Witam,
i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem, ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl
Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
*zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?