Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o OVH


salvador

Rekomendowane odpowiedzi

Ech ludzie....

Przed chwilą, mrViperoo napisał:

mars83 podrzucił Ci tutorial jak wygenerować klucze.

 z tego co "podrzucił"  "With python-openstack client:"

root@myvps:~# openstack ec2 credentials create
Missing value auth-url required for auth plugin password

i tak się kolo zamyka...

  • Zażenowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Mion napisał:

Ech ludzie....

 z tego co "podrzucił"  "With python-openstack client:"


root@myvps:~# openstack ec2 credentials create
Missing value auth-url required for auth plugin password

i tak się kolo zamyka...

ma działać bez autoryzacji ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do @OVH Kiedy panel OVH zacznie działać jak się należy ?  Po piesze ma masę BUGÓW , po drugie strasznie to wszystko wolno chodzi.
Mama aktywną instancje  w public_cloud dla której jest taki BOLEL jak na screenie:

Pisałem do BOK w sprawie płatności... oczywiście NIKT nie raczył odpowiedzieć!

 

 

20845987_BUGI_palelu_OVH.thumb.jpg.15f731599b69ac054f7b0150be9a5450.jpg

 

Same usługi jak VPS i inne działają dobrze nie mam zastrzeżeń, ale obsługa klienta jest poniżej poziomu.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Zażenowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.05.2020 o 13:10, theqkash napisał:

Kiedy pisałeś?

 

Oto zgłoszenia bez odpowiedzi po 8 dni.  Ostatnie ma tylko <aż>  dwa dni ...

 

OVH_zgloszenia_otwarte.thumb.jpg.752cbad958cc64a442aa0c207a779455.jpg:

 

Nie wiem sąd się wzięła data ostałej aktualizacji na dziś czyli O8, bo nie mam odpowiedzi, wiec możne mają kolejnego BUGA panelu  🤐


Jak już pisałem kilka ray pisałem VPS z OVH chodzą bezawaryjnie ... ale BOK jest FATALNY ...

 


 

  • Zażenowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś dzwonić na PL infolinię? Kiedyś dzwoniłem i szło to całkiem sprawnie. Osobiście gdybym pisał w panelu do supportu to bym pisał po angielsku bo średnio chce mi się wierzyć że prowadzą BOK w naszym języku. Tak samo jak kontaktuję się z amazonem pomimo, że strona jest częściowo po Polsku, wysyłają do PL, nawet jest amazon.pl to nawet nie wpadłbym na pomysł kontaktowania się z nimi po Polsku. Podobnie z ovh, nawet bym nie próbował opisywać problemów po PL.

 

Edit:

Przypomniało mi się, że ostatnio jak miałem problem z gubieniem pakietów do i z serwera pisałem do supportu w języku angielskim i odpowiedź dostałem po kilku godzinach.

Edytowane przez Fizyda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mion, wydaje mi się, że ustalają priorytet klientów w swoim systemie pomocy według wartości zakupionych usług. Posiadając serwer dedykowany i wiele domen, nigdy nie miałem problemu z supportem nawet pisząc. Odpowiedź jest często nawet tego samego dnia a jeżeli nie to następnego, głównie z rana.

 

@Fizyda, OVH posiada swój oddział w Polsce i pracownicy tego oddziału udzielają odpowiedzi klientom z Polski. Wobec tego nie ma potrzeby posługiwania się językiem angielskim ponieważ odpowiedź i tak będzie od supportu z Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas otrzymywałem odpowiedzi w tematach technicznych z oddziału w Polsce.  Z tego co zauważyłem to już żadne zgłoszenia nie są kierowane do obsługi przez obcokrajowców, nawet zgłoszenia awarii. Kiedyś na tematy w sprawie awarii reagował całodobowo support posługujący się angielskim jednak to już dawno minęło. Wtedy faktycznie posługiwanie się angielskim sprawiało, że pomoc w sprawie awarii można było uzyskać nawet w środku nocy (w tamtych czasach wymienili mi RAM w kilkadziesiąt minut o 3:00 w nocy po kontakcie po angielsku). Natomiast posługiwanie się językiem polskim sprawiało, że temat stał w miejscu aż do reakcji pracownika posługującego się tym językiem który przekazywał sprawę dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Suspect napisał:

Dotychczas otrzymywałem odpowiedzi w tematach technicznych z oddziału w Polsce.  Z tego co zauważyłem to już żadne zgłoszenia nie są kierowane do obsługi przez obcokrajowców, nawet zgłoszenia awarii. Kiedyś na tematy w sprawie awarii reagował całodobowo support posługujący się angielskim jednak to już dawno minęło. Wtedy faktycznie posługiwanie się angielskim sprawiało, że pomoc w sprawie awarii można było uzyskać nawet w środku nocy (w tamtych czasach wymienili mi RAM w kilkadziesiąt minut o 3:00 w nocy po kontakcie po angielsku). Natomiast posługiwanie się językiem polskim sprawiało, że temat stał w miejscu aż do reakcji pracownika posługującego się tym językiem który przekazywał sprawę dalej.

 

Nieprawda, po prostu wrzucali tekst w translator jeśli dotyczyło to awarii, która powinna zostać naprawiona ASAP. Czasem też wrzucali w translator nawet do normalnych spraw i odpowiedź szła po angielsku (prawidłowo, bo przetłumaczenie z powrotem na polski jest dużo gorsze niż przetłumaczenie z polskiego na angielski, nie mówiąc już o możliwości całkowitej utraty sensu wypowiedzi).

 

Nie mówię, że formułowanie zapytań po angielsku było bez sensu, bo nie zdziwiłbym się jakby priorytetyzowali te w momencie gdy mają wybór (w końcu lepiej zrozumieć o co chodzi), ale wątpię, żeby odgrywało to jakąkolwiek większą rolę, nie spodziewam się od OVH systemu automatycznie kategoryzującego tickety w oparciu o język wypowiedzi, chociaż może się mylę.

 

Anyway z moich własnych odczuć nigdy nie miałem z supportem problemu, ani tym francusko-angielskim, ani naszym polskim, ale faktem jest że moje zapytania są na ogół super rzadkie, i dotyczą na tyle skomplikowanych rzeczy, że zawsze jestem przekierowany do francusko-angielskiego oddziału technicznego. Zawsze mi się z nimi dobrze rozwiązywało problemy, jedynie raz musiałem nagrywać filmik na YT jak upośledzony, bo ich własny technik nie wiedział jaki jest problem z tilerem anty-ddos.

Edytowane przez Archi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 11 dniach oczekiwania  od otwarcia zgłoszenia dostałem odpowiedź ,  że mam zweryfikować ...

 

odpowiedz_OVH.jpg.d6e5ac00fd24a328e77380340351766d.jpg

 

Coś tam odpisałem na bieżąco .... ale minęła godzina i bez RE...  wiec zamknąłem zgłoszenia, bo nie widziałem sensu ciągnąc temat .

 

Ja mam serwery VPS'y w PL, wiec uważam, że to BOK PL jest dedykowanym do kontaktu z klientem, a już zwłaszcza jak chodzi o zapytanie o ceny  na które do dziś nie dostałem żadnej odpowiedzi.  Ciekawi mnie tylko czy zarząd OVH jest świadomy tego jak wygląda praca ich BOK >:(

 

Nie zajmuje się hostingiem, ale korzystam z usług hostingowych, więc już nie raz pytałem coś BOK'i rodzime i zagraniczne.  BOK OVH bije wszystkich na głowę niestety w negatywnym sensie,  a szkoda, bo ofertę mają dobrą.

 

 

 

 

  • Zażenowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.05.2020 o 23:56, Roberrt napisał:

Jak dla mnie autorzy tego nagrania sugerowali się supportem ovh

 

Z Adobe. Dla mnie to kopia chatu z Adobe. Dopóki się nie przebijesz do supportu z USA (wstępnie mnie wrzucało do supportu z UK i ludzi z imionami sugerującymi hindu) to rozmowa była iście montypythonowska. Doszło do tego, że w pewnym momencie zapytałem się "konsultanta" czy rozmawiam z automatem czy żywym człowiekiem. Nie zrobiłem tego złośliwie, ale autentycznie zacząłem się zastanawiać czy ja nie rozmawiam z jakimś automatem i to raczej słabym.

Próbka rozmowy:

Ja: "Czy dokument sprzedaży wystawiany przez was to faktura VAT ( tzn. czy firma figurująca jako sprzedawca jest zarejestrowanym płatnikem VAT"

K: "Rozumiem, że masz problem z płatnością?"

Ja:"Nie, nie mam problemu z płatnością, pytam czy..."

K: "Jeśli masz problem z płatnością, to czy zapoznałeś z bazą wiedzy...."

Ja:"Ale, ja nie mam problemu z płatnością. Pytam czy..."

K:"Nie martw się. Dostaniesz dokument sprzedaży! :)"

Ja:"Wiem, że dostanę dokument sprzedaży. Pytam czy..."

(5 minut później)

J:"Czy ja rozmawiam z człowiekiem czy automatem?"

K:"Z człowiekiem, Amish z tej strony. Czy masz jeszcze jakiś problem?"

Ja: "Tak, cały czas mam problem. Pytam czy, .."

(5 minut później)

Ja: "Ok, na spokojnie. Czy wiesz co to podatek VAT, VAT ID?"

K:"A na czym polega problem?"

Ja:"Ok, zapomnij o Vat i całej reszcie. Wystarczy mi informacja, kto jest sprzedawcą. Adobe z USA  czy może jakiś oddział w Europie. Np. Microsoft ma specjalnie założoną spółkę w Irlandii na potrzeby rynku europejskiego. Adobe też?"

K:"Nie martw się. Dostaniesz dokument sprzedaży!"

itd.

 

W końcu udało się dobić do supportu z US:

Ja: "Czy dokument sprzedaży wystawiany przez was to faktura VAT ( tzn. czy firma figurująca jako sprzedawca jest zarejestrowanym płatnikem VAT"

K:"Tak, dostaniesz fakturę wystawioną przez naszą spółkę z EU. To pełnoprawny dokument zawierający numer VAT ID sprzedawcy i pozycje z podatkiem, który bez problemów rozliczysz na terenie UE (a więc także w Polsce). Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?"

Ja: "Nie to wszystko. Dziękuję i pozdrawiam"

 

I takich rozmów miałem kilka w różnych sprawach.

Edytowane przez nnd.newbie
  • Lubię 1
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie  dostałem iście Hamletowskie pytanie:

 

oto_jest_pytanie.jpg.3456faa4e320b6fbf3afbd88e4c538cd.jpg

 

PS właśnie się logowałem do panelu by wejść  do tej instancji i dokupić IP ... co zajęło tylko 10 minut  ... :(

 

 

  • Zażenowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.05.2020 o 08:59, Mion napisał:

Po 11 dniach oczekiwania  od otwarcia zgłoszenia dostałem odpowiedź ,  że mam zweryfikować ...

Weź już daj spokój z tym januszowaniem. Tu i na PiO wieczne narzekanie. OVH jest jakie jest. Od przynajmniej 15 lat takie samo. Bardzo wysoka jakość sieci i serwerów z relatywni niskimi cenami, za to fatalny support (tak BTW te 11 dni to wcale nie rekord, bo mi się zdarzyło dostać odpowiedź po prawie miesiącu) i panel/API do bani. Polski support gasi światło w piątek po południu, a jak chcesz coś załatwić to dzwonisz i rozmawiasz z francuzami czy innymi kanadyjczykami. Nic tu nowego nie ma i pewnie nie będzie (bo i niby czemu?). Po tylu latach narzekania i marudzenia powinieneś już mieć tego świadomość jak tam jest. Zaakceptuj w końcu ten fakt, pogódź się z tym, a jeśli nie umiesz to po prostu poszukaj innej firmy, bo to co robisz jest naprawdę przykre.

  • Zażenowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Kapitan_Bomba napisał:

Weź już daj spokój z tym januszowaniem. Tu i na PiO wieczne narzekanie

Rozumiesz tytuł tego działu: "Opinie o OVH" ?Po drugie rozróżnij narzekanie od przestawienia  faktów.

5 minut temu, Kapitan_Bomba napisał:

Zaakceptuj w końcu ten fakt, pogódź się z tym, a jeśli nie umiesz to po prostu poszukaj innej firmy, bo to co robisz jest naprawdę przykre.

Faktycznie jest przykre jak AKTYWNY klient firmy pyta o cenę usługi i nawet na takie zapytanie nie otrzymuje przez tydzień odpowiedzi . A jak byś nie wiedział support jest wliczony w cenę usługi co możesz wyczytać na stronie OVH.

 

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wystaw w końcu tę opinię i tyle. A nie smęcisz o tym [samym] od X lat, jak Ci tam źle niczym nieszczęśliwie zakochana nastolatka ;) To jest po prostu nudne.

 

Cytat

A jak byś nie wiedział support jest wliczony w cenę usługi co możesz wyczytać na stronie OVH.

No, jest wliczony. I działa fatalnie. Wszyscy to wiemy. Co zmieni 5382 opinia od tej samej osoby na ten temat? Jaki masz w tym cel? Bo jeśli myślisz, że dzięki temu support zadziała lepiej, to mam złą wiadomość - nie zadziała.  A jak chcesz ostrzec innych, to ostrzegłeś, dziękujemy. Jak Ci tak bardzo to przeszkadza, to po prostu zmień firmę. Albo po prostu to zaakceptuj, cokolwiek.

Edytowane przez Kapitan_Bomba
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Kapitan_Bomba napisał:

Jak Ci tak bardzo to przeszkadza, to po prostu zmień firmę. Albo po prostu to zaakceptuj, cokolwiek.

Zastosuj się do swoich słów .... jesteś na otartym forum jak Ci nie pasują moje posty, to zgłoś je do administratora lub ustaw IGNORE.

 

BTW - właśnie klient szuka hostingu pod nową usługę i zasugerowałem mu OVH  .... Odpowiedział, że całkowicie odpada, bo ma złe doświadczenia z BOK, gdyż z braku kontakt z BOK stracił domeny. Fajnie ? No nie fajnie ....Tyle na ten temat...

  • Zaskoczony 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mion napisał:

BTW - właśnie klient szuka hostingu pod nową usługę i zasugerowałem mu OVH


Czyli podsumowując - nie polecasz OVH z uwagi na support i braki w dokumentacji, a jednocześnie polecasz swojemu klientowi hosting w OVH (pomijając już to że hosting w OVH według opinii wielu jest taki sobie)?

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.