Skocz do zawartości

home_pl

Użytkownicy
  • Ilość treści

    155
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    18

home_pl wygrał w ostatnim dniu 19 Styczeń

home_pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

80 Excellent

2 obserwujących

O home_pl

  • Urodziny 25.09.1997

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    home.pl SA

Ostatnio na profilu byli

713 wyświetleń profilu
  1. @Pawel_15 Pamiętaj, że do panelu zarządzania kopiami możesz logować się bezpośrednio z pominięciem panelu klienta home.pl - https://acronis.homebackup.pl/bc/ Co do klienta - pobierasz go po zalogowaniu do powyższej konsoli. Pamiętaj, że dodawanie użytkowników to również kwestia bezpieczeństwa, tak aby kopia była wykonywana na konkretnych urządzeniach. RODO i tym podobne rzeczy są ważne
  2. Złożone pytania, lubię to @Pawel_15 pamiętaj, że w przypadku Acronisa dodajesz (również za pomocą naszego panelu klienta) dodatkowych użytkowników posiadających uprawnienia do korzystania z tej usługi (wtedy masz pewnośc, że nikt przypadkowy nie skorzysta z przestrzeni na backup :)). Mając np. 10 userów dodanych do konta w Acronisie możesz tworzyć dla nich profile backupowe z własnym harmonogramem. Jak dla mnie działa to w Acronisie podobnie - czyli po utworzeniu backupu poruszasz się po zawartości folderów z plikami i klikasz które pliki/foldery chcesz sobie odzyskać. Możesz również stworzyć obraz ISO backupu w razie potrzeby, gdybyś np. chciał odtworzyć całość na innym komputerze. W wersji mobilnej korzystasz z apki Acronis Cyber Backup, którą "spinasz" z danym kontem użytkownika w konsoli administracyjnej przez przeglądarkę (np. konto pracownika X). Za pomocą apki logujesz się i wybierasz elementy, które chcesz w backupie - kontakty, zdjęcia, kalendarz, filmy. I te elementy można backupować w czasie rzeczywistym np. po modyfikacji plików (jest do tego odpowiednia opcja w aplikacji). Jako oficjalny partner Acronisa mamy dostęp do panelu w języku polskim, z logiem home.pl Przeklikałem się przez panel i są pojedyncze frazy angielskie, ale wynikają one ze specyfiki języka technicznego - ciężko je przełożyć 1:1 na język polski, a jako że to usługa skierowana raczej do adminów w firmach to nie powinien to być problem. Apka mobilna Acronisa jest w 100% po polsku. Gdybyś chciał sprawdzić od środka jak to wygląda - zerknij na naszą kebabową ofertę 25GB za mniej niż 5 zł/mc (nie musisz kupować od razu na rok) - https://homecloud.pl/uslugi/acronis-backup/ Poklikaj, dodaj kilka urządzeń i daj znać co sądzisz
  3. @Pawel_15 Generalnie wszystko rozchodzi się o potrzeby. Plan za 52 dolary w IDrive dotyczy backupu danych z komputera i smartfonów + serwery Linux, masz tam 1 użytkownika. W Acronisie masz do tego backup serwerów MS, MySQL, Exchange'a i innych usług + no limit jeśli chodzi o dodatkowych użytkowników do zarządzania kopiami. Podobny plan w iDrive dla biznesu kosztuje 200 dolarów bez promocji więc przynajmniej cenowo są to usługi zbliżone. Dodatkowo przy większych przestrzeniach (zwłaszcza 1 TB) iDrive w wersji biznesowej robi się już nieco mniej atrakcyjny cenowo + w przypadku kolejnego rozszerzenia pewnie trzeba pisać do supportu, a w naszym Acronisie to kwestia przełączenia planu w panelu klienta i opłacenia zamówienia. No i sam fakt, że masz większy plan też jest jakimś atutem Wiem o co Ci chodzi i zapewne zerkając na ceny iDrive dla takiego wolnego strzelca wydaje się on bardziej ok, natomiast aspekty pozacenowe oraz związane z funkcjonalnościami mogą przemawiać za innym rozwiązaniem. Poza tym - kupując u nas masz gwarancję faktury zgodnej z polskim prawem, a to jest bardzo ważne dla Ciebie i księgowej
  4. @Pawel_15 1,5 TB za 12,30 zł było w promocji i to mocno "podprogowej" Obecne ceny są bardzo adekwatne do możliwości oraz samego rynku, ale takie 100 GB za 16,30 zł/mc, którym robisz kopie wielu rzeczy naraz to nie jest moim zdaniem wygórowana cena. Tym bardziej, że nie masz tu limitu urządzeń, jakie możesz podłączyć do usługi.
  5. @Pawel_15 Jeżeli chodzi o homebackup to przeszedł on sporą aktualizację od ostatniego roku: - w naszej ofercie znajdziesz już dedykowaną usługę Acronisa - Acronis Backup - nowy panel jest bardziej przyjazny w użytkowaniu - plany również są lepiej dostosowane do różnych potrzeb Moim zdaniem - będę tutaj może nieobiektywny - Acronis ma fajny atut w postaci uniwersalności w działaniu pod różne platformy, od iOS po Linuxa. Ja osobiście nie spotkałem się z problemami opisanymi przez Ciebie. Nawet ostatnio skorzystałem AB w celach prywatnych do backupu Windows 10 i mojego telefonu, wszystko działało bardzo dobrze i przywrócenie danych nie było wyzwaniem. Dodam jeszcze, że w ofercie home.pl jak i homecloud znajdziecie nieco inne plany i ceny tej usługi, które wynikają po prostu z nieco innej grupy docelowej obu serwisów: https://home.pl/acronis-backup/ - tutaj oferujemy przestrzeń minimum 100 GB https://homecloud.pl/uslugi/acronis-backup/ - tutaj oferujemy plany od 25 GB wzwyż
  6. Dokładnie jaki masz budżet bo ceny VPS z dużą liczbą vCPU trochę kosztują, ale jeśli nie zależy Ci na dodatkowej przestrzeni to zerknij na naszą chmurę Pro Cloud, w której skonfigurujesz do 16 vCPU - https://homecloud.pl/uslugi/pro-cloud/ Wyjdzie taniej niż VPS ze sztywnymi parametrami.
  7. @plainview W Rumunii jesteśmy od czerwca 2019, więc na razie mamy za krótki okres czasu do jakiegokolwiek raportowania czy chwalenia się konkretnymi osiągnięciami. Dokładnych liczb nie będziemy w stanie podać do publicznej wiadomości, natomiast cały czas obserwujemy rynek i sprzedajemy usługi, dostosujemy się również do języka i postawy ludzi bo ta jest inna niż w PL. Rumunia to bardzo ciekawy kraj, bardzo dobrze prosperuje na przyszłość, widać w nim wiele cech kolejnego tygrysa Europy. To nie jest na pewno inwestycja krótkoterminowa. Po tych kilku miesiącach działań jesteśmy zadowoleni, ale pewnie taka odpowiedź Cię nie zadowala Jeżeli chodzi o zatrudnianie osób - zdecydowana większość obsługi technicznej mieści się w home.pl, są też osoby pracujące w formie outsourcingu np. do obsługi klientów w lokalnym języku (są to osoby megaprzeszkolone z usług). Jako, że ionos.ro to brand który prowadzimy samodzielnie - w projekcie oraz rozwoju uczestniczy wiele osób, tak samo jak w samym home.pl.
  8. @plainview Dzisiaj już zainteresowanym na Discord tłumaczyłem zależność - IONOS na rynkach wschodnich (obecnie Rumunia, Węgry i Bułgaria) to w 100% wdrożenie, realizacja i obsługa po stronie home.pl. Cała linia produktowa jest oparta na provisioningu naszych systemów, co zresztą łatwo zweryfikowac porównując np. ofertę Ionosa niemieckiego i rumuńskiego wraz z systemem billingowym i całym procesem zakupowym. IONOS to globalna marka, jednak w przypadku home.pl jest ona używana na nowych rynkach i nie stoi to w przeszkodzie z informacjami, które wrzuciłeś w formie screenshotów.
  9. Z ogromną przyjemnością informuję, że po Rumunii kolejnymi rynkami na których home.pl będzie obecne pod marką IONOS to Węgry i Bułgaria. Oczywiście to nie koniec naszych planów ☺️ Szczegóły znajdziecie w serwisie money.pl - https://www.money.pl/gielda/home-pl-uruchamia-sprzedaz-w-bulgarii-i-na-wegrzech-w-planach-kolejne-kraje-6469676748129921a.html
  10. Z Twoim SEO nie jest tragicznie, aczkolwiek przydałby się solidny tuning fraz kluczowych i nagłówków. Zerknij sobie na wynik naszego darmowego audytu - https://audyt-seo.home.pl/7a67af11f9804722313da737752b384f Jest tam trochę do poprawy. Pamiętaj, że fora dyskusyjne w SERPach wyświetlają się trochę inaczej niż zwykły strony, więc w sumie ciężko mi odpowiedzieć na Twoje zmartwienia "co jest nie tak". Jeżeli masz określone oczekiwania - skontaktuj się z naszymi specjalistami, a w oparciu o Twoje potrzeby zrobią bezpłatną wycenę i zaproponują konkretne działania (bez zobowiązań - decyzja po stronie klienta;)) - https://home.pl/reklama-internetowa/pozycjonowanie/
  11. @Tom X Implementacja w obu przypadkach ma więc zupełnie inny zasięg - jedna wąski, a drugi szeroki. Jeszcze raz podkreślę, że tematu CF nie porzucamy. Po prostu nie ma on obecnie priorytetu, który pozwoliłby mi na napisanie "tak będzie w tym miesiącu". Przekazałem jednak temat do osoby odpowiedzialnej za rozwój i zobaczymy jak potoczy się to dalej. Odnośnie wątku z FB - jest mi znany Dlatego w temacie hostingu nie powiedzieliśmy ostatniego słowa mimo, zebraliśmy wiele ciekawych ficzerów które mamy nadzieję wdrożyć w krótszej i dłuższej perspektywie. Wszystko jednak zależy od czasu, zasobów i priorytetów.
  12. @Tom X Porównujesz integrację dla domen i stron dostępnych tylko w panelu konkurencji z usługą, w której możesz aktywować CDN i ochronę dla każdej domeny i strony, nie tylko tej utrzymywanej w home.pl. To zasadnicza różnica Co do doceniania - na aktywację tej usługi nie narzekamy, jest dobrze.
  13. @thekrzos Mowa o serwerach DNS dla usługi Ochrony WWW - nawiązałem do postu Łukasza, który twierdzi, że wprowadzenie tej usługi jest protezą bo i tak nie umożliwia rozpięcia przy niej poczty. Umożliwia. W przypadku CF nie jest to możliwe.
  14. @theqkash Odnosząc się konkretnie do Twojego zarzutu o pocztę - to rozwiązanie działa to problemu.
  15. Masz rację - pewnych faktów nie da się obronić z drugiej strony jednak w ciągu 7 lat bardzo wiele w branży się zmieniło, u nas zmiany były monstrualne, co było efektem również zmian w potrzebach klientów, to jak postrzegają oni hosting i samą potrzebę posiadania domen. Rynek osiągnął pewien sufit, zrobił to szybciej niż myśleliśmy i dlatego część rzeczy pojawia się w pomysłach do wprowadzenia, a potem znika, by pojawić się ponownie. Nie lubię przywoływać tego przykładu, ale na serio teraz muszę - jesteśmy firmą, która musi zarabiać, a to oznacza priorytetyzację tematów, które są z tej perspektywy mają sens finansowy. Piszesz o zakasaniu rękawów i pisaniu robimy/nie robimy - powyżej napisałem konkretnie co robimy i czego nie robimy. Tematy te były dyskutowane, analizowane i przedstawione kwestie nakreśliłem najdokładniej jak się dało. "Proteza" to bardzo nieładne określenie skądinąd fajnej usługi, która do ochrony podchodzi kompleksowo i w wersji darmowej oferuje bardzo dobrą jakość i zakres funkcji, ale co kto lubi. Rozumiem Twoje rozczarowanie, ale realia są takie, jakie przedstawiłem wyżej. Wprowadzamy dużo usprawnień i nowości, poprawiamy wiele procesów wewnętrznych (niewidocznych z perspektywy klienta, ale wpływających na obsługę i jej szybkość) jednak nie zawsze są one skierowane do bardziej wymagających użytkowników takich jak Ty.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.