Skocz do zawartości

SomeGuy

Użytkownicy
  • Ilość treści

    279
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

SomeGuy wygrał w ostatnim dniu 28 Listopad 2017

SomeGuy ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

52 Excellent

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Weźmy jednak pod uwagę, iż przyszli wyborcy to będzie pokolenie internetu. Cała nadzieja w oświacie, która będzie edukować o prywatności i bezpieczeństwie w sieci. Jeśli społeczeństwo będzie świadome to partia rządząca będzie miała problem w kolejnych wborach. O ile ludzie pozostaną rozumni. Taka optymistyczna wersja.
  2. IMO jeśli problem jest dość spory (z zamówieniami pod wysyłkę spamu) - uruchomiłbym ręczną weryfikację dla adresów IP spełniąjących jakieś kryteria np: - VPN - IP należące do firm hostingowych (DigitalOcean etc) - IP telekom. (UPC, Orange, Comcast czy też inny dostawca uslug internetu) Jeśli jednak problem nie jest na tyle uciążliwy, to bym sobie to darował, a w momencie wykrycia podejrzanego ruchu/adresu IP na czarnych listach (o ile monitorowane) to wypowiedzenie umowy ze względu na negatywny wpływ na działanie usług.
  3. Upewnij się czy w sitemap tej lokalizacji nie ma, może koliduje z robots.txt, jeśli wszystko jest ok, zaznacz pozcję i wbierz jako poprawione.
  4. JSON to tylko formatowanie wyjściowe. SOAP może wydawać się przeżytkiem gdzie dużo RESTa w około, aczkolwiek wydaje mi się, że error handling przy SOAP lepiej wypada. Prawdopodobnie mieli jakiś powód, dla którego poszli w tę stronę.
  5. SomeGuy

    Nask

    Polecam włączenie funkcji sprawdzania pisowni w przeglądarce
  6. Najlepszym rozwiązaniem będzie zbudowanie sitemap (są od tego pluginy) raz przygotowanie pliku robots.txt. Sitemap wyślesz w webmastrtools
  7. SomeGuy

    Nask

    To chyba lekka przesada. Wdrożenie != Napisanie modułu != Umowa partnerska z NASK, każdy element można rozbić na różne kwoty, a w wielu przypadkach napisanie+wdrożenie będzie liczone jako jedna akcja.
  8. Lepiej brać coś do czego można zgarnąć łatwy support. Jeśli nie masz dedykowanego zespołu programistów, którzy wprowadzą ew. poprawki do darmowego/tańszego rozwiązania to lepiej wziąć one-package.
  9. O 3 w nocy liczyłeś na odpowiedź w ciągu 15 minut? Tam chyba Dział Obsługi Klienta pracuje do 20. @Kolopik też się prawie naciąłem
  10. Fakt. Migracja serwerów powinna odbyć się bez przerwy w dostępie do usług.
  11. Prócz standardowego SA, DirectAdmin łatwo przyswaja również inne narzędzia, które są łatwe w instalacji. https://help.directadmin.com/item.php?id=577 Co do samego SA, czasem wystarczy dobrze podejrzeć co przychodzi i na bazie tego zwiększać tzw. score dla poszczególnych opcj. Np. rDNS, SPF.
  12. Jednogłośnie stwierdzić tego nie można. Jest wiele czynników, które na to wpływają, zaczynając od charakteru projektu na ogólnopanujących zasadach w firmie skończywszy. Ja, mimo pracy zdalnej w siedzibie bywam 2-3 dni w tygodniu.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.