Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
23 minuty temu, itomek napisał(a):

To, jaki rozmiar minimalny ma baza, lub jaki rozmiar minimalny ma konto e-mail, wynika ze statystyk.

Statystyk z "Instytutu danych z d..."? Co do poczty e-mail to nie wnikam, może większość kont przekracza 1GB. Ale bazy? Błagam.

 

31 minut temu, itomek napisał(a):

Przez 2 czy 3 dni, gdy opcja wgrywania certyfikatów SSL z poziomu Panelu nie była dostępna

Raczej 2-3 tygodnie.

33 minuty temu, itomek napisał(a):

Przy tej skali domen, jaką obsługujemy, wiemy jak wiele prób nadużyć się pojawia

Nie umiecie w komputerki? To może czas już się przebranżowić.

39 minut temu, itomek napisał(a):

Nazwy serwerów POP3/IMAP4/SMTP to nazwa domeny, pod którą jest obsługiwana poczta.

No... nie do końca. BOK proponuje zmianę na serwerklienta.nazwa.pl. Wydaje mi się, że tę awarię opisał nawet onet (2021 rok?), ale tutaj mogę się mylić.

41 minut temu, itomek napisał(a):

Opłaty za domeny rozliczane są w abonamentach rocznych. Nic się tutaj nie zmieniło.

JESZCZE! :D Proponuję okres rozliczeniowy miesięczny, aby żyło się lepiej.

 

Kolejne tematy które poruszę, to będzie:

- RapidSSL,

- cena za podpięcie domeny z zewnętrznego serwisu (to jest niezłe),

- BOK 24/7, który mógłby być tak naprawdę automatem (sprawy techniczne? Och, proszę pisać e-mail. Warunki przedłużenia konta? Dzwonić 8-16.),

- ceny domen,

- wciskanie usług bez pytania klienta o zdanie (webp, 2fa, cdn, itp).

 

A, mam jeszcze jedno pytanko. Czy to prawda, że nazwa.pl celowo blokuje numery IP konkurencji, która ma w swoich usługach opcję przeniesienia kont e-mail i wszystkich danych na swoje serwery?

Opublikowano
4 minuty temu, itomek napisał(a):

Opłacając usługę klient otrzymuje dokładnie informację, za co płaci i na jaki okres.

 

Wydaje mi się, że gdzieś po drodze zgubiliście trochę klarowności. Z tyloma nagrodami na koncie pewnie brakuje Wam miejsca na półce na jedną dodatkową – za "Mistrza Fikołków i Kreatywnego Omijania Prawdy". Zamiast tłumaczyć się i gmatwać w słowach, może warto czasem po prostu przyznać się do błędu? Przecież każdemu się zdarza. Nie robiąc tego tylko potwierdzacie to, co chyba wszyscy już widzą.

Opublikowano
8 minut temu, itomek napisał(a):

To, czy jest on półroczny, czy roczny, nie zmienia w stosunku do klienta nic, poza tym, że klient rozlicza usługę w cenie stanowiącej połowę ceny abonamentu rocznego. 

I to mój drogi jest KŁAMSTWO. Byłoby tak, jeśli cena byłaby identyczna jak przy poprzednim okresie rozliczeniowym. Ale dorzucacie tutaj z automatu włączoną usługę 2fa i jakby człowiek tego nie liczył i jakby nie kombinował, to zawsze wychodzi w plecy. Nikt też wcześniej nie informuje, że ceny usług wzrosną.

 

Ty serio pracujesz dla nazwy, czy jakiś anonim robi sobie żarty i gra tak, aby już wszyscy stracili szacunek do tej firmy? Przecież te odpowiedzi to jest kpina w żywe oczy.

Opublikowano
Teraz, marusz napisał(a):

Raczej 2-3 tygodnie.

 

CloudHosting Panel w pierwszej wersji został wydany 3.11.2021r. Nowa wersja była dostępna już 5.11.2021r. Zatem faktycznie - pomyliłem się, to były 2 dni.

 

2 minuty temu, marusz napisał(a):

No... nie do końca. BOK proponuje zmianę na serwerklienta.nazwa.pl.

 

serverXXXXXX.nazwa.pl to nadal nie jest poczta.nazwa.pl. Jeżeli mam to dokładnie sprawdzić, bo nie do końca rozumiem w czym jest problem, to prośba o prywatną wiadomość z informacją o ID serwera.

 

3 minuty temu, marusz napisał(a):

- cena za podpięcie domeny z zewnętrznego serwisu (to jest niezłe),

- BOK 24/7, który mógłby być tak naprawdę automatem (sprawy techniczne? Och, proszę pisać e-mail. Warunki przedłużenia konta? Dzwonić 8-16.),

- ceny domen,

- wciskanie usług bez pytania klienta o zdanie (webp, 2fa, cdn, itp).

 

Usługa DNS Anycast wchodzi w skład pakietu Bezpieczna domena, który jest dostępny dla domen utrzymywanych w nazwa.pl. Dla domen utrzymywanych poza nazwa.pl jest to usługa płatna, której koszt wynosi albo 10 zł netto / rok albo 60 zł netto / rok, w zależności od tego, czy daną domenę można utrzymywać w nazwa.pl, czy też nie.

 

3 minuty temu, marusz napisał(a):

- BOK 24/7, który mógłby być tak naprawdę automatem (sprawy techniczne? Och, proszę pisać e-mail. Warunki przedłużenia konta? Dzwonić 8-16.),


Wsparcie techniczne dla klientów udzielane jest całodobowo. Większość spraw jesteśmy w stanie załatwić "od ręki" w trakcie rozmowy. Niestety, są też kwestie, które ze względu na złożoność i konieczność przekazania do inżynierów wsparcia, wymagają przyjęcia zgłoszenia i realizowane są poza połączeniem telefonicznym. Nie każdą sprawę można rozwiązać w kilka minut. 
 

3 minuty temu, marusz napisał(a):

- ceny domen,

 

W nazwa.pl oferujemy domeny w pakiecie z usługami dodatkowymi, których oczekują użytkownicy. Nie mamy najtańszych domen na rynku, nie konkurujemy ceną ale zakresem ofertowym, który w tej cenie jest ujęty.

 

3 minuty temu, marusz napisał(a):

- wciskanie usług bez pytania klienta o zdanie (webp, 2fa, cdn, itp).

 

Wszystkie usługi dodatkowe mogą być aktywowane samodzielnie przez użytkownika. Można je także dowolnie wyłączać, nie odnawiając ich po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

Opublikowano
1 minutę temu, itomek napisał(a):

Wszystkie usługi dodatkowe mogą być aktywowane samodzielnie przez użytkownika. Można je także dowolnie wyłączać, nie odnawiając ich po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

 

To świetnie, że mogę samodzielnie aktywować i wyłączać dodatkowe usługi. Niemniej jednak, warto byłoby spytać klientów przed automatycznym uruchomieniem dla nich jakiejkolwiek dodatkowej usługi, która wiąże się z opłatą. Wielu z nas doceniłoby bardziej transparentne i proaktywne podejście w tej kwestii, zamiast być zaskakiwanym niespodziewanymi kosztami. Ale raczej wszyscy wiedzą po co to robicie.

Opublikowano
7 minut temu, revo napisał(a):

może warto czasem po prostu przyznać się do błędu?

 

Jesteś tutaj nową osobą, z reputacją 2 komentarzy na razie tylko w wątku o nazwa.pl, więc być może nie wiesz, że co którąś wypowiedź otrzymuję tutaj informacje od stałych członków forum, że jest to miejsce dla profesjonalistów. Rozliczając fakturę dokładnie wiesz, co jest jej przedmiotem.

Teraz, revo napisał(a):

To świetnie, że mogę samodzielnie aktywować i wyłączać dodatkowe usługi. Niemniej jednak, warto byłoby spytać klientów przed automatycznym uruchomieniem dla nich jakiejkolwiek dodatkowej usługi, która wiąże się z opłatą.

 

Widzę, że nie masz usług w nazwa.pl. Powielasz schematy tych, którzy też ich nie mają. Każda usługa nowa, która jest wprowadzana, jest szeroko komunikowana przez nas w mailach do klientów. Jeżeli dana usługa w przyszłości ma być płatna, to informujemy, do kiedy włączamy tę usługę bezpłatnie. Wymieniamy ją też na proformach, które wysyłamy przed wygaśnięciem okresu abonamentowego. Jeżeli ktoś nie chce jej odnawiać, nie musi. Zachęcam, abyś skorzystał z naszych usług, aby samodzielnie sprawdzić to, o czym piszesz, a nie opierać się na anonimowych informacjach.

10 minut temu, marusz napisał(a):

I to mój drogi jest KŁAMSTWO. Byłoby tak, jeśli cena byłaby identyczna jak przy poprzednim okresie rozliczeniowym. Ale dorzucacie tutaj z automatu włączoną usługę 2fa i jakby człowiek tego nie liczył i jakby nie kombinował, to zawsze wychodzi w plecy. Nikt też wcześniej nie informuje, że ceny usług wzrosną.

 

Płatność za 2FA będzie wprowadzona zgodnie z cennikiem i naszymi komunikatami mailowymi / blogowymi od 1.07.2024r. Natomiast nadal nie wiem, o jakiej dokładnie usłudze rozmawiamy, bo do teraz nie dostałem na PW ID Twojego serwera. Dlatego jeżeli dalej chciałbyś uzyskać ode mnie dokładniejsze wyjaśnienia, prośba o kontakt przez PW z podaniem ID serwera.

Opublikowano

Dziękuję za zwrócenie uwagi na moją "świeżość" na tym forum. Cenię fakt, że tak dokładnie śledzisz moją aktywność. Mała aktywność lub nowo założone konto nie powinno być równoznaczne z bagatelizowaniem moich uwag czy opinii. Wszyscy zaczynaliśmy kiedyś od zera i każdy z nas ma prawo do wyrażenia swojego zdania.

 

Co do faktur - zgadza się, zawsze wiemy, co jest przedmiotem faktury, ale wielu z nas robi pewne rzeczy z przyzwyczajenia, nie analizując każdego szczegółu. Chyba że mamy do czynienia z podmiotem, który daje powody do nieufności – wtedy może warto przyjrzeć się fakturze pod każdym kątem...  😉

 

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, revo napisał(a):

Cenię fakt, że tak dokładnie śledzisz moją aktywność. Mała aktywność lub nowo założone konto nie powinno być równoznaczne z bagatelizowaniem moich uwag czy opinii. Wszyscy zaczynaliśmy kiedyś od zera i każdy z nas ma prawo do wyrażenia swojego zdania.

 

Nie trzeba się specjalnie wysilać, bo przy Twoim awatarze jest informacja o 4 wpisach + "machająca łapka". 

Edytowane przez itomek
Opublikowano
6 minut temu, itomek napisał(a):

Powielasz schematy tych, którzy też ich nie mają.

 

Zatem rozumiem, że wysłaliście także do klientów informację w korespondencji, że zmieniacie okres rozliczeniowy za usługę na półroczny? Bo jeśli tak, to taki mail do mnie nie dotarł. Warto być konsekwentnym w komunikacji i dbać o to, aby wszelkie ważne informacje związane z płatnościami trafiały do wszystkich zainteresowanych. Większa transparentność w tej kwestii z pewnością przyniosłaby korzyści zarówno Wam, jak i Waszym klientom. 

Opublikowano

Informujemy o okresie abonamentowym na fakturze. On nie jest zapisany w regulaminie usługi, on wynika wprost z oferty, którą prezentujemy na stronie, w cenniku lub wysyłamy albo przy zamówieniu usługi, albo przy jej odnowieniu. To tam podany jest okres abonamentowy, którego dotyczy płatność, jaką wykonuje klient. Jeżeli ktoś ma okres 6-miesięczny dla swoich usług, to może go zmienić na 12-miesięczny i opłacić usługę w cenie dwukrotności abonamentu półrocznego. Można też odnowić usługę przed terminem, albo po kontakcie z naszym Działem Obsługi Klienta, albo korzystając z funkcji OPŁAĆ w Panelu Klienta. 

Opublikowano

Widzę, że na tym forum dość swobodnie ćwiczysz sztukę wykręcania się i próby robienia z ludzi idiotów. Może Ci się to udaje wobec niektórych, ale nie ze mną. Te wasze "niespodziewane" faktury za półroczne okresy to jest przecież oczywisty temat dla odpowiednich instytucji, które z chęcią zweryfikują czy nie jest to wprowadzanie w błąd i mydlenie ludziom oczu. W mojej ocenie zdecydowanie służy to ukryciu faktu podniesienia opłat abonamentowych o niemalże dwukrotność. Mam nadzieję, że od tej instytucji też uda się wam uzyskać jakąś "nagrodę" i się nią pochwalicie, bo jak powszechnie wiadomo nagrodami akurat umiecie się chwalić na lewo i na prawo. 

 

Cen dla usług nie pozostających w sprzedaży nie zamieszczacie z jakiegoś powodu na stronie, więc nie rozpędzaj się tak ze wskazywaniem miejsc w których ta informacja rzekomo się znajduje. Na nieświadomych zarabia się najłatwiej.

Opublikowano
55 minut temu, marusz napisał(a):

Ty serio pracujesz dla nazwy, czy jakiś anonim robi sobie żarty i gra tak, aby już wszyscy stracili szacunek do tej firmy? Przecież te odpowiedzi to jest kpina w żywe oczy.

 

Z tego co mi wiadomo Tomek pracuje dla nazwy i ją reprezentuje tutaj i w innych miejscach 🙂

 

Opublikowano
23 minuty temu, revo napisał(a):

Cen dla usług nie pozostających w sprzedaży nie zamieszczacie z jakiegoś powodu na stronie, więc nie rozpędzaj się tak ze wskazywaniem miejsc w których ta informacja rzekomo się znajduje.

 

Czytasz wybiórczo moje odpowiedzi. Napisałem dokładnie "[..]którą prezentujemy na stronie, w cenniku lub wysyłamy albo przy zamówieniu usługi, albo przy jej odnowieniu[..]". Jeżeli jakaś oferta została wycofana, a takich na przestrzeni ponad 26 lat działalności nazwa.pl było wiele, to nie zamieszczamy jej w cenniku tylko informujemy o niej na proformie, jaką wysyłamy w ramach propozycji odnowienia abonamentu. Nie zmienia to faktu, że użytkownik cały czas usługi wie, jaki pakiet posiada, bo "widzi go" w Panelu Klienta. Jeżeli potrzebuje na jego temat dodatkowych informacji, w tym chce poznać cenę odnowienia, aktualny okres rozliczeniowy itd., nasz Dział Obsługi Klienta gotowy jest aby te informacje udzielić. Niezależnie, czy mailowo, czy telefonicznie.

Opublikowano
1 minutę temu, l3szcz napisał(a):

Jeden z klientów ma usługi u was i widzę, że nie ma opcji Let's Encrypt

 

Na serwerach można samodzielnie instalować dowolne certyfikaty. Wykonuje się to przez CloudHosting Panel.

 

Opis funkcji zarządzania certyfikatami SSL na CloudHostingu dostępny jest w naszym Centrum Pomocy pod adresem https://www.nazwa.pl/pomoc/baza-wiedzy/czym-jest-certyfikat-ssl-i-jak-go-uruchomic/

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, itomek napisał(a):

Płatność za 2FA będzie wprowadzona zgodnie z cennikiem i naszymi komunikatami mailowymi / blogowymi od 1.07.2024r. Natomiast nadal nie wiem, o jakiej dokładnie usłudze rozmawiamy, bo do teraz nie dostałem na PW ID Twojego serwera. Dlatego jeżeli dalej chciałbyś uzyskać ode mnie dokładniejsze wyjaśnienia, prośba o kontakt przez PW z podaniem ID serwera.

 

Nadal KŁAMIESZ. Mam fakturę w ręce, wrzucam podgląd, 2fa dorzucona, okres abonamentu zmniejszony, cena w górę. Nazwa w pigułce.

Zrzut ekranu 2023-10-31 134229.jpg

 

 

40 minut temu, l3szcz napisał(a):

Jeden z klientów ma usługi u was i widzę, że nie ma opcji Let's Encrypt. Any ideas @itomek?

 

Bo nie ma tam takiej usługi. Była, ale po przemieleniu wszystkich klientów i namówieniu ich na korzystanie z SSL postanowili ją wyłączyć. Dzisiaj, co 3 miesiące, certyfikat musisz sobie wgrać ręcznie. Ta usługa również była niedostępna jakiś czas, ale zrobiła się zadyma w internetach i szybciutko dorzucili moduł do panelu admina.

2 godziny temu, itomek napisał(a):

Nie zmienia to faktu, że użytkownik cały czas usługi wie, jaki pakiet posiada, bo "widzi go" w Panelu Klienta. Jeżeli potrzebuje na jego temat dodatkowych informacji, w tym chce poznać cenę odnowienia, aktualny okres rozliczeniowy itd., nasz Dział Obsługi Klienta gotowy jest aby te informacje udzielić.

 

Dokładnie użytkowniku. Jak masz usługi w nazwa.pl to musisz logować się po kilka razy dziennie i sprawdzać, czy spryciarze nie dorzucili ci czegoś ukradkiem, za co potem będą cię kasować. Po prostu trzeba to sobie obrać za rytuał. Budzisz się, logujesz do panelu admina, przetrzepujesz go na wszystkie strony i wieczorem po dobranocce robisz to samo.

 

A jeśli chcesz wiedzieć, czy nazwa nie wykiwa cię na fakturze i - na przykład - podniesie ceny bez informowania kogokolwiek oraz podzieli okres rozliczeniowy na pół - to zadzwoń raz dziennie do BOKu i pytaj. "Dzień dobry Panie Nazwa, czy podnieśliście jakieś ceny? Nie? A, to dobrze, a okres rozliczeniowy jest dalej 6 miesięcy, czy może jakiś inny? Aha, dziękuję".

 

Po prostu nie można nazwę traktować jako partnera w biznesie. Firma się zdewaluowała. Okropny upadek.

Edytowane przez marusz
Opublikowano
2 godziny temu, marusz napisał(a):

Mam fakturę w ręce, wrzucam podgląd, 2fa dorzucona, okres abonamentu zmniejszony, cena w górę.

 

Na proformie jest napisane "Usługa dodatkowa zawarta w cenie". Nie jest to usługa dodatkowo płatna, bo taka wymieniona byłaby pod usługą główną, podobnie jak dedykowany IP lokalizowany geograficznie który tam widzę. 2FA będzie płatne jako dodatek, ale dopiero dla odnowień hostingów od 1.07.2024r. 

 

2 godziny temu, marusz napisał(a):

Jak masz usługi w nazwa.pl to musisz logować się po kilka razy dziennie i sprawdzać, czy spryciarze nie dorzucili ci czegoś ukradkiem, za co potem będą cię kasować.

 

Nowe funkcjonalności dla hostingu wdrażamy cały czas. Jeżeli pojawia się jakaś usługa dodatkowa w trakcie okresu abonamentowego, to taka usługa nie jest dodatkowo płatna dla obecnych Klientów. Może ona pojawić się dopiero jako propozycja na kolejnej proformie, oczywiście, o ile wprowadzając daną funkcjonalność nie zdecydujemy, że jest ona bezpłatna przez dłuższy okres. Przykładem jest 2FA, które weszło jako dodatkowa funkcjonalność w połowie 2022 roku, a pozostaje bezpłatne dla usług aktywowanych / odnawianych przed 1.07.2024r. W każdym momencie możesz zrezygnować z usług dodatkowych, bo otrzymanie proformy nie jest tożsame z wystawieniem zobowiązania do zapłaty. Proforma to propozycja odnowienia usługi / usług w kształcie, który jest na niej wskazany.

Opublikowano (edytowane)

Czy ja dobrze rozumiem?

Nazwa dorzuca jakaś usługę i wymaga jeszcze od klienta anulowanie jej bo w przeciwnym wypadku może naliczać za to pieniądze? 

Jeżeli jest tam coś takiego jak automatyczne odnawianie/przypisywanie karty to współczuję logowania co x czasu żeby sprawdzić za co się płaci 🤔  a jak nie ma to chociaż o tyle dobrze 😁

 

Humorystycznie podchodząc do tematu to jeżeli chcecie dobrze dla ludzi a i tak muszą logować się do panelu bardzo często to dlaczego nie ma informacji typu "wprowadziliśmy X na warunkach Y --- skorzystaj/odrzuć" 

Edytowane przez daffx
Opublikowano
42 minuty temu, daffx napisał(a):

wymaga jeszcze od klienta anulowanie jej bo w przeciwnym wypadku może naliczać za to pieniądze? 

 

Kiedy kończy się okres rozliczeniowy hostingu, Klient otrzymuje proformę z propozycją odnowienia abonamentu. Na proformie wymienione są wszystkie elementy, które Klient aktualnie ma aktywne na swoim hostingu.

Opublikowano

Ajtomku, przyjdzie pora byś odpowiadał konkretnie na pytania czy nadal Piotrek suszy Ci głowę?

Chełpisz się przed świeżakami, że to forum dla profesjonalistów to się tak zacznij w końcu zachowywać, bo głowa boli, jak praktycznie 90% Twoich postów to marketingowa papka. W dodatku mało smaczna.

  • Lubię 1
Opublikowano
W dniu 31.10.2023 o 16:58, daffx napisał(a):

Nazwa dorzuca jakaś usługę i wymaga jeszcze od klienta anulowanie jej bo w przeciwnym wypadku może naliczać za to pieniądze? 

 

Z mojej perspektywy działa to tak, że nazwa wprowadza zmiany w usłudze lub dodaje jakieś dodatkowe rzeczy i są one z automatu uruchamiane klientom, często z założeniem takim że po czasie nakładana jest opłata. Nie wiem na ile jest to komunikowane klientom i w jaki sposób (bo z usług nazwy nie korzystam i nie mam zamiaru wiedząc jak to wygląda), ale dla przykładu za korzystanie ze starszych wersji php i mysql została nałożona opłata "z automatu", choć w taki sposób zagrała nie tylko nazwa. Obstawiam (choć nie jestem pewien), że więcej rzeczy klientom zostało po prostu "dodanych" a po czasie pojawia się opłata.

 

Nazwa chełpi się tutaj podejściem "biznesowym" i odpisuje z jakimiś historiami o tym jak działa hosting w Niemczech albo jakieś wywody o TCO, ale faktem jest, że jak ktoś nie chce płacić za usługę więcej tytułem jakichś "dodatkowych podusług" to albo będzie analizował każdą pozycję faktury, albo tak jak ktoś tutaj wspomniał codziennie się logował do panelu i sprawdzał czy czasem czegoś nie trzeba przełączyć/wyłączyć. No albo po prostu nie będzie korzystał z usług nazwy. 🙂 

 

A ta nagła zmiana okresu rozliczeniowego to jest dla mnie w ogóle jakiś hit i według mnie - tak jak już tutaj wspomniałem - to jest nic innego jak liczenie na to, że klient przeoczy ten fakt myśląc że to opłata roczna. Dlatego przytoczony przeze mnie wcześniej przykład z paliwem wydaje się tutaj jak najbardziej trafiony. 

  • Lubię 1
  • Zaskoczony 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 31.10.2023 o 23:13, DawPi napisał(a):

to forum dla profesjonalistów

 

Nie jestem profesjonalnym technikiem elektrykiem czy mistrzem gazownictwa, ale zapoznaję się z mailami oraz fakturami, które dostaję od ENEI i PGNIG, dzięki czemu wiem, czego one dotyczą. Tyle ode mnie prywatnie.

 

30 minut temu, kankan napisał(a):

a efekty tego "podejścia biznesowego" wyraźnie widać w rankingu domen na rn...

 

Nie mamy w ofercie serwerów za 1 zł, nie mamy domen za 1 zł lub za darmo do hostingu. W nazwa.pl świadczymy usługi premium, głównie skupiając się na klientach biznesowych, którzy potrafią docenić jakość i oferowane przez nas funkcjonalności. Usługi premium nigdy nie były i nie będą najtańsze. Są to usługi kompleksowe, przeznaczone dla użytkowników, którzy chcą mieć przede wszystkim pewność całościowego podejścia do tematu, dla których liczy się niskie TCO, a nie oszczędność przy zakupie. 

 

 

Edytowane przez itomek
  • Smutny 1
Opublikowano
2 godziny temu, itomek napisał(a):

W nazwa.pl świadczymy usługi premium, głównie skupiając się na klientach biznesowych, którzy potrafią docenić jakość i oferowane przez nas funkcjonalności. 

 

 

 

To ciekawe co piszesz. Z tego co obserwuje Wasza aktywność na wykopie jest dość mocno ukierunkowana do zwykłego szarego użytkownika, który szuka oszczędności.

Opublikowano

Z perkspektywy czasu mogę dostrzec. że nazwa.pl stosuje klasyczną metodę znaną dla syndromu gotowania żaby. Stopniowe wprowadzanie zmian i podnoszenie cen, licząc na to, że klienci nie zauważą powolnej transformacji, do momentu gdy jest już za późno. Dokładnie tak jak żaba, która zostaje powoli ugotowana w naczyniu z wodą, podczas gdy temperatura jest stopniowo podnoszona. Nim się zorientuje, że jest w gorącej wodzie i zaczyna sama się gotować, jest już za późno na reakcję. Mam nadzieję, że inni klienci nie pozwolą się tak gotować i odpowiednio wcześnie zareagują.

 

 

  • Zażenowany 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.