Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Mion
Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś o   2017-09-14  o godzinie  08:28 wysłałem zapytanie do Nazwa.pl  korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie:

 

[email protected]
Kontakt 24/7- Sprzedaż i obsługa

 

Do tego nic od nich technicznie nie chcąc tylko z zapytaniem o cesję domeny i to do nich :)

I do teraz czyli 14: 51 bez odpowiedzi.

 

Kolejny kontaktowy  "BOK'"  >:(

---

A jeszcze dodam, że mają tak słaby ten system kontakowy, że po wysłaniu e-maila i drugiego z "wezwaniem do odpowiedzi" na pierwszego  hehe w końcu jestem ich klientem  nie dostałem żadnego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z nadaniem NR roboczego titketu

 

---

17:48 i nadal zero odpowiedzi na pytania zadane rano   ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poczekalni pewnie z 500 zgłoszeń jak nie więcej skoro rano wysyłałeś zgłoszenie. Brr... Aż mnie ciarki przechodzą gdy pomyślę sobie o pracy w takim korpo gdzie brakuje rąk do pracy, a pracowników sięga frustracja do granic możliwości. 

Edytowane przez SomeGuy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale rano też wysłałem 269,37 zł za przedłużenie domen, więc mam prawo oczekiwać odpowiedzi w dniu zadania pytania, a nie (n) dni później...


Co więcej Jak miałem wygasające domeny, to do mnie wydzwaniali po dwa i więcej razy w sprawie ich przedłużenia i na to był czas i ludzie, ale by odpowiedzieć klientowi (kmać) ich klientowi na proste pytanie już nie.  

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przenosiłem miałem od początku. A co przeniesienia, to chodziło o cesje czy jak to nazwać domeny na konto firmowe. 

----

BOK udzielił odpowiedzi o 1:26 w nocy, ale BOK chyba był zaspany, bo pytanie zawierało dwa punkty, ale drugie zostało pominięte.

 

Przy okazji jako ciekawostka o czym nie wiedziałem:

Cytat

uprzejmie informuję, że w przypadku wygaśnięcia domeny przy jej przedłużeniu doliczany jest koszt przywrócenia usługi (19zł netto).

 

Edytowane przez Mion
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, SomeGuy napisał:

 

Transfer do innego operatora możliwy jest jedynie na te same dane abonenta, cesja będzie wymagana tak czy inaczej, przed lub po przeniesieniu domeny. 

Wiem, ale to lepiej szybko przenieść i dopiero cesję. Ceny w nazwa to jakiś żart i o ile przy jednej domenie może być to mała różnica to przy kilku, kilkunastu robi się jednak sporo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, otlet napisał:

To już nie lepiej robić cesję od razu do nowego, tańszego i lepszego operatora?

Problemem są te procedury wysyłanie skanów dowodu na FAX'a itd. Chyba, że sa uproszczone już < nie interesowałem się tym> wiec nie wiem jaki jest obecny stan przeniesienia sie np z NAZWA, AZ dziś indziej.

 

 

9 minut temu, behemoth napisał:

Niektórzy myślą, że lepiej mieć domenę w dużej firmie z wysokimi cenami odnowień, bo wtedy mają "jakość".

Tak zawsze myślałem w kwestii domem, czyli ze w dużej firmie jest "bezpieczniej" jak chodzi , że z domeną coś się stanie np  teoretycznie biorąc stanie się wartościowa i nagle zmieni właściciela , bo coś tam    :o

 

Biorąc po uwagę te przesądy nie zarejestrował bym "wartościowej" ( choć w teorii ) domeny w aftermarkecie z siedzibą na Cyprze...

Edytowane przez Mion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Mion napisał:

Problemem są te procedury wysyłanie skanów dowodu na FAX'a itd. Chyba, że sa uproszczone już < nie interesowałem się tym> wiec nie wiem jaki jest obecny stan przeniesienia sie np z NAZWA, AZ dziś indziej.

Wysyłasz jednym strzałem wnioski na wszystkie domeny, dostajesz kody i wynosisz domeny gdzie chcesz.

Nazwa.pl chyba jako jedyna wymusza wysyłanie wniosków drogą papierową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Poziomecki napisał:

Nie róbcie tego supportowi :(

 

Kiedyś wprowadzałem ręcznie 60 kodów authinfo w system (lub więcej) z zeskanowanych dokumentów :(

 

Gdyby nie było potrzeby to nikt by na siłę tego nie skanował ;) Założę się, że każdy wolałby wysłać wniosek z maila przypisanego do konta domenowego z prośbą o authinfo, a potem dostać go choćby SMSem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 12.03.2018 o 20:57, Mruczek napisał:

Oczywiście z obowiązkiem przedłużenia, albo karą 123 PLN (tak po krótkiej analizie regulaminu).


Tego akurat można było się spodziewać. Widzę natomiast, że jest mocna walka o cyferki w rankingach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 9/14/2017 o 19:48, SomeGuy napisał:

W poczekalni pewnie z 500 zgłoszeń jak nie więcej skoro rano wysyłałeś zgłoszenie. Brr... Aż mnie ciarki przechodzą gdy pomyślę sobie o pracy w takim korpo gdzie brakuje rąk do pracy, a pracowników sięga frustracja do granic możliwości. 

 

Aż tak słabo płacą i zwalniają? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.