Skocz do zawartości

gb1

Użytkownicy
  • Postów

    279
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana gb1 w dniu 2 Grudnia 2017

Użytkownicy przyznają gb1 punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gb1

Stały gość

Stały gość (8/14)

  • Reakcyjny
  • Pierwszy post
  • Rozmówca
  • Z nami od tygodnia
  • Z nami od miesiąca

Najnowsze odznaki

21

Reputacja

  1. gb1

    Opinie o nazwa.pl

    Zauważam że skupiasz się nie na otwartości i jak najszerszej komunikacji tylko na uzasadnieniu braku udzielania informacji. Jednocześnie uważam że czym większy podmiot o znaczącej pozycji rynkowej tym powinien starać się być jak najbardziej przejrzysty czyli otwarty u udostępniający jak najwięcej informacji. Choć zgadzam się że pewne procedury i zagadnienia są istotną tajemnicą przedsiębiorstwa. Jednak jest to tylko pewien krąg procedur i informacji. Natomiast z tego co widzę przemilczane są dość istotne kwestie które dla mnie byłyby także ciekawe. Czyli na przykład kwestia ISO 27001 w kontekście przywołanym przez @theqkash. Jako oficjalny przedstawiciel firmy będący ekspertem branżowym z dużym doświadczeniem, a także znający specyfikę miejsca czy pokusiłbyś się na udzielenie informacji w tym zakresie? Tak rzetelnie, unikając miękkich manipulacji, a obszary które chcesz pominąć po prostu nazwać że w tym zakresie nie czujecie się jako firma gotowi na przejrzystość, otwarcie i udzielanie informacji. Za lekką manipulację postrzegam Twoje stwierdzenie o chęci udzielenia informacji ale jedynie dla klientów i dotyczących ich konkretnych usług, pomijając zupełnie pozostałych uczestników tego forum z których większość to eksperci w branży, a którzy podnoszą pewne ogólne kwestie dotyczące świadczonych usług oraz innych praktyk reprezentowanego przez Ciebie dostawcy. Oczywiście jeśli polityką firmy jest wyłącznie ograniczenie się do udzielania odpowiedzi klientom i tylko w zakresie świadczonych przez nich usług to rozumiem to także, jednak prosiłbym o jasne stanowisko w tym zakresie. W innym wypadku chyba sam rozumiesz że unikanie i przemilczanie jest uznawane za brak chęci udzielenia informacji, otwartości, a możliwe że wręcz chęć zatajenia lub wręcz ukrycia pewnych kwestii. Czy publicznie możesz podać zakres informacji które nie mogą być udostępnione dla osób spoza firmy?
  2. gb1

    Opinie o nazwa.pl

    Poniższe w odpowiedzi na wiadomość @theqkash, przepraszam ale nie potrafię w cytowanie w obecnej wersji forum. Dobra debata i dyskusja jest zwykle konstruktywna i budująca, jednak dyskutować można w dowolny sposób i dowolny temat, a jej uczestnicy sami wybierają jakie swoje potrzeby taką dyskusją starają się zaspokoić W kwestii ISO 27001 to jeśli ktoś jest klientem lub potencjalnym klientem danej firmy to sugeruję poprosić o pełny (ważne) certyfikat zgodności i spojrzeć na drugą stronę tego certyfikatu. Możliwe że zawarte tam informacje będą pomocne w odpowiedzi na nurtujące pytania. Z dużą częścią Twojej wypowiedzi się zgadzam i podzielam zdanie. Jednak stwierdzenie "w pełni uczciwa" powoduje że zadaje pytanie: w kogo rozumieniu? z kogo perspektywy uczciwa? Przypomnę że rynek usług telekomunikacyjnych z punktu widzenia konsumenta i drobnego abonenta był bardzo mało uczciwy (w mojej opinii i z mojej perspektywy). Ten sam rynek z perspektywy drobnego dostawcy miał okresy kiedy był z mojego punktu widzenia postrzegany jako wręcz zbójecki. Jednak dzięki szerokiemu niezadowoleniu regulator rynku podjął dość drastyczne kroki przy mocnym sprzeciwie liderów. Obecnie nie jest idealnie ale coś w stylu równowagi zostało przywrócone. Czyżby czas na objęcie hostingu nadzorem regulatora? Bardzo mi się podoba pomysł własnego testu infolinii, trzymam kciuki i jeśli mogę pomóc to chętnie pomogę. Osobiście na forum staram się wypowiadać prywatnie ale nie zaprzeczam że reprezentuje także podmioty z branży. Natomiast jeśli sięgniesz na wpisy sprzed kilku godzin to znajdziesz jeszcze inne osoby które wręcz się chwalą migracją klientów i są zadowolone z obecnych działań wspomnianego dostawcy Jak widać co jednego cieszy inny postrzega jako mało uczciwe. W kwestii infolinii to zakładając że infolinia służy tylko do zgłaszania awarii to masz rację. Jednak z mojego doświadczenia od prawie trzech dekad na tym rynku to takie założenie jest prawidłowe jedynie z punktu widzenia doświadczonego i posiadającego dużą wiedzę użytkownika usług. Przykro mi jednak podzielić się odrobioną rzeczywistości, ponieważ tacy użytkownicy są małym promilem abonentów i jeśli są otwarci to zwykle współpraca z nimi jest czystą przyjemnością dla biura obsługi. Osobiście @itomek współczuję, jednak uważam że bardzo dyplomatycznie się wypowiada starając zaoferować pomoc, jednocześnie pomijając milczeniem kwestie niewygodne na które zapewne nie ma wpływu i uprawnień aby się wypowiadać. Natomiast z ciekawości przyznam że chętnie bym poznał odpowiedzi na kierowane do @itomek pytania które pozostają bez odpowiedzi. Może @itomek mógłbyś zaprosić do uczestniczenia w dyskusji kogoś kto będzie potrafił odpowiedzieć na nurtujące kwestie? Sugeruję jedynie aby nie była to osoba z działy marketingu/pr ponieważ zapewne przedstawianie rzeczywistości z perspektywy takich osób nie zostanie przyjęte entuzjastycznie przez większość uczestników tego forum, które są w branży ekspertami.
  3. gb1

    Opinie o nazwa.pl

    Czy nie uważasz że @itomek wykonuje swoją robotę czyli stara się pomagać klientom firmy którą reprezentuje także na tym forum? Większość kwestii poruszanych wychodzi poza obszar wsparcia klienta. Tak jak uważam część z podnoszonych kwestii za słuszne jednak świat nie jest idealny. Może zamiast próbować pokazać jak dana firma powinna działać inaczej w opinii części uczestników (możliwe że większości) tego forum zacząć wyciągać z tego wnioski? Tak jak wiele można pracodawcy @itomek zarzucić tak nie można być obojętnym na fakt że pracuje dla jednego z bezsprzecznych liderów rynkowych. Zatem w działaniu są skuteczni, a w biznesie skuteczność poparta wynikiem finansowym jest istotna. Natomiast co do samej kwestii badania to podzielam opinię że marketingowo zostało to bardzo mocno naciągnięte. Jednak czy @itomek nie ma racji, że jeśli ktoś uważa za metodologię za błędną czy nie ma możliwości przeprowadzenia badania na podstawie innej metodologii? Jeszcze na początku forum Bartka ewangelizowałem aby zjednoczyć wspólne siły małych dostawców ponieważ jest olbrzymi w tym potencjał. Na przykład branża małych operatorów telekomunikacyjnych bardzo sprawnie sobie daje radę poprzez łączenie sił, lobbowanie, zakupy i wspólne działanie na wielu płaszczyznach. Pytanie czy poza komentowaniem jak powinien ktoś inny się zachowywać potrafią mniejsze podmioty działać skutecznie? Wierzę że potrafią, pytanie czy mają wolę i chęć do działania oraz wytrwałość ponieważ rezultaty wymagają czasu. Pojedynczy mały dostawca ma małe szanse zostać usłyszanym lub odpowiednie krotki podejmować aby działania liderów rynku były bardziej z jego perspektywy słuszne. Natomiast łącząc siły, możliwości i skuteczność działania może znacząco wzrosnąć.
  4. gb1

    Opinie o webh.pl

    Które funkcjonalności zarządzania wirtualną maszyną (vps) są dla Was najbardziej istotne i kluczowe? Które uważacie że byłoby świetnie gdyby były dostępne dla vps? Na przykład w mojej ocenie możliwość przenoszenia dysków między wirtualnymi maszynami oraz konsola przez panel administracyjny są kluczowe. Jakie jest Wasze zdanie? Z ciekawości pytam przy okazji dyskusji dotyczącej wirtualnych maszyn.
  5. gb1

    Opinie o webh.pl

    @Pawel_15 dlaczego od razu błędne przekonanie? Posiadanie własnych oczekiwań i potrzeb, nie jest błędne według mnie. Jeśli jesteś zadowolony z usługi z której korzystasz oraz działa tak jak oczekujesz, to uważam że dostawca zaspokaja Twoje oczekiwania. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. W znacznej mierze doświadczenie oraz wiedza definiuje nam punkt siedzenia, co z koleji ma wpływ na postrzeganie świata czyli punkt widzenia. Jak wcześniej wspomniałem warto rozmawiać i poznawać punkt widzenia innych, w ten sposób się uczymy.
  6. gb1

    Opinie o webh.pl

    Możecie zdradzać, sami podejmujecie decyzję że nie chcecie. To żadne wielkie know how, zasłanianie się przewagą konkurencyjną przyznam że budzi uśmiech na mojej twarzy za co dziękuję Natomiast przewagą konkurencyjną jest sposób w jaki konfigurujecie, integrujecie oraz utrzymujecie w czasie daną usługę. Osobiście uważam że rozwiązań komercyjnych jest dość sporo i zawsze warto porozmawiać oraz wymienić się doświadczeniem. Doprecyzowując (jednak reprezentujemy tutaj branże techniczną) to nie macie wpływu na to czy nadawca otrzyma stosowny komunikat. Jedynie macie wpływ na to czy odpowiedni komunikat zostanie przekazany w chwili odrzucania wiadomości na etapie sesji smtp.
  7. gb1

    Opinie o webh.pl

    Z ciekawości zapytam z których rozwiązań obecnie korzystacie?
  8. gb1

    Opinie o webh.pl

    Oczywiście to dla wiadomości które zostały zaakceptowane do przetwarzania. Natomiast oczywiście na innym poziomie operator poczty może nie przyjmować danego typu wiadomości lub połączenia. Jednak powinien jasno powiadomić serwer próbujący dostarczyć wiadomość o powodzie dla którego dane połączenie lub wiadomości nie zostanie przyjęta do dalszego przetwarzania.
  9. gb1

    Opinie o webh.pl

    Ciekawe podejście, ale jeśli czujesz się z tym szczęśliwy i zadowolony to jak to sprzedawcy powiadają: klient nasz Pan
  10. gb1

    Opinie o webh.pl

    Czy wiesz zatem gdzie ten spam trafia i na jakich zasadach?
  11. Wszystko się zgadza tylko cytat mało adekwatny ponieważ dotyczy spółek akcyjnych, choć pierwsze zdanie i ostatnie zdanie cytatu akurat w przypadku sp. z o.o. także jest prawdziwe. W kwestii VAT są możliwości aby oszacować z dokumentów finansowych jego wysokość dla spółki, jednak w przypadku firmy która eksportuje usługi bez naliczania vat to ten parametr nie jest już taki ciekawy znam przynajmniej jedną sporą spółkę w Polsce z obszaru "hostingu" która posiada większość przychodów z zagranicy. Dla dociekliwych nie jest to tani mass hosting i spółka na tym forum zapewne większość nie znana, a tym bardziej mamom, siostrom czy córkom tutaj piszących
  12. Spółka odpowiada za swoje zobowiązania swoim majątkiem, jednak majątek spółki to nie kapitał zakładowy. Dwie zupełnie różne sprawy. Tak na marginesie to chyba nie mały kapitał wierzycieli miałeś na myśli tylko dłużnika a jest nim spółka, jeśli dobrze rozumiem Twój tok rozumowania. Natomiast nadal mylisz majątek spółki i kapitał zakładowy. Upadłość spółki lub jej likwidacja to nie żadne oszustwo tylko normalny etap w cyklu życia spółki uregulowany przepisami KSH i nie ma możliwości aby w żadnym z tych przypadków spółka nagle zniknęła. Takie postępowania trwają dość długo. Z tymi dowolnymi wycenami to już się lekko zmieniło i nie jest tak prosto jak kiedyś. Jak to nie wiemy? Sugerujesz że wszystkie spółki prowadzą księgi rachunkowe niezgodnie z przepisami? Z całym szacunkiem ale od kiedy notariusz potwierdza kapitał zakładowy spółki?
  13. Ponownie z ciekawości się zapytam, czy możesz wyjaśnić dlaczego przy małym kapitale klienci są zabezpieczeni a przy większym nie? Co rozumiesz także przez "porzucenie" spółki?
  14. Z ciekawości zapytam, w jakim zakresie kapitał zakładowy pełni ochronę względem wierzycieli spółki? Co miałeś na myśli pisząc powyższe?
  15. Budżet? To przecież tylko kapitał zakładowy, nic więcej i nic mniej. Wysokość kapitału zakładowego o niczym zupełnie nie świadczy zwykle (no może poza tym jak hojni byli wspólnicy zakładający Spółkę). Jak najbardziej nie tylko większość firm hostingowych ale większość nowych spółek z o.o. w Polsce posiada taki kapitał. Przed zmianą KSH wiele lat temu wymóg był 50k i wtedy większość posiadało 50k.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.