Skocz do zawartości
Mion

Opinie o nazwa.pl

theqkash

Szanowna agencjo marketingowa spamująca regularnie ten wątek - bardzo proszę o zaprzestanie spamowania naszego forum. Dziękujemy!

Wiadomość dodana przez theqkash

theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Wiadomość dodana przez theqkash

Polecane posty

Ok, czas na męskie decyzje.

Konta @arokado @ttoma @Maggy @tomenka otrzymały blokadę pisania na forum, jako że są powiązane z pewną agencją marketingową, która jak widać działa w taki a nie inny sposób.

Każde kolejne konto o podobnym charakterze piszące tutaj w taki sposób spotka podobna kara. W konsekwencji pracy tej agencji marketingowej, jeśli ta "zabawa" się nie skończy, temat zostanie czasowo zablokowany.

  • Lubię 4
  • Super! 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Doszukanie się tam regulaminu graniczy z cudem (albo po prostu go jeszcze nie ma do e-sklepu...). Jestem ciekaw ile po okresie "promocji" życzą sobie za taką "super usługę"

Edytowano przez Rafiki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się rozwinie pełną specyfikację to na dole są podane ceny gdzie mamy odpowiednio 200, 400 i 800 PLN z tym że bez podania za jaki to okres.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też dostałem dzisiaj ten spam. Na szczęście nie mam już tam ani domen ani hostingu ani żadnej innej usługi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szeroko komentowana opłata za umowę RODO dotyczyła usługi w modelu SAAS na licencji Shopera. e-Sklep to zwykły (może o nieco zmodyfikowanych parametrach) shared-hosting podległy pod regulamin usług serwerów wirtualnych z preinstalowaną Prestą. Na podobnej zasadzie użytkownik shared-hostingu może sobie (na taką samą - własną odpowiedzialność) zainstalować wordpressa z wtyczką woocommerce. Różnica w kontekście odpowiedzialności hostingodawcy za stan takiej usługi i retencję przetwarzanych danych jest zasadnicza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Tom X napisał:

Szeroko komentowana opłata za umowę RODO dotyczyła usługi w modelu SAAS na licencji Shopera. e-Sklep to zwykły (może o nieco zmodyfikowanych parametrach) shared-hosting podległy pod regulamin usług serwerów wirtualnych z preinstalowaną Prestą. Na podobnej zasadzie użytkownik shared-hostingu może sobie (na taką samą - własną odpowiedzialność) zainstalować wordpressa z wtyczką woocommerce. Różnica w kontekście odpowiedzialności hostingodawcy za stan takiej usługi i retencję przetwarzanych danych jest zasadnicza.


Ok, ale z tego co pamiętam to podobną opłatę nakładał operator chyba też na osoby chcące na regularnym sharedzie uzyskać wspomnianą umowę na przetwarzanie danych 😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że kontrowersyjne ceny audytu i kosztów powierzenia przetwarzania danych obligatoryjnie dotyczyły usług w modelu SAAS. Ostatecznie pozbyli się tych usług, co być może było celem. 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Tom X napisał:

Wydaje mi się, że kontrowersyjne ceny audytu i kosztów powierzenia przetwarzania danych obligatoryjnie dotyczyły usług w modelu SAAS. Ostatecznie pozbyli się tych usług, co być może było celem. 😉


Obligatoryjnie owszem, natomiast jeśli do funkcjonowania była Ci potrzebna umowa powierzenia przetwarzania danych to również wiązała się z nią opłata.

Na rezygnację z usługi można było użyć innych, znacznie mniej szkodliwych dla klientów sposobów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, theqkash napisał:

Na rezygnację z usługi można było użyć innych, znacznie mniej szkodliwych dla klientów sposobów.

 

Zgoda. Można odnieść pewne wrażenie, że horyzontem zdarzeń dla elity biznesowej polskiego rynku hostingowego jest jeden rok obrachunkowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.06.2019 o 11:49, Pawel_15 napisał:

Jak się rozwinie pełną specyfikację to na dole są podane ceny gdzie mamy odpowiednio 200, 400 i 800 PLN z tym że bez podania za jaki to okres.

spacer.png

 

Ja znalazlam takie ceny... te wygladaja calkiem niezle. Czy cos pomylilam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, makipaki napisał:

Ja znalazlam takie ceny... te wygladaja calkiem niezle. Czy cos pomylilam?


Tak, wyglądają całkiem nieźle jak na ceny za pierwszy okres rozliczeniowy liczony jako pół roku.

 

Tymczasem ponownie proszę, aby pracownicy agencji marketingowej z którą współpracujesz nie wypowiadali się na forum. 

  • Lubię 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strasznie mnie zastanawia co za agencja w ogóle robi tak nieudolną szeptankę, skutek jest odwrotny do zamierzonego, przykro się na to patrzy trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, sempre napisał:

Strasznie mnie zastanawia co za agencja w ogóle robi tak nieudolną szeptankę, skutek jest odwrotny do zamierzonego, przykro się na to patrzy trochę.

 

Wiem, ale nie powiem 🙂

 

Zostawię natomiast te wypociny dla potomnych. Wychwalanie nazwa.pl ostatnio odbywa się na potęgę w różnych miejscach, podbijane są prastare tematy które w ogóle były o hostingu.

Mam kilka swoich ulubionych tematów:

http://fajnamama.pl/forum/temat/wlasny-sklep-internetowy/3/

http://mamzdrowie.pl/forum/temat/strona-internetowa/

http://opinie-turystyczne.pl/forum/temat/4839-wlasna-strona-internetowa

http://zycienastolatkow.phorum.pl/viewtopic.php?p=90365

 

http://www.owulacja.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=12389

https://forum.krajowy.biz/off-topic-f23/domena-internetowa-t1809.html

  • Lubię 3
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno dlaczego UKOIK się takimi firmami nie interesuje? Wolny rynek niby ale to już jest psucie interesu innych firm bo ludzie się nastawiają,że w innych firmach będzie taka sama cena i rezygnują kiedy widzą 150zł/rok jak mogą mieć za 1-10zł na rok w naz**

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie tak. Samo wychwalanie i wynoszenie pod niebiosa danej firmy nie jest karalne. Agencje reklamowe mogą spamować i wychwalać swojego klienta. Porządne fora z porządną administracją (czyli takie jak na przykład RN :D) kasują takie posty i usuwają ich autorów w celu utrzymania porządku na forum, niedopuszczenia do wprowadzania ludzi w maliny (zwłaszcza tych którzy nie do końca rozumieją o co w hostingach chodzi - nie każdy ma obowiązek się na tym znać) i do trzymania poziomu przez dane forum co ma się mocno do poprzedniego punktu :) 

Kodeksy prawne mają się nieco inaczej niż regulaminy różnych for..

 

Ale jeżeli ktoś wynajmuje agencję reklamową, PR-ową, spamerską czy inna hejterską w celu oczernienia konkurencji w postaci pisania negatywnych opinii niemających pokrycia w rzeczywistości to tutaj jak się takiego delikwenta znajdzie i przygotuje odpowiednie dowody dla prokuratora to dana agencja może mieć spore kłopoty (ale nie musi bo żyjemy tu a nie gdzie indziej...). Nawet jeżeli prawnie nie poniesie odpowiedzialności to można w internetach zrobić akcję uświadamiającą ludzi z kim mają do czynienia (oczywiście w ramach prawa na zasadzie informacji o faktach i dowodach). Taką firmą może i się UOKiK zainteresuje. Taką co chwali i wielbi to już może niekoniecznie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Pawel_15 napisał:

To nie tak. Samo wychwalanie i wynoszenie pod niebiosa danej firmy nie jest karalne. Agencje reklamowe mogą spamować i wychwalać swojego klienta. Porządne fora z porządną administracją (czyli takie jak na przykład RN :D) kasują takie posty i usuwają ich autorów w celu utrzymania porządku na forum, niedopuszczenia do wprowadzania ludzi w maliny (zwłaszcza tych którzy nie do końca rozumieją o co w hostingach chodzi - nie każdy ma obowiązek się na tym znać) i do trzymania poziomu przez dane forum co ma się mocno do poprzedniego punktu :) 

Kodeksy prawne mają się nieco inaczej niż regulaminy różnych for..

 

Ale jeżeli ktoś wynajmuje agencję reklamową, PR-ową, spamerską czy inna hejterską w celu oczernienia konkurencji w postaci pisania negatywnych opinii niemających pokrycia w rzeczywistości to tutaj jak się takiego delikwenta znajdzie i przygotuje odpowiednie dowody dla prokuratora to dana agencja może mieć spore kłopoty (ale nie musi bo żyjemy tu a nie gdzie indziej...). Nawet jeżeli prawnie nie poniesie odpowiedzialności to można w internetach zrobić akcję uświadamiającą ludzi z kim mają do czynienia (oczywiście w ramach prawa na zasadzie informacji o faktach i dowodach). Taką firmą może i się UOKiK zainteresuje. Taką co chwali i wielbi to już może niekoniecznie :)

Nie chodzi tutaj o agencje reklamową lecz o nie uczciwą konkurencje oraz ukryte druczki w regulaminach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Matix8981 napisał:

ukryte druczki w regulaminach


Mnie najbardziej smuci to, że jednak najbardziej cierpią na tym nieświadomi klienci. Niektórzy wiedzą, że trzeba wiele rzeczy doczytać i sprawdzić w niektórych firmach, a wiele osób przyjdzie "na pałę" bo ktoś im coś daje za darmo, a potem niespodzianka..

  • Lubię 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zadaniem tego forum jest między innymi uświadamianie ludzi że jak dostają coś za darmo to potem płacą x10.

Wszystkich nie uratujemy ale im więcej tym lepiej :)

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Pawel_15 napisał:

Zadaniem tego forum jest między innymi uświadamianie ludzi że jak dostają coś za darmo to potem płacą x10.

Wszystkich nie uratujemy ale im więcej tym lepiej :)

 

Sukces biznesowy dwóch największych firm hostingowych działających na polskim rynku polega m.in. na kierowaniu oferty do grupy klientów, którzy z definicji nie czytają takich forów jak rootnode 😉
Ten sukces może kiedyś zmienić się w porażkę, ale raczej za sprawą zewnętrznej, dużej korporacji z zachodnimi standardami cen i obsługi klienta oraz bardzo sprawną akcją marketingową. Np. jeśli google otworzy sklepik z domenami w bardzo dobrych cenach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypadek 1&1 jest chyba dobrym przykładem na kontrargument. No chyba że na rodzimym rynku pojawili się ze słaba ofertą i naprawdę kiepskim supportem - nie pamiętam już dokładnie ich oferty, dawno temu się zwinęli a jeszcze dawniej się pojawili :)

Sukces biznesowy polegał na tym że w momencie kiedy te firmy startowały w PL żeby mieć internet to trzeba było do niego "zadzwonić" albo iść do kafejki. Nie było WHT, RN, nie było innych for, internet nie był masowy, darmowe konta nie robiły szału a jak ktoś potrzebował więcej i mocniej to niestety musiał bulić i to sporo. W dodatku kiedyś internet był dość drogi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1&1 razem z eBay to chyba klasyczne przypadki jak nie zdobywać polskiego rynku. Wszystko tam u nich szwankowało: obsługa klienta, pomoc techniczna, zła oferta lokalna (gorsza niż na rynkach zachodnich).  Aż w 2015 roku kupili home.pl i chyba zupełnie sobie odpuścili rozwój swojej marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2019 o 14:25, Pawel_15 napisał:

Przypadek 1&1 jest chyba dobrym przykładem na kontrargument. No chyba że na rodzimym rynku pojawili się ze słaba ofertą i naprawdę kiepskim supportem - nie pamiętam już dokładnie ich oferty, dawno temu się zwinęli a jeszcze dawniej się pojawili :)


1&1 od samego początku chciał w PL prowadzić ten swój januszowy biznes (słabo i drogo) i ostatecznie to robi, tylko pod inną marką (polecam zerknąć na skład rady nadzorczej przejętej spółki). Natomiast przyszłość nazwy jest wciąż otwarta i stawiam orzechy przeciwko dolarom, że też będzie przejęcie. Natomiast sam rynek hostingowy, w który celują dwie największe w PL spółki zmienia się. Czy, powiedzmy, fryzjerowi, mechanikowi samochodowemu potrzebny jest dzisiaj hosting? Domenę kupi sobie tam gdzie tanio, pocztę (bardzo dobrą) kupi sobie w GApps. Wizytówkę wystruga sobie w Google Moja Firma oraz na Facebooku. Z kolei biznes, który potrzebuje jakości i zatrudnia bądź korzysta z usług profesjonalistów z branży, nie kupi kiepskiej i drogiej usługi z kiepskim supportem. Dlatego uważam, że nasz rynek hostingowy czekają turbulencje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ostatnio na główną skrzynkę pocztową otrzymaliśmy od pewnej agencji jednorazową niezamówioną informacje handlową (czytaj spam) wysłaną za pośrednictwem serwera nazwy. Zgłosiliśmy te kwestię do IOD nazwy wraz z kopią eml i dostaliśmy taką o to odpowiedź:

 

Cytat

Analiza treści przedmiotowego e-maila, jednokrotny charakter jego dostarczenia, jawność tożsamości nadawcy oraz brak informacji od innych uczestników obrotu gospodarczego co do bezprawnego działania podmiotu rozsyłającego, nie upoważniają do jednoznacznego stwierdzenia, iż wysłany do Pana e-mail przejawia cechy tzw. spam-u. Brak tej pewności na tym etapie postępowania jest przesłanką, która nie upoważnia nas do wszczęcia wobec tutaj była nazwa agencji procedury mającej na celu czasowe zablokowanie świadczonych usług lub wypowiedzenie umowy.

 Niemniej jednak, mając na uwadze zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług, zwracamy się z prośbą o poinformowanie nas w przypadku, gdyby  ponownie otrzymał Pan podobny e-mail od tego samego nadawcy.

 

Według inspektora ochrony danych nazwy jednorazowe wysłanie spamu za pośrednictwem ich serwerów to nie jest przesłanka do podjęcia jakichkolwiek kroków wobec nadawcy spamu, chyba powinno to działać trochę inaczej, co o tym myślicie? 

Edytowano przez sempre
  • Zaskoczony 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.