Skocz do zawartości

nazwa_uzytkownika

Użytkownicy
  • Ilość treści

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Chętnie bym zmienił uslugodawce, ale firma ma duże wymagania jeśli chodzi o pojemność serwera poczty (min. 500GB), a na VPSach się nie znam. W nazwie zasugerowali mi, że z mojej sieci są ataki IMAP Brute Force. Nie wiem czy jest to prawda, czy tylko wymyślają na poczekaniu jakieś przyczyny. Możecie polecić jakieś metody na sprawdzenie takiej tezy? Nie jestem techniczny ws. administracjacji sieci, a jedyny ruter w firmie to taki domowy tplink.
  2. Witam, i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem, ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie. Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP. Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp". Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia. *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql. Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny. Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić. Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem. Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.