Skocz do zawartości

Mion

Użytkownicy
  • Zawartość

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O Mion

  • Urodziny 14.09.1970

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki
  1. Apache/2.4.25 i .htaccess

    OK, wróciwszy do tematu doszedłem co jest potrzebne, a mianowicie fizyczny plik *.shtml w katalogu głównym dla konkretnego numeru odpowiedzi np 403.shtml dla odpowiedzi : 403 Forbidden. Jeśli nie ma pliku, to w odpowiedzi jest zwracany status 403 Forbidden ale i wywoływany ostatnio z reguł .htacces'a w tym wypadku = strona index RewriteRule ^ index.php [QSA,L] I to rozwiązuje mój problem
  2. DirectAdmin - za i przeciw

    Jak zainwestujesz 1 (n) M $$$ w panel, to pewnie Twój będzie "lepszy" niż DA Z pewnością inaczej Patrzysz jako firma hostingowa niż podstawowy user, który ma niewielkie wymagania jak chodzi o panel, bo ważne by był dla niego intuicyjny, a za takiego uważam DA. Co oczywiście nie oznacze, ze Twój panel za mylion dolarów będzie mniej intuicyjny, bo tak naprawdę, to od strony usera jest klika podstawowych operacji do wykonania. Co innego poniżej tej warstwy intejfejsu usera czyli mechanizmy które robią robotę na serwerze.
  3. DirectAdmin - za i przeciw

    Porównałeś DA do WordPress i pewnie słusznie, ale weź pod uwagę popularność WP dla wszelakiej maści stron o mniejszej czy większej liczbie odsłon. Ale na wordpresie nie stawia się portali typu Onet, WP itd.... I tak samo jest z DA pod "faceboka" DA się nie nada .
  4. DirectAdmin - za i przeciw

    Ale o jakiej "wydajności panelu" Piszesz ? Panel to tylko interfejs do mechanizmu obsługi konfiguracji jak virtualhost, bazy danych dla każdego użytkownika itd... Jako taki nie ma wpływu na wydajność aplikacji webowych. Dodam jeszcze, że jak chodzi o przedmiotowy DA, to cofając się wiele lat wstecz jako klient hostingów współdzielonych poznałem DA od strony właśnie użytkownika i wszystkie podstawowe operacje były / są nadal intuicyjne, więc ich wykonanie nie stanowiło dla mnie problemu. Później miłem klienta z hostingiem w home i nie mogłem opanować tego ich panelu w zadzie bez pomocy ich BOK się nie obywało.
  5. DirectAdmin - za i przeciw

    Na DA wychowały się pokolenia internetów. IMHO lepszy DA niż autorskie rozwiązania, których nie będę wymieniał, bo nie chce znowu komuś " nadepnąć na odcisk"
  6. Opinie o OVH

    No i to załatwiło by sprawę obsługi klienta Brak odpowiedzi nie jest odpowiedzią ... to wszystko co mam do powiedzenia.
  7. Opinie o OVH

    Ujmując to inaczej to klienci mają z awarią mają czakać aż ich pracownicy wypoczną - Według ciebie TAK ? W tym, że już jestem klientem OVH i mam opłacone usługi z których nie można było korzystać i przez dwa dni nikt nie raczył się do tego ustosunkować.
  8. Opinie o OVH

    Firma hostingowa, to to specyficzna branża od której działania zależą inne biznesy . Jak nie odpowiadają im warunki mogą iść na kasę do biedronki.... Dla mnie to jest śmieszny argument
  9. Opinie o OVH

    Ech, to nie że nie lubię jako marki, ale "nasz" BOK bardzo słaby. Po tej ich awarii jak już wszystkie teoretycznie działały zawisło mi na 8% wejście VPS'a w tryb rescue i tak przez dwa dni = serwer całkowicie niedostępny oczywiście BOK nie raczył się w tym czasie odezwać na moje zgłoszenia.
  10. Opinie o OVH

    + Dobry BOK, który pracuje 24 H a nie od poniedziałku do piątku jak w OVH
  11. Opinie o OVH

    Scenariusz niczym z "Misia" lub "Alternatywy 4 " lat 80 I pojawił się nowy komunikat:
  12. Skorzystałem i również mogę polecić.
  13. Opinie o OVH

    haha gigantyczny serwer dobre Ale ten gigantyczny serwer nadal kuleje http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/awaria-ovh-sparalizowala-internet-jedynie-ci-ktorzy-nie-ufaja-nigdy-do-konca-sa-odpowiednio-zabezpieczeni
  14. Opinie o OVH

    W teorii tak właśnie miałem, bo o ogólnej liczbie VPS (z Windows) dwa z nich można uznać za zapasowe, ale co z tego jak wszystkie były w DC, które właśnie leży "Strasbourg SBG1". Więc po tej lekcji widzę, że muszę zmienić swoją politykę DRP Dobranoc
  15. Opinie o OVH

    OVH to nie jest "serwer w piwnicy" na który spadły sanki januszka i wbiły się w płytę główną i trzeba czekać aż kupią nową. Przynajmniej tak można było uważać - do dziś uważać. To samo można powiedzieć o OVH. Taki plan powinien mieć i reaktywacja nie powinna trwać tyle czasu.
×