Skocz do zawartości

szuwarekmini

Użytkownicy
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana szuwarekmini w dniu 10 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają szuwarekmini punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szuwarekmini

Kolaborator

Kolaborator (7/14)

  • Reakcyjny
  • Stały gość
  • Pierwszy post
  • Rozmówca
  • Dyskutant

Najnowsze odznaki

27

Reputacja

  1. Mam podobne odczucia. Dawno temu zajrzałem na WHT i było pełne spamu z linkami, ew. górowały wpisy "jakiego grilla kupić na lato". Osobiście nie chciałbym żadnego przekierowania tutaj z WHT. Swoją drogą, skoro rootnode jest takie złe, a WHT za sprawą N wspaniałe, to po co Tomku organizujecie tutaj swoje wycieczki? Czemu masz ponad 5 razy więcej postów tutaj niż w swojej piaskownicy? Każdy też widzi i niejednokrotnie zwracano N uwagę, że mijacie się z odpowiedziami robiąc ctrl+c, ctrl+v swojej propagandy sukcesu. Czasem robię to sobie i czytam całość, ale równie dobrze mógłbym to pomijać. Chociaż nie popieram agresji w wypowiedziach, to wcale nie dziwi mnie, że w końcu w kimś przelała się szala goryczy, bo nawet na normalne zwrócenie uwagi użytkownicy otrzymywali odpowiedzi w stylu "N jest premium, tu mamy to to i to, a tu możesz zadzwonić". Mam tylko nadzieję, że nie ścigacie już ludzi pozwami za dyskusje na forach.
  2. szuwarekmini

    Opinie o nazwa.pl

    Jak możecie tak mówić? Przecież to usługa premium! Niestety bardzo nie podoba mi się podejście marketingowe. Tak samo jak z ilością domen. Pamiętacie kupowanie forum i zmiany w rankingach domen - spoza podium na 1 miejsce? Promocje za 1 PLN? Publikowanie każdego raportu NASK o 1 miejscu rejestrowanych domen? Wtedy ilość domen miała znaczenie. A dzisiejsze ubliżanie, po utracie wysokiego miejsca, że domeny za 1 PLN to nabijanie liczby abonentów, że nie ilość a jakość. Wtedy największa liczba domen świadczyła o byciu top, dzisiaj już nie. Ciężko mi sobie wyobrazić współpracę z kimś, kto nie proponuje mi rozwiązania i w drodze dialogu wystawia fakturę, tylko od razu podsyła swoje fakultatywne faktury.
  3. szuwarekmini

    Opinie o nazwa.pl

    A kto ma, poza promocjami? To jakaś oznaka nieprofesjonalizmu czy braku usług premium? Bo jeśli tak, to przecież sami niejednokrotnie sprzedawaliście rejestrację domeny za grosze (chyba nawet od złotówki) podobnie jak hosting.
  4. szuwarekmini

    Opinie o nazwa.pl

    Teraz wojują rynek zagraniczny. Ciekaw jestem, czy jakiś John z USA, czy Jose z Hiszpanii będzie musiał wysyłać list do Krakowa, żeby migrować sobie domenę. Pytałem, ale odpowiedzi nie uzyskałem. Zastanawia mnie też skąd parcie na zmianę wszystkim globalnie cyklu rozliczeniowego na 6 miesięcy - wygląda to trochę jak furtka do częstszych podwyżek.
  5. szuwarekmini

    Opinie o nazwa.pl

    Częstszy okres rozliczeniowy = częstsze możliwe zmiany w cenniku. I tak właśnie rozumiem tę zmianę, tłumaczoną rzekomym częstym zainteresowaniem. W takim przypadku wprowadzona byłaby półroczna forma rozliczenia jako alternatywna, a nie domyślna z możliwością (o podziękować darmowej) dyspozycji na rok.
  6. U mnie działał od samego początku, mimo lokalizacji PL
  7. W sumie to podziwiam, że ktoś w 2023 odkopał taką firmę i postanowił powierzyć im swoją domenę. Tak jak koledzy wspomnieli wyżej, sama strona operatora nie wzbudza żadnego zaufania. Zatrzymała się co najmniej z 15 lat.
  8. Niestety, też zaobserwowałem nasilony spam ze skrzynek gmail.
  9. szuwarekmini

    Opinie o domeny.pl

    Wygląda na to, że CF chyba ubiło markę domeny.pl, czyli konsolidacji część dalsza. Wejście na domeny.pl przenosi na CF.
  10. szuwarekmini

    Opinie o nazwa.pl

    @itomek wiele wam można zarzucić, z wieloma rzeczami się nie zgadzamy, ale są takie sytuacje jak ta, gdzie nie ma dziesiątek zdań o marketingu i usprawiedliwiania wszystkiego bezpieczeństwem, tylko merytoryka i szybkie działanie. Nie było chowania głowy w piasek, było szybkie wyjaśnienie z klientem i usprawnienie procesu zakupowego + informacja dla społeczności. Fajnie! W czasach wszechobecnej krytyki, pochwalić też trzeba umieć.
  11. @Small.pl - no to wszystkiego najlepszego :). Z ciekawości - dla aktualnych klientów też się coś znajdzie :)?
  12. Tutaj masz przykłady
  13. szuwarekmini

    VPS pod VPN

    Jakieś konkretne wymagania? Może OVH? 16 pln brutto 2GB RAM 100Mbps łącze, lub teraz na promocji za 19 pln brutto 250mbps, 2GB RAM, 40GB SSD. Lokalizacja do wyboru Warszawa
  14. Czyli dobrze rozumiem, by korzystać z 2FA musimy zapłacić 0,01 PLN / h czyli ok. 7,50 PLN / mc stałej opłaty i dodatkowo za każdą jedną wiadomość autoryzacyjną dla każdej skrzynki 0,31 pln brutto?
  15. szuwarekmini

    Opinie o home.pl

    Oczywiście na FB najlepsze ananasy: - czemu nie informowaliście przed? - kto odda pieniądze za wielomilionowe straty - klienci już straszą pozwami - właśnie straciłem klienta - rozsądne minimum rekompensaty to 12 miesięcy usługi I to wszystko przez 3 godziny(?) niedostępności?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.