Skocz do zawartości
Mion

Opinie o nazwa.pl

theqkash

Szanowna agencjo marketingowa spamująca regularnie ten wątek - bardzo proszę o zaprzestanie spamowania naszego forum. Dziękujemy!

Wiadomość dodana przez theqkash

theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Wiadomość dodana przez theqkash

Polecane posty

Dzisiejszy mailing:

thunderbird_2019-09-03_14-57-06.png

 

 

 

Zastanawia mnie czemu nie chwalą się już darmowymi certyfikatami SSL w mailingu który mówi o bezpieczeństwie. Czyżby coś się zmieniło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.09.2019 o 02:13, theqkash napisał:


Nazwa już od pewnego czasu tutaj nie występuje, za pomocą prawnika zażądali usunięcia konta 😉 Mogli bez prawników to załatwić, ale widać wolą w ten sposób.

 

Miałem na myśli w ogóle wypowiedzi Nazwy,  niekoniecznie na tym forum. Takie globalne "delete your account".

 

18 godzin temu, theqkash napisał:

Zastanawia mnie czemu nie chwalą się już darmowymi certyfikatami SSL w mailingu który mówi o bezpieczeństwie. Czyżby coś się zmieniło?

 

Podobno mieli problem z ich odnowieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,Nazwa.pl wprowadza zaawansowane zabezpieczenia: SPF, DKIM i DMARC, chroniące użytkowników poczty elektronicznej przed podszywaniem się przez osoby trzecie pod ich adresy e-mail (ang. e-mail spoofing). Dzięki wprowadzonym zmianom, otrzymają Państwo najwyższy dostępny na rynku poziom ochrony, przed próbami oszustw związanych z wysyłaniem wiadomości z adresów Państwa poczty elektronicznej.Wprowadzenie zabezpieczeń: SPF, DKIM i DMARC, podwyższy również reputację Państwa domen, dzięki czemu korespondencja kierowana do innych użytkowników, dużo rzadziej będzie oceniana jako spam. Serwery poczty odbierające Państwa wiadomości e-mail, będą mogły zweryfikować autentyczność nadawcy, co bardzo pozytywnie wpłynie na ocenę wiadomości, dokonywaną przez systemy antyspamowe na tych serwerach.Wprowadzenie nowych zabezpieczeń planowane jest dla wszystkich domen obsługiwanych na serwerach DNS Anycast w nazwa.pl w godzinach nocnych w dniu 19.09.2019 r. Przeprowadzane prace nie spowodują żadnych przerw w działaniu poczty e-mail w nazwa.pl.SPF i DKIM spowoduje podwyższenie poziomu ochrony, gdyż ustalona  zostanie  lista  serwerów  uprawnionych  do  wysyłania poczty e-mail w każdej domenie. Domyślnie do wysyłania poczty uprawnione będą te same serwery poczty, co w przypadku poczty przychodzącej, dlatego wprowadzane zmiany nie wymagają od Państwa podejmowania żadnych działań. Jeżeli jednak do wysyłania korespondencji używacie Państwo jeszcze innych serwerów, to po dniu 19.09.2019 r. konieczne będzie w konfiguracji domeny w DNS wskazanie numerów IP tych serwerów. Edycję ustawień będą mogli Państwo wykonać logując się do Panelu Klienta w nazwa.pl https://konto.nazwa.pl. Jeżeli Państwa serwery poza siecią nazwa.pl obsługują również funkcjonalność DKIM to mogą Państwo z Panelu Klienta pobrać klucze prywatne konieczne do wykorzystania tego rozwiązania i zainstalować je na swoich serwerach. W przeciwnym wypadku prosimy o wyłączenie funkcjonalności DKIM w Panelu Klienta. 

 

 

odkryli SPF :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, darekm napisał:

 

odkryli SPF :)

 

Można się śmiać, ale DKIM/DMARC to akurat sensowny ruch, którego jeszcze nie odkrył lider polskiego shared-hostingu ze Szczecina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat walczyłem z tematem dla jednego z klientów który uparł się na usługi w Nazwie.. maile wysyłane na gmail trafiały do spamu.. support? Proszę dodać SPF, oczywiście rekord SPF dodałem, jednak problem nadal pozostał ;)

 

a dziś właśnie widzę mailing, niespodzianka, nowe możliwości w Nazwa...  DKIM i DMARC. To jest ogromny krok do przodu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.09.2019 o 16:00, darekm napisał:

Jeżeli Państwa serwery poza siecią nazwa.pl obsługują również funkcjonalność DKIM to mogą Państwo z Panelu Klienta pobrać klucze prywatne konieczne do wykorzystania tego rozwiązania i zainstalować je na swoich serwerach. W przeciwnym wypadku prosimy o wyłączenie funkcjonalności DKIM w Panelu Klienta.

 

Nie tak się konfiguruje DKIM dla wysyłki z różnych systemów. Zamiast używać tych samych kluczy, można (i należy) dla każdego systemu wskazać oddzielny klucz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

https://biuroprasowe.nazwa.pl/71973-zabezpieczenia-anty-exploitowe-na-hostingu-w-nazwa-pl 

 

Cytat

Gdy wirus uzyska już dostęp do zapisanych na komputerze haseł, często próbuje za pomocą FTP wgrać na serwer szkodliwe oprogramowanie lub zmodyfikować pliki najczęściej instalowanych aplikacji typu WordPress.

 

AFAIK, znacznie częściej następuje włamanie via dziura w wordpressie, niż przez jakieś FTPy. 

 

Zresztą, wiele osób w ogóle nie korzysta z FTP jeśli ma takiego wordpressa, bo i po co?

  • Lubię 2
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od dzisiaj sa liderem z SSL i wyroznieni prze firme... ktora dostarcza im uslugi. Zyc nie umierac, tylko placic, placic i placic po 2-3 razy niz u konkurencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla sprostowania, powyższa wypowiedź odnosi się zapewne do:

chrome_2019-11-04_19-27-16[1].png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam, że nawet więcej polskich domen używa shared cloudflare SSL niż N*zw*SSL :D

Myślałem, że Asseco to bardziej renomowana firma lecz byłem w błędzie.

 

Niech będzie pochwalona z wami NAJWIĘKSZA FIRMA Nr. 1 W PL :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Matix8981 napisał:

używa


Słowo-klucz: używa
W mailingu nie ma o tym mowy. Ileś tam certyfikatów sobie wygenerowali. Czy najwięcej - ciężko mi powiedzieć.

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Pawel_15 napisał:

A to nie LE przypadkiem jest najpopularniejszym certyfikatem w polskim necie?

 

Jeśli zerknąć na statystyki, to polski net (shared hosting) w większości obsługują dwie duże korporacje. Jedna z nich wprowadziła do oferty LE dopiero w marcu br., druga nie oferuje LE wcale (tzn. umożliwia korzystanie ale w sposób absolutnie nieopłacalny).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kto robił badanie, ich zespół marketingowy dzwoniąc do administratorów i ich rodzin? xD

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, l3szcz napisał:

Ciekawe kto robił badanie

 

Teoretycznie jakiś instytut badawczy MANDS.

unknown[1].png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, l3szcz napisał:

Ciekawe kto robił badanie, ich zespół marketingowy dzwoniąc do administratorów i ich rodzin? xD

 


Sprawdzenie kto przeprowadzał badanie nie jest specjalnie trudne. Natomiast można mieć pewne wątpliwości co do metodologii prowadzonej przez konsultantów, np.: "wybierali interesujący ich temat rozmowy". Różne tematy rozmów w różny sposób obciążają infolinie.

https://mands.pl/index.php/2019/11/06/badanie-skutecznosci-dzialania-infolinii-firm-hostingowych/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jedziemy z powtórką ze słynnego RODO ze sklepami w nazwa.pl... Tym razem klienci o12.pl przejętego kiedyś przez nazwa.pl mają płacić analogiczne kwoty.

 

Discord_2019-12-19_22-59-54[1].png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Ponury Typ można domniemywać, że celem jest pozbycie się klientów z usługi, bo jak mniemam raczej wiele osób po odczytaniu takiego komunikatu będzie szukało alternatywy.  Nie rozumiem tylko w tym wszystkim po co kupować markę, żeby potem robić takie rzeczy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ha, i to nie tylko klienci którzy mają jakieś tam ichnie sklepy jak to ze Sklepicomem było, ale tym razem praktycznie wszyscy z dowolnym komercyjnym sklepem i nie tylko? wow.

 

Może liczą że się wszyscy przeniosą do nazwy i nie trzeba będzie już utrzymywać osobnego środowiska :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl.
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.