Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od wielu lat panuje o OVH opinia, że są świetni o ile klient potrafi w pełni samodzielnie zarządzać swoją usługą i rozwiązywać ewentualne problemy po stronie oprogramowania. Jeżeli ktoś oczekuje, że będą rozwiązywane problemy dotyczące oprogramowania to OVH nie będzie dobrym wyborem. Moim zdaniem OVH stosuje tutaj słuszną politykę gdyż angażowanie się w kwestie oprogramowania klientów wymagałoby większej ilości pracowników i każdy z nas musiałby za to zapłacić w cenie serwera dedykowanego.

 

Korzystam z OVH od wielu lat i jestem bardzo zadowolony ponieważ problemy dotyczące oprogramowania zawsze rozwiązuję samodzielnie.

  • Super! 1
Opublikowano (edytowane)

Skutecznie zepsuli.

Po odłączeniu dodatkowego dysku na którym nic nie było uszkodzony  został dysk systemowy który nie odpalał systemu, próby postawnie tego sepłezy na niczym. Rezultat taki ze maszynę w patek i w caly weekend trzeba bylo wreszcie zabrać od toksyków raz na zawsze, koszta, czas, nerwy, strata danych z 7 dni itd.

 

Drugi motyw kwiecień pada Plesk po aktualizacji, OVH nie daje na Pleska wsparcia technicznego pomimo tego ze jest zobligowane prez pleska do tego jak odsprzedawca, Plesk natomiast nie udziela wpspracie bo takie wsparcie ma dać OVH, kolo zamknięte. rezultat. Kopia format cpanel i od nowa polska ludowa. Natomiast cpanel ma najlepsza pod słońcem opieke techniczna dla mnie wzór... dopóki działa dysk na który ten cpanel jest.

 

Pierdzielnie o tym ze trzeba sie na czymś znać można sobie włożyć miedzy bajki, OVH ma prosta wręcz prostacką politykę: u nas wszytko działa! i tyle w temacie.

Kasy za cały miesiąc niedziałającego serwera nie oddadzą, co oczywiści jest również zgodne z polityka złodzieja, nie pierwszy raz z resztą.

 

Jest ktoś jest zadowolony spoko loko, ja blisko 3 lata tez poniekąd byłem. Natomiast całościowo moja opinia jest NEGATYWNA

Edytowane przez Bodeha
  • Smutny 1
Opublikowano
2 godziny temu, Bodeha napisał:

Skutecznie zepsuli.

Po odłączeniu dodatkowego dysku na którym nic nie było uszkodzony  został dysk systemowy który nie odpalał systemu, próby postawnie tego sepłezy na niczym. Rezultat taki ze maszynę w patek i w caly weekend trzeba bylo wreszcie zabrać od toksyków raz na zawsze, koszta, czas, nerwy, strata danych z 7 dni itd.

 

Drugi motyw kwiecień pada Plesk po aktualizacji, OVH nie daje na Pleska wsparcia technicznego pomimo tego ze jest zobligowane prez pleska do tego jak odsprzedawca, Plesk natomiast nie udziela wpspracie bo takie wsparcie ma dać OVH, kolo zamknięte. rezultat. Kopia format cpanel i od nowa polska ludowa. Natomiast cpanel ma najlepsza pod słońcem opieke techniczna dla mnie wzór... dopóki działa dysk na który ten cpanel jest.

 

Pierdzielnie o tym ze trzeba sie na czymś znać można sobie włożyć miedzy bajki, OVH ma prosta wręcz prostacką politykę: u nas wszytko działa! i tyle w temacie.

Kasy za cały miesiąc niedziałającego serwera nie oddadzą, co oczywiści jest również zgodne z polityka złodzieja, nie pierwszy raz z resztą.

 

Jest ktoś jest zadowolony spoko loko, ja blisko 3 lata tez poniekąd byłem. Natomiast całościowo moja opinia jest NEGATYWNA

Ovh zajmuje się tylko od strony hardware, dlatego ceny też niektóre mogą być przyjemne. Jeżeli jednak coś na nich zaoszczędziłeś możesz zlecić przecież sprawdzenie komuś co się stało. Dostarczają sprzęt nie administrację, a widzisz jak czasami support działa. Pomysł co by się działo gdyby do tego miała dojść administracja serwerami, czasy oczekiwań ponad tydzień? Jeżeli klient bierze dedyka to oznacza, że musi się na czymś znać, jeżeli się nie zna sam sobie jest winny. 

Opublikowano

Wydaje mi się ze to nie jest post pt gdyby babcia miała wąsy, tylko o wyrażaniu opinii. Klient jest sobie winny że wybiera firmę która ma go w d.. nie zaciągając uprzednio opinii, to się zgadza, to fakt.
Proponuje założyć nowy temat w pogaduchach, a nie opiniach, bo pozamerytoryczny off top który sie tu ciągnie milami, jest absurdalny. Z Mojej strony to wszystko.a OVH NIE POLECAM oczywiście.
Bajo.

  • Lubię 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś VPS w Polsce i może wykonać reinstall systemu? Mój serwer leży od godz. 11 po tym jak próbowałem przeinstalować system (proces utknął na 48%), support twierdzi że to jakaś globalna awaria.. :)

Edytowane przez Kapitan_Bomba
Opublikowano
9 minut temu, Kapitan_Bomba napisał:

Ma ktoś VPS w Polsce i może wykonać reinstall systemu? Mój serwer leży od godz. 11 po tym jak próbowałem przeinstalować system (proces utknął na 48%), support twierdzi że to jakaś globalna awaria.. :)

Czasem są zwiechy raz miałem, że po 24h się odwiesił 

Opublikowano
14 godzin temu, MateuszCODE napisał:

Czasem są zwiechy raz miałem, że po 24h się odwiesił 

Poważnie są takie "atrakcje"  / jak często ? I co na to BOK OVH ?

Opublikowano
1 godzinę temu, Mion napisał:

Poważnie są takie "atrakcje"  / jak często ? I co na to BOK OVH ?

Występują takie problemy ale żadko, support jedynie odpisuje problem rozwiązany.

Opublikowano

Ja nie mam problemu i nie trafiłem. 

 

Dziwi mnie jednak Polski support, a konkretnie dział problemów związanych z finansami. 

 

Wysłałem  zgłoszenie 4 września około 12 w południe. Odpowiedź nadeszła po 3 dniach roboczych.  Rozumiem podział na VIP, ale sprawy finansowe to powinny byc traktowane priorytetowo. 

Opublikowano

Identyczna sytuacja. Wysłałem zgłoszenie 3 września na dział finansowy lecz wciąż nie otrzymałem odpowiedzi. Na prawdę dziwne, choć była to prosta sprawa.

Opublikowano

Miałem się nie odzywać, ale widzę, że to nie jest jednostkowy problem 😉

 

Moje ostatnie pół roku z firmą OVH wyglądało tak:

- przez problem z systemem rejestracji domen straciłem bezpowrotnie dwie domeny, które chciałem w ovh zarejestrować, support nic sobie z tego nie zrobił (nawet nie padło przepraszam), napisałem reklamację na support, padło przepraszam i tyle - na przepraszam czekałem w sumie prawie 3 tygodnie.

- był problem z odnowieniami domen, nie dało się tego zrobić, domena klienta wygasła i nie mieliśmy możliwości jej odnowić w zasadzie przez 3 dni.

- SYS: padło api i nie dało się przenosić adresów. Dzwoniłem do Kanady, problemu przez telefon nie załatwili, odpisali tydzień później że nie mieli czasu, ale że problem już rozwiązany. W międzyczasie, nazajutrz,  jak się już zaczęło dać przenosić to naliczyło mi kilkukrotnie opłaty za nieudane przenosiny dla dodatkowych adresów IP, opłaty udało się znieść w zasadzie w przeddzień blokady usług po 3 dniach czekania na reakcję supportu, przy przedłużaniu nadal naliczało za jeden adres, ponagliłem support w tej sprawie tydzień temu i nadal nie jest chyba załatwione...

 

Więc w zasadzie wychodzi na to, że jak wszystko działa to jest dobrze, ale jak zacznie się coś sypać i trzeba wsparcia supportu to może być katastrofa. 

  • Lubię 1
Opublikowano
2 godziny temu, Juvenito napisał:

Dziwi mnie jednak Polski support,

Jakiś czas temu zgłaszałem problem z rejestracja domeny, która się "zarejestrowała" choć się nie zarejestrowała. Na odpowiedz BOK czekałem ponad 10 dni !

Opublikowano
10 godzin temu, Networkmanager.pl napisał:

Dziś co kilka minut tak było VPS tez zdychały u nich. 

2 lata mam VPS SSD u nic i jestem w szoku czytając takie opinie. Ja nie miałem u nich żadnych problemów. Jedyny problem był gdy teraz na przełomie roku złapali tą dużą awarię. A tak uptime serwera po 200+ dni. A niedostępny jest tylko gdy go restartuje przy jakiejś aktualizacji.

Na serwerze mam zainstalowanego TSa i na którym siedzę od rana do wieczora bez przerwy i gdy są jakieś problemy to od razu widzę i jak na razie rozłączanie było tylko z winy mojego internetu nie VPSa.

 

Strona główna faktycznie kilka razy była niedostępna, panel klienta muli jakby miał zaraz paść. Domeny przedłużałem na ostatnią chwilę (jak wszystko odwlekam do ostatniej chwili :/), ale chyba będę musiał zmienić podejście skoro istnieje ryzyko utraty domeny.

 

O supporcie się nie wypowiem bo nigdy nie korzystałem. Kilka razy dzwoniłem dopytać się o szczegóły oferty, więc też nie mam o czym pisać. VPS tylko raz reinstalowałem i jeśli dobrze pamiętam to faktycznie dziwnie przebiegał ten proces, ale zakończył się w max 30 minut. Nie pamiętam czy było to mniej niż 15 czy więcej, ale na pewno nie trwało ponad pół godziny.

 

Nie staram się wybielić OVH, po prostu zdziwiły mnie takie opinie, a biorąc pod uwagę moje doświadczenia z ich produktami mam teraz mieszane uczucia. Nie wiem czy jestem jakimś farciarzem, czy po prostu to kwestia czasu, aż problemy o których piszecie mnie również dopadną.

Opublikowano
Godzinę temu, Fizyda napisał:

 

Nie staram się wybielić OVH, po prostu zdziwiły mnie takie opinie, a biorąc pod uwagę moje doświadczenia z ich produktami mam teraz mieszane uczucia. Nie wiem czy jestem jakimś farciarzem, czy po prostu to kwestia czasu, aż problemy o których piszecie mnie również dopadną.


Szczerze mówiąc to ja też miałem dobre zdanie, dopóki nie pojawiły się problemy, z którymi support sobie radzi czasem bardzo słabo.  Tak długo jak wszystko Ci działa i masz pojedyncze usługi przy których nic nie zmieniasz to raczej problemu nie będzie, chyba że Cię na przykład dopadnie tak jak mnie kiedyś problem z przedłużaniem domen który trwał kilka dni i przez kilka dni przez tą kwestię miałem domenę zawieszoną.

  • Lubię 1
Opublikowano

Co do domen mam ich 5 i faktycznie przedłużenie trwa do 24h. Czego na początku sobie nie przypominam, taki "problem" zauważyłem w ciągu ostatniego roku.

Dobrze jednak, że takie informacje do mnie dotarły bo nie ukrywam, gdybym miał nagle wybrać usługę typu cloud, to raczej padłoby na public cloud właśnie u nich. Teraz chyba będę musiał się zastanowić raz jeszcze :P. Przy czym na pewno gdy będę takiej usługi potrzebował to będę radził się na forum jednym czy drugim ;).

Opublikowano (edytowane)

Problemy z rejestrowaniem domen? Niektóre rozszerzenia pokazuje jako niedostępne (w tym .pl/com/pro/ovh/eu/net/org/xyz/biz)

Edytowane przez daffx
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Cytat

Szanowni Państwo,

 

Uprzejmie informujemy, że od dnia 25 sierpnia 2019 r. cena odnowienia domeny z rozszerzeniem .pl będzie wynosiła 44.99 PLN netto/rok. Zmiana ta jest wynikiem ewolucji kosztów w otoczeniu biznesowym, w jakim operujemy.

 

Jednocześnie zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby realizacja świadczonych przez OVH usług była niezmiennie na jak najwyższym poziomie.

 

 

UKgvA7P.png

Opublikowano (edytowane)

Cześć, widzę, że jest tutaj trochę ogarniętych osób, więc może znajdę odpowiedź na swoje pytanie. Strona w OVH oparta o WP na pakiecie Perso od kilku dni bardzo długo się ładuje, a w kokpicie na każdą akcje trzeba czekać do kilkunastu sekund. Wcześniej (od ponad roku) było wszytko w normie. Po ostatnich pracach technicznych z ich strony (25 lipca, czwartek gdzie strona nie działała 5h bez żadnego uprzedzenia oczywiście, Gravelines data center) dostałem w nocy wiadomość o przekroczeniu zasobów. Z tego co widziałem na grafie w panelu był rzeczywiście mega wzrost, ale krótki o ok. 3-4 nad ranem (dziwna pora). Podejrzewam, że to spowodowało ''ograniczenie'' prędkości mojej strony przez OVH na pewien czas (wybaczcie niefachowy język, nie jestem specjalistą w tych sprawach).

Z tego co widzę w narzędziach mierzących prędkość np. pageinsight, przyczyną wolnego ładowania się jest wzrost TTFB. Z drugiej strony narzędzia typu GT Metrix pokazują natomiast wciąż ten sam wynik szybkości co wcześniej. Strona technicznie nie zmieniła się, jest to lekki blog z 1000 UU dziennie. Nie wiem co może być tego przyczyną i jak zmusić  OVH żeby wrzucił stronę ponownie na właściwy 'tor'. Przed zdarzeniem korzystałem z wtyczki GeoIP block, i miałem zablokowane adresy np. z Indii itd. żeby nie dostawać monitów, postanowiłem ją całkowicie wyłączyć kilka dni temu, ponieważ blokowała niektórych użytkowników z PL, a podobno i tak nie chroni to przed atakami. Może po prostu serwery OVH nie dają rady? To przecież serwer współdzielony... Dziękuję za pomoc!

Edytowane przez marv
Opublikowano
41 minut temu, Przemek Jagielski napisał:

Rozumiem, że wersja PHP powyżej 5.6, zbędnych wtyczek nie ma, żadnego syfu nie złapałeś itp.?

PHP 7.0. 30 wtyczek, ale wszystkie lekkie lub niezbędne. Sprawdzałem te, które mogą mieć bezpośredni wpływ czyli SuperCache, Autoptimize i iThemesSecurity, ale one nie są winne. Próbowałem jeszcze wgrać świeży .htaccess, ponieważ IThemes utworzył tam sporo wyjątków na adresy IP. Jak wcześniej mówiłem wyłączyłem IPGeoBlock, więc to zapewne hinduskie i inne tego typu adresy ip. Patrzę na logi z wczoraj i widzę mnóstwo errorów typu:

An error happend on Fastcgi processing, fallback to CGI i 
An error happened during Fastcgi processing

Według narzędzi stronę opóźnia wyłącznie TTFB. Wartość ta skacze, w ciągu ostatniej godziny widzę poprawę. Czy słusznie podejrzewam, że po ostatnim update coś mogli zwalić i teraz to odkręcają? Czy syfu nie złapałem, nie wiem. Jeżeli chodzi o mój komputer siedzę na linuxie, co do strony od zawsze jest zabezpieczona iThemes, a po samej stronie nie widzę niczego złośliwego.

Usunąłem kilka niepotrzebnych wtyczek (jednak jakieś się znalazły :-)) chociaż wtyczki nie mają na to wpływu. Przed tym była znacząca poprawa, wydawało się, że prędkość wróciła ale niestety w tym momencie znowu ją coś przytyka. Ponownie TTFB. Podejrzewam, że to na pewno coś z serwerem, tym bardziej, że na stronie nic się nie zmieniło, od tamtego czasu. Chyba, że po usunięciu wtyczki GeoIPBlock strona jest non stop atakowana, ale nie wiem jak to sprawdzić i czy to może mieć aż tak wpływ na TTFB.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.