Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 602
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

Dnia 3.09.2019 o 02:13, theqkash napisał:


Nazwa już od pewnego czasu tutaj nie występuje, za pomocą prawnika zażądali usunięcia konta 😉 Mogli bez prawników to załatwić, ale widać wolą w ten sposób.

 

Miałem na myśli w ogóle wypowiedzi Nazwy,  niekoniecznie na tym forum. Takie globalne "delete your account".

 

18 godzin temu, theqkash napisał:

Zastanawia mnie czemu nie chwalą się już darmowymi certyfikatami SSL w mailingu który mówi o bezpieczeństwie. Czyżby coś się zmieniło?

 

Podobno mieli problem z ich odnowieniem.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,Nazwa.pl wprowadza zaawansowane zabezpieczenia: SPF, DKIM i DMARC, chroniące użytkowników poczty elektronicznej przed podszywaniem się przez osoby trzecie pod ich adresy e-mail (ang. e-mail spoofing). Dzięki wprowadzonym zmianom, otrzymają Państwo najwyższy dostępny na rynku poziom ochrony, przed próbami oszustw związanych z wysyłaniem wiadomości z adresów Państwa poczty elektronicznej.Wprowadzenie zabezpieczeń: SPF, DKIM i DMARC, podwyższy również reputację Państwa domen, dzięki czemu korespondencja kierowana do innych użytkowników, dużo rzadziej będzie oceniana jako spam. Serwery poczty odbierające Państwa wiadomości e-mail, będą mogły zweryfikować autentyczność nadawcy, co bardzo pozytywnie wpłynie na ocenę wiadomości, dokonywaną przez systemy antyspamowe na tych serwerach.Wprowadzenie nowych zabezpieczeń planowane jest dla wszystkich domen obsługiwanych na serwerach DNS Anycast w nazwa.pl w godzinach nocnych w dniu 19.09.2019 r. Przeprowadzane prace nie spowodują żadnych przerw w działaniu poczty e-mail w nazwa.pl.SPF i DKIM spowoduje podwyższenie poziomu ochrony, gdyż ustalona  zostanie  lista  serwerów  uprawnionych  do  wysyłania poczty e-mail w każdej domenie. Domyślnie do wysyłania poczty uprawnione będą te same serwery poczty, co w przypadku poczty przychodzącej, dlatego wprowadzane zmiany nie wymagają od Państwa podejmowania żadnych działań. Jeżeli jednak do wysyłania korespondencji używacie Państwo jeszcze innych serwerów, to po dniu 19.09.2019 r. konieczne będzie w konfiguracji domeny w DNS wskazanie numerów IP tych serwerów. Edycję ustawień będą mogli Państwo wykonać logując się do Panelu Klienta w nazwa.pl https://konto.nazwa.pl. Jeżeli Państwa serwery poza siecią nazwa.pl obsługują również funkcjonalność DKIM to mogą Państwo z Panelu Klienta pobrać klucze prywatne konieczne do wykorzystania tego rozwiązania i zainstalować je na swoich serwerach. W przeciwnym wypadku prosimy o wyłączenie funkcjonalności DKIM w Panelu Klienta. 

 

 

odkryli SPF :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat walczyłem z tematem dla jednego z klientów który uparł się na usługi w Nazwie.. maile wysyłane na gmail trafiały do spamu.. support? Proszę dodać SPF, oczywiście rekord SPF dodałem, jednak problem nadal pozostał ;)

 

a dziś właśnie widzę mailing, niespodzianka, nowe możliwości w Nazwa...  DKIM i DMARC. To jest ogromny krok do przodu!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.09.2019 o 16:00, darekm napisał:

Jeżeli Państwa serwery poza siecią nazwa.pl obsługują również funkcjonalność DKIM to mogą Państwo z Panelu Klienta pobrać klucze prywatne konieczne do wykorzystania tego rozwiązania i zainstalować je na swoich serwerach. W przeciwnym wypadku prosimy o wyłączenie funkcjonalności DKIM w Panelu Klienta.

 

Nie tak się konfiguruje DKIM dla wysyłki z różnych systemów. Zamiast używać tych samych kluczy, można (i należy) dla każdego systemu wskazać oddzielny klucz.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://biuroprasowe.nazwa.pl/71973-zabezpieczenia-anty-exploitowe-na-hostingu-w-nazwa-pl 

 

Cytat

Gdy wirus uzyska już dostęp do zapisanych na komputerze haseł, często próbuje za pomocą FTP wgrać na serwer szkodliwe oprogramowanie lub zmodyfikować pliki najczęściej instalowanych aplikacji typu WordPress.

 

AFAIK, znacznie częściej następuje włamanie via dziura w wordpressie, niż przez jakieś FTPy. 

 

Zresztą, wiele osób w ogóle nie korzysta z FTP jeśli ma takiego wordpressa, bo i po co?

  • Lubię 2
  • Haha 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...
13 godzin temu, Pawel_15 napisał:

A to nie LE przypadkiem jest najpopularniejszym certyfikatem w polskim necie?

 

Jeśli zerknąć na statystyki, to polski net (shared hosting) w większości obsługują dwie duże korporacje. Jedna z nich wprowadziła do oferty LE dopiero w marcu br., druga nie oferuje LE wcale (tzn. umożliwia korzystanie ale w sposób absolutnie nieopłacalny).

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...
1 godzinę temu, l3szcz napisał:

Ciekawe kto robił badanie, ich zespół marketingowy dzwoniąc do administratorów i ich rodzin? xD

 


Sprawdzenie kto przeprowadzał badanie nie jest specjalnie trudne. Natomiast można mieć pewne wątpliwości co do metodologii prowadzonej przez konsultantów, np.: "wybierali interesujący ich temat rozmowy". Różne tematy rozmów w różny sposób obciążają infolinie.

https://mands.pl/index.php/2019/11/06/badanie-skutecznosci-dzialania-infolinii-firm-hostingowych/

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...

@Ponury Typ można domniemywać, że celem jest pozbycie się klientów z usługi, bo jak mniemam raczej wiele osób po odczytaniu takiego komunikatu będzie szukało alternatywy.  Nie rozumiem tylko w tym wszystkim po co kupować markę, żeby potem robić takie rzeczy. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ha, i to nie tylko klienci którzy mają jakieś tam ichnie sklepy jak to ze Sklepicomem było, ale tym razem praktycznie wszyscy z dowolnym komercyjnym sklepem i nie tylko? wow.

 

Może liczą że się wszyscy przeniosą do nazwy i nie trzeba będzie już utrzymywać osobnego środowiska :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: [email protected] / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na [email protected]
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.