Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Mion
Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, gb1 napisał(a):

 

Natomiast co do samej kwestii badania to podzielam opinię że marketingowo zostało to bardzo mocno naciągnięte. Jednak czy @itomek nie ma racji, że jeśli ktoś uważa za metodologię za błędną czy nie ma możliwości przeprowadzenia badania na podstawie innej metodologii? 

 

 

Tu nie chodzi o to, że metodologia jest błędna. 

Chodzi o to, że interpretacja wyników badania realizowanego tą metodologią jak to nazwałeś "marketingowo zostało to bardzo mocno naciągnięte". I że z balonu pod tytułem "u nas jak tylko będziesz potrzebował to dodzwonisz się do konsultanta błyskawicznie, nie to co u innych firm" teraz trochę uszło powietrze. I chcąc rzeczywiście mieć solidne podstawy do takich stwierdzeń, to trzeba by użyć tej metodologii nieco innej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, theqkash napisał(a):

PS2. Najlepsza infolinia jest taka, na którą klienci nie muszą dzwonić, bo wszystko po prostu działa.

 

Infolinie są potrzebne nie ze względu na kłopot z usługą, ale ze względu na pomoc techniczną dla użytkowników. 99% osób dzwoniących na infolinię na przykład nie lubi czytać naszego Centrum Pomocy i chce uzyskać odpowiedź na swoje pytanie tu i teraz. 

 

12 minut temu, theqkash napisał(a):

Dlatego jesteśmy na etapie przygotowywania własnego testu, który będzie pewne aspekty weryfikował i pozwoli na bardziej obiektywne spojrzenie na rzeczy.

 

Myślę, że nie tylko ja na taki test czekam 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, itomek napisał(a):

99% osób dzwoniących na infolinię na przykład nie lubi czytać naszego Centrum Pomocy i chce uzyskać odpowiedź na swoje pytanie tu i teraz. 

 

Tyle, że nagle kilkadziesiąt osób nie będzie dzwonić na infolinię w jednym czasie by uzyskać odpowiedź na pytania w ramach centrum pomocy, dlatego ponownie: firma skaluje infolinię do realnych potrzeb w codziennej pracy i "DDoS-owanie" infolinii co czynione było w ramach testu którym się chwalisz, jak widać, nie dało tak naprawdę odpowiedzi na to jak będzie w przypadku awarii. Macie więcej klientów i zapewne również połączeń, stąd też skala infolinii jest większa. Dlatego porównywanie się w sposób bezpośredni do nawet kilkukrotnie mniejszych podmiotów, ubierając to w taki sposób że oni nie byli w stanie podjąć tyle samo połączeń w krótkim czasie co na Waszej infolinii, jest lekko mówiąc ciosem poniżej pasa. Jak jest naprawdę - widzimy właśnie teraz: Wasza infolinia nie podołała testowi realnej awarii skoro ludzie się skarżą na to że nie mogą się dodzwonić.

  • Lubię 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, theqkash napisał(a):

Wasza infolinia nie podołała testowi realnej awarii skoro ludzie się skarżą na to że nie mogą się dodzwonić.

 

Dodzwonić się może każdy. Ale w okresach wzmożonego ruchu, czas oczekiwania może się wydłużyć. Niestety, nie wiem, kto napisał komentarz, od jakiego zaczęła się ta dyskusja, czy faktycznie czekał na połączenie z konsultantem 10 minut, a może 9, a może 11. Dziękuję i czekam na testy, które zapowiedziałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniższe w odpowiedzi na wiadomość @theqkash, przepraszam ale nie potrafię w cytowanie w obecnej wersji forum.

 

Dobra debata i dyskusja jest zwykle konstruktywna i budująca, jednak dyskutować można w dowolny sposób i dowolny temat, a jej uczestnicy sami wybierają jakie swoje potrzeby taką dyskusją starają się zaspokoić :) 

 

W kwestii ISO 27001 to jeśli ktoś jest klientem lub potencjalnym klientem danej firmy to sugeruję poprosić o pełny (ważne) certyfikat zgodności i spojrzeć na drugą stronę tego certyfikatu. Możliwe że zawarte tam informacje będą pomocne w odpowiedzi na nurtujące pytania.

 

 Z dużą częścią Twojej wypowiedzi się zgadzam i podzielam zdanie. Jednak stwierdzenie  "w pełni uczciwa" powoduje że zadaje pytanie: w kogo rozumieniu? z kogo perspektywy uczciwa? 

 

Przypomnę że rynek usług telekomunikacyjnych z punktu widzenia konsumenta i drobnego abonenta był bardzo mało uczciwy (w mojej opinii i z mojej perspektywy). Ten sam rynek z perspektywy drobnego dostawcy miał okresy kiedy był z mojego punktu widzenia postrzegany jako wręcz zbójecki. Jednak dzięki szerokiemu niezadowoleniu regulator rynku podjął dość drastyczne kroki przy mocnym sprzeciwie liderów. Obecnie nie jest idealnie ale coś w stylu równowagi zostało przywrócone.  Czyżby czas na objęcie hostingu nadzorem regulatora? ;)

 

Bardzo mi się podoba pomysł własnego testu infolinii, trzymam kciuki i jeśli mogę pomóc to chętnie pomogę. 

 

Osobiście na forum staram się wypowiadać prywatnie ale nie zaprzeczam że reprezentuje także podmioty z branży. Natomiast jeśli sięgniesz na wpisy sprzed kilku godzin to znajdziesz jeszcze inne osoby które wręcz się chwalą migracją klientów i są zadowolone z obecnych działań wspomnianego dostawcy ;) Jak widać co jednego cieszy inny postrzega jako mało uczciwe.

 

W kwestii infolinii to zakładając że infolinia służy tylko do zgłaszania awarii to masz rację. Jednak z mojego doświadczenia od prawie trzech dekad na tym rynku to takie założenie jest prawidłowe jedynie z punktu widzenia doświadczonego i posiadającego dużą wiedzę użytkownika usług. Przykro mi jednak podzielić się odrobioną rzeczywistości, ponieważ tacy użytkownicy są małym promilem abonentów i jeśli są otwarci to zwykle współpraca z nimi jest czystą przyjemnością dla biura obsługi.

 

Osobiście @itomek współczuję, jednak uważam że bardzo dyplomatycznie się wypowiada starając zaoferować pomoc, jednocześnie pomijając milczeniem kwestie niewygodne na które zapewne nie ma wpływu i uprawnień aby się wypowiadać. Natomiast z ciekawości przyznam że chętnie bym poznał odpowiedzi na kierowane do @itomek pytania które pozostają bez odpowiedzi. Może @itomek mógłbyś zaprosić do uczestniczenia w dyskusji kogoś kto będzie potrafił odpowiedzieć na nurtujące kwestie? Sugeruję jedynie aby nie była to osoba z działy marketingu/pr ponieważ zapewne przedstawianie rzeczywistości z perspektywy takich osób nie zostanie przyjęte entuzjastycznie przez większość uczestników tego forum, które są w branży ekspertami.

Edytowane przez gb1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, gb1 napisał(a):

Osobiście @itomek współczuję, jednak uważam że bardzo dyplomatycznie się wypowiada starając zaoferować pomoc, jednocześnie pomijając milczeniem kwestie niewygodne na które zapewne nie ma wpływu i uprawnień aby się wypowiadać. Natomiast z ciekawości przyznam że chętnie bym poznał odpowiedzi na kierowane do @itomek pytania które pozostają bez odpowiedzi. Może @itomek mógłbyś zaprosić do uczestniczenia w dyskusji kogoś kto będzie potrafił odpowiedzieć na nurtujące kwestie? Sugeruję jedynie aby nie była to osoba z działy marketingu/pr ponieważ zapewne przedstawianie rzeczywistości z perspektywy takich osób nie zostanie przyjęte entuzjastycznie przez większość uczestników tego forum, które są w branży ekspertami.

 

Jestem tutaj na forum jako oficjalny przedstawiciel nazwa.pl, przy czym nie marketingowiec, tylko ktoś, kto w działaniu rynku hostingowego w Polsce uczestniczy od 2004 roku. Każda firma ma swoje know-how i swoje zasady działania. Tym bardziej, gdy świadczy się tak istotne usługi dla setek tysięcy podmiotów w kraju. Jeżeli kwestie, które nurtują użytkowników forum, nie wykraczają poza to, co można napisać, to na pewno doczekają się odpowiedzi. Zdarzają się niestety wypowiedzi, które w moim odczuciu są próbą przemycenia jakichś drobnych złośliwości i na takie nie reaguję, i nie będę reagował. Szkoda dobrej energii.

 

W nazwa.pl chcemy być blisko klientów, blisko użytkowników - tak blisko, jak jest to możliwe. Każdy zdaje sobie sprawę z tego, że nie o wszystkim można pisać, bo pewne procedury i zagadnienia są wewnętrzną sprawą danej firmy. Jeżeli ktoś potrzebuje bardziej szczegółowych informacji o swojej usłudze w nazwa.pl, albo o ofercie nazwa.pl, zapraszam do kontaktu przez PW. Zawsze chętnie odpowiem, oczywiście w zakresie, który może stać się informacją dostępną dla osób spoza firmy.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, itomek napisał(a):

Każdy zdaje sobie sprawę z tego, że nie o wszystkim można pisać, bo pewne procedury i zagadnienia są wewnętrzną sprawą danej firmy. Jeżeli ktoś potrzebuje bardziej szczegółowych informacji o swojej usłudze w nazwa.pl, albo o ofercie nazwa.pl, zapraszam do kontaktu przez PW. Zawsze chętnie odpowiem, oczywiście w zakresie, który może stać się informacją dostępną dla osób spoza firmy.

 

Zauważam że skupiasz się nie na otwartości i jak najszerszej komunikacji tylko na uzasadnieniu braku udzielania informacji. Jednocześnie uważam że czym większy podmiot o znaczącej pozycji rynkowej tym powinien starać się być jak najbardziej przejrzysty czyli otwarty u udostępniający jak najwięcej informacji.

 

Choć zgadzam się że pewne procedury i zagadnienia są istotną tajemnicą przedsiębiorstwa. Jednak jest to tylko pewien krąg procedur i informacji. Natomiast z tego co widzę przemilczane są dość istotne kwestie które dla mnie byłyby także ciekawe. Czyli na przykład kwestia ISO 27001 w kontekście przywołanym przez @theqkash. Jako oficjalny przedstawiciel firmy będący ekspertem branżowym z dużym doświadczeniem, a także znający specyfikę miejsca czy pokusiłbyś się na udzielenie informacji w tym zakresie? Tak rzetelnie, unikając miękkich manipulacji, a obszary które chcesz pominąć po prostu nazwać że w tym zakresie nie czujecie się jako firma gotowi na przejrzystość, otwarcie i udzielanie informacji. 

 

Za lekką manipulację postrzegam Twoje stwierdzenie o chęci udzielenia informacji ale jedynie dla klientów i dotyczących ich konkretnych usług, pomijając zupełnie pozostałych uczestników tego forum z których większość to eksperci w branży, a którzy podnoszą pewne ogólne kwestie dotyczące  świadczonych usług oraz innych praktyk reprezentowanego przez Ciebie dostawcy. Oczywiście jeśli polityką firmy jest wyłącznie ograniczenie się do udzielania odpowiedzi klientom i tylko w zakresie  świadczonych przez nich usług to rozumiem to także, jednak prosiłbym o jasne stanowisko w tym zakresie. W innym wypadku chyba sam rozumiesz że unikanie i przemilczanie jest uznawane za brak chęci udzielenia informacji, otwartości, a możliwe że wręcz chęć zatajenia lub wręcz ukrycia pewnych kwestii.

 

Czy publicznie możesz podać zakres informacji które nie mogą być udostępnione dla osób spoza firmy? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nazwa ma chyba najbardziej fascynujący model biznesowy na polskim rynku, wiadomo każdy wybiera sam na co wydaje pieniądze ale często widzę ich jakieś reklamy np. hosting od 50 złotych.  Jak się spojrzy na cennik standardowy poza promocją to robi wrażenie.  W szczególności dodatki które kosztują więcej niż usługa, często są w promocjach ale przedłużenia mogą już boleć.

CloudHosting Start 492 zł + CDN nazwa.pl 246 zł + Konwersja do formatu webp i zmiana wielkości obrazów 246 zł + Zabezpieczenie 2FA dla poczty 246 zł + Kopia zapasowa danych 100 GB 246 zł  + Dedykowany adres IP lokalizowany geograficznie 246 zł + Reverse DNS dla dedykowanego adresu IP lokalizowanego geograficznie 246 zł. Wychodzi 1968 złotych za usługę która w promocjach jest czasami reklamowana za 50/100 złotych  a z dodatkami koło 300 złotych, pomijając już domeny 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używanie nazwy po przejściu z typowego hostingu też robi wrażenie. chcesz dodać domenę od innego rejestratora? panel mówi że się nie da, ale nie wiadomo dlaczego.. a to trzeba przejść do drugiego panelu i aktywować dns anycast, jedyne 60 zł do fakturki na przedlużenie :). Certyfikat ssl? albo u nich za duże pieniądze, albo u kogos innego, ale trzeba wtedy dodawać ręcznie rekordy caa bo inaczej taki cert od innego dostawcy się nie aktywuje... lets encrypt? tu już caa jest, ale sam certyfikat tylko ręcznie i pamiętać trzeba o przedłużaniu co trzy miesiące... :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2023 o 05:11, Ux76tApjP3 napisał(a):

Wychodzi 1968 złotych za usługę która w promocjach jest czasami reklamowana za 50/100 złotych  a z dodatkami koło 300 złotych, pomijając już domeny

 

Koszt CloudHostingu 100 GB w odnowieniu to 400 zł netto. Koszt zakupu tej samej usługi to 100 zł netto. Rabat przy zakupie usługi od ceny standardowej to zatem 75%. Zatem w przeliczeniu na 2 lata, koszt CloudHostingu to 250 zł netto rocznie za usługę typu cloud, z konteneryzacją LXC, gwarancją zasobów w postaci 4 vCPU i 8 GB RAM, 24h/7 wsparciem przez e-mail i telefon czy możliwością dalszej rozbudowy. 

 

Jeżeli jesteśmy już przy tej rozbudowie, to duża część dodatków w pierwszym roku jest bezpłatna. Można tu wymienić np. automatyczna konwersja do formatu WebP i zmiana wielkości obrazów na stronach. Klient może skorzystać z usługi, sprawdzić jej działanie i przydatność dla swojej strony WWW i swobodnie zdecydować po roku, czy chce z niej korzystać, czy też nie.

Dodam jeszcze, że kompleksowe zabezpieczenie 2FA dla poczty e-mail, które obejmuje webmail, połączenia przez POP3 i IMAP4, jest darmowe do 30.06.2024r.

 

17 godzin temu, kankan napisał(a):

aktywować dns anycast

 

Usługa DNS Anycast jest darmowa dla domen utrzymywanych w nazwa.pl. Dla domen utrzymywanych poza nazwa.pl, koszt usługi w pierwszym roku to 0 zł, a w odnowieniu to 10 zł netto, jeżeli nie oferujemy rejestracji takiej domeny, lub 60 zł netto gdy taką domenę można u nas utrzymywać. 

 

Elementem pakietu DNS Anycast jest m.in. zabezpieczenie CAA. Jest ono automatycznie na start skonfigurowane dla certyfikatów nazwaSSL oraz LetsEncrypt, a dla pozostałych wystarczy wyklinać odpowiedni rekord w panelu i zajmuje to dosłownie moment. Zabezpieczenie CAA chroni domenę przed wystawieniem dla niej certyfikatu przez nieuprawniony podmiot. Same certyfikaty zewnętrzne (inne niż nazwaSSL) dodaje się w CloudHosting Panel podając ich klucz prywatny i klucz publiczny. 

 

W nazwa.pl stawiamy na kompleksowość oferty, zapewniając pełne wsparcie dla wszystkich usług, które można u nas wykupić. Stąd integracja wszystkich systemów tak, aby dla klientów wymagających aktywacja poszczególnych dodatków przebiegała w sposób najbardziej komfortowy. 

 

A jeżeli ktoś ma już stronę i chce ją przenieść na nazwa.pl - taką migrację wykonuje bezpłatnie nasz zespół, realizując przy tym wszystkie wymagane ustawienia i konfiguracje. Klient samodzielnie nic nie musi robić, poza przekazaniem nam zlecenia takiego przeniesienia strony na swój nowy hosting - my zajmujemy się wszystkim od a do z, na każdym etapie informując o przebiegu całej procedury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@itomek Bez urazy, ale Twój post czyta się trochę jak jakiś PRowy tekst na firmowym blogu. Już od kilku(nastu) stron przewija się to samo. Wszyscy zrozumieli kompleksowość, innowacyjność i jakość nazwy.

 

Problemem nawet nie jest to, ile usługi nazwy kosztują, lecz brak przejrzystości cen. Jeśli wchodzę na stronę oferty CDN, oczekuję normalnego przedstawienia cen, a zastałem godzinowe stawki. To nie ma w ogóle sensu, bo domena docelowo ma stać 24/7 za CDN, więc tu "elastyczność" tego typu modelu rozliczenia odpada. Nasuwa się więc wniosek, że tu chodzi stworzenie iluzji, że produkt jest tani, bo niektórym nie chce się sięgać po kalkulator i robić proste obliczenia, żeby ustalić miesięczną stawkę. Taką stawkę, którą większość, jeśli nie wszyscy, jest zainteresowana.


Skoro od lat ciągnie się taka praktyka, to pewnie musi się opłacać. Z drugiej strony, szkoda trochę wizerunku firmy, bo wg mnie polski rynek hostingowy potrzebuje takich innowatorów, którzy wprowadzają fajne rzeczy i pchają lokalną branżę do przodu. Wprowadzanie czy wręcz narzucanie niektórych dodatków jak CDN czy DNS Anycast jest wg mnie nawet ok, ale z szacunkiem dla portfela klienta.

 

Pewnie mój post w ogóle nie wpłynie na podejście nazwy do kwestii prezentowania cen, ale i tak chciałem wtrącić swoje trzy grosze :]

Edytowane przez Sevos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nazwa.pl oferujemy hosting, który każdy może dopasować do swoich potrzeb i oczekiwań. Tego typu usługa premium różni się od standardowych ofert hostingów współdzielonych, które działają w oparciu na przykład o cPanel czy DirectAdmin.

 

Nasz hosting oferuje bardzo duże możliwości już jako sama usługa podstawowa, bez żadnych dodatków. Jego funkcjonalność można jednak rozbudowywać o kolejne przydatne opcje. Zdajemy sobie sprawę z tego, że klienci który nie mieli dotychczas do czynienia z rozwiązań cloud, mogą nie wiedzieć, czy jakaś dodatkowa opcja jest im potrzebna, czy też nie. Dlatego uruchamiając hosting dajemy naszym użytkownikom przynajmniej kilka usług rozszerzających jego możliwości, aby mogli sprawdzić w pierwszym roku, czy faktycznie wybrane rozszerzenia są dla nich przydatne. 

 

Modułowość oferty jest dziś standardem w usługach typu cloud. W nazwa.pl technologię CloudHosting rozwijamy już od 10 lat. W rozbudowie naszej oferty nie ogranicza nas nic, poza pracą zespołu programistów i administratorów. Dziś zatrudniamy całą grupę inżynierów, dzięki którym możemy wprowadzać praktycznie każde rozwiązanie usprawniające działanie stron WWW lub wpływające na podniesienie ich bezpieczeństwa. Nie oglądamy się przy tym na developerów zewnętrznych narzędzi, bo tworzymy to oprogramowanie sami. Cieszymy się, że polski rynek IT zaczyna doceniać coś więcej, niż tylko "utrzymanie strony WWW" i "utrzymanie poczty". 

 

Ceny wszystkich usług w promocji i bez promocji dostępne są na naszej stronie https://www.nazwa.pl/cennik/. Każdy użytkownik hostingu, który nie ma pewności, czy dana funkcjonalność akurat w jego przypadku będzie przydatna, może przez 24h/7 porozmawiać z konsultantami naszego Działu Obsługi Klienta, którzy dokładnie wyjaśnią jakie są zalety wyboru akurat takiej, a nie innej oferty. Na końcu oczywiście to klient decyduje, czy chce pozostawić odnawiając usługę jakieś dodatkowe rozszerzenia do swojego serwera. Tak, jak napisałem wcześniej, już "podstawowa oferta", bez żadnych rozszerzeń, daje użytkownikom dostęp do technologii i zasobów, które nie są osiągalne w przypadku tradycyjnego hostingu.

 

 

Edytowane przez itomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, itomek napisał(a):

Tak, jak napisałem wcześniej, już "podstawowa oferta", bez żadnych rozszerzeń, daje użytkownikom dostęp do technologii i zasobów, które nie są osiągalne w przypadku tradycyjnego hostingu.

Czyli jakie? :)

Czego nie ma zwykły hosting co macie wy w podstawowej ofercie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, l3szcz napisał(a):

Czego nie ma zwykły hosting co macie wy w podstawowej ofercie?

 

Sama technologia CloudHosting opisana jest na naszej stronie https://www.nazwa.pl/technologia-cloudhosting/. Warto wskazać tu m.in. gwarancję dostępnej mocy 4 vCPU 5GHz do wykorzystania w każdym momencie czy gwarancję dostępności 8 GB pamięci RAM (w tym 2 GB dla pojedynczego procesu). Nie każdy tradycyjny hosting jest też w stanie zaoferować wiele typów serwerów baz danych, podczas gdy u nas można korzystać jednocześnie z MariaDB, PostgreSQL, MongoDB. Innym atutem CloudHostingu, w porównaniu do rozwiązań tradycyjnych, jest konteneryzacja LXC. Kontenery są tworzone w systemie operacyjnym, a dopiero wewnątrz każdego z nich uruchamiany jest komplet procesów danego użytkownika. Mamy więc zapewnioną separację usług na poziomie środowiska wirtualnego, co podnosi bezpieczeństwo hostingu i jego stabilność pracy. Na koniec wspomnę o obsłudze poczty, gdzie rozmiar pojedynczej przesyłki może wynosić aż 1 GB. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, jvr napisał(a):

Jak z jednej strony można gwarantować te zasoby mając limity bezpieczeństwa, które de facto ograniczają wykorzystanie gwarantowanych zasobów? Po co one więc są?

 

Napiszę na przykładzie dostępnej mocy serwera. Parametry bezpieczeństwa to coś innego niż zasoby, z których można korzystać. Każdy hosting ma do dyspozycji 4 vCPU, co nie oznacza, że strona będzie obciążać 4 procesory przez 100% czasu. Ma ona jednak gwarancję dostępu do 4 vCPU w razie zapotrzebowania i jest to zapewnione w ramach limitu, który określają Parametry bezpieczeństwa.

 

Jedną z zalet technologii CloudHosting jest eliminacja braku zasobów, które na tradycyjnym hostingu mogą być wykorzystane przez innych użytkowników, a to ostatecznie doprowadziłoby do spowolnienia działania witryny albo ze względu na noisy neighbour albo ze względu na przeciążenie hosta, na którym jest ona uruchomiona. Przydzielaniem konkretnego serwera pod obsługę wybranej witryny zajmują się load balancery, które na podstawie poziomu obciążenia każdego z serwerów tworzących chmurę natychmiast wykrywają ewentualne przeciążenia i w ułamku sekundy rozkładają ruch między najmniej obciążone serwery w chmurze. 

 

Zaznaczę też, że na CloudHostingu każdy klient ma do dyspozycji 4 vCPU, każdy działający z szybkością 5 GHz. To już powoduje, że czas wykonywania operacji przez serwer jest znacznie krótszy, niż na tradycyjnym hostingu, gdzie jeden serwer dysponuje procesorem z dużą liczbą rdzeni, ale przez to niższym taktowaniem. Tym samym czas faktycznego zajęcia procesora przez stronę WWW jest krótszy, bo wszystkie operacje przeprowadzane są znacznie szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzę jeszcze raz pierwszy akapit mojej poprzedniej wypowiedzi, bo dokładnie odpowiada on na to pytanie:

 

Cytat

Parametry bezpieczeństwa to coś innego niż zasoby, z których można korzystać. Każdy hosting ma do dyspozycji 4 vCPU, co nie oznacza, że strona będzie obciążać 4 procesory przez 100% czasu. Ma ona jednak gwarancję dostępu do 4 vCPU w razie zapotrzebowania i jest to zapewnione w ramach limitu, który określają Parametry bezpieczeństwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, z dowolnego elementu stanowiącego ofertę (w tym mocy obliczeniowej 4 vCPU) można korzystać w każdej chwili pod warunkiem, że wcześniej nie wykorzystało się całości parametrów przypisanych do danej opcji hostingowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem myślę, że taka gwiazdka powinna być wprost opisywana w "gwarancji" zasobów, bo de facto jest to takie samo ograniczenie jak w przypadku każdego shared hostingu. Coś jak nielimitowany transfer w telekomach, który de facto jest ograniczony przepustowością po jakimś czasie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, itomek napisał(a):

 

Sama technologia CloudHosting opisana jest na naszej stronie https://www.nazwa.pl/technologia-cloudhosting/. Warto wskazać tu m.in. gwarancję dostępnej mocy 4 vCPU 5GHz do wykorzystania w każdym momencie czy gwarancję dostępności 8 GB pamięci RAM (w tym 2 GB dla pojedynczego procesu). Nie każdy tradycyjny hosting jest też w stanie zaoferować wiele typów serwerów baz danych, podczas gdy u nas można korzystać jednocześnie z MariaDB, PostgreSQL, MongoDB. Innym atutem CloudHostingu, w porównaniu do rozwiązań tradycyjnych, jest konteneryzacja LXC. Kontenery są tworzone w systemie operacyjnym, a dopiero wewnątrz każdego z nich uruchamiany jest komplet procesów danego użytkownika. Mamy więc zapewnioną separację usług na poziomie środowiska wirtualnego, co podnosi bezpieczeństwo hostingu i jego stabilność pracy. Na koniec wspomnę o obsłudze poczty, gdzie rozmiar pojedynczej przesyłki może wynosić aż 1 GB. 

A jakie CPU oferuje 5 GHz? Intel? AMD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.