Skocz do zawartości

Mion

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    686
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    41

Ostatnia wygrana Mion w dniu 17 Kwietnia

Użytkownicy przyznają Mion punkty reputacji!

Reputacja

142 Excellent

O Mion

  • Urodziny 14.09.1970

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    HTTP 200 usługi IT
  • Funkcja w firmie
    Właściciel

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tylko, że przy zgłoszeniu można wybrać temat w tym wypadku było to: EOT...
  2. Nie wiem czy Twoją opinię podziela zarząd home ... Ale mniejsze z tym. ------- Odpowiedz została udzielą. Z mojej strony to wszystko. Pozdrawiam Bok @home_pl
  3. Przede wszystkim to nie były żadne testy tylko pytanie techniczne o dostępność zmiennej od geolokalizacji w ramach świadczonej usługi hostingowych firm , których jestem klientem . Pytałem o to: Treść zapytania: Mam pytanie czy na hostingu jest dostępna zmienna od geolokalizacji RewriteCond %{ENV:GEOIP_COUNTRY_CODE} I to było cale moje zapytanie > To tak na marginesie i informacyjnie dla Kolegi @kankan ----
  4. Ze strony home możemy przeczytać : Więc teoretycznie konsultanci pracują również w pozostałych godzinach w domyśle nocnych ... Dlatego pytam czy formularz to atrapa ...
  5. Mógł bym -NIE mam. Nie mam również w tych dwóch innych firmach, które nie mają z problemu by odpowiedzieć w ciągu kilku minut. Cza reakcji na zgłoszenie do BOK uważam za swoisty papierek lakmusowy wskazujący na obsługę klienta. W ty wypadku jest bardzo czerwony ...
  6. @home_pl Wczoraj o godzinie: 2021-04-28, 21:39 za pomocą panelu klienta w ramach BOK wysłałem techniczne zapytanie.. NR z potwierdzenia zgłoszenia to: [#UXHN-44396-451]. Do tej chwili, a mamy 11:30 nie otrzymałem odpowiedzi. Dodam, że w tym samym czasie te same zapytanie zostało wysłane do dwóch inny firm hostingowych z których korzystamy i odpowiedz była w ciągu 5 (pięciu) minut. Wiec pytanie brzmi - czy ten system pomocy technicznej, to jest ATRAPA ? I NIE jest to pierwszy taki przypadek...
  7. Mion

    Pożar w OVH - SBG2

    Z pewnością... Ale to jest też przestroga dla klientów hostingów, że nie należy w 100 % ufać w trwałość powierzonych danych i robić stosowne kopie zapasowe na własną rękę.
  8. Mion

    Pożar w OVH - SBG2

    Sorry za OT, ale nie mogłem się powstrzymać - - Migracja danych do chmury -WEB 3.0
  9. hmmm nie wiem jak Masz pakiet, ale Hosting Start / Hosting Biznes / Hosting Ultimate = "bez limitu transferu/msc"
  10. Uważam, że do czasu jak autor nie poda nazwy hostingu, a sama firma się nie ustosunkuje do postawionego zarzutu, to dalsze gdybania mijają się z celem .
  11. Nie miałem się już odzywać odzywa... Może podaj o jaki hosting = firmę chodzi i "zaproś ja do wątku" w celu ustosunkowania się do Twojego stanowiska.
  12. Wiec pozostaje Ci migracja na ogólnych zasadach . Jeśli Sam nie potrafisz, lub Ci się nie che <inne> ... to polecam <usługi> @patryk EOT_
  13. W takim razie sugeruje skontaktować się jeszcze raz w cywilizowany, a nie od razu roszczeniowy sposób z BOK hostingu i poprosić o: udostępnienie nawet tymczasowe takiej możliwość w panelu byś się mógł spakować.. poprosić o walizkę danych. bo się wymeldowujesz... Nawet odpłatnie. Szybciej załatwisz to co potrzebujesz niż dymiąc tu na forum ....
  14. Nie wiemy jaki kupiłeś pakiet - może najtańszy, który w specyfikacji nie miała przedmiotowej funkcji. Wiec pytanie może brzmieć - czy jest sens by właściciel hostinu oferował wszystkie możliwe funkcjonalności w najtańszym pakiecie ? Z założenia po to są pakiety, by te funkcje grupować...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.