Skocz do zawartości

home_pl

Użytkownicy
  • Postów

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    35

Ostatnia wygrana home_pl w dniu 27 Kwietnia

Użytkownicy przyznają home_pl punkty reputacji!

3 obserwujących

O home_pl

  • Urodziny 25.09.1997

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    home.pl SA

Ostatnie wizyty

1177 wyświetleń profilu

home_pl Osiągnięcia

Stały gość

Stały gość (8/14)

  • Pierwszy post
  • Dyskutant
  • Rozmówca
  • Stały gość Unikat
  • Z nami od tygodnia

Najnowsze odznaki

118

Reputacja

  1. Cześć, już w najbliższy czwartek 24.06 o 10:00 organizujemy warsztat o wykorzystaniu Azure do tworzenia aplikacji SaaS. Ponad 2-godzinne spotkanie poprowadzą razem z nami specjaliści, którzy pracują na chmurze Azure na co dzień i mają za sobą wiele udanych projektów dla polskich oraz zagranicznych firm. Jako partner technologiczny Microsoft i reseller chmury Azure zapraszamy chętnych do udziału w tym szkoleniu. Rejestracja jest bezpłatna, a formularz zgłoszeniowy znajdziecie TUTAJ. Warsztat podzielony jest na 3 części i 9 segmentów, które zostaną omówione krok po kroku. Część 1 - biznesowy aspekt wdrożenia chmury w firmie Prowadzący: Dariusz Łukiewicz, GWW 1. Skrócenie cyklu wydań oprogramowania poprzez wdrożenie praktyk DevOps oraz narzędzi wspierających CD/CI 2. Koncepcja budowy unikalnego rozwiązania z obszaru Tax Compliance w modelu SaaS oraz związane z nią potrzeby infrastruktury uruchomieniowej oraz testowej 3. Nowa rzeczywistość post pandemiczna a nowe możliwości budowy zespołów rozproszonych. 4. Budowa kultury organizacyjnej opartej o ciągłe doskonalenie procesów dzięki Microsoft Azure. Część 2 - techniczne wdrożenie Microsoft Azure Prowadzący: Dominik Mikiewicz, GWW 5. Azure DevOps – Automatyzacja procesów budowania, testowania, generowania paczek dla funkcjonalności współdzielonej, automatyzacja procesów release’owania 6. Korzyści dla biznesu wynikające z wykorzystania Azure App Services (PaaS) 7. Redis cache dla konfiguracji danych w kontekście użytkownik/organizacja/licencja 8. Możliwości rozbudowy środowiska Microsoft Azure o kolejne usługi tj. ML – hostowanie / konsumpcja modeli ML pod operacje związane z podatkami Część 3 - Azure App Services Prowadzący - Michał Furmankiewicz, Chmurowisko 9. Azure App Services oraz korzyści wynikające z jego wykorzystania Dodatkowe infomacje znajdziecie również na naszym blogu - https://blog.home.pl/2021/06/webinar-techniczny-microsoft-azure-od-home-pl-wiedza-od-ekspetow-darmowe-warsztaty/
  2. Cześć, czas na kolejną porcję aktualizacji oferty i wieści z home.pl - co się dzieje, co robimy, co się zmieniło w ostatnich tygodniach 1. Od 1 kwietnia mamy nowego prezesa - nowym CEO został Maciej Kornacki, menadżer z 25-letnim doświadczeniem nabytym na rykach amerykańskich, azjatyckich i europejskich. Maciej pracował wcześniej m.in w SAS Institute (największej na świecie prywatnej firmie zajmującej się tworzeniem oprogramowania analitycznego), Sharp Corp. (odpowiadał za monetyzację danych) oraz odpowiadał za transformację cyfrową ProSiebenSat.1 Media. 2. Hosting z LiteSpeed - nasze pakiety WordPress Hosting SSD wzbogaciły się o jeden z najszybszych webserwerów na świecie. 3. Pojawiło się kilka nowości w ofercie: - AVG Ultimate - aplikacja do ochrony na 10 stanowisk już jest dostępna. To połączenie antywirusa, VPN'a oraz oprogramowania do optymalizacji wydajności komputera. Szczegóły - https://home.pl/avg-ultimate/ - Microsoft 365 Standard w wersji ESD - licencja ESD w odróżnieniu od CSP pozwala na założenie konta w oparciu o domyślne konto Microsoft bez domeny firmowej, a samo wsparcie techniczne oferowane jest przez polski zespół Microsoft. Dodatkowo licencja ESD sprzedawana jest wyłącznie w rocznej subskrypcji (CSP posiada warianty miesięczne) - https://home.pl/microsoft365-business-standard-esd/ - Minecraft Java Edition - Minecrafta przedstawiać nie trzeba W home.pl możecie już zamówić kod do aktywacji gry - https://home.pl/minecraft-java-edition/ - Cloudtax - coś dla tych, którzy stresują się przed wysyłką plików JPK. CloudTax to aplikacja weryfikująca pliki JPK pod kątem poprawności danych. Jest to o tyle ważne, że błąd w takim zestawieniu może przysporzyć firmie problemów w postaci kary finansowej. W home.pl znajdziecie kilka wariantów usługi w zależności od potrzeb i skali - od wersji free po Premium - https://home.pl/cloudtax/ 4. W nowych odcinkach podcastu "home of business" porozmawialiśmy z 2 ciekawymi firmami o ich codziennej pracy i pomysłach na rozwój: - internetowy sklep krawiecki Olabela - https://klienci.home.pl/sklep-krawiecki/ - wydawca gier niezależnych Untold Tales - https://klienci.home.pl/wydawca-gier-komputerowych/ Pozdrawiam Adam [home.pl]
  3. @Tom X Podzielisz się linkiem do testów wydajności, w których brany jest pod uwagę WordPress Hosting od nas? Będziemy wówczas w stanie odnieść się do uwag. Tak, będą mogli w dowolnym momencie za pomocą "switcha" w panelu zmienić typ webserwera na Apache i na odwrót. Prace nad tym są już na ukończeniu, ale jeśli już teraz chcesz przejść na inny typ serwera - wystarczy kontakt z naszym BOK.
  4. @Mion Odnosiłem się tylko do ogólnego stwierdzenia, jakie pojawiło się wyżej w wypowiedzi @theqkash W niektórych przypadkach konsultacje mogą być dłuższe bo zapytanie może być naprawdę szczegółowe. Jeżeli chodzi o Twoje zgłoszenie - przesłane ono zostało bezpośrednio do odpowiedniego zespołu, więc tutaj czas odpowiedzi wynikał z liczby zgłoszeń i kolejki. Tylko i wyłącznie. No hard feelings
  5. @Mion Sprawdź skrzynkę. Odpowiedź powinna już do Ciebie trafić. @theqkash Nasza struktura obsługowa umożliwia płynną konsultację techniczną. To jest oczywiste, że nie każdy konsultant będzie znał odpowiedź na takie zgłoszenie, bo też obsługa nie dotyczy tylko zagadnień technicznych ale również płatności, czy samej oferty. Dzwoniąc do BOK np. operatora sieci nie zadasz każdemu konsultantowi pytania o konfigurację routera. Od tego są odpowiednie zespoły techniczne, do których takie zgłoszenie jest przekierowywane.
  6. Cześć @Mion Dzięki za numer zgłoszenia. Przekazałem go do realizacji przez nasz BOK, jest on już weryfikowany Jeżeli chodzi o czas odpowiedzi - dokładamy starań, aby był jak najkrótszy i jeżeli Twoja lampka zaświeciła się na czerwono to wypada nam jedynie przeprosić. Zawsze może być lepiej i staramy się cały czas skracać czas odpowiedzi. Wykonałeś testy z innymi firmami i to jest ok, jesteśmy świadomi że część z nich bardzo mocno stawia na szybką realizację poprzez email jednakże dzieje się to kosztem np. niedostępności kontaktu telefonicznego, który jest u nas kluczowy. Druga sprawa to sama skala liczby zgłoszeń - mniejsze firmy hostingowe mają ich naturalnie mniej i mogą sobie pozwolić na obsługę z takim czasem odpowiedzi. I to jest też dobre, bo jeśli chodzi o szybkość obsługi - każdy użytkownik ma inne potrzeby. Dla jednego 5 minut będzie standardem, a dla drugiego 5 godzin będzie też ok. Są branże, w których czas odpowiedzi wynosi czasem kilka tygodni (np. linie lotnicze), ale to nie jest oczywiście wytłumaczenie Odnosząc to jeszcze do skali - w naszym BOK dzienna liczba takich zgłoszeń bardzo często przewyższa miesięczne liczby w innych firmach. W odróżnieniu jednak od innych firm oferujemy nie tylko hosting czy domeny (dla których część zgłoszeń można zautomatyzować), ale także ponad 100 innych produktów dla biznesu, dla których świadczymy wsparcie każdego dnia. Dziękuję jednak za zwrócenie uwagi na aspekt obsługi i przekazałem sugestie, aby usprawnić ten proces na przykładzie Twojego zgłoszenia. Adam [home.pl]
  7. @spex Na chwilę obecną LS będzie dostępny tylko w planach WordPress Hosting, ponieważ idealnie komponuje się z parametrami tej linii usług (wysokie parametry bezpieczeństwa i wydajności, dyski SSD). Jest to również usługa skrojona konkretne pod WordPressa i chcemy ją wciąż udoskonalać oraz rozwijać. Nie wykluczamy również wprowadzenia LS'a na klasycznym hostingu, ale na pewno nie wydarzy się to na dniach, tygodniach, czy miesiącach. Jeżeli coś się zmieni w tym temacie to z pewnością klienci dowiedzą się o tym w osobnej komunikacji.
  8. Cześć, Dzisiaj mamy premierę i to nie byle czego bo LiteSpeeda w pakiecie WordPress Hosting! - https://home.pl/wordpress-hosting/ To duża zmiana w ofercie usług hostingowych i wyraźna zmiana na lepsze, szybsze i skierowane zarówno dla mniej jak i bardziej wymagających użytkowników. Czym jest LiteSpeed - przedstawiać w szczegółach nie trzeba. To obecnie jeden z najszybszych (jak nie najszybszy) typów serwera, który działaniem wyprzedza swoją konkurencję w postaci Nginxa i Apache'a o kilka długości. W połączeniu z dostępnymi już w usłudze dyskami SSD oraz NVMe dla baz danych MySQL daje naprawdę dużego kopa wydajnościowego. Warto dodać, że już sam LiteSpeed wyraźnie przyśpiesza działanie WordPressa, ale świetnie współpracuje z dedykowaną mu wtyczką LS Cache i dlatego warto ją również zainstalować. Od dzisiaj w każdym zakupionym pakiecie hostingowym WordPress Hosting funkcjonalność LiteSpeed jest domyślnie aktywna i dostępna. W najbliższych tygodniach aktualni posiadacze usług WordPress Hosting otrzymają w Panelu Klienta opcję do samodzielnego wyboru typu serwera między popularnym, sprawdzonym Apachem i nowoczesnym, szybkim LiteSpeedem. Będą mogli taką zmianę wykonać w dowolnym momencie. Pozdrawiam Adam [home.pl]
  9. 1. Sprawdź koniecznie w ustawieniach wtyczki Wp Supercache zakładkę Contents i użyj "Clear Cache" oraz "Delete Expired" - spowoduje to usunięcie plików cache utworzonych przez wtyczkę i wczytanie strony od nowa. 2. Wyłącz wtyczkę Autooptimize - jeżeli korzystasz z WP Supercache to użycie Autooptimize może wyrządzić szkody bo to kombajn optymalizujący też CSS, JS'y i inne rzeczy a to działa różnie, zwłaszcza gdy korzystasz z page buildera. Generalnie lepiej używać tylko jednej wtyczki do optymalizacji strony.
  10. Cześć, od ostatniej aktualizacji minął miesiąc z haczykiem więc czas opublikować tzw. update na luty, czyli co nowego słychać w home.pl 1. LastPass w wersji biznesowej - doskonale znany menadżer haseł (który w ostatnich dniach stał się jeszcze bardziej znany ze względu na zmiany w wersji free) jest już dostępny w naszej ofercie. O ile LastPass w wersji darmowej świetnie sprawdza się w użytku domowym, tak wersja biznesowa przypadnie do gustu administratorom z helpdesków i supportu, którzy dbają o bezpieczeństwo wielu urządzeń. W home.pl macie 4 warianty usługi: MFA, Teams, Enterprise oraz Identity, a za zakup aplikacji otrzymacie oczywiście polską fakturę VAT - https://home.pl/lastpass/ 2. Polska bezgotówkowa e-Service - to kolejny przykład usługi wspierającej polskie firmy w czasie pandemii, gdzie płatności zbliżeniowe zyskały na popularności. W ofercie home.pl klienci mogą otrzymać nawet 3 terminale za darmo. Szczegóły wraz z kwotami prowizji za płatności znajdziecie na https://home.pl/eservice-terminal-platniczy/ 3. Microsoft Azure - jako partner Microsoft oferujemy również wsparcie w zakresie przeniesienia zasobów firmowych do popularnej chmury Azure. Czy klienci korzystający z naszej oferty mogą liczyć na specjalny cennik? Mogą Szczegóły do dogadania z naszymi specjalistami pod adresem https://home.pl/microsoft-azure/ 4. Antywirusy McAffe - wciąż wzbogacamy naszą ofertę produktów typu security i nawiązujemy kolejne współprace partnerskie. Tym razem do naszego marketplace trafiły produkty McAffe, które na polskim rynku są doskonale znane (np. jako dodatkowe usługi dodawane do nowych laptopów) - https://home.pl/mcafee-internet-security/ 5. Rakuten TV - czyli coś co łączy FC Barcelonę i home.pl Od niedawna posiadamy w ofercie usług rozrywkowych kupony prepaid z dostępem do serwisu. Rakuten jest dość dobrze znany na zachodzie i widzimy w nim duży potencjał na rywala dla Netflixa. Nowości filmowe i bardzo urozmaicona biblioteka filmów od 12,90 zł - https://home.pl/rakuten-tv/ 6. Produkty rozrywkowe - nie tylko Rakuten, ale i inne usługi zawitały do naszej oferty. Już dzisiaj możecie zaopatrzyć się w karty przedpłacone do Audioboki i E-booki w Empik Go, eKarty Empik, Karty podarunkowe Allegro, karty do Nintendo eShop, dostęp do Nintendo Switch Online, Playstation Plus oraz Spotify! Dzieje się -https://home.pl/marketplace/rozrywka/ Zadbaliśmy również o wygodny dostęp do zamówień i faktur bez konieczności logowania do panelu klienta. Po wypełnieniu formularza paczka z dokumentami dociera na skrzynkę email abonenta - https://home.pl/ebok/faktury/ Pozdrawiam, Adam [home.pl]
  11. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Mruczek Podaj proszę na priv numer zgłoszenia email, które wysłałeś. Przekażę temat do realizacji.
  12. home_pl

    Opinie o home.pl

    @plainview Aktualnym prezesem/CEO jest Piotr Biczysko.
  13. @ksk 1. Przepustowość to 100 Mbit/s 2. Nie limitujemy transferu. Wielu użytkowników pytało nas o to w przeszłości i zdarzały się "intensywne" testy tej funkcjonalności. Jesteśmy przygotowani na bardzo wymagające scenariusze 3. Reverse DNS - wystarczy zgłoszenie do naszego supportu i my zajmujemy się resztą.
  14. Cześć, dzisiaj w godzinach porannych zmianie uległa oferta serwerów VPS w homecloud. - https://homecloud.pl/uslugi/vps/ Cloud VPS to większa przestrzeń dyskowa (oparta na SSD NVMe), więcej pamięci RAM, a także opcjonalny dostęp do Panelu Plesk przy każdej konfiguracji (co nie było możliwe w starej ofercie). Zmieniły się także nazwy pakietów, aby lepiej odzwierciedlić moc danej konfiguracji Nowy, standardowy cennik z parametrami prezentuje się następująco (ceny brutto): Cloud VPS S - CPU 1vCore @2GHz, RAM 2 GB, SSD NVMe 40 GB - 24,60 zł/mc Cloud VPS M - CPU 2vCore @2GHz, RAM 4 GB, SSD NVMe 80 GB - 54,12 zł/mc Cloud VPS L - CPU 4vCore @2GHz, RAM 8 GB, SSD NVMe 120 GB - 100,86 zł/mc Cloud VPS XL - CPU 8vCore @2GHz, RAM 16 GB, SSD NVMe 240 GB - 209,10 zł/mc Cloud VPS XXL - CPU 8vCore @2GHz, RAM 32 GB, SSD NVMe 320 GB - 307,50 zł/mc W chwili obecnej na każdy z pakietów obowiązuje cena promocyjna od 12 do nawet 35%! Cechy wspólne wszystkich konfiguracji: - dedykowany adres IPv4 w pakiecie - nielimitowany transfer - możliwośc upgrade'u pakietu - automatyczna aktywacja w 5 minut od zaksięgowania wpłaty - podłączenie do portu o przepustowości 100 Mbit/ - serwery umieszczone w polskim data center (Piaseczno) Masz pytania o VPS lub szukasz innego rozwiązania? Skontaktuj się z naszymi specjalistami od serwerow i usług chmurowych - https://homecloud.pl/o-nas/kontakt/ Pozdrawiam, Adam [home.pl]
  15. home_pl

    Opinie o home.pl

    I kolejna, grudniowa nowość już u nas! PHP 8 jest już do dyspozycji dla naszych klientów. Być może nie byliśmy pierwsi ale jedni z pierwszych na pewno! (pozdrawiamy @Adam Szendzielorzza challenge, który nas zmotywował do działania ;)).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.