Skocz do zawartości

home_pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana home_pl w Rankingu w dniu 9 Listopad

home_pl posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

64 Excellent

2 obserwujących

O home_pl

  • Urodziny 25.09.1997

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    home.pl SA

Ostatnie wizyty

381 wyświetleń profilu
  1. home_pl

    Opinie o home.pl

    Cześć, dzisiaj od 11:00 mieliśmy ponownie problem z działaniem panelu pocztowego. Co ważne, nie dotyczy to protokołów IMAP/POP3 i SMTP więc klienci korzystający np. z zewnętrznych programów nie odczuli utrudnień. Problemy były odczuwalne do około 14:00 - w międzyczasie aplikacja na przemian wstawała i ponownie generowała błędy, dlatego zdarzały się momenty "ciszy" gdy klienci mogli swobodnie logować się do panelu, by po kilkudziesięciu minutach ponownie otrzymać błąd. Namierzyliśmy główne źródło całej sytuacji i wprowadziliśmy doraźne zmiany w oprogramowaniu. Rozumiemy wściekłość i zdenerwowanie klientów, sami przecież nie jesteśmy z takiego obrotu sprawy szczęśliwi i nie robimy (tak jak niektórzy pisali na FB) tego specjalnie. Aktualnie temat poczta.home.pl jest dla nas priorytetowy i będzie pracować nad tym, aby to narzędzie działało znacznie lepiej. Nie zamierzamy udawać, że to było ok bo ostatni tydzień był ciężki. Grunt, że pracujemy nad tym i wiemy gdzie tkwi błąd. Zepsuliśmy wielu osobom dzień pracy i dlatego klienci zasługują na przeprosiny.
  2. home_pl

    Opinie o home.pl

    Logowanie już działa poprawnie. Były problemy w działaniu aplikacji, które uniemożliwiały dostęp do poczty. Sytuacja została opanowana.
  3. home_pl

    Opinie o home.pl

    Adrianie, wczorajsza sytuacja była oczywiście przykra i przepraszamy za nią. Dzisiaj jednak nie odnotowaliśmy żadnych zgłoszeń dotyczących poczty. Jeżeli obserwujesz jakiekolwiek problemy w jej działaniu - napisz do nas na Messengerze. Konsultanci sprawdzą Twoje zgłoszenie. @adrianbocian22
  4. home_pl

    Wyszukiwarka wielu domen?

    Cześć, odnośnie punktu 1 to akurat nasza wyszukiwarka https://home.pl/domeny/ działa w taki sposób i sprawdza od razu dostępność frazy dla ponad 500 różnych końcówek, a także alternatywnie zaproponuje adresy alternatywne. Ad. 2 Sama domena jest tylko adresem, który umożliwia przypisanie danej strony/poczty i sama w sobie nie jest znakiem towarowym, jej rejestracja automatycznie nie blokuje rejestracji domeny podobnej. Nie oznacza to jednak, że firma nie może takiego znaku towarowego zarejestrować i zastrzec, a wtedy może być różnie. Firmy zabezpieczają się rejestrując od razu kilka/kilkadziesiąt wariantów danej domeny więc jeśli znalazłeś "wolne" rozszerzenie to ciekawa sprawa. Najlepiej temat omówić z prawnikiem, aby uniknąć nieprzyjemności.
  5. Mija równy miesiąc od ostatnich nowości w home.pl, a dzisiaj mamy kolejne 3 aplikacje w ofercie! 1. Dropsuite EmailBackup to narzędzie do tworzenia dodatkowej kopii zapasowej konta email bez limitu danych i czasu przechowywania. Cena 13.90 zł netto/mc - https://home.pl/dropsuite-email-backup/ 2. Microsoft Visio z pewnością docenią projektanci szukający wygodnej i bezpiecznej aplikacji do tworzenia schematów, diagramów oraz planów pomieszczeń. Cena od 19.90 zł netto/mc - https://home.pl/ms-visio/ 3. Za pomocą Microsoft Project przyśpieszysz pracę zespołu i doprowadzisz każdy swój projekt do sukcesu! Cena 99 zł netto/mc - https://home.pl/project-online/ I na koniec jeszcze coś fajnego W home.pl uruchomiliśmy sklep z aplikacjami - https://home.pl/marketplace/ w którym znajdziecie najlepsze na rynku usługi chmurowe w niskich cenach, bez kruczków, z abonamentami miesięcznymi. Oferta będzie systematyczna poszerzana o kolejne ciekawe z perspektywy przedsiębiorców, tytuły. Jak zobaczyłem naszą road-mapę na najbliższe miesiące to "micha" sama mi się uśmiechała na widok niektórych apek. Ale o szczegółach będę informować na bieżąco. Na chwilę obecną mamy do dyspozycji 40 aplikacji dla małych i średnich firm oraz osób prywatnych i w tej materii jesteśmy na pewno numerem 1 na rynku polskiego hostingu Pozdrawiam Adam [home.pl]
  6. home_pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Zgadzam się. Ja zawsze mam ubaw w grupach FB, gdy nam lub nazwie powinie się noga, do akcji wkraczają brandhero poszczególnych firm hostingowych oferujących swoje usługi z darmową migracją bo wszystko jest super: tanio, support odpisuje w 10 minut, a serwery działają. Tylko, że dzieje się tak jak wspomniałem do pierwszej wywrotki. Wtedy tak fajnie nie jest i nagle straty w biznesie rosną z każdą godziną, support nie odpisuje w kilka godzin, a strona leży. Tam, gdzie główną rolę gra sprzęt, tam zawsze może się stać coś złego. Mają narzędzia, ale też konkretne procedury w razie disaster recovery. W małych firmach admin dla klienta jest "kumplem", można do niego zadzwonić, poprosić o backup, dumpa, cokolwiek i wszyscy są szczęśliwi. Niestety, a raczej stety ta "przyjaźń" jest wystawiana na próbę przy np. nie działającej stronie lub poczcie lub padzie platformy. Nagle wtedy od admina wymagamy trochę więcej niż od kumpla Co do pacyfikowania - nie do końca się zgodzę. Pacyfikowanie w dobie Facebooka mija się z celem. Co najwyżej "moderują" nastroje klientów. Pamiętaj, że przy skali awarii takiej jaką mieliśmy dzisiaj nie ma jak pacyfikować bo pod komunikatem o awarii komentarze lecą w setki. No to akurat było słabe, ale z drugiej strony regulaminy firm hostingowych nigdy nie zawierają kwot odszkodowań lub możliwości negocjacji takiego zadośćuczynienia. To nie jest paradoks, tylko w zasadzie rzeczywistość biznesowa. ten jeden klient płacący 150 zł rocznie za serwer jest dla Ciebie sporym ułamkiem w dochodach. Po drugie, mając mało klientów może pozwolić sobie na dużą elastyczność w komunikacji. Gdyby było inaczej, małe firmy nie oferowałyby darmowych migracji, nie miałyby czasu pisać co 5 minut postów w grupach Wordpressowych na FB itd. Ogólnie rzecz biorąc - masz mało klientów, masz łatwiej, masz więcej czasu na działania online'owe i pozyskiwanie leadów I żeby nie zrzędzić, my też to przerabialiśmy jako firma w swojej historii.
  7. home_pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Case 2be to bardziej podchodzi pod kwestię jak zadbać o bezpieczeństwo usług i jakich błędów nie popełniać w sytuacji kryzysowej, bo na żerowaniu na takim przypadku firmy zyskają niewiele (zazwyczaj tort zostaje dzielony na równo). Co jak co, ale branża hostingowa to nie moda - tutaj duże awarie, małe awarie czy mikroawarie są na porządku dziennym bo core biznesu oparty jest na sprzęcie, który siłą rzeczy psuje się/zużywa. W 2be zawiódł łańcuch dowodzenia i brak środków/personaliów/zabezpieczeń. W większej firmie hostingowej (nie takiej, która posiada 100-200 klientów, tylko 10-20k:)) w przypadku kryzysu do pracy bierze się co najmniej kilka osób odpowiedzialnych za infrastrukturę, software itd. Jeszcze raz powtórzę to, co wiele raz piszę na priv - nie życzę nikomu z konkurencji problemów w działaniu usług. Jednak to po sposobie wyjścia z kryzysu świadomi klienci są w stanie poznać, która firma zapewnia rzeczywistą stabilność i bezpieczeństwo. Za to właśnie płaci się zyliony złotych administratorom Niestety, często jest tak, że - za przeproszeniem - rypie się dużego home, za to że coś nie działa (czasem słusznie, czasem niesłusznie dla zasady - mamy takich wiernych fanów na FB), po czym klient przenosi stronę i pocztę gdzie indziej, gdzie wszystko wygląda fajnie w teorii, a w praktyce pierwsza wywrotka kończy jego biznes bo operator w cenie 50 zł za abonament zapomniał dodać, że nie robi backupu lub nie zrobi tego i owego. Mieliśmy takie przypadki i wierzcie lub nie, ale ludzie po tej lekcji naprawdę są bardziej świadomi, że firma hostingowa to nie tylko "postawienie 10 wordpressów na VPS".
  8. home_pl

    Manifest hostingowej zmiany

    @dhosting.plPomijając widoczne tutaj zarzuty czytelników forum (słuszne, czy nie - nie nam to osądzać), czy nie uważacie że przywoływanie postu z ofertą sprzed ponad 5 lat jest trochę dziwne biorąc pod uwagę ideę Manifestu i jego ukierunkowanie na inne zalety mniejszych firm hostingowych w starciu największymi operatorami w Polsce? Nie jesteśmy święci, ale podana akcja z nazwą była jednorazowa i nigdy jej nie powtórzyliśmy - tymczasem przywołujecie ją jako usprawiedliwienie swojej kontroferty na nasze poranne problemy z dostępnością usług W skrócie - ten post to już archaizm, prehistoria, nie robimy tak i nie chcemy aby był on brany jako alibi dla działań innych firm. Nie tak powinna rozwijać się nasza branża.
  9. home_pl

    Opinie o home.pl

    Niebawem opublikujemy szersze info na temat sytuacji. Atak DDOS przyczyną niedostępności usług home.pl. Więcej informacji w naszym biurze prasowym pod adresem: https://homepl.prowly.com/39319-komunikat-w-sprawie-ataku-ddos
  10. home_pl

    Opinie o home.pl

    Tak, mamy awarię, która w efekcie uniemożliwia dostęp do usług. Oficjalny komunikat na naszym FB:
  11. KOLEJNE NOWOŚCI! Nie zwalniamy tempa, dodajemy kolejne usługi do naszej oferty A do końca roku zostało jeszcze duuużo czasu... W ofercie home.pl są już dostępne: AVAST Internet Security – dla 1 lub 3 użytkowników, licencja roczna od 39 zł netto - https://home.pl/avast-internet-security/ AVAST Premier - dla 1 lub 3 użytkowników, licencja roczna - od 59 zł netto - https://home.pl/avast-premier/ AVG PC TuneUp - dla 1 lub 3 użytkowników, licencja roczna - od 31 zł netto - https://home.pl/avg-pc-tuneup/ 2 pierwsze pozycje to znane i polecane przez specjalistów programy do zapewnienia bezpieczeństwa na urządzeniach PC. TuneUp to z kolei narzędzie do optymalizacji pracy systemu - czyści ze zbędnych plików tymczasowych, weryfikuje oprogramowanie pod kątem nowszych wersji, wydłuża czas pracy na baterii (dla laptopów) itd.
  12. @Mion Każda firma korzysta z pewnych rozwiązań technologicznych, a te różnią się od siebie. Rozumiem Cię i sam czekam niecierpliwie na nowy OS w ofercie homecloud i męczę chłopaków, aby zrobili co trzeba jeszcze w tym roku. Niestety, nie wszystko jest zależne od nas i nie jest też tak, że wprowadzenie nowej wersji OS'a to kwestia dni - za taką zmianą muszą iść jeszcze zmiany w samej platformie dystrybucyjnej. Trzymamy jednak rękę na pulsie i postaramy się, aby zadziało się to szybciej.
  13. @krzysiekn jako że zgłaszałeś się do nas wielokrotnie z tym pytaniem zarówno na FB jak i w biurze obsługi klienta - odpowiedź już znasz Nasze stanowisko jest niezmienne. Do przedstawionych do Ciebie zastosowań nie posiadamy domyślnie wbudowanej usługi AntyDDOS. Jeżeli chodzi o zabezpieczanie VPS, to zalecamy jednak nie sprowadzanie całego problemu do ochrony AntyDDOS. Jest multum innych kwestii, które zabezpieczają Twoja usługę i jako administrator serwera powinieneś o nie zadbać. @Mion Debian 9 jest w planowanej aktualizacji platformy, jednak czekamy jeszcze na ostateczną wersję odpowiedniego oprogramowania od partnera technologicznego. Chcemy temat zamknąć jeszcze w tym roku, ale z pewnych względów proces może się przesunąć na początek 2019. Na pewno gdy będzie już o czym pisać - dowiecie się jako jedni z pierwszych.
  14. Promocja na G Suite Dzisiaj uruchomiliśmy specjalną promocję na rejestrację pakietu G Suite - https://home.pl/g-suite/ G Suite Basic: 14,90 zł netto G Suite Business: 29,90 zł netto Przypominam, że w home.pl uzyskacie dla G Suite nie tylko wygodne rozliczenie w złotówkach, ale także polską fakturę, wsparcie w j. polskim i wygodny panel do przypisywania domen (tylko dla zarejestrowanych w home.pl) do Gmaila w kilka sekund.
  15. home_pl

    Manifest hostingowej zmiany

    Cześć, Marcin dopiero wczoraj wrócił z dłuższego urlopu i niebawem się skontaktuje Spokojnie, temat będzie kontynuowany. Pozdrawiam, Adam [home.pl]
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.