Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Mion
Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, meethiu napisał(a):

To chyba za małe przejęcia do 10 mln?

Racja, ale mam takie wrażenie, że w obecnych czasach o obrót 10 mln euro rocznie dosyć łatwo (chyba że w istocie są to aż tak małe firmy, że nawet nie ma o czym tutaj gadać).

Edytowane przez psz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, psz napisał(a):

Racja, ale mam takie wrażenie, że w obecnych czasach o obrót 10 mln euro rocznie dosyć łatwo (chyba że w istocie są to aż tak małe firmy, że nawet nie ma o czym tutaj gadać).

W 2015 UOKIK dał zielone światło dla przejęcia home_pl. Mimo wszystko obecne zakupy przy tym z 2015 to płotki. Poza tym w międzyczasie dla równowagi wyrósł H88 również na bazie przejęć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele marek globalnych prezentuje swoje strony statusowe dostępne publicznie wraz z opisem incydentów, ba również na polskim rynku są takie firmy. Tylko nie nazwa.pl, bo status usług oraz informacje o pracach technicznych są dostępne tylko dla zarejestrowanych klientów.

W ostatni piątek doszło do ponad 40 minutowego downtime usług hostingowych. Gdzie klienci potrafili dzwonić że im strona nie działa do firmy która im tą stronę wykonała, bo nawet strona główna usługodawcy nie odpowiadała.

Jedyną informację jaką można znaleźć to jeden wpis na wykopie https://wykop.pl/wpis/78231957/czlowiek-planowal-sie-wyspac-bo-dzis-ma-wolne-ale- 

Mega to słabe i najwyraźniej musi mieć drugie dno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, st220 napisał(a):

status usług oraz informacje o pracach technicznych są dostępne tylko dla zarejestrowanych klientów.

 

Prace techniczne wykonujemy w obrębie określonych usług, dlatego prezentujemy informacje o ich statusie w Panelu Klienta. Dzięki temu każdy użytkownik od razu widzi, czy aktualnie jakieś czynności administracyjne mogą mieć wpływ na działanie jego usługi.

 

9 godzin temu, st220 napisał(a):

Gdzie klienci potrafili dzwonić że im strona nie działa do firmy która im tą stronę wykonała, bo nawet strona główna usługodawcy nie odpowiadała.

 

W sytuacjach, gdy rozwiązanie problemu może potrwać dłużej, lub gdy ze względów technicznych wyłączony jest dostęp do Panelu Klienta, stosowny komunikat publikowany jest również na naszym profilu na Facebooku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, itomek napisał(a):

W sytuacjach, gdy rozwiązanie problemu może potrwać dłużej, lub gdy ze względów technicznych wyłączony jest dostęp do Panelu Klienta, stosowny komunikat publikowany jest również na naszym profilu na Facebooku.

 

Właśnie sprawdziłem i nie znalazłem żadnego postu na Waszym Facebooku z 20 września na ten temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, yoyek napisał(a):

 

Właśnie sprawdziłem i nie znalazłem żadnego postu na Waszym Facebooku z 20 września na ten temat...

 

Jestem przekonany że @itomek odpowie bardzo elokwentnie, a jeśli nie będzie mu pasowało to pozostawi bez odpowiedzi jak liczne inne konkretne zapytania. Jego wybór jak reprezentuje firmę dla której pracuje.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisy o istotnych pracach technicznych prezentowane są na naszym Facebook'owym profilu w momencie, kiedy obowiązują + przez jakiś czas po ich zakończeniu. Realizujemy to w ten sposób ze względu na specyfikę Facebook'a, który lubi często prezentować nieaktualne posty w trakcie "scrollowania", co po prostu wprowadza w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, itomek napisał(a):

Wpisy o istotnych pracach technicznych prezentowane są na naszym Facebook'owym profilu w momencie, kiedy obowiązują + przez jakiś czas po ich zakończeniu. Realizujemy to w ten sposób ze względu na specyfikę Facebook'a, który lubi często prezentować nieaktualne posty w trakcie "scrollowania", co po prostu wprowadza w błąd.

Ciekawe podejście, choć rozumiem cel.

 

Czy byłbyś tak miły i cofnął się do moich pytań sprzed dłuższego czasu które w dyskusji pominąłeś?

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, rash napisał(a):

Czy to prawda, że nazwa.pl niedawno zwolniła dużą liczbę pracowników i planuje kolejne zwolnienia?

 

Jeśli chcesz poznać odpowiedź na takie pytanie, to chyba najlepiej wejść na LinkedIn i zobaczyć ile osób powiązanych z daną firmą ma otoczkę: "#OpenToWork"  - to taki uniwersalny sposób, niekoniecznie powiązany ze wspomnianą w temacie firmą :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam ten wątek i przypomina mi się pobieraczek. Też niby świadczą usługi, też niby oferują giga, mega, alfa pakiety. Też mają zawiły regulamin, pewnie też na granicy prawa. Ale jedno z pobieraczkiem jest wspólne - agresywne podejście do klienta i dewiza - dawać hajs frajerzy. Widać erozję firmy i powolny upadek - nie rozumieją profilu swoich klientów. 90% kupuje tani hosting i to ich trzymało w topce na rynku przez lata. Żadna normalny biznes nie zachowuje się w taki sposób wobec klienta. Nażarli się, zbudowali majątki i teraz hasta la vista - zrobić ostatni skok na kasę. Klasyka w wielu mikro-korporacjach. Pozew zbiorowy powinien mieć miejsce. Tyle ode mnie. 

Edytowane przez alkopes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.09.2024 o 10:51, itomek napisał(a):

Wpisy o istotnych pracach technicznych prezentowane są na naszym Facebook'owym profilu w momencie, kiedy obowiązują + przez jakiś czas po ich zakończeniu. Realizujemy to w ten sposób ze względu na specyfikę Facebook'a, który lubi często prezentować nieaktualne posty w trakcie "scrollowania", co po prostu wprowadza w błąd.

Gdzie jest zatem post o awarii z 20 września? Króluje wasz marnej jakości marketing tylko na social media.  Jak zwykle chowacie głowę w piasek i to co złego to nie my.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź w sprawie komunikatu o pracach technicznych, które miały miejsce 20.09., udzieliłem w cytowanym fragmencie.

 

Zachęcam do obserwowania naszego profilu na Facebooku, aby na bieżąco móc śledzić istotne informacje związane i z nazwa.pl i z tematami związanymi z hostingiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.