Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 602
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

Była ostatnio u nich jakaś zmiana regulaminu? Bo w komunikacie powołują się zapisy w regulaminie, więc jeśli jest to ten sam regulamin, co w momencie wejścia w życie RODO, to jak to działało przez te 1,5 roku? Łamali prawo i swój własny regulamin? 🤔

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Przeglądając dzisiaj w robocie (na przerwie :) ) neta wpadła mi w oko reklama CloudBackup. Po kliknięciu w reklamę okazało się że nasza ulubiona firma postanowiła odświeżyć ofertę backupów albo stworzyć coś nowego/podobnego. Zresztą zobaczcie sami: https://www.nazwa.pl/backup/

Wygląda nawet nawet, cena za 1TB  brzmi ciekawie (18 zeta z groszami) miesięcznie plus klient dla Windowsa. Alternatywa dla podobnego rozwiązania od Home które siedzi na Acronisie i przez to nie urywa czy kolejna lipa? Gdzie są haczyki bo za dobrze to wygląda na pierwszy rzut oka.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Pawel_15 napisał:

Wygląda nawet nawet, cena za 1TB  brzmi ciekawie (18 zeta z groszami) miesięcznie plus klient dla Windowsa. Alternatywa dla podobnego rozwiązania od Home które siedzi na Acronisie i przez to nie urywa czy kolejna lipa? Gdzie są haczyki bo za dobrze to wygląda na pierwszy rzut oka.

 

  1. Statystyka. Usuwane są pliki starsze niż 90 dni. To oznacza, że by wysycić 1 TB użytkownik musiałby wysyłać ok. 330 GB na miesiąc. Zwykły user nie generuje takich ilości danych.
  2. Zapisy regulaminowe nie gwarantują integralności danych w jakimkolwiek stopniu (ale to chyba norma w tym zakresie cenowym).

Generalnie całkiem dobrze cenowo skrojona usługa na doraźny backup nieprzesadnie istotnych danych.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie dane na dysku zajmują mi 385GB. Niektóre pliki - zdecydowana większość - byłaby raz wysłana i miałaby leżeć, mniejsza część by była co jakiś czas nadpisywana. Chyba że nadpisywanie wszystkich plików poprzez ich dublowanie. Czyli czekam na lepszą ofertę od innej firmy za większe pieniądze.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Tom X napisał:

Usuwane są pliki starsze niż 90 dni. To oznacza, że by wysycić 1 TB użytkownik musiałby wysyłać ok. 330 GB na miesiąc

 

Tam nie jest napisane, że są usuwane dane starsze niż 90 dni tylko, że "Kopia usuniętych danych: 90 dni". Ja to rozumiem tak, że dopóki masz plik na dysku to będzie trzymany w chmurze bez ograniczeń czasowych, a jak go usuniesz to będzie jeszcze trzymany 90 dni i dopiero wtedy trwale usunięty. Mają chyba jakiś mechanizm backupu różnicowego z aktualizacją codzienną, więc spokojnie można wysycić 1TB, jak masz tyle danych na dysku.

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, nnd.newbie napisał:

 

Ja to rozumiem tak, że dopóki masz plik na dysku to będzie trzymany w chmurze bez ograniczeń czasowych, a jak go usuniesz to będzie jeszcze trzymany 90 dni i dopiero wtedy trwale usunięty.


Pewnie masz rację, choć w Regulaminie Usługi nie ma na ten temat żadnej wzmianki.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Regulaminie usługi nie ma też nic o usuwaniu plików starszych niż 90 dni, bo regulamin usługi to nie jest miejsce na specyfikacje usługi czy opis działania. Dali taki lakoniczny opis, może rozbudują FAQ to będzie jasna odpowiedź. Z działania usługi można wywnioskować, że tworzona jest kopia 1 do 1 zawartości wskazanych katalogów z dziennymi aktualizacjami różnicowymi, więc ja obstawiam że chodzi o 90 dniowy okres pomiędzy usunięciem pliku z dysku, a bezpowrotnym skasowaniu go z chmury.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Onedrive 1TB w pakiecie Office 365 Personal kosztuje 15 zł netto (a w tym jest jeszcze Office). Online.net C14 1TB kosztuje 2.05€/msc (plus jednorazowy koszt operacji ) lub 5,12€/msc (bez jednorazowych kosztów). A oba technicznie chyba górują nad Nazwa. Nawet nie wiadomo, czy Nazwa to replikuje w kilku kopiach.

 

Cena aż tak nie odbiega od tanich usług na rynku, a Nazwa zapewne liczy, że klient zapłaci za 1TB, a zużyje ułamek z tego (jak zresztą wszyscy dostawcy takich usług).

Edytowane przez nnd.newbie
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, nnd.newbie napisał:

Onedrive 1TB w pakiecie Office 365 Personal kosztuje 15 zł netto (a w tym jest jeszcze Office). Online.net C14 1TB kosztuje 2.05€/msc (plus jednorazowy koszt operacji ) lub 5,12€/msc (bez jednorazowych kosztów). A oba technicznie chyba górują nad Nazwa. Nawet nie wiadomo, czy Nazwa to replikuje w kilku kopiach.

 

Office 365 Personal z 1 TB -> 300 PLN /rok
za 15 PLN/miesiąc w promocji można kupić sam OneDrive 1 TB
iDrive 2 TB -> 69,50 $/rok

przy czym skalowalność tych usług jest o niebo wyższa niż lokalnej Nazwy.
Nazwa replikuje w jednej kopii w osobnym DC.

Mimo wszystko jest to niska cena.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2019 o 23:00, theqkash napisał:

Tym razem klienci o12.pl przejętego kiedyś przez nazwa.pl mają płacić analogiczne kwoty.


Firma jednak zmieniła zdanie i przedstawiła informację, że wspomnianej kwoty jednak nie będzie pobierać od klientów 😉 

Nie wiem na ile wpływ na to miała publikacja tej informacji tutaj.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Tom X napisał:

Office 365 Personal z 1 TB -> 300 PLN /rok

Brałem pod uwagę ceny z Ceneo, a tam w znanych sklepach jest 230 zł brutto za rok (w mniej znanych nawet taniej)

 

4 minuty temu, Tom X napisał:

Mimo wszystko jest to niska cena.

Jest niska, ale w mojej opinii nie za niska. Zrobili po taniości bez gwarancji integralności danych, w cenie niewiele niższej niż tanie, ale bardziej zaawansowane technicznie usługi.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

nazwa.pl inwestuje w technologię 100 Gbps

"(...)spółka planuje transformację w kierunku technologii połączeń 100 Gbps w każdym punkcie wymiany ruchu. Pierwszym miejscem, w którym dokonaliśmy zmiany, jest punkt wymiany ruchu EPIX, skupiający ponad 90% polskich dostawców usług dostępu do sieci Internet w Polsce.”


 https://biuroprasowe.nazwa.pl/83415-nazwapl-inwestujenbspw-technologie-100-gbps

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Na przestrzeni kilku ostatnich lat rynek usług hostingowych podzielił się na nowoczesne firmy inwestujące w najnowsze technologie oraz na firmy, które pozostały technologicznie na poziomie sprzed prawie dwóch dekad. W opinii wielu prezesów firm nierozwijających się technologicznie jest to „nudny rynek”, na którym nic się nie zmienia.


Czy tylko w moim odczuciu to przytyk do @home_pl i jego wpisów na forum m.in. cyt.:
 

Cytat

Będziemy dalej zmieniać ofertę, ale hosting - mimo, że dzisiaj to core - nie jest produktem który rokuje jeśli chodzi o rozwój.

Źródło

 

I tym podobnych, traktujących o wdrażaniu nowych usług w Home z wyżej wymienionego wątku?
Coraz śmielej i "ciekawiej".

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Nazwa.pl rozdaje nagrody. 

 

Cytat

nazwa.pl nagrodziła podmioty które intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu.

W kategorii „Bezpieczeństwo” firma zdecydowała się wyróżnić NASK, w kategorii „Innowacje”, zostało przyznane firmie Asseco Data Systems SA. Trzecią wyróżnioną firmą zostało IDG Poland (International Data Group), wydawca m.in. Computerworld, PC World. Nagrodę specjalną otrzymał serwis GoWork.pl (GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o. o.)

 

https://biuroprasowe.nazwa.pl/84821-to-oni-czynia-polski-internet-lepszym-miejscem-firma-nazwapl-przyznala-4-wyroznienia

  • Haha 5
  • Smutny 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zatem nagrody dostali:

- Podmiot z którym nazwa.pl mocno współpracuje technologicznie - krajowy rejestr NASK, który notabene też jakis czas temu uhonorował czymś tam nazwę
- Podmiot który nazwie.pl sprzedaje/rozdaje (albo sprzedawał/rozdawał?)  SSLe, m.in. te słynne bezpłatne SSL dla domen
- Podmiot w którym nazwa.pl się promuje marketingowo

- Podmiot w którego serwisie internetowym w sposób nieprawopodobny zmieniały się opinie wystawiane nazwa.pl, a na którym miało jakiś czas temu miejsce publikowanie hurtowo negatywnych opinii na temat właściciela rootnode.pl.

 

No nic, pozostaje pogratulować "zwycięzcom" 😉

  • Lubię 3
  • Zaskoczony 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje tylko czekać aż swoje nagrody przyznają takie firmy jak: Asseco Data Systems SA.,  IDG Poland i  GoWork.pl (GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o. o.). 

 

Ciekawe kto dostanie na pewno nagrodę 🤪 Robi się to tak ciekawe jak Eurowizja 😂

Edytowane przez Mega
  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...
  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: [email protected] / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na [email protected]
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.