Skocz do zawartości

home_pl

Użytkownicy
  • Postów

    303
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    43

Ostatnia wygrana home_pl w dniu 11 Października 2023

Użytkownicy przyznają home_pl punkty reputacji!

4 obserwujących

O home_pl

  • Urodziny 25.09.1997

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    home.pl SA

Ostatnie wizyty

2 998 wyświetleń profilu

Osiągnięcia home_pl

Stały gość

Stały gość (8/14)

  • Reakcyjny
  • Pierwszy post
  • Rozmówca
  • Dyskutant
  • Stały gość

Najnowsze odznaki

140

Reputacja

  1. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Maxx Dla serwerów dedykowanych używamy innych puli IP. Dotyczy to też usług VPS.
  2. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Maxx Serwery dedykowane nie korzystają w subdomen .home.pl, nie ingerujemy w takie rzeczy jak konfiguracja serwera. Klient kupując maszynę sam dba o reputację adresu, który posiada. To, co wysłał @kafi przekazałem do szerszej analizy przez dział techniczny.
  3. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Maxx Sprecyzuj, czy chodzi ci o podpisanie się w mailu jako "home.pl" czy może "xxxxx.home.pl" (z adresem subdomeny)? Na każdym hostingu klient może uruchomić własny plik z phpinfo, aby otrzymać listę funkcji wspieranych jak i wyłączonych. W ramach PHP.ini klienci mogą niektóre funkcje modyfikować (np. zwiększać pamięć dla procesu) samodzielnie. Jeżeli masz przykład funkcji blokowanej na naszych hostingach to daj znać - zgłoszę temat.
  4. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Tom X Ok, teraz rozumiem Wybacz, ale stary-stary panel (ten z białym tłem) to już taka prehistoria, że zdążyłem go wyprzeć z pamięci.
  5. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Tom X To musimy najpierw uporządkować fakty, bo najpierw piszesz o przenoszonych usługach w ramach aktualizacji platformy, a teraz wspominasz o usługach widocznych jeszcze na starym panelu. Podeślij mi proszę nazwy tych kont w wiadomości priv, bo to na pewno ułatwi weryfikację dlaczego na jednym usługach ten SPF jest, a na drugich nie.
  6. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Tom X Musiałbym poznać konkretne przykłady takich kont, bo w końcówce lat 90-tych to ja grałem w World Cup 1998 na PC po szkole więc nie wiem jakie parametry "pod spodem" mogły mieć takie usługi. Inna sprawa, że na przestrzeni tych prawie 3 dekad parametry hostingu zmieniały się wiele razy. Na marginesie - migracja usługi na nową platformę nie wiąże się z samą aktualizacją parametrów. Sama zmiana warunków rejestracji hostingu (wyłączenie mechanizmu nadawania własnych nazw) nastąpiła około 8-9 lat temu, jeszcze zanim wprowadziliśmy nową platformę opartą na Apache.
  7. home_pl

    Opinie o home.pl

    @kafi Warto przy tym dodać, że kwestie związane ze SPAM można wciąż zgłaszać standardową drogą poprzez panel klienta, jeśli oczywiście masz u nas konto. Adres [email protected] jest skierowany dla użytkowników zewnętrznych (jak również zagranicznych), aby zbierać w jednym miejscu zgłoszenia związane z potencjalnymi nadużyciami (tu też warto nadmienić, że nie każde zgłoszenie = 100% spam bo np. ktoś otrzymał newsletter na który wcześniej się zgodził). To tak gwoli wyjaśnienia, co, jak i gdzie @Tom X Z pewnością przekażę stanowisko w tej sprawie, natomiast odpowiadając na Twoje pytanie: 1. Zapewne ma na to (a właściwie miała) wpływ konfiguracja usługi w momencie jej rejestracji - ze screena, jaki został tutaj udostępniony wynika, że spam ten jest podpisany adresami hostów, które mają już swoje lata. Można to poznać po tym, że są to adresy które klienci sami mogli sobie na etapie rejestracji wybierać (tj. jak szukając domeny). Aktualnie wszystkie serwery u nas rejestrowane w ramach generycznych, automatycznie nadawanych nazw. Dla przykładu, założyłem sobie serwer testowy z adresem hosta serwer2362918.home.pl, który odpowiedział mi prawidłowym SPFem: v=spf1 mx a ip4:46.242.239.58 ~all To oczywiście wymaga potwierdzenia u mnie o osób technicznych, co też aktualnie badam, natomiast już teraz mogę z pewną dozą pewności obalić twierdzenie że każdy host w formacie *.home.pl nie ma SPF'a. 2. W związku z powyższym taka reklamacja nie jest zasadna bo rejestracja usługi następuje w konkretnym momencie i klient akceptując warunki oferty zgadza się na konkretne parametry techniczne usługi występujące na ten, konkretny moment. Inaczej by się miała sprawa, gdyby klient zarejestrował w jednej turze 2 takie same pakiety hostingowe i mogłyby się różnić dostępnością funkcji lub nie zawierać czegoś, co miała opisana oferta usługi na stronie (np. zamiast 70 GB pojemność byłoby 65 GB przez jakiś błąd techniczny). Wtedy taka reklamacja jest już prawidłowa.
  8. home_pl

    Opinie o home.pl

    @theqkash Przekazałem Twoją sugestię do analizy.
  9. home_pl

    Opinie o home.pl

    Adres [email protected] to nasz adres do zgłaszania różnych nadużyć związanych ze spamem, phishingiem etc., jest on na bieżąco weryfikowany przez administratorów. Nie wiem kiedy korzystałeś z niego ostatnio, być może w przeszłości bywało z tym gorzej, ale dzisiaj na pewno jest lepiej @Maxx Kreślisz bardzo negatywny scenariusz Nie wspieramy funkcji mail na serwerach, więc nawet jeśli ktoś użyje tej funkcji w maksymalnie dziurawym skrypcie to nie będzie to działać. Wszystkie wysyłki - nawet gdy dotyczy to dowolnego formularza w WordPressie - muszą być realizowane przy pełnej autoryzacji SMTP do danego konta email. Co ważne, nawet jeśli taki użytkownik pozna hasło itp. to taka "masowa wysyłka" ma małą szansę na realizację, bo pod tym kątem skrzynki również posiadają zabezpieczenia ilościowe w czasie rzeczywistym. Po odnotowaniu niestandardowej wysyłki z serwera proces ten jest przerywany wraz z odpowiednim komunikatem w logach (bardzo często kończy się to na kilkunastu/kilkudziesięciu wiadomościach, czyli nikłym procencie przy zjawiskach typu spam). Wielokrotnie pisaliśmy i mówiliśmy już o tym, że nasz hosting nie jest usługą do wykonywania jakichkolwiek mailingów do setek czy tysięcy użytkowników jednocześnie. Nie mówimy jednak, że jest idealnie - przy takiej skali działania i ponad 2 milionach kont email - incydenty spamowe są czymś naturalnym, ale dotyczą one naprawdę wąskiej grupy użytkowników. Nie mniej twierdzenie, że ze 180 tysięcy kont można sobie ot tak wysłać spam jest sporym nadużyciem. Po drodze jest trochę blokerów ograniczających taki proceder.
  10. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Kapitan_Bomba Mamy SPF, DKIM i DMARC: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/dmarc-co-to-jest-i-jak-dziala-jak-ustawic-rekord-dmarc-w-panelu-klienta https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/dkim-uwierzytelnianie-poczty-e-mail-rekord-txt
  11. home_pl

    Opinie o home.pl

    @MaxPan Ten email jest obecnie dość popularny w sieci i w polu FROM pojawiają się różne adresy. Najczęściej są to maile które pojawiły się w różnych wyciekach lub zostały zescrapowane ze stron WWW i spamerzy używają ich do rozsyłania takich wiadomości Jeżeli mimo wszystko w nagłówku zobaczysz, że email wyszedł z naszego serwera (pole Received From) to zgłoś to nam na adres [email protected]. https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-sprawdzic-naglowek-wiadomosci-e-mail-w-nowej-poczcie-home-pl
  12. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Roman Co konkretnie chciałeś wyklikac? Co ci się nie spodobało w nowym panelu?
  13. @Tom X Właśnie dostałem informację, że w systemie pojawił się błąd związany z tym konkretnym produktem i przelicznikiem. Prawidłowa cena to 479 zł brutto. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. A jeśli chodzi o Omnibusa to uwierz mi, że przykładamy do niego bardzo dużą uwagę Mimo tego, dzięki za czujność.
  14. @kafi Tak się ma, że zgłosiłem temat do naszych specjalistów, ale na upartego zbliżony rabat na SimplySign znajdziesz w wersji 2-letniej abonamentu bo aż -65% Jak tylko dostanę odpowiedź, to zaktualizuję listę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.