Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, theqkash napisał:


Obstawiam, że N chce móc pisać o innych firmach że nie mają CAA i innych wynalazków (tak jak atakowała Adama), a jednocześnie gdy zwrócisz im uwage na ich niedociągnięcia i jakieś niejasności w materiałach prasowych to prawnicy i ściąganie postów.

To już jest na prawdę szczyt hipokryzji do tego ich wywody o uczciwej konkurencji gdzie najpierw piszą o kimś źle a 2 linjiki poniżej "przeciez tak nie można o konkurencji źle mówić" no ja się pytam kogo oni zatrudniają i jak mozna stosowac tak nieudolna politykę ????? Niedlugo jak tak dalej pojdzie nie bedzie mozna zrobic zwyklego pinga jesli wynik bedzie lepszy od tego uzyskiwanego przez N.

Edytowane przez #Gremsonkowy#
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 602
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

Panowie i panie, rozpętała się niemała burza w temacie mojego porównania w zakresie szybkości ładowania się strony nazwy z moją firmową (nawet post wszedł na główną wykopu...). Dlatego chciałem publicznie tutaj wyjaśnić, że moim celem nie było stricte udowodnienie, że HTTP/1 (którego używam na mojej stronie firmowej) jest szybsze od HTTP/2 (którego używa nazwa), a jedynie udowodnienie (do czego zresztą zostałem przez nazwę wręcz wywołany!), że strona w HTTP/1 potrafi być szybsza od innej strony w HTTP/2 i marketingowe doniesienia nazwy o "nawet 10-cio krotnym przyspieszeniu ładowania się stron dzięki wdrożeniu HTTP/2" są fikcją (co zresztą łatwo można udowodnić wykonując test porównawczy działania strony głównej nazwy w HTTP/1 i HTTP/2, który pokazuje przyspieszenie pełnego załadowania się ich strony wykorzystując protokół HTTP/2 o całe... 3% w stosunku do HTTP/1!).

 

Moje merytoryczne posty na ważne tematy (np. post o spamie z nazwy, który zalewa polski Internet) zostały całkowicie zignorowane i w ramach odwetu wysunięto w kierunku mnie / mojej strony firmowej argumenty o rzekomym braku bezpieczeństwa (brak rekordów DS i CAA) i powolności używanego protokołu (HTTP/1). Argumenty o braku bezpieczeństwa zostały już wcześniej  obalone przez innych (zbyt wiele nie trzeba tutaj udowadniać - wystarczy spojrzeć że większość banków również nie posiada rekordów DS i CAA), więc broniąc się - odniosłem się do tej nieszczęsnej szybkości działania strony - publikując testy z dwóch niezależnych i publicznie dostępnych narzędzi.

W między czasie okazało się, że testy narzędziem "pingdom" nie uwzględniają protokołu HTTP/2 (działają wyłącznie w oparciu o protokół HTTP/1), co rzeczywiście było moim przeoczeniem, niemniej wyniki testu które wkleiłem na początku tego posta jednoznacznie wskazują, że różnice w czasie ładowania strony nazwy między protokołami HTTP/1, a HTTP/2 są marginalne i można je spokojnie pominąć.

 

Za to zostałem pomówiony o nieuczciwą konkurencję i jak się dzisiaj dowiedziałem - @nazwa.plszykuje w tym kierunku pozew przeciwko mnie oraz administratorowi tego forum. Moim zdaniem i o tym już pisałem - to próba zastraszenia nie tylko mnie ale całej społeczności wyrzuconej / zabanowanej / wymoderowanej z WHT, przez firmę, której RootNode wybitnie jest "nie po drodze" (może dlatego że pokazuje trochę inne podium top100 niż jej własny top100.wht.pl? nie mi oceniać!) i po prostu chce się go pozbyć. Ten ewentualny pozew nie będzie dotyczył żadnego naruszenia ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, bo IMHO w moim postępowaniu nie doszło do tzw. czynu nieuczciwej konkurencji tylko ma zamknąć usta (klawiatury ;)) ewentualnym przyszłym  użytkownikom, którzy chcieliby napisać w pełni merytoryczny ale jednak niezgodny z linią nazwy komentarz na temat np. ich usług.

 

@nazwa.pl - nie mam zamiaru Was pouczać o finansowych aspektach prowadzenia biznesu, bo słupki pokazują, że jesteście w wielu dziedzinach sprzedaży i zarabiania kasy rzeczywiście numerem jeden (przynajmniej póki co).  Wielokrotnie przewyższacie w każdym finansowym aspekcie mnie i moją skromną firmę, jednak spójrzcie chłodno z boku na to, co się w okół Was dzieje i zastanówcie się, czy to na pewno właściwy kierunek. Moi klienci wklejają serduszka wspominając o mojej firmie, a na Was spada taka fala hejtu, że hejt na siostry Godlewskie i Janusza Korwin Mikkego razem wziętych to  przysłowiowy "pikuś". Jeszcze 2 lata temu, prywatnie, jako że jestem zagorzałym zwolennikiem patriotyzmu gospodarczego kibicowałem Wam w bitwie z home.pl, dziś, również prywatnie, jak widzę jak traktujecie klientów to niestety ale nie zasługujecie na wygraną. Prowadząc firmę od 19 lat zawsze na pierwszym miejscu był u mnie klient - u Was liczą się już tylko słupki sprzedażowe i potwierdzi to KAŻDY obserwator tego rynku. I z tym walczcie, nie z resztą konkurencji, a wyjdzie to wszystkim (przede wszystkim klientom!) na dobre.

Edytowane przez Adam Szendzielorz
  • Lubię 4
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Adam Szendzielorz napisał:

to próba zastraszenia nie tylko mnie ale całej społeczności wyrzuconej / zabanowanej / wymoderowanej z WHT, przez firmę, której RootNode wybitnie jest "nie po drodze"


Niestety, ale odnoszę coraz bardziej takie samo wrażenie. Najpierw ataki ad personam skierowane przeciwko mnie przez właściciela nazwy, potem jakieś pisma dotyczące usunięcia postów (bo to nie pierwsze takie), były także zgłoszenia przesyłane za pośrednictwem forum... Nie wiem czy ta walka do czegokolwiek dobrego doprowadzi i czy czemukolwiek służy, ale mnie szczerze mówiąc męczy to, że na miliony firm o których można napisać tak samo dobre jak i złe rzeczy (np. o @home_pl - napiszę nizej co sądzę) nie mają z tym żadnego problemu i potrafią to przyjąć na klatę lub nawet o tym podyskutować. 
 

Chcąc uzyskać same pozytywy należy się o to postarać. Czasem nawet da się promować coś używając mało istotnych argumentów, ale trzeba to umieć robić. 

 

Osoba podająca się za właściciela nazwa.pl mająca ongiś konto na niniejszym forum stwierdziła kiedyś mniej-więcej tyle, że to małym firmom zależy na forach dyskusyjnych, bo mogą się tam promować, a duzi zawsze dostaną mają gorzej i się ich nie docenia (link), a poszkodowana jest zwłaszcza nazwa, bo wprowadziła innowacyjne rzeczy które przeszły bez echa.  Przy porównywalnych rozmiarach nazwa.pl i home.pl ciężko jest w ogóle mówić o podobnym podejściu ludzi do obu tych firm, bo o ile w obu przypadkach są opinie zarówno pozytywne jak i negatywne, to w przypadku home.pl często po opublikowaniu tych negatywnych operator reaguje, próbuje sprawę jakoś wyjaśnić i załagodzić. Efekt jest taki, że w mojej ocenie na przestrzeni kilku ostatnich lat, home.pl bardzo mocno zyskało w oczach ludzi, w tym również takich jak ja - mimo że klientem nie jestem widzę, że się starają, nawet jak zawalą to ktoś umie posypać głowę popiołem, albo przeprosić.  Jak wygląda reakcja na negatywne opinie (czy nawet porównania) względem nazwa.pl? Jak to mówią - jaki koń jest, każdy widzi. Pamiętam jeszcze czasy opinii na temat nazwa.pl na wht na które w większości nigdy nie było jakiegokolwiek odzewu. Teraz chyba te opinie nawet zniknęły.

 

Nie zamierzam jednak home.pl  wynosić na piedestał, bo też mają swoje wady (jak zresztą każda mniejsza czy większa firma - bezdyskusyjnie jednak większej firmie ciężko jest wszystko "trzymać za mordę"). Natomiast w mojej opinii home.pl feedback ma o wiele bardziej pozytywny, niż ma to miejsce w przypadku @nazwa.pl które wraz z kolejnymi materiałami w mediach (nie tymi sponsorowanymi albo pochodzącymi z biura prasowego) traci w oczach ludzi dość sporo, nie wspominając już ile traci przez akcje z "posprzątaniem" WHT, a teraz z wysyłaniem takich straszaków od prawników na niesprzyjające posty. Nikt im tego nie robi na złość, robią to sobie sami. Ja też publikując info o tej sprawie tutaj i na wykopie nie miałem w zamierze nikomu umniejszyć, tylko poinformować o działaniach firmy względem mojej osoby. 


Szanowna @nazwa.pl - apeluję o zachowanie rozwagi. W ostateczności, jeśli tak bardzo rażą Was opinie i porównania na Wasz temat, jestem w stanie wyłączyć w zupełności możliwość pisania o Was na tym forum w przyszłości i całkowitego ocenzurowania przyszłych postów które będą wymieniały nazwę Waszej firmy. Atakując jednak ludzi za wybrane  niesprzyjające opinie oraz spamując mnie bezzasadnymi żądaniami, nie zaskarbicie sobie sympatii ani u załogi forum, ani u gremium które to wszystko obserwuje.


Pozdrawiam
Łukasz Nowak 

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa.pl oszukuje klientów swoim speedtestem HTTP1 vs HTTP2.

Porownajcie sobie rozmiary plików - na HTTP1 są większe i to znacznie - dlaczego nie ładują dosłownie tego samego dla obu testów?

Radzę samemu przeprowadzić taki test i wstawić jego wyniki tutaj - jak nas pozwą to będziemy świadkami na swoich rozprawach :D

 

Zabieram się za namawianie swoich klientów do opuszczenia tego chorego hostingu.

KEK

 

Czekam na pozew.

1.png

2.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Bondziarz13 napisał:

Nazwa.pl oszukuje klientów swoim speedtestem HTTP1 vs HTTP2.

Porownajcie sobie rozmiary plików - na HTTP1 są większe i to znacznie - dlaczego nie ładują dosłownie tego samego dla obu testów?

Radzę samemu przeprowadzić taki test i wstawić jego wyniki tutaj - jak nas pozwą to będziemy świadkami na swoich rozprawach :D

 

Zabieram się za namawianie swoich klientów do opuszczenia tego chorego hostingu.

KEK

 

Czekam na pozew.

 

Obrazki są identycznej wielkości http2 wykonuje kompresje obrazków, pobierz sobie obrazek i zobacz, więc lepiej nie czekaj na pozew;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O HTTP / 2 jest nagranie  z konfitury

 

 

w 33:41  minucie jest pokazany demo różnicy w szybkości wczytywanie pewnego "Obrazka" dla HTTP 1/1 i 2. Dodam, że ten obrazek-grafika podobnie jak pewne logo składa się z dużej ilości małych, które składają się w całość jako duży  :)

 

Edytowane przez Mion
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.08.2018 o 10:34, Jishnu napisał:

Szkoda, dobrze zawsze jest wysłuchać co druga strona ma do powiedzenia.

 

Z jednej strony szkoda.

 

Z drugiej jednak trochę za faux pas uważam prowokowanie innych osób do prowadzenia rozmów w oparciu o merytorykę, by później wysyłanie żądań usunięcia postów tych osób za pośrednictwem kancelarii prawnych. 

Jeżeli tak miały wyglądać dyskusje to może dobrze, że ich już nie będzie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, theqkash napisał:

W związku z oficjalnym wnioskiem firmy Nazwa.pl, konto reprezentujące tą firmę na niniejszym forum zostało usunięte z forum rootnode.

 

Trochę szkoda. Chyba są zbyt dumni żeby dyskutować z motłochem, względnie chcą nam tu zrzucić bombę atomową i sami się wcześniej ulotnili. Skoro zrezygnowali z możliwości porozumiewania się to przeczuwam jeszcze bardziej zamkniętą i agresywną postawę na przyszłość. Czas pokaże!

Edytowane przez Adam Szendzielorz
  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Okazuje się że nie tylko rootnode.pl dostał takie wezwanie: https://www.dobreprogramy.pl/O-tym-jak-nazwa.pl-walczy-z-Internetem,News,89918.html

Chyba ktoś w firmie postawił sobie za punkt honoru że ocenzuruje internet z złych opinii o nazwa.pl ... Tych których nie mogą kupić, zastraszą za pomocą prawników.

Edytowane przez Ponury Typ
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Ponury Typ Ja wiem jeszcze o kilku przypadkach, gdzie były wysyłane żądania względem usuwania nieprzychylnych opinii, między innymi z for dyskusyjnych. Posty często były utworzone jakiś czas temu...
Można odnieść wrażenie, że z jakiegoś powodu firmie nagle zaczęło zależeć na tym, żeby posiadać dobre opinie na swój temat w sieci. Ciekawe dlaczego... 😉

Myślę jednak, że nie tędy jest droga do rozwiązania tego problemu. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie wrócić do wcześniejszego tematu.

Nazwa.pl uruchamiając CAA zrobiła fajną rzecz. Dziś się jednak okazało, że tej fajnej rzeczy nie da się zdezaktywować - konsultant poinformował mnie dziś, że nie wyłączę CAA dla domeny wykupionej i zaparkowanej na DNSach nazwa.pl.

 

Podsumowując, bezpieczeństwo działa w taki sposób, że nie jestem w stanie go wyłączyć, albo ograniczyć wyłącznie do wystawców innych niż narzuceni przez nazwa.pl: 

- Nie mogę chcieć żeby tylko mój wystawca mógł wystawić certyfikat.

- Nie mogę chcieć aby każdy wystawca mógł mi wystawić certyfikat, bo predefiniowane i nieusuwalne wpisy CAA na to nie pozwalają, a nie mogę ich zdezaktywować.

- Nie mogę nie chcieć aby firma Certum albo LetsEncrypt mogły mi wygenerować certyfikat.

Aby zrobić którąś z powyższych rzeczy, trzeba wyprowadzić domenę z DNSów nazwa.pl lub w ogóle wynieść ją z nazwa.pl. 

 

Innymi słowy - bezpieczeństwo działa tylko i wyłącznie w narzucony sposób. Jeżeli dla mnie certum lub LE byliby  wystawcami niezaufanymi, nie jestem w stanie ich zdezaktywować od możliwości wygenerowania certyfikatu dla domeny.
 

Załączona wypowiedź od konsultanta nazwa.pl (z czata) nie pozostawia złudzeń.

 

 

chrome_2018-08-20_16-00-10[1].png

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: [email protected] / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na [email protected]
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.