Skocz do zawartości

home_pl

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    222
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    35

Ostatnia wygrana home_pl w dniu 27 Kwietnia

Użytkownicy przyznają home_pl punkty reputacji!

Reputacja

117 Excellent

3 obserwujących

O home_pl

  • Urodziny 25.09.1997

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    home.pl SA

Ostatnie wizyty

1115 wyświetleń profilu
  1. @Tom X Podzielisz się linkiem do testów wydajności, w których brany jest pod uwagę WordPress Hosting od nas? Będziemy wówczas w stanie odnieść się do uwag. Tak, będą mogli w dowolnym momencie za pomocą "switcha" w panelu zmienić typ webserwera na Apache i na odwrót. Prace nad tym są już na ukończeniu, ale jeśli już teraz chcesz przejść na inny typ serwera - wystarczy kontakt z naszym BOK.
  2. @Mion Odnosiłem się tylko do ogólnego stwierdzenia, jakie pojawiło się wyżej w wypowiedzi @theqkash W niektórych przypadkach konsultacje mogą być dłuższe bo zapytanie może być naprawdę szczegółowe. Jeżeli chodzi o Twoje zgłoszenie - przesłane ono zostało bezpośrednio do odpowiedniego zespołu, więc tutaj czas odpowiedzi wynikał z liczby zgłoszeń i kolejki. Tylko i wyłącznie. No hard feelings
  3. @Mion Sprawdź skrzynkę. Odpowiedź powinna już do Ciebie trafić. @theqkash Nasza struktura obsługowa umożliwia płynną konsultację techniczną. To jest oczywiste, że nie każdy konsultant będzie znał odpowiedź na takie zgłoszenie, bo też obsługa nie dotyczy tylko zagadnień technicznych ale również płatności, czy samej oferty. Dzwoniąc do BOK np. operatora sieci nie zadasz każdemu konsultantowi pytania o konfigurację routera. Od tego są odpowiednie zespoły techniczne, do których takie zgłoszenie jest przekierowywane.
  4. Cześć @Mion Dzięki za numer zgłoszenia. Przekazałem go do realizacji przez nasz BOK, jest on już weryfikowany Jeżeli chodzi o czas odpowiedzi - dokładamy starań, aby był jak najkrótszy i jeżeli Twoja lampka zaświeciła się na czerwono to wypada nam jedynie przeprosić. Zawsze może być lepiej i staramy się cały czas skracać czas odpowiedzi. Wykonałeś testy z innymi firmami i to jest ok, jesteśmy świadomi że część z nich bardzo mocno stawia na szybką realizację poprzez email jednakże dzieje się to kosztem np. niedostępności kontaktu telefonicznego, który jest u nas kluczowy.
  5. @spex Na chwilę obecną LS będzie dostępny tylko w planach WordPress Hosting, ponieważ idealnie komponuje się z parametrami tej linii usług (wysokie parametry bezpieczeństwa i wydajności, dyski SSD). Jest to również usługa skrojona konkretne pod WordPressa i chcemy ją wciąż udoskonalać oraz rozwijać. Nie wykluczamy również wprowadzenia LS'a na klasycznym hostingu, ale na pewno nie wydarzy się to na dniach, tygodniach, czy miesiącach. Jeżeli coś się zmieni w tym temacie to z pewnością klienci dowiedzą się o tym w osobnej komunikacji.
  6. Cześć, Dzisiaj mamy premierę i to nie byle czego bo LiteSpeeda w pakiecie WordPress Hosting! - https://home.pl/wordpress-hosting/ To duża zmiana w ofercie usług hostingowych i wyraźna zmiana na lepsze, szybsze i skierowane zarówno dla mniej jak i bardziej wymagających użytkowników. Czym jest LiteSpeed - przedstawiać w szczegółach nie trzeba. To obecnie jeden z najszybszych (jak nie najszybszy) typów serwera, który działaniem wyprzedza swoją konkurencję w postaci Nginxa i Apache'a o kilka długości. W połączeniu z dostępnymi już w usłudze dyskami SSD oraz N
  7. 1. Sprawdź koniecznie w ustawieniach wtyczki Wp Supercache zakładkę Contents i użyj "Clear Cache" oraz "Delete Expired" - spowoduje to usunięcie plików cache utworzonych przez wtyczkę i wczytanie strony od nowa. 2. Wyłącz wtyczkę Autooptimize - jeżeli korzystasz z WP Supercache to użycie Autooptimize może wyrządzić szkody bo to kombajn optymalizujący też CSS, JS'y i inne rzeczy a to działa różnie, zwłaszcza gdy korzystasz z page buildera. Generalnie lepiej używać tylko jednej wtyczki do optymalizacji strony.
  8. Cześć, od ostatniej aktualizacji minął miesiąc z haczykiem więc czas opublikować tzw. update na luty, czyli co nowego słychać w home.pl 1. LastPass w wersji biznesowej - doskonale znany menadżer haseł (który w ostatnich dniach stał się jeszcze bardziej znany ze względu na zmiany w wersji free) jest już dostępny w naszej ofercie. O ile LastPass w wersji darmowej świetnie sprawdza się w użytku domowym, tak wersja biznesowa przypadnie do gustu administratorom z helpdesków i supportu, którzy dbają o bezpieczeństwo wielu urządzeń. W home.pl macie 4 warianty usługi: MFA, Tea
  9. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Mruczek Podaj proszę na priv numer zgłoszenia email, które wysłałeś. Przekażę temat do realizacji.
  10. home_pl

    Opinie o home.pl

    @plainview Aktualnym prezesem/CEO jest Piotr Biczysko.
  11. @ksk 1. Przepustowość to 100 Mbit/s 2. Nie limitujemy transferu. Wielu użytkowników pytało nas o to w przeszłości i zdarzały się "intensywne" testy tej funkcjonalności. Jesteśmy przygotowani na bardzo wymagające scenariusze 3. Reverse DNS - wystarczy zgłoszenie do naszego supportu i my zajmujemy się resztą.
  12. Cześć, dzisiaj w godzinach porannych zmianie uległa oferta serwerów VPS w homecloud. - https://homecloud.pl/uslugi/vps/ Cloud VPS to większa przestrzeń dyskowa (oparta na SSD NVMe), więcej pamięci RAM, a także opcjonalny dostęp do Panelu Plesk przy każdej konfiguracji (co nie było możliwe w starej ofercie). Zmieniły się także nazwy pakietów, aby lepiej odzwierciedlić moc danej konfiguracji Nowy, standardowy cennik z parametrami prezentuje się następująco (ceny brutto): Cloud VPS S - CPU 1vCore @2GHz, RAM 2 GB, SSD NVMe 40 GB - 24,60 zł/mc Cloud
  13. home_pl

    Opinie o home.pl

    I kolejna, grudniowa nowość już u nas! PHP 8 jest już do dyspozycji dla naszych klientów. Być może nie byliśmy pierwsi ale jedni z pierwszych na pewno! (pozdrawiamy @Adam Szendzielorzza challenge, który nas zmotywował do działania ;)).
  14. home_pl

    Opinie o home.pl

    @theqkash @Mion Rozumiem Was w 100%, dlatego pozwoliłem sobie wasze zażalenia przekazać ponownie do analizy Ubolewam tylko nad faktem, że nie mogę Wam przekazać bardziej optymistycznych wieści tu i teraz. A już na marginesie - jak bardzo zyskałaby w Waszych oczach nasza oferta, gdyby integracja z CF była dostępna? Które korzyści są - z waszej perspektywy, czyli osób obsługujących swoich klientów, konfigurujących strony/serwisy - dla Was kluczowe?
  15. home_pl

    Opinie o home.pl

    @Mion Wiem, jak to wygląda i również dałem znać odpowiednim osobom, że z mojej strony taka kopypasta też nie będzie mile widziana Zmobilizowałem kogo trzeba i czekam na odpowiedź. Nie chcę posługiwać się datami i rzucać teksty oraz gwarancje bez pokrycia. W naszej firmie prowadzimy równolegle kilkadziesiąt projektów, a hosting internetowy traktujemy bardzo poważnie. To na czym jednak nam zależy to stabilny rozwój wszystkich obszarów technologicznych. Dla jednych firm hosting jest jedyną usługą, którą obsługują i rozwijają. U nas hosting jest jednym z ponad 80 usług w portfolio, co nie znaczy,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.