Skocz do zawartości

revo

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia revo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. revo

    Opinie o nazwa.pl

    Z perkspektywy czasu mogę dostrzec. że nazwa.pl stosuje klasyczną metodę znaną dla syndromu gotowania żaby. Stopniowe wprowadzanie zmian i podnoszenie cen, licząc na to, że klienci nie zauważą powolnej transformacji, do momentu gdy jest już za późno. Dokładnie tak jak żaba, która zostaje powoli ugotowana w naczyniu z wodą, podczas gdy temperatura jest stopniowo podnoszona. Nim się zorientuje, że jest w gorącej wodzie i zaczyna sama się gotować, jest już za późno na reakcję. Mam nadzieję, że inni klienci nie pozwolą się tak gotować i odpowiednio wcześnie zareagują.
  2. revo

    Opinie o nazwa.pl

    Widzę, że na tym forum dość swobodnie ćwiczysz sztukę wykręcania się i próby robienia z ludzi idiotów. Może Ci się to udaje wobec niektórych, ale nie ze mną. Te wasze "niespodziewane" faktury za półroczne okresy to jest przecież oczywisty temat dla odpowiednich instytucji, które z chęcią zweryfikują czy nie jest to wprowadzanie w błąd i mydlenie ludziom oczu. W mojej ocenie zdecydowanie służy to ukryciu faktu podniesienia opłat abonamentowych o niemalże dwukrotność. Mam nadzieję, że od tej instytucji też uda się wam uzyskać jakąś "nagrodę" i się nią pochwalicie, bo jak powszechnie wiadomo nagrodami akurat umiecie się chwalić na lewo i na prawo. Cen dla usług nie pozostających w sprzedaży nie zamieszczacie z jakiegoś powodu na stronie, więc nie rozpędzaj się tak ze wskazywaniem miejsc w których ta informacja rzekomo się znajduje. Na nieświadomych zarabia się najłatwiej.
  3. revo

    Opinie o nazwa.pl

    Zatem rozumiem, że wysłaliście także do klientów informację w korespondencji, że zmieniacie okres rozliczeniowy za usługę na półroczny? Bo jeśli tak, to taki mail do mnie nie dotarł. Warto być konsekwentnym w komunikacji i dbać o to, aby wszelkie ważne informacje związane z płatnościami trafiały do wszystkich zainteresowanych. Większa transparentność w tej kwestii z pewnością przyniosłaby korzyści zarówno Wam, jak i Waszym klientom.
  4. revo

    Opinie o nazwa.pl

    Dziękuję za zwrócenie uwagi na moją "świeżość" na tym forum. Cenię fakt, że tak dokładnie śledzisz moją aktywność. Mała aktywność lub nowo założone konto nie powinno być równoznaczne z bagatelizowaniem moich uwag czy opinii. Wszyscy zaczynaliśmy kiedyś od zera i każdy z nas ma prawo do wyrażenia swojego zdania. Co do faktur - zgadza się, zawsze wiemy, co jest przedmiotem faktury, ale wielu z nas robi pewne rzeczy z przyzwyczajenia, nie analizując każdego szczegółu. Chyba że mamy do czynienia z podmiotem, który daje powody do nieufności – wtedy może warto przyjrzeć się fakturze pod każdym kątem...
  5. revo

    Opinie o nazwa.pl

    To świetnie, że mogę samodzielnie aktywować i wyłączać dodatkowe usługi. Niemniej jednak, warto byłoby spytać klientów przed automatycznym uruchomieniem dla nich jakiejkolwiek dodatkowej usługi, która wiąże się z opłatą. Wielu z nas doceniłoby bardziej transparentne i proaktywne podejście w tej kwestii, zamiast być zaskakiwanym niespodziewanymi kosztami. Ale raczej wszyscy wiedzą po co to robicie.
  6. revo

    Opinie o nazwa.pl

    Wydaje mi się, że gdzieś po drodze zgubiliście trochę klarowności. Z tyloma nagrodami na koncie pewnie brakuje Wam miejsca na półce na jedną dodatkową – za "Mistrza Fikołków i Kreatywnego Omijania Prawdy". Zamiast tłumaczyć się i gmatwać w słowach, może warto czasem po prostu przyznać się do błędu? Przecież każdemu się zdarza. Nie robiąc tego tylko potwierdzacie to, co chyba wszyscy już widzą.
  7. revo

    Opinie o nazwa.pl

    Och, no tak! Przecież nazwa.pl to przodownik technologiczny, który wprowadza nowatorskie rozwiązania jak... no, wymuszony minimalny limit 1GB na bazę danych w czasach, gdy każdy inny dostawca oferuje elastyczność w tym zakresie. I oczywiście nie zapominajmy o tym genialnym podziale dysku na pliki i pocztę. Kto by pomyślał, że w XXI wieku będziemy potrzebowali takich ograniczeń? Ah, ale przecież są te słynne macierze dyskowe, które... no, robią dokładnie to, co robią macierze dyskowe w każdym innym miejscu. Ciekawe jaki procent baz na hostingu nazwa.pl posiadał wówczas przynajmniej 1GB danych. Teraz większość baz nawet do niego nie dobija. Chwała postępowi technologicznemu! Dobrze, że macie tak zaangażowany Dział Obsługi Klienta, który zawsze jest gotów podać rękę topiącemu się w problemach technologicznych. W końcu jak mawiają: "Lepiej późno niż wcale!" Szkoda tylko, że sami te problemy wygenerowaliście i mam dziwne wrażenie, że to wcale nie był "przypadek". W czasach, gdy większość firm przechodzi na cyfrową weryfikację, nazwa.pl postanowiła zostać wierna tradycji i podtrzymywać nostalgię za dobrą starą pocztą tradycyjną. Przecież nic nie daje takiego poczucia bezpieczeństwa, jak wysyłanie wniosku pocztą, zwłaszcza w świecie pełnym technologii! Zastanawiam się, czy w przyszłości wprowadzicie może także opcję wysyłki wniosków przez gołębie pocztowe albo kuriera na koniu? Fantastycznie! To naprawdę rozwój! Szkoda tylko, że wprowadzacie klientów na minę wysyłając im co roku fakturę roczną, a teraz nagle bez zapowiedzi wysłaliście półroczną. Ludzie doświadczeni znają już te wasze numery, więc nie ma co kryć intencji i opowiadać bajek o firmach z Niemiec. Ciekawe czy te firmy też klientom zmieniają okresy rozliczeniowe wedle widzimisie. A najgorsze jest to, że skoro już zostaliście złapani za rękę, tak teraz idziecie w zaparte mówiąc że to "nie wasza ręka".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.