Skocz do zawartości

kafi

Donatorzy
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    25

Ostatnia wygrana kafi w dniu 13 Lutego

Użytkownicy przyznają kafi punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

29 184 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kafi

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Dyskutant
  • Reakcyjny
  • Stały gość
  • Pierwszy post
  • Rozmówca

Najnowsze odznaki

71

Reputacja

  1. kafi

    Opinie o hostido.pl

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Znaczna większość klientów nie będzie mieć problemów z tym, że odcina się (nawet "odpowiedzialnością zbiorową") współszkodników przez których ich strony działają źle. Obstawiam, że jedyni z tego niezadowoleni to będą właśnie ci współszkodnicy.
  2. kafi

    Opinie o hostido.pl

    Pytania całkiem ciekawe; obstawiam, że gdybyś był normalnym klientem, to by ci udzielili na nie odpowiedzi. Ale że (widząc po tym czy po innych ostatnich tematach) dogadać się nie da, bo z drugiej strony tylko agresja, to cóż... prościej zakończyć epizod tej współpracy, niż użerać się z udzielaniem publicznych odpowiedzi na forumowe rzale i bule.
  3. kafi

    Opinie o hostido.pl

    O, tutaj:
  4. kafi

    Opinie o hostido.pl

    Leży, bo Paniczowi nie odpowiada się w 10 sekund po tym jak on łaskawie napisze zgłoszenie? Rozumiem, że kupiłeś u nich dedykowany adres IP, który okazał się jednak nie dedykowany a współdzielony z innymi ? Patrząc po tym, że mimo zmiany regulaminu i pojawiających się abusów w kierunku twoich usług jakoś to tolerowali, a w zamian wdzięczności zero tylko ciągłe wysrywy tutaj na forum (bo np. lscaptcha się aktywowała) to w sumie nic dziwnego, że miarka się przebrała szkoda tylko, że żadnych refleksji z tego zajścia nie widać, jedynie foch.
  5. No takie to trochę krzywdzące, bo... Mamy też wpis do KRS i nawet jakieś szczątkowe dane finansowe, bo ta firma jak by nie patrzeć już dwa lata działa. Oczywiście co i o czym te dane mówią, to zupełnie inna para kaloszy
  6. To są ciekawe kwestie, które można poruszyć. Ale w twojej poprzedniej wypowiedzi się one nie znalazły, a jedyny zarzut tak pokazany i zacytowany przeze mnie to tak jakby właśnie zawiść i ból du*y, że komuś udało się go kupić, go odsprzedaje i UWAGAKLIENCI!!ONNATYMZARABIA!!!
  7. Ach ta polaczkowata zawiść. Przecież nikt nie zabrania nikomu kupić sobie tego serwera za te 23 zł bezpośrednio z ovh... Nie da się? A no właśnie
  8. kafi

    Opinie o Atthost.pl

    Wystarczy, że klient zapomni zaktualizować u dostawcy adresu korespondencyjnego, wówczas ten scenariusz bywa realny. Skoro są nie do końca takie jak być powinny... to nasuwa się pytanie, po coś je podpisywał ?
  9. kafi

    Opinie o Atthost.pl

    Jeśli praktyki firmy wskazują na nieuczciwość, to stosowne organy się nimi wbrew pozorom zajmują i starają się je ukrócać. Więc przykładowo z aspektu domen - jeśli firma z automatu przedłuża ważność usługi nie informując o tym klienta, następnie wysyła co miesiąc coraz wyższe żądania zapłaty z dołączonymi jakimiś karami umownymi, a klient dowiaduje się o całej sprawie od komornika mającego tytuł egzekucyjny, to i owszem, można mówić o nieuczciwości i taki delikwent jest w stanie bez problemu się z tego wykaraskać. Natomiast jeśli informacje o tym są jawne i klarownie podane już przy zamawianiu, klient dostanie stosowne powiadomienia o tym rozsądny czas przed, a to zignorował i tłumaczył się, że on to zarówno przy zamawianiu regulaminu nie czytał, powiadomienia olewał, no to sorry - to nie jest nieuczciwa praktyka firmy a rażące niedbalstwo zainteresowanego i w ewentualnym skarżeniu nikt go poważnie traktować nie będzie.
  10. kafi

    Opinie o Atthost.pl

    Temat i powstała dyskusja jest zasadniczo o Atthost.pl a nie HipotetycznejNieuczciwejFirmie, więc i ja się odnosiłem z tym stwierdzeniem konkretnie do Atthost/grupy NetArt. Natomiast odnosząc się do całości - zgodnie ze stanowiskiem uokik - to nie jest zasadniczo nic nieuczciwego, gdy klient jasno i świadomie będzie o tym poinformowany ( https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pytania-i-odpowiedzi/umowy-rachunki-platnosci/czy-operator-moze-automatycznie-przedluzyc-umowe-na-kolejny-czas-okreslony-po-uplywie-terminu-jej-obowiazywania,29.html ).
  11. kafi

    Opinie o Atthost.pl

    Gubisz się w swoich stwierdzeniach. Żeby zrezygnować z usługi wystarczy nie opłacać proformy na jej przedłużenie. No i... wygrała. Czyli formalnie (co też wiele osób ci tu pisało i zarówno NASK jak i sam ICANN ci to potwierdzili) na rynku jest mnogość podmiotów które inaczej realizują operacje dodatkowe (u niektórych na telefon, u innych z mega biurokracją) i po prostu, zamiast biadolić jaki ten konkretny usługodawca jest zły, to należy wybierać takiego którego ten styl nam odpowiada. Tym bardziej, że żaden z nich tak naprawdę nie ukrywa tego jak to wygląda.
  12. kafi

    Opinie o Atthost.pl

    I w przypadku konsumenta to nie musi być osobisty mail. Bo dostęp może mieć partner/ka, może mieć dziecko któremu dasz "niechcący" telefon i wiele innych ciekawych przykładów. Problem jest taki, że nie wszystkie podmioty mają taką możliwość. Banki - tak, ale firmy hostingowe - nie bardzo. Wbrew pozorom - rozumiem. Tylko dla mnie miejsce jest tak jak napisałem gdzieś tam wcześniej - i dla firm które lubują się w biurokracji jak i dla firm dość frywolnie traktujących te wymogi. I tak na rynku jest; procedury są jawne i każdy wybiera sobie to, co mu się podoba i nie za bardzo rozumiem po co wybierać takiego, z którego nie jest się zadowolonym. Trochę specyficznym przykładem jest sprzedaż firmy i związana z tym zmiana procedur. Ale tutaj - to raczej kwestia etyki tego "sprzedającego", który poinformuje zawczasu o takim działaniu i wtedy kto będzie się miał wynieść, to się wyniesie.
  13. kafi

    Opinie o Atthost.pl

    To raczej tzw. "forma dokumentowa" a nie pisemna (która wymaga odręcznego podpisu*). Przy okazji - niekoniecznie osoba wysyłająca formularz jest upoważniona do składania oświadczeń. Żeby nie było że to wyimaginowana sytuacja - sekretarka w firmie, mimo że ma dostęp do maila, to niekoniecznie może sama złożyć takie oświadczenie woli choć ma taką techniczną możliwość. * lub kwalifikowanego elektronicznego, który prawnie jest równoważny odręcznemu. Ano nie. I to jest z tego wszystkiego najbardziej hmm... kuriozalne
  14. kafi

    Opinie o Atthost.pl

    Ale wymóg wysłania oświadczenia woli pocztą podpisanego odręcznie lub elektronicznie podpisanego podpisem kwalifikowanym nie jest sensu stricte uzależnieniem od poniesienia dodatkowych kosztów tylko wymogiem zachowania formy pisemnej. Sprowadzając do absurdu twoje stwierdzenia - to i na wysłanie maila ponosi się koszt (dostępu do internetu, co jak ktoś ma go "na kartę" lub wdzwania się 02020122?), nawet osobiste stawiennictwo w siedzibie firmy to też koszt (podróży między miastami lub chociażby nawet mieszkając w tym Krakowie - to jakieś paliwo/bilet komunikacji miejskiej/etc. ). Więc zawsze może znaleźć się ten ktoś, kto będzie się bulwersował, że musi ponieść jakiś koszt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.