Skocz do zawartości

kafi

Donatorzy
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    30

Ostatnia wygrana kafi w dniu 8 Lipca

Użytkownicy przyznają kafi punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

29 364 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kafi

Kolaborator

Kolaborator (7/14)

  • Dyskutant
  • Reakcyjny
  • Stały gość
  • Pierwszy post
  • Rozmówca

Najnowsze odznaki

81

Reputacja

  1. Po to, aby przestały działać, a ty nie musiał płacić za reaktywację. Tam jest taki dziwny myk, że nie "ekspirują" w rejestrze domen, tylko blokują ich działanie w Autorenew_Period. Czasem zdarza się im (tak jak w przypadku domen .pl swego czasu) że domena w rejestrze mimo braku opłacenia się w pełni odnowi i masz przez to rok na jej opłacenie (dłużej to już nie, bo zaczęli delete wysyłać dla tych dinozaurów).
  2. Ok. Zatem jutro wysyłam kwalifikowaną usługą RDE do nazwa.pl "propozycję" wysyłania na adres BOKu codziennie dwóch memów, płatną 500 zł netto / mc. Potwierdzenie doręczenia wiadomości będę miał, memy będę wysyłał... czy to oznacza, że będziecie mi te moje faktury opłacać ?
  3. Cóż, skoro: to raczej coś tam było, bez powodu raczej w tym sektorze nie ma w obsłudze takiego ciśnienia, żeby ktoś "nie wytrzymał". Zakładając oczywiście, że dzwoniący nie był wulgarnym burakiem (ale wtedy obstawiam, że to by już tu zostało powiedziane w stanowisku firmy ).
  4. Jeśli osoba fizyczna będzie chciała skorzystać i płacić miesięcznie 2 tys. zł* za tę usługę, to pewnie będzie nikt nie będzie protestował przeciw temu * - oczywiście to standardowacena "gołej" usługi, za fistaszki w stylu dedykowanego adresu IP, revdns do tego dedykowanego adresu, kompresji webp dla mediów czy 2FA dla poczty trzeba osobno dopłacać
  5. kafi

    Opinie o hostido.pl

    Całe te perypetie wyglądają mniej więcej tak: Biznesmen Iksiński zdecydował się na otworzeniu w galerii handlowej kantoru. W tym celu wynajął sobie wyspę, rozłożył w plastikowych kasetkach na widoku poszczególne obce waluty. I był wielce zdziwiony, że ochrona obiektu (no, centra handlowe mają taką podstawową) nie będzie narażać swojego życia na łapanie uzbrojonego gangstera, który połasił się na załadowanie tych umieszczonych na widoku kasetek do swojego plecaka. Dziwił się także i protestował, że ochrona przetrzepała chodzącego po korytarzu dość podejrzanego gościa, bo przecież to skandal i odstraszanie klientów. Oraz za skandaliczne uważał, że alejka z jego wyspą i kilkoma sklepami została tymczasowo odcięta, żeby inni klienci galerii na tyle ile to możliwe nie odczuli skutków działań po ataku. Gdzie dla mnie, prowadząc "biznes" z ryzykownego sektora (czy to kantor/jubiler/lombard/etc. czy to serwis związany "z grami") to wykupuje się stosowne zabezpieczenia w stosownej cenie, aby z jednej strony nie cierpieć samemu, z drugiej - innych postronnych na cierpienie nie narażać. Jeśli ktoś tak nie robi, tylko z premedytacją stosuje rozwiązania współdzielone przez które z samej definicji inni współużytkownicy będą cierpieć i jeszcze ma pretensje o pewne niedogodności związane ze wspólną ochroną, to jest po prostu wyrachowanym szkodnikiem sączącym krokodyle łzy pod płaszczykiem rzekomej "ofiary". --- Myślę, że naskakiwanie na innych chcących swoim odbiorem usług i oskarżanie ich o to czy tamto, niezbyt przybliży do uzyskania takiej odpowiedzi. Ale ma jedną w sumie zaletę, każdy o zdrowych zmysłach oglądając kilka twoich postów wyrobi sobie zdanie i nie będzie tych twoich (niekiedy w sumie ciekawych) spostrzeżeń traktować jakkolwiek serio
  6. kafi

    Opinie o hostido.pl

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Znaczna większość klientów nie będzie mieć problemów z tym, że odcina się (nawet "odpowiedzialnością zbiorową") współszkodników przez których ich strony działają źle. Obstawiam, że jedyni z tego niezadowoleni to będą właśnie ci współszkodnicy.
  7. kafi

    Opinie o hostido.pl

    Pytania całkiem ciekawe; obstawiam, że gdybyś był normalnym klientem, to by ci udzielili na nie odpowiedzi. Ale że (widząc po tym czy po innych ostatnich tematach) dogadać się nie da, bo z drugiej strony tylko agresja, to cóż... prościej zakończyć epizod tej współpracy, niż użerać się z udzielaniem publicznych odpowiedzi na forumowe rzale i bule.
  8. kafi

    Opinie o hostido.pl

    O, tutaj:
  9. kafi

    Opinie o hostido.pl

    Leży, bo Paniczowi nie odpowiada się w 10 sekund po tym jak on łaskawie napisze zgłoszenie? Rozumiem, że kupiłeś u nich dedykowany adres IP, który okazał się jednak nie dedykowany a współdzielony z innymi ? Patrząc po tym, że mimo zmiany regulaminu i pojawiających się abusów w kierunku twoich usług jakoś to tolerowali, a w zamian wdzięczności zero tylko ciągłe wysrywy tutaj na forum (bo np. lscaptcha się aktywowała) to w sumie nic dziwnego, że miarka się przebrała szkoda tylko, że żadnych refleksji z tego zajścia nie widać, jedynie foch.
  10. No takie to trochę krzywdzące, bo... Mamy też wpis do KRS i nawet jakieś szczątkowe dane finansowe, bo ta firma jak by nie patrzeć już dwa lata działa. Oczywiście co i o czym te dane mówią, to zupełnie inna para kaloszy
  11. To są ciekawe kwestie, które można poruszyć. Ale w twojej poprzedniej wypowiedzi się one nie znalazły, a jedyny zarzut tak pokazany i zacytowany przeze mnie to tak jakby właśnie zawiść i ból du*y, że komuś udało się go kupić, go odsprzedaje i UWAGAKLIENCI!!ONNATYMZARABIA!!!
  12. Ach ta polaczkowata zawiść. Przecież nikt nie zabrania nikomu kupić sobie tego serwera za te 23 zł bezpośrednio z ovh... Nie da się? A no właśnie
  13. kafi

    Opinie o Atthost.pl

    Wystarczy, że klient zapomni zaktualizować u dostawcy adresu korespondencyjnego, wówczas ten scenariusz bywa realny. Skoro są nie do końca takie jak być powinny... to nasuwa się pytanie, po coś je podpisywał ?
  14. kafi

    Opinie o Atthost.pl

    Jeśli praktyki firmy wskazują na nieuczciwość, to stosowne organy się nimi wbrew pozorom zajmują i starają się je ukrócać. Więc przykładowo z aspektu domen - jeśli firma z automatu przedłuża ważność usługi nie informując o tym klienta, następnie wysyła co miesiąc coraz wyższe żądania zapłaty z dołączonymi jakimiś karami umownymi, a klient dowiaduje się o całej sprawie od komornika mającego tytuł egzekucyjny, to i owszem, można mówić o nieuczciwości i taki delikwent jest w stanie bez problemu się z tego wykaraskać. Natomiast jeśli informacje o tym są jawne i klarownie podane już przy zamawianiu, klient dostanie stosowne powiadomienia o tym rozsądny czas przed, a to zignorował i tłumaczył się, że on to zarówno przy zamawianiu regulaminu nie czytał, powiadomienia olewał, no to sorry - to nie jest nieuczciwa praktyka firmy a rażące niedbalstwo zainteresowanego i w ewentualnym skarżeniu nikt go poważnie traktować nie będzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.