Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Sugerowałem jak Wolisz Polecałem hosting VPS  od  OVH,  gdyż jako aktywny użytkownik uważam, że jest relatywnie tani i do tego  stabilny. Więc pod projekt klienta by się nadał.


Jednak w moich odczuciach  popartych doświadczeniem w kontaktach z BOK stwierdzam , że OVH ma najsłabszy BOK z jakim się spotkałem, fatalny panel z BUGAMI itd... I to właśnie ze względu na własne złe doświadczenie z BOK klient nie był zainteresowany ta firmą....

 

 

EOT

 

Edytowane przez Mion
Opublikowano
4 godziny temu, Mion napisał:

z braku kontakt z BOK stracił domeny

Wyjaśnisz, w jaki sposób stracił i dlaczego? Nie dostał na maila info, że wygasają i nie przedłużył?

Opublikowano

Jestem w stanie uwieżyć, że ktoś przez nich stracił domenę... Ja dzięki OVH mam przedłużoną domenę do roku 2028, dlaczego? bo był jakiś błąd w ich systemie, który codziennie blokował moją domenę i jedyną opcją, aby ją szybko przywrócić było odnowienie jej na kolejny rok... Mimo codziennego kontaktu z BOK naprawa trwała tydzień - tydzień kłócenia się z BOK po czym domena była aktywna przez tydzień i znowu to samo...  Jakby ktoś nie wierzył podrzucam screena wszystko dotyczy jednej domeny i jest to tylko część maili (Kontakt tylko mailowy - telefoniczny nie działał bo koronawirus... a odpisali góra raz na dzień.)

 

ovh.thumb.jpg.12bc39c69b08ab146be0bb949b375399.jpg

  • Lubię 1
  • Haha 2
  • Zażenowany 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Hey. Też macie problem z zasileniem konta przedpłaconego? Próbuję zasilić z karty i wyświetla błąd " Wystąpił błąd. Przepraszamy za niedogodności. " (aha a jakieś szczegóły tego błędu?).

Mój ticket sobie wisi od czwartku a BOK nie raczył w dalszym ciągu odpisać... Na inne zgłoszenia odpowiadają.

Edytowane przez Diego164
  • Smutny 1
Opublikowano

Hej boryka się ktoś ostatnio z problemami serwerów vps u nich, w ostatnich dniach mam przerwy w działaniu serwera tak 10-15 minut przy czym w panelu pokazuje się informacja o zmianie parametrów serwera vps gdzie zostanę powiadomiony aby móć uruchomić ponownie serwer

Opublikowano
Dnia 31.05.2020 o 15:31, szogun napisał:

Hej boryka się ktoś ostatnio z problemami serwerów vps u nich, w ostatnich dniach mam przerwy w działaniu serwera tak 10-15 minut przy czym w panelu pokazuje się informacja o zmianie parametrów serwera vps gdzie zostanę powiadomiony aby móć uruchomić ponownie serwer

 

U mnie na starej ofercie VPS SSD nie ma problemów.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ovh znowu podnosi mi ciśnienie. Serwer zaraz wygasa a opłacić się go nie da.

Jeśli BOK jutro nie załatwi sprawy to będę miał zawieszony serwer i strony o.O

ovh.png

  • Smutny 1
Opublikowano
12 minut temu, igorex napisał:

Jeśli BOK jutro nie załatwi sprawy

Jutro hehe za tydzień dostaniesz odpowiedź jak w moim zgłoszeniu w sprawie opłacenia faktury.


Wysłałem 28.08.2020  >  Odpowiedź 07.09.2020 " Przepraszam za wydłużony czas odpowiedzi." Ale to standard .....

 

Więc może od razu atakuj ich telefonicznie:

Cytat

W razie potrzeby pilnego kontaktu zachęcam do skorzystania z naszej infolinii
albo rozmowy poprzez czat dostępny z poziomu panelu klienta.

 

 

 

Opublikowano

Wydaje mi się, że to usterka na większą skalę, bo z opłaceniem domen też jest problem. Może więc szybko naprawią.

Przez czat pisałem, ale oni chyba w niedziele nie pracują. Infolinia również.

 

Na szczęście jestem przezorny jeśli chodzi o ovh i mam kopię stron na innym hostingu, wystarczy zmienić dns domen. Ale jednak szkoda byłby stracić tego vpsa bo trochę pracy nad nim było. Konfiguracja, jej koszty itp.

Opublikowano

Spokojnie - to nie jest tak, że nie opłacisz i minutę po czasie  wszystko jest kasowane ;)
Masz na to jeszcze kilka dni choć w tym czasie usługa jest oczywiscie wyłączona.

  • Super! 1
Opublikowano

problemy z płatnościami  w OVH są od 2-3 miesięcy.

najpierw nie przychodziły powiadomienia o wygasaniu, potem formularz odnawiania pokazywał to co wyżej albo 500tkę.

Wysłałem jeden ticket to dostałem po tygodniu odpowiedź nie na temat w rodzaju, żebym sobie dodał kartę i będzie placić się samo... Na razie sam pamiętam o płatnościach i robię to przez API call bo tak jeszcze działa, ale jest to dość zabawne ;d.

Opublikowano (edytowane)

Witajcie. Mam banalną, z pewnością dla większości prośbę. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak krowie na miedzy, krok po kroku, co wcisnąć, gdzie wejść, żeby zmienić hasło do VPS-a w OVH? Za nic nie mogę tego ogarnąć, nie znam się zbytnio na tych rzeczach a chciałbym zmienić to otrzymane w mailu. 

Z góry dziękuję za pomoc. 

Mój mail, [email protected],  gdyby ktoś wolał na maila. Dzięki

Edytowane przez Mariusz13
Opublikowano

Skoro działa Ci hasło z maila, to po zalogowaniu po SSH używasz komendy "passwd".

To podstawa podstaw.

 

A jeśli nie wiesz, co to SSH, to po co Ci w ogóle VPS?

Opublikowano

Nie wiem jakiego masz VPS, ale od jakiegoś czasu by się zalogować na konto roota po zalogowaniu za pomocą przesłanych danych trzeba się przelogować

Cytat

Masz dostęp do konta root poprzez wpisanie sudo su.

 

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, Mruczek napisał:

Skoro działa Ci hasło z maila, to po zalogowaniu po SSH używasz komendy "passwd".

To podstawa podstaw.

 

A jeśli nie wiesz, co to SSH, to po co Ci w ogóle VPS?

Dziękuję za odpowiedź. A po to mi VPS, żeby uruchomić  strategię automatyczną do handlu na forex, więc jakaś specjalistyczna wiedza nie jest mi potrzebna, chciałbym tylko zmienić hasło i to wszystko co na ten moment mi potrzeba z wiedzy o vps. Do tej pory nie miałem styczności, ani też potrzeby korzystania z vps. Krok po kroku w miarę potrzeb nauczę się i tych podstaw z podstaw, i po to tutaj napisałem. 

3 godziny temu, Mion napisał:

Nie wiem jakiego masz VPS, ale od jakiegoś czasu by się zalogować na konto roota po zalogowaniu za pomocą przesłanych danych trzeba się przelogować

 

Jest to VPS Windows z OVHCloud. Po zalogowaniu poprzez dane z maila nie było komunikatu o przelogowaniu. Pierwszy raz w życiu korzystam z VPS-a, nie mam również wiedzy na temat, gdzie co wpisać, jakie komendy i t.p. Moja wiedza z obsługi komputera nie jest jakaś specjalistyczna, raczej bym powiedział, podstawowa

Edytowane przez Mariusz13
Opublikowano
21 minut temu, Mariusz13 napisał:

Jest to VPS Windows

Podpowiadane "passwd" zatem Ci nie zadziała. Wybacza, ale w google na pewno znajdziesz co i jak "windows zmiana hasła". Powodzenia!

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Mariusz13 napisał:

Jest to VPS Windows z OVHCloud. Po zalogowaniu poprzez dane z maila nie było komunikatu o przelogowaniu.

To dosyć istotny szczegół, że jest to VPS z Windows :] 

https://docs.ovh.com/pl/dedicated/zmiana-hasla-admin-windows/

 

 

 

4 godziny temu, Mariusz13 napisał:

Pierwszy raz w życiu korzystam z VPS-a, nie mam również wiedzy na temat, gdzie co wpisać, jakie komendy i t.p

To sugeruje zatrudnienie administratora lub zmianę zabawek ...

Edytowane przez Mion
Opublikowano
6 godzin temu, Mion napisał:

To dosyć istotny szczegół, że jest to VPS z Windows :] 

https://docs.ovh.com/pl/dedicated/zmiana-hasla-admin-windows/

 

 

 

To sugeruje zatrudnienie administratora lub zmianę zabawek ...

 

6 godzin temu, Mion napisał:

To dosyć istotny szczegół, że jest to VPS z Windows :] 

https://docs.ovh.com/pl/dedicated/zmiana-hasla-admin-windows/

 

 

 

To sugeruje zatrudnienie administratora lub zmianę zabawek ...

Dziękuję za sugestię, naprawdę wezmę to pod uwagę, szczególnie kiedy potrzebuję vps-a po to tylko, aby uruchomić na nim program, który będzie chodził 24/7 bez konieczności ingerencji z mojej strony. Jeśli ja mogę coś zasugerować, to trochę wyrozumiałości. Do moich potrzeb nie potrzebuję wiedzieć zbyt wiele na temat obsługi vps-a, to co chciałem wiedzieć, to tylko zmiana hasła. Po to są fora tego typu, nie trzeba od razu iść na szkolenie. 

Dzięki za Twój czas.

  • Lubię 2
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Trochę odświeżę temat, czy miał ktoś kiedyś działający (zawieszony - brak opłaty) serwer przez 2 miesiące? Zalogowałem się teraz do panelu i zauważyłem, że od 2 miesięcy serwer który powinien być usunięty dalej działa i nadal jest na nim wszystko tak jak go zostawiłem, jedyny problem to to, że nie mogę zarządzać nim przez panel bo jest "zawieszony". Aktualnie by mi się przydał więc go opłaciłem, ale status się nie zmienił, jest jakaś szansa, że zrobi się to samo albo support zadziała szybciej niż zawsze? :D

  • Smutny 1
Opublikowano

Wlanie sprawdzam co w moim OVH słychać ... i ten ich panel to MASAKRA  niesamowite wolne ładowanie podstron, błędy i wiele więcej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.