń.
  11. Tom X

    Opinie o nazwa.pl

    Na rzeczonej stronie cennikowej nie ma zawartej powyższej interpretacji, zatem formalnie - powyższy domysł nie ma zastosowania. Wskazanie, że klient pozna cenę usługi dopiero po umieszczeniu jej w koszyku jest niedorzecznością - wszak po to publikuje się cenniki i wywiesza metki w sklepach, żeby sytuacja była jasna. Mimo wszystko życzę powodzenia w odbudowywaniu zaufania do marki
  12. Tom X

    Opinie o home.pl

    Do południa dostępny był poza paywallem, nic na to nie poradzę.
  13. Tom X

    Opinie o home.pl

    Taka ciekawostka. Ciekawe, czy kolejny CEO będzie widział w home_pl coś więcej niż tylko maszynkę do patroszenia portfeli klientów i transferu zysków za granicę. https://www.pb.pl/marcin-kusmierz-odchodzi-z-home-pl-1004381
  14. Tom X

    Opinie o nazwa.pl

    Ponieważ jako webdeveloper zdarza mi się obsługiwać waszych klientów i zapewne klientów obsługiwanych przez webdeveloperów macie więcej, pytanie - jak to będzie wyglądało po wdrożeniu 2FA: czy będę potrzebował mieć telefon klienta przy sobie by wykonać operację w Panelu Administracyjnym?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.