Skocz do zawartości

home_pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana home_pl w Rankingu w dniu 29 Marzec

home_pl posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

44 Excellent

2 obserwujących

O home_pl

  • Urodziny 25.09.1997

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    home.pl SA

Ostatnie wizyty

221 wyświetleń profilu
  1. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    @servizza Szanowny Panie, takie deklaracje są niepotrzebne ponieważ wszystkie parametry i zobowiązania home.pl w kontekście świadczenia usługi są opisane w ofercie oraz regulaminie sieci. Są to elementy, które wyczerpują temat, jak również zostały powyżej opisane przeze mnie powyżej (zwłaszcza w kontekście pytania o blokadę). @nnd.newbie 1) Już niedługo. Wprowadzamy ostatnie poprawki w kilku mechanizmach i niebawem ruszamy. Będzie to Apache, ale z poprawkami bezpieczeństwa pod kątem platformy. Dokładnej daty jeszcze nie możemy podać, ale jest to przyszłość bliższa niż dalsza. Na pewno przy starcie Apache'a poinformujemy Was tutaj, na forum. 2) Limity PHP w kontekście czasu wykorzystania procesora są niezmienne, ale analizujemy możliwość ich zwiększenia. W kwestii limitu pamięci PHP, zwiększyliśmy je kilka miesięcy temu odpowiednio do 256 i 512 MB RAM - https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/parametry-bezpieczenstwa-serwerow-home-pl Dodam, że w usłudze Wordpress Hosting SSD te parametry (CPU i RAM) są odpowiednio większe, niż te na hostingu tradycyjnym.
  2. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    @servizza Na pytanie " Skąd klient ma wiedzieć kiedy go zablokujecie ? " możemy odpowiedzieć tylko w jeden sposób - nie blokujemy usług. Możesz zużyć w miesiącu nawet i 10 TB danych - usługa będzie działać dalej. Zgodnie z opisem ograniczamy jednak szybkość łącza po przekroczeniu 5 TB (jeżeli mowa już o pakiecie Unlimited), jednak jest to wskazane w ofercie. Po przekroczeniu tego parametru klient nie ponosi dodatkowych płatności. Mam nadzieję, że ta krótka informacja wyczerpuje temat
  3. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    @servizza - w poprzedniej odpowiedzi przyznaje Pan, że wcześniej były opisy błędne: " już kilkanaście miesięcy temu transparentność parametrów " aha czyli teraz jest dobrze a wcześniej nie ? nieźle Jeżeli można coś poprawić, to po prostu robimy. Błędem jest tkwienie przy swoich pierwotnych założeniach, które nie muszą przecież dobrze działać. Czyż nie? Nawet giganci światowi popełniają błędy i je naprawiają. To raczej coś dobrego Mieliśmy od klientów wiele pytań odnośnie parametrów pakietu Unlimited, dlatego też zdecydowaliśmy się go opisać lepiej, przejrzyście. aha rozumiem, czyli jak ktoś inny coś robi źle to ja też mogę bo inni tak robią ? a może by tak uczciwy marketing i jawne zasady, bez walenia ściemy, tak duża firma musi się posiłkować marketingiem szeptanym, na litość boską kto Pana PR-u uczył ? Proszę sobie wyobrazić, że jest już sporo firm w PL/EU, które potrafią żyć bez szeptanek i "no limitowych" usług Może Pan tkwić w swoim przekonaniu, że wszędzie robimy szeptankę, fakt jest natomiast taki, że zaglądając na grupy FB roi się od szeptanki firm konkurencyjnych. Tak jak wspomniałem, nasze działania dotyczące szeptanek są mocno ograniczane. - 2014/15/16 to jest z przed kilku lat ? teraz to nie wiadomo bo kasujecie posty wam przychylne, przynajmniej się tego nie wypieracie, no a teraz skoro dla pana się liczą konkrety , po co ten cały wywód o poczcie ? co kogo obchodzi ile macie użytkowników i jak ich obsługujecie, sądząc po lamencie na forach/grupach itd... to chyba nadal słabo Nie chcę być złośliwy, ale 2014-2016 to już jest "kilka lat" jakby nie patrzeć, dla Pana jednak wygodnie stosować wyrażenia "od roku nie potraficie naprawić" - to jest już zakrzywianie czasoprzestrzeni Jesteśmy na rynku ponad 20 lat i też kiedyś byliśmy małym graczem, który przechodził przez kolejne szczeble rozwoju. Popełnialiśmy w tym czasie wiele błędów, bo na błędach się uczymy (jak każdy). Przede wszystkim jednak, pomimo rozmiaru firmy jesteśmy wciąż pokorni - nie "pompujemy się" na forach, chcemy rozmawiać po partnersku z klientami, pomagamy im. A to, że błędy wciąż nam się przytrafiają? Błędów nie popełnia ten, kto nic nie robi. Życzę Panu, aby przy takiej skali obsługi użytkowników Servizza nie doczekała się ani jednej krytycznej opinii, aby wszystko działało przez cały czas. Transfer: bez limitu*, po kliknięciu w opis dopiero można dojść do opisu 1TB/5TB na miesiąc, no to rzeczywiście czytelnie - dokładnie ta sama informacja widnieje na tej samej stronie (nie trzeba się przeklikiwać) swoją drogą ciekawe skąd tyle postów o mailach o "przeciążeniu" z home a później w treści klient pokazuje prawie czystego wordpressa... i 100-300gb transferu miesięcznie... ale jak już wspomniałem to na pewno wina klienta a napewno tez inne firmy hostingowe też tak robią wiec i homowi wolno nie ? Najpierw Pan pyta po co podajemy liczby - właśnie po to, aby wskazać że różnica w technologicznej obsłudze 500 a 500000 klientów jest ogromna i przy takiej skali zawsze jakiś ułamek usług może działać nieprawidłowo, serwer może być przeciążony itd. Branża hostingowa nie działa w oparciu o powietrze i wodę, tylko w oparciu o hardware i software. Problemy zdarzają się wszystkim, ważne aby jak najszybciej reagować i poprawić sytuację. Są oczywiście przypadki, gdy wina leży po stronie klienta bo. np. korzysta z pluginów doczytujących dane z zewnętrznych serwerów (a te nie działają....) - jest ich wbrew pozorom bardzo dużo, nie jest jednak tak że zawsze piszemy do klienta w tonie "to Pana wina". Nie zamierzam z Panem w jakikolwiek stopniu walczyć, czy odbijać piłeczkę - wywołał Pan nas do tablicy, to rozmawiamy : ) Aczkolwiek stosowanie strategii polegającej na "bij w większego od siebie" jest opłacalne tylko na krótką metę, ponieważ w momencie "przekroczenia" pewnego progu w liczbie obsługiwanych klientów pojawia się masa ogromnych wyzwań. I życzę Panu, aby te wyzwania Pana firma zrealizowała z nawiązką
  4. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    @servizza Szanowny Panie, nie zamierzam wdawać się w potyczki słowne i uszczypliwości - dla mnie liczą się konkrety Pisze Pan A, a nie zamierza pisać B - na przyszłość zachęcam do merytorycznej dyskusji (bo taki jest cel tego forum). Na grupach dyskusyjnych FB szeptanka jest wszechobecna i zdecydowanie jest to ruch od strony mniejszych firm hostingowych. Nasze działania w tym zakresie są mocno ograniczone (celowo) - przykładem tego jest chociażby pisanie i dyskutowanie z oficjalnego konta na wszystkich serwisach dyskusyjnych. Pisze Pan o działaniu naszego pracownika, jakby to był jeden jedyny przypadek szeptanki w Internecie - proszę spojrzeć poza horyzont home.pl i znajdzie Pan na pewno więcej firm stosujących szeptany marketing Dyskusja z firmą, która kasuje komentarze na swoim profilu bo ludzie są wściekli bo nikt nie potrafi naprawić poczty od roku czasu i wmawia klientom, że to ich wina i "cache" w przeglądarce, jest jałowa. Operuje Pan faktami sprzed kilku lat. Posiadamy nowy panel poczty, w którym czyszczenie "cache" nie jest wymagane. Owszem, w starym panelu taki błąd się pojawiał, dlatego zastąpiliśmy go nowym panelem, bardziej funkcjonalnym i mobilnym. Nowy panel przeszedł również szereg aktualizacji i obecnie działa prawidłowo a krytycznych zgłoszeń pod jego adresem nie otrzymaliśmy od dobrych 7 miesięcy (ostatnia sytuacja miała miejsce w październiku i dotyczyła błędu w dodawaniu załączników - po 60 minutach zostało to naprawione przez administratorów) . Korzysta z niego aktualnie ponad 1,8 mln użytkowników. Od grudnia tego roku uruchomiliśmy również support przez Messengera i przez ten kanał realizujemy tysiące zgłoszeń miesięcznie - to również pomysł, który wyszedł od strony naszych klientów, którzy szukali dodatkowej możliwości kontaktu. Mamy do nich ogromny szacunek.
  5. RN Cafe / Gadka szmatka / O wszystkim i niczym...

    Prosimy o przykłady takich wpisów, chętnie wyjaśnimy jeżeli coś jest nieczytelne Dodam również, w kontekście nazewnictwa usług wprowadziliśmy już kilkanaście miesięcy temu transparentność parametrów np. dostępnej pojemności - https://home.pl/hosting#www Pozdrawiam, Adam [home.pl]
  6. Opinie o home.pl

    @Mion Podaj od razu adres email, który wpisałeś w formularzu. Pomożemy
  7. Opinie o home.pl

    @Mion Cześć, czy możesz podać w wiadomości prywatnej numer subskrypcji w homecloud? Jeżeli dodatkowo wysłałeś zgłoszenie - podaj jego numer lub adres email do kontaktu. //przeniosłem do odpowiedniego tematu /theqkash
  8. Czy jest na sali tester VPS? Mamy dla Ciebie ciekawe wyzwanie! Już niedługo nasi koledzy z homecloud.pl zaktualizują ofertę serwerów VPS. Będzie szybciej, więcej RAMu i pojemne dyski, ale - chcemy również poznać Twoje zdanie na temat. Zapraszamy Cię do testów serwerów z nowej oferty, do 15 maja będziesz mógł z nim robić dosłownie wszystko (poza działaniami abuzywnymi, sprzecznymi z prawem!): psuć, instalować na nowo OSy, robić testy łącza, transferu, instalować panel...wszystko! Im więcej skonfigurujesz, zrestartujesz i przetestujesz tym lepiej. Coś nie zadziała po Twojej myśli? Zrób screena i daj znać - najważniejszy będzie feedback dla naszych kolegów! Dla najlepszych testerów przewidujemy nagrodę w postaci przedłużenia testowego serwera na dłuższy okres promocyjny (im więcej dobrego feedbacku tym dłuższy okres - oceną zajmą się nasi admini oraz spece z homecloud). Co zrobić, aby wziąć udział w akcji? 1. Wejdź na https://homecloud.pl/uslugi/vps/specyfikacja-2/ 2. Sprawdź dostępne pakiety serwerów VPS i zastanów się, który chciałbyś przetestować. 3. Wyślij swoją kandydaturę na adres info@homecloud.pl wraz z imieniem, nazwiskiem, wyborem pakietu VPS i opisem, jak zamierzasz wykonać testy (ogólnie) 4. W odpowiedzi otrzymasz link do rejestracji pakietu. Resztą zajmie się nasz team homecloud, który będzie z Tobą w kontakcie Zgłoszenia przyjmujemy do 23 kwietnia, a testy potrwają do 15 maja!
  9. @Mruczek Pracujemy nad paczką z aktualizacjami OSów w ofercie, ale jeszcze to trochę potrwa. Możesz oczywiście samodzielnie wykonać update z 8 do 9, ale w przypadku crasha resetujemy serwer na nowo z całą zawartością.
  10. @brzys Serwery podłączone są do łącza 100/100 Mbit
  11. VPS Micro za 12 zł netto na miesiąc (na zawsze) Jeżeli szukacie serwera VPS w niskiej cenie bez dłuższych zobowiązań, ale za to z dogodnym okresem rozliczeniowym i fajnym rabatem to mamy dla Was dobrą wiadomość. W homecloud uruchomiliśmy nową promocję, w której pakiet Micro zakupicie na miesiąc za 12 zł netto - https://homecloud.pl/uslugi/vps/ . Rabat na kolejny miesiąc naliczy się automatycznie w kolejnym zamówieniu pod koniec cyklu, więc praktycznie co miesiąc będziecie mogli korzystać z usługi serwera na warunkach promocyjnych W każdym momencie będziecie mogli również z niego zrezygnować (choć oczywiście liczymy, że jakość usługi będzie dla Was argumentem do regularnego odnawiania). Co ważne - rabat będzie naliczany na zawsze. Konfiguracja pakietu MICRO: CPU - 1vCore @2GHz RAM - 1 GB HDD - 25 GB Backup (snapshot) - 25 GB Transfer - nie limitujemy ;), ale gdy zobaczymy dziesiątki terabajtów przerzucanych danych, weryfikujemy z klientem przyczyny (uprzedzając pytania - jeszcze nie mieliśmy takiej sytuacji, ale klienci hojnie korzystający z braku limitów nie byli blokowani). Uprzedzając również pytania związane z cryptominingiem - kopanie na takiej konfiguracji....nie ma sensu. Naprawdę
  12. @nnd.newbie W przypadku punktu 1 to takie odnowienie nie będzie obowiązujące ponieważ technicznie domenę .eu możesz zarejestrować na okres maksymalnie 10 lat i formalnie nie będziesz w stanie jej odnowić wcześniej niż za 10 lat. Na pewno nie będziemy robili przeszkód w sytuacji gdy ktoś będzie chciał z tej domeny zrezygnować po 10 latach. Zawsze obowiązuje u nas zasada decyzyjności po stronie klienta - standardowo zostanie wystawione zamówienie (lub cokolwiek przypominającego zamówienie - zobaczymy w 2028 roku:)). Nieopłacenie zamówienia = rezygnacja. Ad. 2 - jest to standardowy zapis z każdej naszej promocji
  13. @Pawel_15 już na Discordzie pytali o haczyki, więc powtórzę - haczyków nie ma, promocja jest dla firm i osób fizycznych Możesz rejestrować domenę na 10 lat do 13 kwietnia włącznie (musisz ją do tego czasu również opłacić np. przez panel). Nie ma ograniczeń co do liczby rejestracji adresów.
  14. Domena .eu na 10 lat za...69 zł netto! Co może się wydarzyć w ciągu 10 lat? Na pewno bardzo dużo - pomyśl o tym, co robiłeś w 2008 roku i jak zmienił się świat technologii dookoła. Ale jedno może pozostać niezmienne - to właśnie TY możesz być w posiadaniu konkretnej domeny .eu do 2028 roku I to za jaką cenę? 69 zł netto (nie na rok, nie na dwa lata, a na 10 lat!). Wystartowaliśmy właśnie z nową promocją adresów .eu - https://home.pl/promocje/eu-na-10-lat Promocja trwa do 14 kwietnia więc to świetna okazja, aby zabezpieczyć trochę domen na przyszłość.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.