Skocz do zawartości

Welcome to RootNode

Welcome to RootNode, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of RootNode by signing in or creating an account.
  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś o   2017-09-14  o godzinie  08:28 wysłałem zapytanie do Nazwa.pl  korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie:

 

kontakt@nazwa.pl
Kontakt 24/7- Sprzedaż i obsługa

 

Do tego nic od nich technicznie nie chcąc tylko z zapytaniem o cesję domeny i to do nich :)

I do teraz czyli 14: 51 bez odpowiedzi.

 

Kolejny kontaktowy  "BOK'"  >:(

---

A jeszcze dodam, że mają tak słaby ten system kontakowy, że po wysłaniu e-maila i drugiego z "wezwaniem do odpowiedzi" na pierwszego  hehe w końcu jestem ich klientem  nie dostałem żadnego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z nadaniem NR roboczego titketu

 

---

17:48 i nadal zero odpowiedzi na pytania zadane rano   ...

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 460
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

W poczekalni pewnie z 500 zgłoszeń jak nie więcej skoro rano wysyłałeś zgłoszenie. Brr... Aż mnie ciarki przechodzą gdy pomyślę sobie o pracy w takim korpo gdzie brakuje rąk do pracy, a pracowników sięga frustracja do granic możliwości. 

Edytowane przez SomeGuy
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale rano też wysłałem 269,37 zł za przedłużenie domen, więc mam prawo oczekiwać odpowiedzi w dniu zadania pytania, a nie (n) dni później...


Co więcej Jak miałem wygasające domeny, to do mnie wydzwaniali po dwa i więcej razy w sprawie ich przedłużenia i na to był czas i ludzie, ale by odpowiedzieć klientowi (kmać) ich klientowi na proste pytanie już nie.  

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przenosiłem miałem od początku. A co przeniesienia, to chodziło o cesje czy jak to nazwać domeny na konto firmowe. 

----

BOK udzielił odpowiedzi o 1:26 w nocy, ale BOK chyba był zaspany, bo pytanie zawierało dwa punkty, ale drugie zostało pominięte.

 

Przy okazji jako ciekawostka o czym nie wiedziałem:

Cytat

uprzejmie informuję, że w przypadku wygaśnięcia domeny przy jej przedłużeniu doliczany jest koszt przywrócenia usługi (19zł netto).

 

Edytowane przez Mion
  • Haha 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, otlet napisał:

To już nie lepiej robić cesję od razu do nowego, tańszego i lepszego operatora?

 

Transfer do innego operatora możliwy jest jedynie na te same dane abonenta, cesja będzie wymagana tak czy inaczej, przed lub po przeniesieniu domeny. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, SomeGuy napisał:

 

Transfer do innego operatora możliwy jest jedynie na te same dane abonenta, cesja będzie wymagana tak czy inaczej, przed lub po przeniesieniu domeny. 

Wiem, ale to lepiej szybko przenieść i dopiero cesję. Ceny w nazwa to jakiś żart i o ile przy jednej domenie może być to mała różnica to przy kilku, kilkunastu robi się jednak sporo

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, otlet napisał:

To już nie lepiej robić cesję od razu do nowego, tańszego i lepszego operatora?

Problemem są te procedury wysyłanie skanów dowodu na FAX'a itd. Chyba, że sa uproszczone już < nie interesowałem się tym> wiec nie wiem jaki jest obecny stan przeniesienia sie np z NAZWA, AZ dziś indziej.

 

 

9 minut temu, behemoth napisał:

Niektórzy myślą, że lepiej mieć domenę w dużej firmie z wysokimi cenami odnowień, bo wtedy mają "jakość".

Tak zawsze myślałem w kwestii domem, czyli ze w dużej firmie jest "bezpieczniej" jak chodzi , że z domeną coś się stanie np  teoretycznie biorąc stanie się wartościowa i nagle zmieni właściciela , bo coś tam    :o

 

Biorąc po uwagę te przesądy nie zarejestrował bym "wartościowej" ( choć w teorii ) domeny w aftermarkecie z siedzibą na Cyprze...

Edytowane przez Mion
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Mion napisał:

Problemem są te procedury wysyłanie skanów dowodu na FAX'a itd. Chyba, że sa uproszczone już < nie interesowałem się tym> wiec nie wiem jaki jest obecny stan przeniesienia sie np z NAZWA, AZ dziś indziej.

Wysyłasz jednym strzałem wnioski na wszystkie domeny, dostajesz kody i wynosisz domeny gdzie chcesz.

Nazwa.pl chyba jako jedyna wymusza wysyłanie wniosków drogą papierową.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Poziomecki napisał:

Nie róbcie tego supportowi :(

 

Kiedyś wprowadzałem ręcznie 60 kodów authinfo w system (lub więcej) z zeskanowanych dokumentów :(

 

Gdyby nie było potrzeby to nikt by na siłę tego nie skanował ;) Założę się, że każdy wolałby wysłać wniosek z maila przypisanego do konta domenowego z prośbą o authinfo, a potem dostać go choćby SMSem. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...
W dniu 12.03.2018 o 20:57, Mruczek napisał:

Oczywiście z obowiązkiem przedłużenia, albo karą 123 PLN (tak po krótkiej analizie regulaminu).


Tego akurat można było się spodziewać. Widzę natomiast, że jest mocna walka o cyferki w rankingach.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...
W dniu 9/14/2017 o 19:48, SomeGuy napisał:

W poczekalni pewnie z 500 zgłoszeń jak nie więcej skoro rano wysyłałeś zgłoszenie. Brr... Aż mnie ciarki przechodzą gdy pomyślę sobie o pracy w takim korpo gdzie brakuje rąk do pracy, a pracowników sięga frustracja do granic możliwości. 

 

Aż tak słabo płacą i zwalniają? :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl.
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.