Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Mam sobie serwer zabawke w tej szanownej firmie, no i za miesiac czas usluge odnowic lub zrezygnowac. Wszedlem zatem na strone ow firmy, wyswietlil sie czat, wiec pytam szanownego pana handlowca/konsultanta o cene przedluzenia. Informacja 300pln netto, no to stwierdzam, ze ok, zostawie, bede bawil sie dalej. Po czym upewniam sie, ze napewno 300pln za kolejny rok. Cisza, w koncu odpowiedz. 300pln to cena przedluzenia jaka obowiazywala podczas zamawiania uslugi. No to sie pytam ile bedzie zatem kosztowalo teraz i po cholere mi podaje cene ktora obowiazywala kiedys. Pan szanowny Marcin Z. informuje, ze od dawna juz takich serwerow nie maja i nie moge przedluzyc tego serwera i jesli tak bardzie chce ten serwer, to musze zapytac pod adresem email kontakt mapla nazwa peel. To po cholere taki czat i po cholere mowienie o cenach ktore obowiazywaly kiedys, skoro pytanie bylo o cene przedluzenia konkretnej uslugi?

 

 

PS. Tak, tak wiem... 20 lat polskiej tradycji pajacowania na rynku i po co mam tam cokolwiek. Mam, bo to zabawka, produkcji nigdy tam nie postawie, a czatowalem sobie tak dla jaj, bo przeciez wiadome, ze tam sie nie przedluza uslug :P Tak tylko opinie na temat beznadziejnej obslugi klienta chcialem ODNOWIC, bo nic sie nie zmienilo od lat :D 

Troll level hard dzisiaj. Kolejny czat mi sie wlaczyl jak biegalem sobie po ich stronie:

 

Marta P.
Dzień dobry. Czy mogę pomóc w doborze usługi z oferty nazwa.pl?
 

Klient
Jak przekonacie mnie do zostania Waszym klientem?
Dostarczona
 

Połączenie zostało przerwane. Proszę sprawdzić połączenie internetowe i spróbować ponownie.

 

 

 

PS. Moj internet ma sie wspaniale. Kilka niezaleznych lacz dziala :)

  • Haha 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 602
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

To by bylo w ich stylu :) Na razie maja to szczescie, ze czasem sobie jakas zabawke u nich kupie. Zdanej jednak nie odnawiam, bo jakos ich "niepromocyjne" ceny sa oderwane od rzeczywistosci wzgledem cena/jakosc. Za to lubie czytac ich spamy z reklamami. Marketing opanowali. Przecietny kowal czy tam drwal moze i sie na to nabierze i w sumie widac nabiera. Mnie nie moga przekonac jednak. Cos im nie wychodzi ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

Wszelkie pytania związane z tokiem postępowania należy kierować do Kancelarii Stachowicz Ptak Adwokaci i Radcowie Prawni SP.

wątpliwe, bo nie mają swojego działu prawnego, a wszystko zlecają do zewnętrznej kancelarii prawnej :)

 

https://biuroprasowe.nazwa.pl/37347-tls-1-3-debiutuje-w-polsce-na-masowa-skale

 

Tego już nie skomentuje, bo boje się pozwu, aczkolwiek sam TLS 1.3  jest dostępny od wielu miesięcy i sporo firm to wdrożyło nawet nie do końca świadomie.

Wspiera to  Nginx, Litespeed czy zewnętrzne usługi jak np. Cloudflare...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

@ra8 ja udzieliłem im treściwego wyjaśnienia dlaczego nie udzielę takich informacji. W międzyczasie po opublikowaniu info na wykopie, firma poprosiła o skasowanie konta z forum, co zostało dodatkowo potwierdzone pismem od prawnika firmy, które zawierało identyczne żądanie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ra8 napisał:

"Dziś nazwa.pl z dumą może ogłosić fakt, że jako jedyna firma hostingowa w Polsce posiada kompleksową ochronę przed atakami typu DDoS!" ;)


Czekam zatem na info co było powodem tych słynnych padów DNSów, których ostatnio było u nich kilka. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam sie, ze dzial PR nie przewiduje takiej informacji. Przeciez u nich nie ma padow, to my zle widzielismy! A jesli dobrze widzielismy, to smutny pan w garniturze trzyma juz pewnie papier dla nas, zebysmy podpisali, ze nie widzielismy ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ra8 napisał:

Obawiam sie, ze dzial PR nie przewiduje takiej informacji. Przeciez u nich nie ma padow, to my zle widzielismy! A jesli dobrze widzielismy, to smutny pan w garniturze trzyma juz pewnie papier dla nas, zebysmy podpisali, ze nie widzielismy ;)


Jak już mowa o PRze i o awariach to mnie bardzo zastanawiają dwie rzeczy:
- czemu na ich fanpage nie ma praktycznie żadnych komentarzy pod postami (choć napisane jest że jest np. 10 czy 14 komentarzy)?
- czemu większość informacji o awariach jest kasowana niedługo po ustąpieniu awarii?

ale to chyba pozostanie tajemnicą zakładu 😉 

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, ra8 napisał:

Home mialo problemy, to nazwa atakuje spamem: "Dziś nazwa.pl z dumą może ogłosić fakt, że jako jedyna firma hostingowa w Polsce posiada kompleksową ochronę przed atakami typu DDoS!" ;)

WTF???

 

Chyba ich za bardzo poniosło przecież w PL od ponad roku mamy DC OVH WAW z którym oni nigdy pod względem ochrony & jakości usług się równać nie będą . Ciekawe kto im te newsy pisze i czy na prawdę taki ciemnogród tam panuje czy też mają ranking na dupoliza miesiąca w dziale PR. Do tego dochodzą ich słabe praktyki podczas awarii kiedy klienci zamiast dostać jakieś info dostają jedynie spam.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, theqkash napisał:


Jak już mowa o PRze i o awariach to mnie bardzo zastanawiają dwie rzeczy:
- czemu na ich fanpage nie ma praktycznie żadnych komentarzy pod postami (choć napisane jest że jest np. 10 czy 14 komentarzy)?

 

To są komentarze ukryte przez zarządzających stroną. Na ile znam (słabo ale coś tam czasem usłyszę od mądrzejszych od siebie ;) FB traktuje znacznie lepiej ukrywanie niż usuwanie komentarzy - traktuje jakby ktoś o fanpage dbał i np. cenzurował komentarze, które mogą być wulgarne etc. Natomiast usunięcie komentarza jest już traktowane jako twarda cenzura - usuwanie niewygodnych opinii o sobie etc. Dlatego nie dziw się, że pod większością postów "jest" kilka niewidocznych komentarzy.

 

Natomiast wracając do ważniejszej sprawy - ochrony antyddos - to oczywiście bzdura, że nazwa wdrożyła antyddos jako pierwsza firma hostingowa w Polsce - w zeszłym roku Atman wdrożył u siebie (i dla swoich klientów, a przecież wiele ich klientów jest także firmami hostingowymi) usługę antyddos 2.0, o czym informowało wiele portali branżowych, np. telko.in. Cóż, te newsy nazwowe trzeba dzielić przez 10.

  • Lubię 1
  • Super! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, theqkash napisał:


Czekam zatem na info co było powodem tych słynnych padów DNSów, których ostatnio było u nich kilka. 

 

Oeju. Było sprzątanie w DC i przy sprzątaniu szaf Pani Jadzia nie miała wolnego gniazdka, więc wyjęła niepotrzebny od serwera i tak w każdej szafie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Adam Szendzielorz napisał:

To są komentarze ukryte przez zarządzających stroną. Na ile znam (słabo ale coś tam czasem usłyszę od mądrzejszych od siebie ;) FB traktuje znacznie lepiej ukrywanie niż usuwanie komentarzy - traktuje jakby ktoś o fanpage dbał i np. cenzurował komentarze, które mogą być wulgarne etc. Natomiast usunięcie komentarza jest już traktowane jako twarda cenzura - usuwanie niewygodnych opinii o sobie etc. Dlatego nie dziw się, że pod większością postów "jest" kilka niewidocznych komentarzy.


Ja to napisałem trochę ironicznie - doskonale wiem jak to się robi. Chodziło mi o sam fakt ukrywania niezadowolonych, ;) podobnie jak ukrywania/kasowania postów o awariach.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

To już przestaje być śmieszne...

 

https://www.nazwa.pl/dns-anycast/

 

Nazwa.pl dała do swoich domen usługę DNS Anycast. Bezpłatną.

Jest tylko jedno ale - bezpłatna jest ona tylko i wyłącznie dla domen zarejestrowanych w nazwa.pl.

Masz domenę zarejestrowaną poza nazwa.pl i chcesz ją podpiąć pod istniejący hosting w nazwa.pl? DNS Anycast kosztuje 100zł netto (ponoć 25zł lub 50zł za pierwszy rok, różne osoby dostały różnej kwoty faktury). Dla każdej z podpiętych zewnętrznych domen.

 

436c494244484a5a56546b3d_svRDXg7H94NWMru

Jeśli nie opłacisz faktury, domena zostanie odpięta od hostingu.

Chcesz wyłączyć DNS Anycast? Nie da się. Potwierdza to support.

Nie mam pytań.

🙂

  • Smutny 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, gb1 napisał:

Dlaczego uważasz że śmieszna i przykra ? IMHO odpowiednio profilują produkty do rynku i swoich celów. Użytkownikiem ich usług zwykle nie są osoby mocne techniczne. 


Naprawdę uważasz, że kolejne wprowadzenie nagłych, niczym nieuzasadnionych opłat, w zasadzie bez możliwości ich przeskoczenia (bez jednoczesnej zmiany operatora tej czy tamtej usługi) jest czymś co należy traktować w kategorii poważnych działań, a nie przykrego przykładu tego jak nie należy postępować, chcąc walczyć o dobrą opinię wśród klientów i względem rynku? Jeszcze nie tak dawno właściciel firmy się tutaj żalił, że nazwa.pl jest nielubiana przez to że jest dużym graczem. Nie wydaje mi się, aby to było powodem, patrząc po tego typu akcjach.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: [email protected] / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na [email protected]
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.