Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o OVH


Rekomendowane odpowiedzi

Sugerowałem jak Wolisz Polecałem hosting VPS  od  OVH,  gdyż jako aktywny użytkownik uważam, że jest relatywnie tani i do tego  stabilny. Więc pod projekt klienta by się nadał.


Jednak w moich odczuciach  popartych doświadczeniem w kontaktach z BOK stwierdzam , że OVH ma najsłabszy BOK z jakim się spotkałem, fatalny panel z BUGAMI itd... I to właśnie ze względu na własne złe doświadczenie z BOK klient nie był zainteresowany ta firmą....

 

 

EOT

 

Edytowane przez Mion
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 296
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Z Adobe. Dla mnie to kopia chatu z Adobe. Dopóki się nie przebijesz do supportu z USA (wstępnie mnie wrzucało do supportu z UK i ludzi z imionami sugerującymi hindu) to rozmowa była iście montypythono

Jestem w stanie uwieżyć, że ktoś przez nich stracił domenę... Ja dzięki OVH mam przedłużoną domenę do roku 2028, dlaczego? bo był jakiś błąd w ich systemie, który codziennie blokował moją domenę i jed

Jeden z dwóch kabli się uszkodził. Z tego co zrozumiałem poszło jakieś szuru-buru ( nie jestem dobry w elektryce) i odcięło zasilanie w obu. Powinny ruszyć generatory, ale NSM nie zadziałał i nie rusz

Dodane obrazy

4 godziny temu, Mion napisał:

z braku kontakt z BOK stracił domeny

Wyjaśnisz, w jaki sposób stracił i dlaczego? Nie dostał na maila info, że wygasają i nie przedłużył?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem w stanie uwieżyć, że ktoś przez nich stracił domenę... Ja dzięki OVH mam przedłużoną domenę do roku 2028, dlaczego? bo był jakiś błąd w ich systemie, który codziennie blokował moją domenę i jedyną opcją, aby ją szybko przywrócić było odnowienie jej na kolejny rok... Mimo codziennego kontaktu z BOK naprawa trwała tydzień - tydzień kłócenia się z BOK po czym domena była aktywna przez tydzień i znowu to samo...  Jakby ktoś nie wierzył podrzucam screena wszystko dotyczy jednej domeny i jest to tylko część maili (Kontakt tylko mailowy - telefoniczny nie działał bo koronawirus... a odpisali góra raz na dzień.)

 

ovh.thumb.jpg.12bc39c69b08ab146be0bb949b375399.jpg

  • Lubię 1
  • Haha 2
  • Zażenowany 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Hey. Też macie problem z zasileniem konta przedpłaconego? Próbuję zasilić z karty i wyświetla błąd " Wystąpił błąd. Przepraszamy za niedogodności. " (aha a jakieś szczegóły tego błędu?).

Mój ticket sobie wisi od czwartku a BOK nie raczył w dalszym ciągu odpisać... Na inne zgłoszenia odpowiadają.

Edytowane przez Diego164
  • Smutny 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej boryka się ktoś ostatnio z problemami serwerów vps u nich, w ostatnich dniach mam przerwy w działaniu serwera tak 10-15 minut przy czym w panelu pokazuje się informacja o zmianie parametrów serwera vps gdzie zostanę powiadomiony aby móć uruchomić ponownie serwer

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.05.2020 o 15:31, szogun napisał:

Hej boryka się ktoś ostatnio z problemami serwerów vps u nich, w ostatnich dniach mam przerwy w działaniu serwera tak 10-15 minut przy czym w panelu pokazuje się informacja o zmianie parametrów serwera vps gdzie zostanę powiadomiony aby móć uruchomić ponownie serwer

 

U mnie na starej ofercie VPS SSD nie ma problemów.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące później...
12 minut temu, igorex napisał:

Jeśli BOK jutro nie załatwi sprawy

Jutro hehe za tydzień dostaniesz odpowiedź jak w moim zgłoszeniu w sprawie opłacenia faktury.


Wysłałem 28.08.2020  >  Odpowiedź 07.09.2020 " Przepraszam za wydłużony czas odpowiedzi." Ale to standard .....

 

Więc może od razu atakuj ich telefonicznie:

Cytat

W razie potrzeby pilnego kontaktu zachęcam do skorzystania z naszej infolinii
albo rozmowy poprzez czat dostępny z poziomu panelu klienta.

 

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to usterka na większą skalę, bo z opłaceniem domen też jest problem. Może więc szybko naprawią.

Przez czat pisałem, ale oni chyba w niedziele nie pracują. Infolinia również.

 

Na szczęście jestem przezorny jeśli chodzi o ovh i mam kopię stron na innym hostingu, wystarczy zmienić dns domen. Ale jednak szkoda byłby stracić tego vpsa bo trochę pracy nad nim było. Konfiguracja, jej koszty itp.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie - to nie jest tak, że nie opłacisz i minutę po czasie  wszystko jest kasowane ;)
Masz na to jeszcze kilka dni choć w tym czasie usługa jest oczywiscie wyłączona.

  • Super! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problemy z płatnościami  w OVH są od 2-3 miesięcy.

najpierw nie przychodziły powiadomienia o wygasaniu, potem formularz odnawiania pokazywał to co wyżej albo 500tkę.

Wysłałem jeden ticket to dostałem po tygodniu odpowiedź nie na temat w rodzaju, żebym sobie dodał kartę i będzie placić się samo... Na razie sam pamiętam o płatnościach i robię to przez API call bo tak jeszcze działa, ale jest to dość zabawne ;d.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam banalną, z pewnością dla większości prośbę. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak krowie na miedzy, krok po kroku, co wcisnąć, gdzie wejść, żeby zmienić hasło do VPS-a w OVH? Za nic nie mogę tego ogarnąć, nie znam się zbytnio na tych rzeczach a chciałbym zmienić to otrzymane w mailu. 

Z góry dziękuję za pomoc. 

Mój mail, mariuszderes1301@gmail.com,  gdyby ktoś wolał na maila. Dzięki

Edytowane przez Mariusz13
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakiego masz VPS, ale od jakiegoś czasu by się zalogować na konto roota po zalogowaniu za pomocą przesłanych danych trzeba się przelogować

Cytat

Masz dostęp do konta root poprzez wpisanie sudo su.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Mruczek napisał:

Skoro działa Ci hasło z maila, to po zalogowaniu po SSH używasz komendy "passwd".

To podstawa podstaw.

 

A jeśli nie wiesz, co to SSH, to po co Ci w ogóle VPS?

Dziękuję za odpowiedź. A po to mi VPS, żeby uruchomić  strategię automatyczną do handlu na forex, więc jakaś specjalistyczna wiedza nie jest mi potrzebna, chciałbym tylko zmienić hasło i to wszystko co na ten moment mi potrzeba z wiedzy o vps. Do tej pory nie miałem styczności, ani też potrzeby korzystania z vps. Krok po kroku w miarę potrzeb nauczę się i tych podstaw z podstaw, i po to tutaj napisałem. 

3 godziny temu, Mion napisał:

Nie wiem jakiego masz VPS, ale od jakiegoś czasu by się zalogować na konto roota po zalogowaniu za pomocą przesłanych danych trzeba się przelogować

 

Jest to VPS Windows z OVHCloud. Po zalogowaniu poprzez dane z maila nie było komunikatu o przelogowaniu. Pierwszy raz w życiu korzystam z VPS-a, nie mam również wiedzy na temat, gdzie co wpisać, jakie komendy i t.p. Moja wiedza z obsługi komputera nie jest jakaś specjalistyczna, raczej bym powiedział, podstawowa

Edytowane przez Mariusz13
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Mariusz13 napisał:

Jest to VPS Windows z OVHCloud. Po zalogowaniu poprzez dane z maila nie było komunikatu o przelogowaniu.

To dosyć istotny szczegół, że jest to VPS z Windows :] 

https://docs.ovh.com/pl/dedicated/zmiana-hasla-admin-windows/

 

 

 

4 godziny temu, Mariusz13 napisał:

Pierwszy raz w życiu korzystam z VPS-a, nie mam również wiedzy na temat, gdzie co wpisać, jakie komendy i t.p

To sugeruje zatrudnienie administratora lub zmianę zabawek ...

Edytowane przez Mion
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Mion napisał:

To dosyć istotny szczegół, że jest to VPS z Windows :] 

https://docs.ovh.com/pl/dedicated/zmiana-hasla-admin-windows/

 

 

 

To sugeruje zatrudnienie administratora lub zmianę zabawek ...

 

6 godzin temu, Mion napisał:

To dosyć istotny szczegół, że jest to VPS z Windows :] 

https://docs.ovh.com/pl/dedicated/zmiana-hasla-admin-windows/

 

 

 

To sugeruje zatrudnienie administratora lub zmianę zabawek ...

Dziękuję za sugestię, naprawdę wezmę to pod uwagę, szczególnie kiedy potrzebuję vps-a po to tylko, aby uruchomić na nim program, który będzie chodził 24/7 bez konieczności ingerencji z mojej strony. Jeśli ja mogę coś zasugerować, to trochę wyrozumiałości. Do moich potrzeb nie potrzebuję wiedzieć zbyt wiele na temat obsługi vps-a, to co chciałem wiedzieć, to tylko zmiana hasła. Po to są fora tego typu, nie trzeba od razu iść na szkolenie. 

Dzięki za Twój czas.

  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez abhaya
      Mam 3 dedyki Kimsufi: 2 kupione w 2014-2015 i jeden kupiony w 2019. Zauważyłem że te stare mają słabe transfery (pobranie pliku przez Apache) rzędu 1500 Kbs, a ten najnowszy z 2019 ma już ok. 7000-8000 Kbs, Testowałem jeden z tych wolniejszych świeżo po reinstalacji systemu. Wszystkie serwery są ulokowane we Francji.  I teraz pytanie co robić, czym to może być powodowane, support jakoś nie odpowiada (w końcu to Kimsufi więc nie liczę na wsparcie), z tego co mi przychodzi do głowy to że stara infrastruktura jest wolniejsza, chociaż jak testuję iperf -c iperf.ovh.net  to mam na wszystkich podobne wyniki, także chodzi o łącze na świat.
    • Przez Kaziu
      Witam,
       
      Jakiś czas temu zakupiłem najtańszy VPS SSD w OVH, jestem bardzo z niego zadowolony, ale 20GB dysk robi się ciasny i chciałbym przejść na wyższy plan. Zastanawia mnie tylko jak po zmianie planu "rozszerzyć" partycję dyskową bez utraty danych. Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale dostane dodatkowe 20GB nie przydzielonej przestrzeni dyskowej. Czytałem instrukcję OVH i niestety nie napawa mnie optymizmem zapis o utracie danych. Kiedyś dokupowałem dysk do VPS z Windows i tam nie było problemu rozszerzyłem partycję systemową na nieprzydzielony obszar. W Debianie jeszcze takiej operacji nie przeprowadzałem. Macie może jakieś doświadczenia z tym związane?
    • Przez Mesharsky
      Witam @OVH,

      Mam problem z waszym firewallem który już trwa dobre miesiące, jednakże zanim skontaktowałem się z wami zrobiłem masę testów dzięki którym mogę stwierdzić że mitygacja (Automatyczna) blokuje użytkownikom dostęp do strony WWW. (Serwer dedykowany korzystam jako Hosting WWW oparty o cPanel).

      Błąd podczas ataku: DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

      Najlepsze jest to że waszej mitygacji podczas ataku nie można wyłączyć a Firewall Rule's nie działają prawidłowo (Zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z modyfikacjami).

      Rozmawiałem wczoraj z technikiem który posiada u was 5-6 serwerów, i tutaj jego wiadomość po 3 godzinach pracy w SSH na moim serwerze



      Problem który widnieje przez użytkowników oraz mnie po wykonaniu "PING" na byle jaką domenę na moim serwerze:

      Ping request could not find host hostfox.pl. Please check the name and try again.

      Proszę bardzo check-host:
      https://check-host.net/check-report/bb9e7d5k897

      Zapytałem się również znajomego w Polsce, sprawdził mi całego firewalla, bo może faktycznie mogłem ja coś źle zrobić, i natychmiastowo kazał mi się do was zgłosić tutaj (Bo telefonicznie praktycznie nigdy nie otrzymałem od was pomocy, a na tickety czeka się kilka tygodni).

      Porty: 53 są otwarte zarówno UDP oraz TCP podczas ataku, komenda ping na adresy IP działa, SSH działa, tak jak w SS wyżej, jednakże nic innego nie działa, do póki atak się nie zakończy.
      Do tego chciałbym nakreślić że to nie jest wina konfiguracji mojego serwera gdyż nie używamy żadnego firewalla / iptables rules, ani nic z tych rzeczy.
      Tak samo dzieję się to na czystym serwerze dedykowanym jak i na tym obecnie, podczas ataku na adres IP mojego serwera, i gdy wy włączacie mitygację, strony nie odpowiadają.

      Prosiłbym o jak najszybsze rozwiązanie problemu...
       
    • Przez OVH
      Cześć,
       
      W tym wątku będziemy kontaktować się z Wami w celu przedstawienia informacji o wdrożeniach nowych usług, promocjach produktowych lub wydarzeniach (konferencje, szkolenia, webinary) na które będziemy chcieli Was zaprosić.
       
      Kilka słów o OVH:
       
      OVH to firma założona w 1999 roku we Francji, przez polską rodzinę Klaba. Obecnie zarządzamy 27 centrami danych w 12 lokalizacjach, na 4 kontynentach dostarczając innowacyjne rozwiązania technologiczne dla ponad 1 000 000 klientów na całym świecie. Działamy w oparciu o własną infrastrukturę, działy R&D oraz oferujemy wsparcie działu obsługi klienta 24h. W portfolio naszych usług możecie znaleźć:
       
                 Domeny: jedna z pierwszych usług, która została wprowadzona do naszej oferty. Obecnie proponujemy prawie 800 rozszerzeń do wyboru.             Hosting: proste i wydajne rozwiązanie dla osób tworzących blog, stronę WWW lub sklep internetowy.             VPS: zwirtualizowany serwer dedykowany, który stanowi kompromis pomiędzy elastycznością wirtualizacji a dowolnością konfiguracji serwera.            Serwery dedykowane: nasze maszyny umożliwiają tworzenie prostych infrastruktur jedno-serwerowych (np. w celu obsługi aplikacji) jak i zaawansowanych infrastruktur pod duże projekty.            Chmura publiczna: instancje Public Cloud to połączenie elastyczności i gwarantowanych zasobów dostępnych w przeciągu niecałej minuty.            Chmura prywatna: rozwiązanie Private Cloud oferuje skalowalność usługi Cloud na dedykowanej infrastrukturze sprzętowej. Wirtualizacja infrastruktury jest realizowana za pomocą technologii  VMware.     
                          Więcej informacji o nas i oferowanych przez nas usługach możesz znaleźć na stronie: www.ovh.pl.
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

       
      Na początek chcielibyśmy zaprosić Was na webinar organizowany we wtorek, 17 lipca 2018 o godzinie 11.00!
       
      Będziemy rozmawiać o  e-sporcie oraz o związanych z nim zagrożeniach. Obecnie największym wrogiem e-sportu są ataki DDoS, dlatego w trakcie prezentacji skupimy się na omówieniu tego problemu. Poddamy analizie skuteczny system anty-DDoS w kontekście infrastruktury gamingowej, najczęściej spotykane rodzaje ataków, mechanikę ich działania oraz, co najważniejsze, jak się przed nimi ochronić. Wydarzenie poprowadzą Justyna i Kuba z naszego biura we Wrocławiu. Zapisz się tutaj: https://ovh.to/U5EpVyp
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ OVH Sp. z. o. o.
      ul. Szkocka 5 lok. 1 - 54-402 Wrocław
      NIP: 899-25-20-556
      www.ovh.pl
    • Przez Ponury Typ
      Hej, jak w temacie. Jeśli ktoś ma zalegający serwer z tej oferty (wersja ssd) to proszę o kontakt na pw.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.