Skocz do zawartości
salvador

Opinie o OVH

Polecane posty

Od wielu lat panuje o OVH opinia, że są świetni o ile klient potrafi w pełni samodzielnie zarządzać swoją usługą i rozwiązywać ewentualne problemy po stronie oprogramowania. Jeżeli ktoś oczekuje, że będą rozwiązywane problemy dotyczące oprogramowania to OVH nie będzie dobrym wyborem. Moim zdaniem OVH stosuje tutaj słuszną politykę gdyż angażowanie się w kwestie oprogramowania klientów wymagałoby większej ilości pracowników i każdy z nas musiałby za to zapłacić w cenie serwera dedykowanego.

 

Korzystam z OVH od wielu lat i jestem bardzo zadowolony ponieważ problemy dotyczące oprogramowania zawsze rozwiązuję samodzielnie.

  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skutecznie zepsuli.

Po odłączeniu dodatkowego dysku na którym nic nie było uszkodzony  został dysk systemowy który nie odpalał systemu, próby postawnie tego sepłezy na niczym. Rezultat taki ze maszynę w patek i w caly weekend trzeba bylo wreszcie zabrać od toksyków raz na zawsze, koszta, czas, nerwy, strata danych z 7 dni itd.

 

Drugi motyw kwiecień pada Plesk po aktualizacji, OVH nie daje na Pleska wsparcia technicznego pomimo tego ze jest zobligowane prez pleska do tego jak odsprzedawca, Plesk natomiast nie udziela wpspracie bo takie wsparcie ma dać OVH, kolo zamknięte. rezultat. Kopia format cpanel i od nowa polska ludowa. Natomiast cpanel ma najlepsza pod słońcem opieke techniczna dla mnie wzór... dopóki działa dysk na który ten cpanel jest.

 

Pierdzielnie o tym ze trzeba sie na czymś znać można sobie włożyć miedzy bajki, OVH ma prosta wręcz prostacką politykę: u nas wszytko działa! i tyle w temacie.

Kasy za cały miesiąc niedziałającego serwera nie oddadzą, co oczywiści jest również zgodne z polityka złodzieja, nie pierwszy raz z resztą.

 

Jest ktoś jest zadowolony spoko loko, ja blisko 3 lata tez poniekąd byłem. Natomiast całościowo moja opinia jest NEGATYWNA

Edytowano przez Bodeha
  • Smutny 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Bodeha napisał:

Skutecznie zepsuli.

Po odłączeniu dodatkowego dysku na którym nic nie było uszkodzony  został dysk systemowy który nie odpalał systemu, próby postawnie tego sepłezy na niczym. Rezultat taki ze maszynę w patek i w caly weekend trzeba bylo wreszcie zabrać od toksyków raz na zawsze, koszta, czas, nerwy, strata danych z 7 dni itd.

 

Drugi motyw kwiecień pada Plesk po aktualizacji, OVH nie daje na Pleska wsparcia technicznego pomimo tego ze jest zobligowane prez pleska do tego jak odsprzedawca, Plesk natomiast nie udziela wpspracie bo takie wsparcie ma dać OVH, kolo zamknięte. rezultat. Kopia format cpanel i od nowa polska ludowa. Natomiast cpanel ma najlepsza pod słońcem opieke techniczna dla mnie wzór... dopóki działa dysk na który ten cpanel jest.

 

Pierdzielnie o tym ze trzeba sie na czymś znać można sobie włożyć miedzy bajki, OVH ma prosta wręcz prostacką politykę: u nas wszytko działa! i tyle w temacie.

Kasy za cały miesiąc niedziałającego serwera nie oddadzą, co oczywiści jest również zgodne z polityka złodzieja, nie pierwszy raz z resztą.

 

Jest ktoś jest zadowolony spoko loko, ja blisko 3 lata tez poniekąd byłem. Natomiast całościowo moja opinia jest NEGATYWNA

Ovh zajmuje się tylko od strony hardware, dlatego ceny też niektóre mogą być przyjemne. Jeżeli jednak coś na nich zaoszczędziłeś możesz zlecić przecież sprawdzenie komuś co się stało. Dostarczają sprzęt nie administrację, a widzisz jak czasami support działa. Pomysł co by się działo gdyby do tego miała dojść administracja serwerami, czasy oczekiwań ponad tydzień? Jeżeli klient bierze dedyka to oznacza, że musi się na czymś znać, jeżeli się nie zna sam sobie jest winny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ze to nie jest post pt gdyby babcia miała wąsy, tylko o wyrażaniu opinii. Klient jest sobie winny że wybiera firmę która ma go w d.. nie zaciągając uprzednio opinii, to się zgadza, to fakt.
Proponuje założyć nowy temat w pogaduchach, a nie opiniach, bo pozamerytoryczny off top który sie tu ciągnie milami, jest absurdalny. Z Mojej strony to wszystko.a OVH NIE POLECAM oczywiście.
Bajo.

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś VPS w Polsce i może wykonać reinstall systemu? Mój serwer leży od godz. 11 po tym jak próbowałem przeinstalować system (proces utknął na 48%), support twierdzi że to jakaś globalna awaria.. :)

Edytowano przez Kapitan_Bomba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Kapitan_Bomba napisał:

Ma ktoś VPS w Polsce i może wykonać reinstall systemu? Mój serwer leży od godz. 11 po tym jak próbowałem przeinstalować system (proces utknął na 48%), support twierdzi że to jakaś globalna awaria.. :)

Czasem są zwiechy raz miałem, że po 24h się odwiesił 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też czasem zdarzy mi się reinstalować vpsa w waw i czy to zwykłe czy publicloud to się potrafi zawiesić mocno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, MateuszCODE napisał:

Czasem są zwiechy raz miałem, że po 24h się odwiesił 

Poważnie są takie "atrakcje"  / jak często ? I co na to BOK OVH ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mion napisał:

Poważnie są takie "atrakcje"  / jak często ? I co na to BOK OVH ?

Występują takie problemy ale żadko, support jedynie odpisuje problem rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam problemu i nie trafiłem. 

 

Dziwi mnie jednak Polski support, a konkretnie dział problemów związanych z finansami. 

 

Wysłałem  zgłoszenie 4 września około 12 w południe. Odpowiedź nadeszła po 3 dniach roboczych.  Rozumiem podział na VIP, ale sprawy finansowe to powinny byc traktowane priorytetowo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Identyczna sytuacja. Wysłałem zgłoszenie 3 września na dział finansowy lecz wciąż nie otrzymałem odpowiedzi. Na prawdę dziwne, choć była to prosta sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem się nie odzywać, ale widzę, że to nie jest jednostkowy problem 😉

 

Moje ostatnie pół roku z firmą OVH wyglądało tak:

- przez problem z systemem rejestracji domen straciłem bezpowrotnie dwie domeny, które chciałem w ovh zarejestrować, support nic sobie z tego nie zrobił (nawet nie padło przepraszam), napisałem reklamację na support, padło przepraszam i tyle - na przepraszam czekałem w sumie prawie 3 tygodnie.

- był problem z odnowieniami domen, nie dało się tego zrobić, domena klienta wygasła i nie mieliśmy możliwości jej odnowić w zasadzie przez 3 dni.

- SYS: padło api i nie dało się przenosić adresów. Dzwoniłem do Kanady, problemu przez telefon nie załatwili, odpisali tydzień później że nie mieli czasu, ale że problem już rozwiązany. W międzyczasie, nazajutrz,  jak się już zaczęło dać przenosić to naliczyło mi kilkukrotnie opłaty za nieudane przenosiny dla dodatkowych adresów IP, opłaty udało się znieść w zasadzie w przeddzień blokady usług po 3 dniach czekania na reakcję supportu, przy przedłużaniu nadal naliczało za jeden adres, ponagliłem support w tej sprawie tydzień temu i nadal nie jest chyba załatwione...

 

Więc w zasadzie wychodzi na to, że jak wszystko działa to jest dobrze, ale jak zacznie się coś sypać i trzeba wsparcia supportu to może być katastrofa. 

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Juvenito napisał:

Dziwi mnie jednak Polski support,

Jakiś czas temu zgłaszałem problem z rejestracja domeny, która się "zarejestrowała" choć się nie zarejestrowała. Na odpowiedz BOK czekałem ponad 10 dni !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy dziś nie jest niedziela handlowa ?

 

ovh_503.jpg.235796b85727082a436c3d192ce4d863.jpg

 

;)

 

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Networkmanager.pl napisał:

Dziś co kilka minut tak było VPS tez zdychały u nich. 

2 lata mam VPS SSD u nic i jestem w szoku czytając takie opinie. Ja nie miałem u nich żadnych problemów. Jedyny problem był gdy teraz na przełomie roku złapali tą dużą awarię. A tak uptime serwera po 200+ dni. A niedostępny jest tylko gdy go restartuje przy jakiejś aktualizacji.

Na serwerze mam zainstalowanego TSa i na którym siedzę od rana do wieczora bez przerwy i gdy są jakieś problemy to od razu widzę i jak na razie rozłączanie było tylko z winy mojego internetu nie VPSa.

 

Strona główna faktycznie kilka razy była niedostępna, panel klienta muli jakby miał zaraz paść. Domeny przedłużałem na ostatnią chwilę (jak wszystko odwlekam do ostatniej chwili :/), ale chyba będę musiał zmienić podejście skoro istnieje ryzyko utraty domeny.

 

O supporcie się nie wypowiem bo nigdy nie korzystałem. Kilka razy dzwoniłem dopytać się o szczegóły oferty, więc też nie mam o czym pisać. VPS tylko raz reinstalowałem i jeśli dobrze pamiętam to faktycznie dziwnie przebiegał ten proces, ale zakończył się w max 30 minut. Nie pamiętam czy było to mniej niż 15 czy więcej, ale na pewno nie trwało ponad pół godziny.

 

Nie staram się wybielić OVH, po prostu zdziwiły mnie takie opinie, a biorąc pod uwagę moje doświadczenia z ich produktami mam teraz mieszane uczucia. Nie wiem czy jestem jakimś farciarzem, czy po prostu to kwestia czasu, aż problemy o których piszecie mnie również dopadną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Fizyda napisał:

 

Nie staram się wybielić OVH, po prostu zdziwiły mnie takie opinie, a biorąc pod uwagę moje doświadczenia z ich produktami mam teraz mieszane uczucia. Nie wiem czy jestem jakimś farciarzem, czy po prostu to kwestia czasu, aż problemy o których piszecie mnie również dopadną.


Szczerze mówiąc to ja też miałem dobre zdanie, dopóki nie pojawiły się problemy, z którymi support sobie radzi czasem bardzo słabo.  Tak długo jak wszystko Ci działa i masz pojedyncze usługi przy których nic nie zmieniasz to raczej problemu nie będzie, chyba że Cię na przykład dopadnie tak jak mnie kiedyś problem z przedłużaniem domen który trwał kilka dni i przez kilka dni przez tą kwestię miałem domenę zawieszoną.

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do domen mam ich 5 i faktycznie przedłużenie trwa do 24h. Czego na początku sobie nie przypominam, taki "problem" zauważyłem w ciągu ostatniego roku.

Dobrze jednak, że takie informacje do mnie dotarły bo nie ukrywam, gdybym miał nagle wybrać usługę typu cloud, to raczej padłoby na public cloud właśnie u nich. Teraz chyba będę musiał się zastanowić raz jeszcze :P. Przy czym na pewno gdy będę takiej usługi potrzebował to będę radził się na forum jednym czy drugim ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemy z rejestrowaniem domen? Niektóre rozszerzenia pokazuje jako niedostępne (w tym .pl/com/pro/ovh/eu/net/org/xyz/biz)

Edytowano przez daffx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez OVH
      Cześć,
       
      W tym wątku będziemy kontaktować się z Wami w celu przedstawienia informacji o wdrożeniach nowych usług, promocjach produktowych lub wydarzeniach (konferencje, szkolenia, webinary) na które będziemy chcieli Was zaprosić.
       
      Kilka słów o OVH:
       
      OVH to firma założona w 1999 roku we Francji, przez polską rodzinę Klaba. Obecnie zarządzamy 27 centrami danych w 12 lokalizacjach, na 4 kontynentach dostarczając innowacyjne rozwiązania technologiczne dla ponad 1 000 000 klientów na całym świecie. Działamy w oparciu o własną infrastrukturę, działy R&D oraz oferujemy wsparcie działu obsługi klienta 24h. W portfolio naszych usług możecie znaleźć:
       
                 Domeny: jedna z pierwszych usług, która została wprowadzona do naszej oferty. Obecnie proponujemy prawie 800 rozszerzeń do wyboru.             Hosting: proste i wydajne rozwiązanie dla osób tworzących blog, stronę WWW lub sklep internetowy.             VPS: zwirtualizowany serwer dedykowany, który stanowi kompromis pomiędzy elastycznością wirtualizacji a dowolnością konfiguracji serwera.            Serwery dedykowane: nasze maszyny umożliwiają tworzenie prostych infrastruktur jedno-serwerowych (np. w celu obsługi aplikacji) jak i zaawansowanych infrastruktur pod duże projekty.            Chmura publiczna: instancje Public Cloud to połączenie elastyczności i gwarantowanych zasobów dostępnych w przeciągu niecałej minuty.            Chmura prywatna: rozwiązanie Private Cloud oferuje skalowalność usługi Cloud na dedykowanej infrastrukturze sprzętowej. Wirtualizacja infrastruktury jest realizowana za pomocą technologii  VMware.     
                          Więcej informacji o nas i oferowanych przez nas usługach możesz znaleźć na stronie: www.ovh.pl.
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

       
      Na początek chcielibyśmy zaprosić Was na webinar organizowany we wtorek, 17 lipca 2018 o godzinie 11.00!
       
      Będziemy rozmawiać o  e-sporcie oraz o związanych z nim zagrożeniach. Obecnie największym wrogiem e-sportu są ataki DDoS, dlatego w trakcie prezentacji skupimy się na omówieniu tego problemu. Poddamy analizie skuteczny system anty-DDoS w kontekście infrastruktury gamingowej, najczęściej spotykane rodzaje ataków, mechanikę ich działania oraz, co najważniejsze, jak się przed nimi ochronić. Wydarzenie poprowadzą Justyna i Kuba z naszego biura we Wrocławiu. Zapisz się tutaj: https://ovh.to/U5EpVyp
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ OVH Sp. z. o. o.
      ul. Szkocka 5 lok. 1 - 54-402 Wrocław
      NIP: 899-25-20-556
      www.ovh.pl
    • Przez Ponury Typ
      Hej, jak w temacie. Jeśli ktoś ma zalegający serwer z tej oferty (wersja ssd) to proszę o kontakt na pw.

    • Przez motorhead
      Korzysta ktoś może z poczty w ovh?
      Znajomemu kupiłem w ovh domenę, poprosił mnie żebym podpiął pod nią jedną skrzynkę firmową i teraz mam pytanie, czy ktoś korzysta z tej darmowej poczty którą dają do domen pl?
      Chodzi mi o "start10m" - konto 10mb na stronę i 5gb na pocztę? Jak działa? Są jakieś problemy, niedochodzące meile, spam?
    • Przez Matix8981
      Witajcie,
      Co sądzicie o framework'ach w PHP? Wolicie framework czy całkowicie swój kod pisany od zera?
      Zapraszam do dyskusji
    • Przez Mruczek
      Z jakiego jądra korzystacie na serwerach linuksowych w OVH?
      Ich własne, czy dystrybucyjne, czy kompilujecie któreś pod własne potrzeby?  
      Pytam, bo chciałem użyć "targetcli-fb", które wymaga TCM w jądrze. Niby nic trudnego, ale poległem na kompilacji kernela na configu z OVH, bo wymagał różnych plików z microcodem Intela, których nigdzie nie mogłem znaleźć. Cześć była w pakietach Debiana (non-free), część z paczki na stronie Intela, a o niektórych to nawet Internet nie słyszał.
       
      Ostatecznie zmieniłem na jądro dystrybucji i działa.
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.