Skocz do zawartości

home_pl

Użytkownicy
  • Ilość treści

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    16

home_pl wygrał w ostatnim dniu 13 Październik

home_pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

72 Excellent

2 obserwujących

O home_pl

  • Urodziny 25.09.1997

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    home.pl SA

Ostatnio na profilu byli

601 wyświetleń profilu
  1. Oficjalnie - pozdrawiamy z Rumunii Po 22 latach wchodzimy na pierwszy zagraniczny rynek w Europie Wschodniej, a w planach mamy już kolejne! Ekspansję przeprowadzamy pod marką IONOS - https://ionos.ro Na start oferujemy kilkadziesiąt usług dla e-biznesu, w tym hosting, domeny, kreator stron WWW, Office 365, G Suite, usługi eCommerce - będziemy stale poszerzać portfolio produktowe, aby zapewnić rumuńskim przedsiębiorcom jak najwięcej wsparcia w ich dążeniu do sukcesu na rodzimym rynku. Pierwsze sukcesy (te małe i duże) już za nami. Szczegóły znajdziecie w naszej notatce prasowej - https://homepl.prowly.com/75545-homepl-debiutuje-za-granica
  2. JEDNA marka, DWA podcasty Od ponad roku realizujemy kilka ciekawych projektów "pozausługowych". Jednym z nich jest podcast Mistrzowie eCommerce, który kierujemy do osób z branży ehandlu (zarówno tych, którzy w niej już działają, jak i tych, którzy planują w niej osiągnąć sukces ;)). Mistrzowie eCommerce już dzisiaj cieszą się dużą popularnością - każdy odcinek (a jest już ich 31) jest odsłuchiwany za pomocą różnych platform streamingowych ponad 800 razy. Postanowiliśmy jednak pójść o krok dalej i stworzyć drugi podcast przeznaczony dla webdeveloperów i freelancerów, a także małych agencji reklamowych szukających fajnych pomysłów na optymalizację pracy przy zleceniach związanych z WP. Poznajcie Projekt WordPress. Pomysł na drugi podcast zrodził się w głowach naszego teamu od programu partnerskiego https://polecaj.home.pl Do kolejnych odcinków Projekt WordPress zapraszamy wyłącznie ekspertów w branży. W pierwszym, premierowym odcinku posłuchacie Macieja Swobody z WPdesk, a w drugim gościmy specjalistę od biznesów opartych na WP - Aleksandra Kuczka (twórcę PerfectDashboard). Wszystkie odcinki są dostępne za darmo pod adresem https://blog.home.pl/podcast-wordpress/ Znajdziecie nas również praktycznie na każdej apce do słuchania podcastów - Apple Podcasts, Spotify czy Google Podcasts. Tworzysz strony na WP, masz doświadczenie w webdevelopingu i chciałbyś porozmawiać o tym w naszym podkaście? Zapraszam do współpracy (priv), jesteśmy bardzo gościnni Pozdrawiam, Adam [home.pl]
  3. @Mion 2 lata temu przeszliśmy na MySQL 5.7 i taka wersja już rozgościła na wszystkich maszynach hostingu współdzielonego (https://pomoc.home.pl/komunikaty/mysql-w-wersji-5-7-na-serwerach-w-home-pl). Odnośnie Twojego drugiego pytania - dopytam się jutro naszych adminów, ponieważ nie wgłębiałem się tak mocno w nowe funkcjonalności.
  4. Nie znienawidzę, dyskusja ważna rzecz i potrzebny jest trochę szerszy punkt widzenia Cały czas piszę o integracji ponad 50 produktów dla polskich firm w jednym miejscu, w jednym panelu, a także poszerzanie oferty o usługi bezpieczeństwa i już trochę pozabiznesowe. Wychodzimy poza hosting, a Ty poruszasz się tylko wokół tego jednego zagadnienia, dlatego precyzuję Porównanie innych aplikacji do cukierków jest moim zdaniem nietrafne. O wiele lepsze byłoby "Może nie dostaniesz hulajnogi, ale możesz kupić górala w tym samym sklepie i dostać coś extra, czego nie znajdziesz w innym sklepie.". @Mion Są klienci którzy nie potrzebują pomocy bo chcą zrobić wszystko samodzielnie, są tacy, którzy potrzebują waszej pomocy. Absolutnie jest to zrozumiałe i na tym polega rynek - miejsce znajdzie się na nim dla każdego. Nikt nie twierdzi, że home ma być dla wszystkich. Na pewno jednak chcemy rozszerzać portfolio usług i oferować wokół niego wsparcie. Obecnie jest to dla was też korzystna sytuacja, bo gros użytkowników bazuje na hostingu, ale osoby które wejdą na ten rynek za 5-6 lat nie będą rozglądać się za hostingiem bo nie będzie im potrzebny (albo będzie trzeciorzędnym wyborem). I to będzie sytuacja, która może zrodzić wiele pytań po obu stronach branży. My patrzymy z perspektywą kilkuletnią, badamy trendy i ich przełożenie na realne korzyści. Jesteśmy firmą, która musi generować przychody i dlatego transformujemy swoją ofertę bo dzisiaj rynek hostingowy rozwija się już tylko o kilka % rok do roku, a to hamuje rozwój. Uściślając - nie chcemy doprowadzić do sytuacji, gdy będziemy czuć się trochę na rynku telekomów, gdzie jedyne statystyki jakie by nas interesowały to liczba pozyskanych klientów od konkurentów (i odwrotnie). Nasycony rynek charakteryzuje się stagnacją i małymi wzrostami, a to nie jest dobre ani dla firm świadczących usługi, ani dla klientów, którzy nie będą mogli liczyć na lepszą jakość usług - bo skąd ją wziąć, gdy nie będzie na to pieniędzy? @Tom X Uściślając - hosting sam w sobie, bez względu na to gdzie jest świadczony, mało rokuje. Jeżeli nie wyjdziesz poza kraj z ofertą, może być Ci ciężko, a i z tym trzeba uważać. Rokowania odnośnie oferty Saas są bardzo dobre. Ostatnio rozpoczęliśmy proces przenoszenia naszych sklepów do chmury, dzięki czemu klienci zyskali usługę, która działa zdecydowanie szybciej (różnice są kolosalne), na dodatek aktualizacje są przeprowadzane ekspresowo. Dbamy bardzo mocno o ten segment, mamy dla naszych usług ecommerce dedykowany zespół specjalistów, którzy zajmują się tylko tymi usługami i codziennie pomagają klientom w prowadzeniu sprzedaży. @Pawel_15 Mamy bardzo atrakcyjne ceny na usługi pozahostingowe, na dodatek rozliczane w złotówkach przy stałej cenie, a przy zamówieniach hurtowych jesteśmy naprawdę skorzy ponegocjować. W przypadku zakupu Office 365 czy G Suite w tradycyjnym modelu ze źródła cena z miesiąca na miesiąc może skakać o kilka %, a taka nieprzewidywalność dla przedsiębiorcy średniej wielkości jest bardzo ważnym czynnikiem, który decyduje że jednak woli kupić to u nas niż w Google/Microsoft. I ma do tego normalną fakturę. My naprawdę rozmawiamy z klientami i znamy ich potrzeby. Świat nie kończy się na Let's Encrypcie i SSLach ogólnie. Jeżeli oferujesz coś darmowego, to musisz podnieść cenę gdzie indziej lub pogorszyć jakość wsparcia, ewentualnie wprowadzić modyfikacje w ofercie.
  5. @Tom X Na hostingu przez ostatnie 2 lata również dokonaliśmy dużych zmian, największą z nich była kompletna wymiana serwera WWW, które otworzyło pełne wsparcie dla WP czy Presty. Będziemy dalej zmieniać ofertę, ale hosting - mimo, że dzisiaj to core - nie jest produktem który rokuje jeśli chodzi o rozwój. Coraz więcej klientów chce rozwiązania na tu i teraz, tak aby było jak najmniej skomplikowane. A hosting jest niestety bardzo skomplikowany dla osoby, która wchodzi na przedsiębiorczy rynek. Ona potrzebuje rozwiązania, które będzie od razu działać bez grzebania w konfiguracji. Małe firmy nie mają na takie rzeczy czasu i my jesteśmy dla nich realnym wsparciem, wsparciem jesteście także Wy jako freelancerzy/webdeveloperzy/programiści/TuWpiszDowolnąNazwęKtóraOpisujeTwojeKompetencje. Nie mniej, nie jest tak, ze produkt porzucamy, bo mamy kilka fajnych pomysłów. Na pewno nie zostawimy go w takim stanie, będziemy ewoluować. Ale nie będziemy chcieli być wiecznie kojarzeni jako firma od domen i hostingu, bo to droga do stagnacji. Jeżeli zaś chodzi o zakup usług chmurowych bezpośrednio u dostawców - weź również pod uwagę kwestie rozliczeń, wsparcia technicznego i szkolenia. W home.pl klienci mają te usługi w komplecie, nieważne czy klient kupuje G Suite, czy Office 365. @rafii Nie tyle nowe usługi, co sposób ich dystrybucji, dostosowanie do platformy, kwestie finansowe itd.. Kto przed nami tak kompleksowo podchodził do oferty dla biznesu? Raczej nikt Jeżeli przyjrzysz się największym firmom hostingowym w Polsce i porównasz ich ofertę sprzed 2 lat i teraz to dostrzeżesz... bardzo małe zmiany. Bo co wydarzyło się w hostingach na przestrzeni ostatnich lat? Nowe wersje PHP? Dyski SSD w każdej firmie oferującej serwery? Dla przeciętnego klienta są to rzeczy abstrakcyjne, mało wpływające na decyzje zakupowe. Klient dzisiaj robi się wymagający i szuka innych rzeczy. To nie jest wbrew pozorom łatwe sprostać tym wymaganiom, a nie zrobisz tego bazując w swoim biznesie na Direct Adminach i cPanelach. Rynek się zmienia, transformuje i zmierza w kierunku, który wszyscy odczujemy za kilka lat. @Mion Wprowadziliśmy za to ponad 50 innych rzeczy, których nie mają inni. Coś za coś
  6. znajome deficyty technologiczne oferty Mówisz o hostingu czy o ponad 50 nowych usługach, które wprowadziliśmy na przestrzeni 2 lat, i które bazują na najlepszych rozwiązaniach chmurowych czołowych dostawców e-usług na świecie?
  7. Hej @zajcev Na chwilę obecną nie. Jeszcze nie.
  8. @Pawel_15 Myślę, że ten wywiad w jakimś stopniu udowadnia, że pośród "wielkich" zdarzają się też marki z ludzką twarzą, zarządzane przez osoby z odpowiednimi kompetencjami i wizją tego, co chce się zrobić w kontekście następnych -nastu lat. My też popełnialiśmy wiele błędów (i dalej pewne popełniamy, staramy się robić ich najmniej), ale jesteśmy blisko klientów i słuchamy ich. Mamy użytkowników, którzy są z nami od 20 lat i mimo wielu prób "kradzieży" przez konkurentów - zostali z nami, bo nam ufają i czują się bezpiecznie. Kiedyś zaczynali od małych, lokalnych operacji, a dzisiaj działają prężnie na dużą skalę i zatrudniają kilkadziesiąt osób, mają bardzo duże wymagania i potrzeby informatyczne, bo hosting z domeną przestaje im wystarczać do bieżącej realizacji pomysłów. Zabrzmi to może dziwnie, ale łatwiej pozyskać z takiego home.pl klienta z jedną małą stroną, jedną skrzynką email i jedną domeną, zaoferować mu darmową migrację, 2x tańszy serwer i telefon bezpośrednio do admina. I fajnie, bo tacy klienci też są na rynku, a firmy hostingowego takiego kalibru też są potrzebne. Problem i wyzwanie zaczyna się przy większej ilości danych i większych wymaganiach, dostępie do innych aplikacji i rozwiązań biznesowych "tu i teraz". Wtedy okazuje się, że migracja to jest ale płatna, telefonu do admina nie ma bo jest BOK i to w godzinach 10-16, a serwer jest fajny, choć niewiele tańszy (aczkolwiek była raz sytuacja w pewnej grupie na FB, że jeden klient szukał tańszego rozwiązania pod storage 1TB niż nasz i dostał oferty.... ale 2 razy droższe od naszej ;)). Nasi klienci, którzy są z nami od lat wiedzą, że mamy bardzo szeroki wachlarz usług wspierających i bardzo to cenią - fakturowanie online, sklepy, programy antywirusowe, backup w chmurze itd. Dzisiaj klient nie tylko musi czuć stabilność usług, on chce także się rozwijać i skalować się dodatkowym softem, czasem w dość niespodziewany sposób. Rok 2016 kończyliśmy mając w ofercie 12-13 produktów opartych w dużej mierze na hostingu i domenach. Rok 2019 i jego środek to...ponad 70 usług w naszym portfolio. To pokazuje skalę zmian, jaką przechodzimy od pewnego czasu. Na pewno będziemy przez kolejne lata kojarzeni z domenami i hostingiem, ale powoli wkraczamy w erę, gdzie stajemy się partnerem oferującym po prostu usługi dla e-biznesu. I będziemy na pewno popełniać błędy (tj. Google czy Facebook), ale z tych błędów rodzą się czasem kapitalne pomysły 😉 BTW. Domen i hostingu nie porzucamy. Będzie go dalej rozwijać i na pewno zyskamy w niektórych oczach
  9. Dzisiaj nic o nowych promocjach ;) Zachęcam do przeczytania wywiadu z prezesem home.pl Marcinem Kuśmierzem na łamach Antyweba, w którym poruszono takie wątki tj. stan rynku hostingowego i jego perspektywy oraz walkę z konkurencją ;) https://antyweb.pl/szef-home-pl-o-przyszlosci-rynku-hostingu-oraz-domen-w-polsce/ Pozdrawiam, Adam [home.pl]
  10. @Mion Nie oferujemy darmowych certyfikatów SSL.
  11. home_pl

    Nowe tld

    Wprowadzenie nowych domen TLD miało nieco rozruszać rynek i zaktywizować użytkowników do rejestracji wymarzonych nazw z nowymi końcówkami. Jak to wypada w praktyce? 1. Firmy i osoby fizyczne w Polsce w dalszym ciągu priorytetowo rejestrują .pl'ki, zarówno w formie głównego adresu dla stron/poczty, oraz jako zabezpieczenie na przyszłość (np. ochrona przed działaniem konkurencji). 2. Domeny globalne i .eu rejestrują się całkiem fajnie, ale wybierają je zazwyczaj klienci, którzy działają na rynku już kilka lat i planują ekspansję. Te typy domen nie są pierwszym wyborem, ale widzimy wzrost zainteresowania wśród nowych przedsiębiorców, aby zabezpieczyć swój biznes dodatkowo domeną .eu. 3. Domeny nTLD mają jedną dużą zaletę i wadę Zaleta - różnorodność końcówek, więc zawsze masz szansę na pozyskanie fajnego adresu. Co więcej, taki adres będzie wyróżniać się w ewentualnych materiałach promocyjnych, kampaniach, na wizytówkach itd. Widać też kilka przykładów ze świata, gdzie nTLD działa bardzo fajnie np. Amazon bardzo rozsądnie budował kampanię rekrutacyjną w oparciu o końcówkę .jobs. Wada? Różnorodność końcówek - o ile domeny narodowe mają ogólny "charakter", można je przypisać do dowolnej branży, tak nTLD zawęża ten charakter do konkretnej specjalizacji. W sytuacji gdy chcesz się przebranżowić, a domena nTLD to Twój główny adres - może pojawić się zgrzyt. Druga sprawa - domeny nTLD posiadają końcówki w j. angielskim i to ogranicza w stosunku do nich zaufanie (a jest to zaskakujące bo nasz język trochę się w ostatnich latach zangielszczył), wydają się również mniej intuicyjne (różnica między 2, a 6-7 znakami po kropce jest dla użytkownika duża). Nie jest też tak, że rynek nTLD stoi, bo praktycznie codziennie widzimy zainteresowanie tymi domenami w naszej wyszukiwarce na https://home.pl/domeny - chodzi tutaj o inną skalę, inny wolumen zapytań. Część domen nTLD pozwala zaszaleć (np. .site), inne są mocno "branżowe" jak np. .diamonds. Z mojej perspektywy - trzeba jeszcze trochę czasu, aby nTLD było bardziej popularne, wątpliwie jednak, aby za naszego życia te domeny zyskały tak na znaczeniu jak .pl, .com, czy .eu. [Adam z home.pl]
  12. HOME.PL CERTYFIKOWANYM PARTNEREM ALLEGRO ADS Od dzisiaj w naszej ofercie znajdziecie nową usługę reklamową - Allegro Ads - https://home.pl/reklama-internetowa/allegro-ads/ To efekt naszego porozumienia z największą platformą ecommerce w Polsce. Sprzedawcy na Allegro dzięki niej mogą zwiększyć swoje przychody poprzez wyświetlanie reklam produktów w najlepszych i najbardziej widocznych miejscach w serwisie. Nad całością czuwa nasz zespół specjalistów, który uzyskał certyfikację Allegro i dostęp do dedykowanych narzędzi reklamowych. Kilka ciekawostek na temat Allegro Ads oraz oferty usługi w home.pl: - około 20% transakcji na Allegro pochodzi z reklam wyświetlanych w pierwszych 2 wynikach wyszukiwania - 72% Internautów kojarzy markę Allegro i przyznaje, że robi tam zakupy online, a w ciągu minuty realizowanych jest 519 transakcji - rozliczanie reklam w modelu PPC (za kliknięcie i przejście do oferty) - opieka specjalistów, którzy znają rynkowe benchmarki (efekt tysięcy kampanii Google Ads, pozycjonowania & SEO oraz reklam GDN) - optymalizacja reklam 24/7 - bezpłatna wycena działań reklamowych Zapraszamy do kontaktu wszystkich handlowców, którzy chcą pozyskać nowych klientów poprzez Allegro - https://home.pl/reklama-internetowa/allegro-ads/ Pozdrawiam, [Adam z home.pl]
  13. @theqkash Temat został przeanalizowany i na chwilę obecną jest bez zmian (te wymagałyby przeprojektowania wielu elementów platformy). Przycisnę naszego kierownika produktu i przekażę mu informację o Twojej próbie eksportu bazy.
  14. Cześć! Dzisiaj nietypowe ogłoszenie, ponieważ nie będzie nic o promocjach oraz nowościach (chociaż te zbliżają się wielkimi krokami). Nasz team od programu partnerskiego https://polecaj.home.pl rusza w Polskę na spotkania z webdeveloperami, programistami, entuzjastami WordPressa, pracownikami małych agencji reklamowych itd. W trakcie spotkań porozmawiamy o polecaniu usług, zarabianiu oraz kilku innych rzeczach ułatwiających pracę na co dzień (tzw. lifehacki wypracowane przez nas w ostatnich 22 latach :)) . Uprzedzam - nie jest to sprzedaż garnków, materacy, wideorejestratorów za 3500 zł w kredycie :) Spotkania są konkretne, polegają na wymianie wiedzy i rozwiązywaniu bolączek technologicznych oraz organizacyjnych przy współpracy z klientami. Rejestracja jest darmowa. Zapraszam po odbiór biletu! Rozpiska naszych meetingów oraz lokalizacji wraz z linkiem do rezerwacji: 30 Maja 2019, 16:00 – KRAKÓW Miejsce: Sala konferencyjna “Kłos”, ul. Szlak 65 – REJESTRACJA 11 Czerwca 2019, 16:00 – POZNAŃ Miejsce: Kochtex Delta, ul. Towarowa 35 – REJESTRACJA 10 Września 2019, 16:00 – WARSZAWA Miejsce: Centrum Konferencyjne Zielna, ul. Zielna 37 – REJESTRACJA 15 Października 2019, 16:00 – TRÓJMIASTO Miejsce: Hotel Mercure Stare Miasto Gdańsk, ul. Jana Heweliusza 22 – REJESTRACJA 12 Listopada 2019, 16:00 – WROCŁAW Miejsce: Fabryka Sensu, sala Berlin, ul. Benedykta Polaka 21/4 – REJESTRACJA 10 Grudnia 2019, 16:00 – ŁÓDŹ Miejsce: Sale szkoleniowe Łódź Lloyd Woodley, ul. Narutowicza 86 – REJESTRACJA Pozdrawiam, Adam [home.pl]
  15. @Mion Request o wysłanie wiadomości został ponowiony, zerknij teraz (również foldery spam/kosz), czy wiadomość jest widoczna. Jak nie, będziemy działać dalej.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.