Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

[AZ] komunikacja z BOK


Mion
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy :) 

Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 dni to i tak dobrze, ja swoją sprawę ponaglałem z kilka tygodni, a na sam koniec powołując się na numer zgłoszenia  otrzymałem odpowiedź:

Dzień dobry,

Proszę o przesłanie treści korespondencji, ponieważ nie udało mi się odnaleźć tego nr.

W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt.

Pozdrawiam
xxxx

Zgłoszenie wyparowało niczym posty z jednego takiego forum ;)
 

Edytowane przez SomeGuy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym się nie pakował na świeżo do AZ, ale jak już pisałem mam tam konto od 7 lat w zasadzie stronę znajomego, która aktualnie postanowiłem przerobić stąd zapytanie do BOK AZ.
Najpierw ktoś odpisał zupełnie nie w temacie po czym przekazał do działu technicznego tak jak bym za pierwszym razem napisał do portiera AZ. Kolejna odpowiedz w zasadzie też nie w temacie dopiero po (n) tym wysłaniu screenów ktoś w końcu zrozumiał i odpisał, że nie da rady hehe = 5 DNI.

 

Pytanie brzmi co to ma na celu ? Zniechęcenie klienta do kontaktu z BOK, są aż tak zajęci, ze zajmuje im to tyle czasu , bo prawdę powiedziawszy nie rozumiem takiego podejścia biznesowego ?

 

Jak pytałem o przedłużenie hostingu (jeszcze przed) to RE dostałem w po godzinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te duże korpofirmy  takie już chyba są. Klienta mają w d, wydają gruby pieniądz na reklame i koniec. Biedny BOK też zatrudniany na łapucapu, stażyści, studenci, bez wiedzy, doświadczenia i chęci za minimalną krajową. 

 

Może w AZ jest inaczej, ale jakikolwiek kontakt z BOK to była katorga. 

 

Znalazłem jeszcze jeden kwiatek.

 

Napisałem maila z prośbą o informację dot. procedury authinfo:

24h później otrzymałem instrukcję gdzie pobrać dokument - w starym panelu.

tego samego dnia odpisałem, że nie nie posiadam opisanych

2 dni pozniej - odpowiedz, ponownie instrukcja z linkiem do pomocy

wysłałem im screena

Cytat


przesłany zrzut wskazuje, ze jest Pan Klientem nowego Az.pl nie dawne.az.pl

Pisze Pan z maila nie autoryzowanego, wg którego nie odnalazłam żadnego Panelu Klienta na nowym serwisie, jednak dzięki temu załącznikowi odnalazłam Pana Panel.

 

No! Nareszcie, zbliżyliśmy się do finału. 

Okazało się, że jeszcze trzeba domeny przedłużyć, żeby otrzymać kod authinfo, ale po kilku telefonach udało się klientowi odejść. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, SomeGuy napisał:

Te duże korpofirmy  takie już chyba są. Klienta mają w d, wydają gruby pieniądz na reklame i koniec. Biedny BOK też zatrudniany na łapucapu, stażyści, studenci, bez wiedzy, doświadczenia i chęci za minimalną krajową. 

Ja nie oczekuje odpowiedzi natychmiast [ bo takie rzeczy to tylko u Jakuba https://forum.rootnode.pl/profile/13-behemoth/  ] ale dynamiki komunikacji, która pozwoli maksymalnie w jednym dniu roboczym doprowadzić do zamknięcia/wyczerpania danego tematu. Tymczasem:

Cytat
W trosce o dobrą, wzajemną komunikację i współpracę, odpowiedź na zgłoszenie zostanie wysłana najpóźniej w ciągu 24 godzin roboczych.

 

!= wzajemną komunikację i współpracę.

¬¬

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w większości bo nie miałem przyjemności, ale w tych dwóch tak.
Jak Neil Armstrong rozmawiał z księżyca <-> ziemia na nagraniach odczuwa się minimalne opóźnienia ... ale rozmowa z BOK, który jest kilkanaście/dziesiąta godzin świetlnych od rozmówcy jest zdecydowanie słaba ¬¬

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większych firmach normą jest otrzymywanie odpowiedzi na najprostsze pytania po kilku godzinach (oczywiście jeśli nie dotyczą faktury lub zakupu nowej usługi). Również (z tego co słyszałem) jest w nich ogromna rotacja pracowników, być może przez te kilka dni odpowiadał Ci któryś ze "świeżaków". Aż w końcu trafiło to do bardziej doświadczonej osoby. Też chcąc nie chcąc muszę niejednokrotnie kontaktować się z supportami "tych większych" i wiem jaka to potrafi być katorga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.