Skocz do zawartości

home_pl

Użytkownicy
  • Ilość treści

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    15

home_pl wygrał w ostatnim dniu 14 Marzec

home_pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

69 Excellent

2 obserwujących

O home_pl

  • Urodziny 25.09.1997

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    home.pl SA

Ostatnio na profilu byli

465 wyświetleń profilu
  1. My szeptanek nie stosujemy, wolimy marketing pełnowartościowy, pełen mięcha Co do SEO w sklepach internetowych to jest to BARDZO duże wyzwanie. Nasi specjaliści mogą jednak pochwalić się naprawdę fajnymi wynikami dla różnych branż. Czasem skok widoczność sklepów pojawiał się z miesiąca na miesiąc, czasem trzeba było poczekać dłużej i podłubać przy wielu innych elementach sklepu. Transparentnie i bez zobowiązań, zachęcam do lektury naszych case studies: https://blog.home.pl/2019/02/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-z-zywnoscia-lokalny-catering-dietetyczny-w-google/ https://blog.home.pl/2019/02/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-z-odzieza/ https://blog.home.pl/2019/01/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-z-zabawkami/ A jakby ktoś potrzebował pozycjonowania -bezpłatna wycena jest u nas jak najbardziej dostępna - https://home.pl/reklama-internetowa/pozycjonowanie-sklepow-internetowych/
  2. Ochrona przed DDOS przez wtyczkę - nie, to nie przejdzie Warto zweryfikować możliwości od strony infrastruktury lub samego serwera np. poprzez zmianę IP (serwera, a nie Cloudflare). Pamiętam, że ktoś kiedy na FB w grupie sysopów opisywał zabawny motyw, w którym ochrona przez DDOS polegała na podmianie kodu i pobieranie przez atakującego jakiegoś skryptu, który rozpakowywał się do 10 TB (czy jakoś tak - mogę się mylić :)) pustego pliku. W skrócie - atakujący sam się orał, ale działało to tylko w konkretnych przypadkach. J.w. duża liczba ataków wywołana jest podatnością plików xmlrpc.php oraz admin-ajax.php i odwołaniami do nich.
  3. Starych wpisów nie ma sensu usuwać - to dobrze zbudowana historia Twojej witryny, nieważne jaką jakość sobą prezentują. Zacząłbym jednak od przebudowania strony głównej i optymalizacji treści jaka się tam wyświetla, jakie są nagłówki, ile ważą zdjęcia, jakie są skonfigurowane opisy SEO itd. Zakładam po haśle "wtyczka SEO", że masz Wordpressa - w nim można wiele rzeczy wyprostować. Pytanie jeszcze brzmi - jeżeli portal jest odwiedzany przez 20k userów w miesiącu to warto zbadać ile z tego ruchu jest powracającego a ile nowego. A jeżeli nowy - jak organicznie trafiają na tą stronę (wypadałoby chociaż na miesiąc puścić domenę w Google Search Console i to zbadać). Niewykluczone, że pod względem SEO nie musi być tak źle
  4. @mariaczi Zgodnie z rozmową w innym wątku - nie. Do obsługi poczty wymagane jest, aby domena była na naszych DNS.
  5. @mariaczi Niestety w tym zakresie nie pomogę, bo w samych wymaganiach LE nie przewiduje CAA jako niezbędnego elementu do wystawienia certyfikatu (serwer DNA ma odpowiadać po prostu brakiem takiego rekordu). Jak wspomniałem wyżej - CAA nie można jeszcze dodać w strefie DNS na home.pl, czy to za pomocą panelu czy też poprzez naszych administratorów. Jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie w błąd.
  6. @mariaczi W przypadku LE rekord CAA nie jest wymagany do obsługi/wystawienia certyfikatu.
  7. @mariaczi Jeżeli nie jest to tajemnica - napisz tutaj lub w wiadomości prywatnej kim jest wystawca certyfikatu (jaka firma). Postaram się pomóc.
  8. @mariaczi Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Rekordy CAA są na naszej liście funkcji do wdrożenia na najbliższe miesiące, jak opisałem to wyżej.
  9. @theqkash Rozumiem Cię doskonale, ale naprawdę to nie jest tak, że nie chcemy. W maju zeszłego roku wprowadziliśmy na produkcję nową platformę, która na pewno przyśpieszy bieg pewnych zgłoszeń, ale jak wspomniałem - nie zadzieje się to od razu. Przy poprzedniej platformie z autorskim panelem, za który nas hejtowano rzeczywiście czas wprowadzenia wielu rzeczy był długi, a nawet wiele rzeczy zostało odrzuconych bo było to nierealne do powiązana z naszą platformą. Od maja 2018 mamy niejako "drugie życie" i więcej otwartych opcji. Jeszcze rok temu nie wyobrażaliśmy sobie, aby pojawił się w naszej ofercie hosting oparty na Apache, dzisiaj to już nasza główna usługa. Małymi krokami "docieramy" się z bardziej wymagającymi użytkownikami, ale potrzebujemy jeszcze trochę czasu.
  10. @theqkash Działania zostały już podjęte. Przede wszystkim jednak nie jest to sprawa, którą rozwiążemy w tydzień lub 2 tygodnie. Mamy aktualnie na rozkładzie kilkadziesiąt projektów na I i II kwartał i poprawa działania SSH jest jednym z nich. Namierzyliśmy błędy, przeanalizowaliśmy sytuacje związane ze zrywaniem połączenia - będziemy systematycznie pracować nad tym, aby klienci korzystali z tego protokołu byli zadowoleni. Co ważne, w przytoczonym przez Ciebie poście opisałeś problemy w działaniu DNS po przepięciu domeny - ten temat jest dla nas bardzo ważny i pod koniec stycznia będziemy analizować różne scenariusze związane z poprawą działania przy "zmianie DNS". Tutaj mam jeszcze jedną prośbę: Wszyscy (ja, Ty, inni klienci korzystający z takich operacji na SSH) chcielibyśmy, aby stało się to już teraz, jak najszybciej, albo żeby w ogóle już było (tak byłoby najlepiej). Nie jest to jednak tak łatwe i tak szybkie jakbyśmy tego oczekiwali. Sytuacji nie da się rozwiązać prostym "yum update". Oba ficzery bardzo mocno wpływają na wydajność platformy i każda zmiana w tym obszarze musi być dokładnie przetestowana. Owszem, gdy jako firma IT obsługujesz 100-200 klientów to ryzyko wprowadzenia nowej funkcjonalności jest relatywnie niskie. Gdy jednak z Twoich usług korzysta 2 miliony użytkowników - sprawa się trochę komplikuje, każdy krok musi być ostrożny, ponieważ zmiana jednego parametru może wpłynąć na stabilność i szybkość wielu usług. I teraz może Ci się w głowie urodzić pomysł, aby nazwać nas "molochem", "betonem" itd. i masz do tego prawo Nie zmienia to jednak faktu, że przez zeszły rok wprowadziliśmy więcej zmian, poprawek, nowych usług niż na przestrzeni ostatnich 10 lat. Nowa platforma daje nam więcej elastyczności w działaniu (więcej nie równa się jednak nieskończenie wiele). Kilka lat temu Twój post pewnie zostałby podsumowany hasłem "ok" albo zakopany, dzisiaj jednak stanowi wartościowy feedback dla naszych kierowników produktowych. I piszę to serio - przekleiłem go 1:1 do odpowiedniego zgłoszenia, a osoby odpowiedzialne za rozwój platformy miały wgląd jak sytuację z zewnątrz ocenia to klient, a nie jakie mamy "widzi-misie". Reasumując - mam informację od odpowiednich osób, że temat ruszył, jest analizowany i będą wykonywane testy, ale jeszcze bez zobowiązań odnośnie terminu wprowadzenia poprawek. Naprawdę chciałbym napisać, że wydarzy się to w dniu takim, czy takim ale nie chcę Cię wprowadzać w błąd. Temat jest na etapie analizy i ewentualnych testów, z czego zmiany na DNS są najbliższe wprowadzeniu. Modernizacja SSH na pewno będzie później. [Adam z home.pl]
  11. @mariaczi Z uzyskanych przeze mnie informacji wynika, że możliwość dodania rekordu CAA zostanie wprowadzona w najbliższych miesiącach, ale nie ma jeszcze konkretnej daty - dużo tutaj zależy od działań Odina, od którego pożyczamy bazę technologiczną. Wiem, że CAA z perspektywy bardziej zaawansowanego użytkownika byłby wskazany i wiem że byłby dla Ciebie przydatny, ale na tę chwilę nie jest możliwe dodanie tego rekordu przez panel.
  12. @mariaczi Wyślij w tej sprawie zgłoszenie do naszego BOK - sprawdzimy temat, ponieważ z panel tego rekordu nie ustawisz.
  13. Szukasz dedykowanego hostingu pod PrestaShop? Mamy go w naszej ofercie! Prestahosting to nowa usługa, która powstała specjalnie dla entuzjastów tego silnika open source, a także osób szukających rozbudowanych rozwiązań już na poczatku przygody z ecommerce - https://home.pl/prestashop Prestahosting w home.pl to m.in.: wysokie parametry bezpieczeństwa, które zapewnią stabilne działanie strony przy dużym ruchu klientów 3 pakiety o pojemności 25, 50 i 100 GB backup 7 dni dedykowane wsparcie specjalistów zespołu ecommerce (konfiguracja, przeniesienie danych, instalacje motywów) instalator zawsze najnowszej, bezpiecznej wersji PrestaShop wygodne abonamenty miesięczne i roczne możliwość instalacji dodatkowych sklepów PrestaShop na hostingu pełen dostęp do plików sklepu i możliwości jego edycji Ceny standardowe, bez uwzględnionych promocji: Prestahosting Start 61,50 zł brutto/mc 615,00 zł brutto/rok Prestahosting Biznes 98,40 zł brutto/mc 984,00 zł brutto/rok Prestahosting Profesjonalny 123,00 zł brutto/mc 1229,95 zł brutto/rok Nowa usługa powstała w oparciu o liczne sugestie klientów. Jest to również nasza odpowiedź na krytyczne opinie dotyczące obsługi PrestaShop na naszej platformie hostingowej w ostatnich latach. Tak, przyznajemy - nie było to perfekcyjne "małżeństwo", ale dzisiaj sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Z uwagi na korzystanie z serwera WWW Apache błędy w działaniu skryptu zostały usunięte, a wielotygodnione testy usługi dowiodły, że nawet przy wzmożonym ruchu usługa spełnia swoje zadanie. Oferta dostępna jest pod adresem https://home.pl/prestashop
  14. Przekazałem Twoją opinię jak to powinno działać do odpowiedniego działu. Czy się uda? Zobaczymy. Na 2019 rok mamy kilka ważnych "kamieni milowych" w temacie obsługi.
  15. Zmiana DNS zawsze i wszędzie generuje ryzyko odbicia maili, nie tylko u nas, przecież to wynika z odpytania domeny i jej konfiguracji. To jest nie jest tylko kwestia odświeżenia zmian u nas (co trwa nawet kilkanaście minut - są przypadki gdzie przepięcie DNS trwało dosłownie chwilę), co także u operatorów sieci, odpytujących DNS docelowy. Generalnie w tym miejscu czepiasz się chyba dla samego czepiania a nie patrzysz na szerszy kontekst Wiem, że migracja klientów od operatorów do operatorów to Twoja praca i o ile w przytoczonych zgłoszeniach z SSH rozumiem rozgoryczenie (dlatego przekazałem je "do góry") tak w przypadku DNS uważam, że zdecydowanie przesadzasz.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.