Skocz do zawartości

DawPi

Użytkownicy
  • Ilość treści

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

Ostatnio na profilu byli

515 wyświetleń profilu
  1. Dziękuję za nadesłane oferty. Nadal się rozglądam i czekam na nowe. 🙃
  2. Dzień dobry, rozglądam się w imieniu klienta za gotowym, w pełni zarządzalnym przez kogoś serwerem. Typ (vps, dedyk inne) do uzgodnienia. Co oferta powinna zawierać: dysk: od 350GB w górę, oczywiście SSD, ram: od 16GB w górę, jakaś dobra, szybka, procesor: tutaj to nie wiem, dobry zarządzanie: wsparcie w konfiguracji, zmiana ustawień, reagowanie na błędy, aktualizacje php, sql. Czyli chyba wszystko co się zawiera w słowie "zarządzany", możliwość instalacji elasticsearch, możliwość instalacji Redis. Pewnie o czymś zapomniałem - będę uzgadniać z konkretnymi osobami z konkretną ofertą. A te proszę wysyłać na maila: biuro małpa ipslink kropka pl
  3. Mogę Ci takie coś napisać pod IPS4. Gotowego rozwiązania do niego nie ma.
  4. Prowadziłem go, ale zainteresowanie było gorzej poniżej oczekiwań.
  5. Tyle, że nie jest to żadna konkurencja dla IPS4. To jak porównywać zupełnie dwie różne poziomy w czymkolwiek. iPhone np. 5S też jest tańszy od np. jakiegoś lepszego Samsunga. I są dla siebie konkurencją? 🙂
  6. Nie, że coś, ale forum "vBHELP.pl - polskie wsparcie vBulletin" prosi o pomoc w naprawie swojego forum?
  7. https://forum.invisionize.pl/topic/53454-zmiana-widoku-postów-kompaktowyrozszerzony/?do=findComment&comment=307560
  8. @vjdj i właśnie mam info, że nie mogę tego zrobić wcześniej niż 30 dni przed wygaśnięciem.
  9. @OVH jak odnowić domenę na wcześniej niż 30 dni przed jej wygaśnięciem?
  10. Panowie, jakiś FTP storage do 50-100gb w dobrej cenie to obecnie?
  11. DawPi

    Atak spamu

    Nie nie. Takie maile z załącznikami to znikomy odsetek tego, co dostaję.
  12. DawPi

    Atak spamu

    Dzień dobry, od bodaj ponad miesiąca jesteśmy atakowani (jako klienci dHosting) spamem w nadmiernej ilości. Ponoć to coś poważniejszego i więcej firm zostało zaatakowanych. Chciałbym zapytać czy może i zaproponować jakąś współpracę między tymi firmami bo przyznam, że staje się to już na tyle uciążliwe, że mam ochotę uciekać po ponad 10 latach jako zadowolony klient. Oczywiście dostajemy informacje, że walka trwa etc., ale jak się poprawi na dzień dwa, to potem, np. jak dziś, jest zmasowany atak ponownie i dziesiątki spamu przepuszczane na główne skrzynki. Jak Wy sobie z tym radzicie?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.