Skocz do zawartości

nazwa_uzytkownika

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. Chętnie bym zmienił uslugodawce, ale firma ma duże wymagania jeśli chodzi o pojemność serwera poczty (min. 500GB), a na VPSach się nie znam. W nazwie zasugerowali mi, że z mojej sieci są ataki IMAP Brute Force. Nie wiem czy jest to prawda, czy tylko wymyślają na poczekaniu jakieś przyczyny. Możecie polecić jakieś metody na sprawdzenie takiej tezy? Nie jestem techniczny ws. administracjacji sieci, a jedyny ruter w firmie to taki domowy tplink.
  2. Witam, i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem, ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie. Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP. Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp". Problem pojawia się w losowych momen
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.