Skocz do zawartości

Krzysiek

Użytkownicy
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Krzysiek

    Ukrywanie danych właściciela domeny

    Z tego co kojarzę, to większość rejestratorów oferuje możliwość ukrycia danych we whois. Obecnie nie mam żadnej globalki, ale póki je rejestrowałem to zamawiałem opcję ukrycia danych. Nie jest to duży koszt, a niweluje spamowe oferty i próby wyłudzeń.
  2. Krzysiek

    Serwer i domena ...

    Jeśli całościowo obsługa strony i poczty ma być na hostingu w hetznerze, to wystarczy zmiana adresów dns. Gdyby jednak zaistniała potrzeba aby strona odpalała się z serwera A, a poczta przechodziła przez serwer B, no to wtedy musisz dodatkowo skonfigurować rekord MX. Docelowy usługodawca dla poczty, powinien Ci podać wszystkie niezbędne informacje.
  3. Krzysiek

    RODO - pytanie

    Im więcej informacji podasz, tym lepiej dla Ciebie. Nie chodzi tu tylko o Rodo ale i ewentualnych użytkowników, którzy widząc że po wpisaniu imię i nazwisko jest wszędzie widoczne mogą nie być zbytnio zadowoleni. Ewentualnie możesz dać w nagłówku info, że wpisane dane będą ogólnodostępne. Co do drugiej kwestii, to tego jeszcze nikt nie wie na 100% :) RODO wg rozporządzenia UE powinno wejść w życie od 25.05, a ustawa dopiero jest w Polsce uchwalana. Na dzień dzisiejszy, nikt tak do końca nie ma jeszcze pewności co jest właściwe, a co nie jeśli chodzi o dane osobowe użytkowników. Znając życie jeszcze chwilę poczekamy na ogłoszenie ustawy, a potem będzie raptem kilka dni żeby dokonać wszystkich niezbędnych zmian.
  4. Krzysiek

    Woocommerce - import/export separator

    Dzięki za link, pomoże mi on wrócić w razie czego do presty Wygląda na to, że poddałem się zbyt łatwo. Odnośnie Wordpress'a, to póki co kombinowałem właśnie przy kodzie, wprowadzając jakieś drobne modyfikacje. Kilka sklepów na woo, już tam śmigało i większych problemów nie zauważyłem. Co by jednak nie mówić, o home to jednak stabilnie ich serwery pracują (przynajmniej ten, na którym mamy hosting).
  5. Krzysiek

    Woocommerce - import/export separator

    Póki co import wykonuję bezpośrednio w Woocommerce, próbowałem już kilku wtyczek do importu ale albo nadziewają się na jakiś z limitów na hostingu albo problem dotyczy wersji php, której póki co ze względu na inne strony nie mogę zbytnio zmienić. W logach serwera nie znalazłem konkretnych komunikatów błędów. Ogólnie produkty przenoszą się bez przeszkód, jedyny problem pojawia się z tymi, które posiadają galerię tzn. kilka odnośników do zdjęć oddzielonych "I". Póki co podmieniłem znak bezpośrednio w pliku .csv i poszło bez problemu. TTych baz będzie jeszcze trochę i każdorazowa weryfikacja i podmiana separatora zabierze trochę czasu.Myślałem, że może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie. Dzięki za zainteresowanie i podpowiedzi ale chyba po prostu będę musiał ręcznie podmieniać to w .csv Z Woocommerce z chęcią bym już dawno zrezygnował, ale coś nie bardzo na obecnym hostingu mogłem wgrać prestę.
  6. Dzień dobry, potrzebuję pomocy. Próbuję przenieść produkty w woocommerce za pomocą opcji eksportu/importu. Część produktów przenosi się ok, włącznie ze zdjęciami, kategoriami itp. z częścią niestety ale mam problem. Zdjęcia nie mogą się poprawnie skopiować. Zauważyłem, że dotyczy to jedynie produktów, które posiadają galerię zdjęć i poszczególne linki do fotek separowane są za pomocą znaku "|". Nie grzebałem nic w żadnym z kodów, więc instalacja woocommerce jest w zasadzie czysta. Może ktoś miał podobny problem lub ma jakiś pomysł, jak to obejść? Edit: pytam oczywiście o import z pliku .csv
  7. Krzysiek

    PrestaShop czy woocomerce?

    @krzysiuus Fakt, docelowo nie ja będę tym zarządzał więc szkoda zostawiać tę osobę z takim problemem. Dzięki Panowie za porady, no cóż w takim wypadku jeśli docelowy klient chce pozostać na tym hostingu, zabawa z Prestą odpada.
  8. Krzysiek

    PrestaShop czy woocomerce?

    @Rafiki jasna sprawa, póki co wywaliłem tę instalkę więc nie bardzo mam jak podesłać. Spróbuję jeszcze pokombinować. Dzięki za pomoc. @nnd.newbie również wielkie dzięki, zobaczę czy po podmianie wyświetli mi się strona instalacyjna.
  9. Krzysiek

    PrestaShop czy woocomerce?

    W moim przypadku na tym serwerze nie udało się przejść nawet instalacji. Po wrzuceniu skryptu na serwer i próbie przejścia na stronę instalacyjną wywala non stop błąd. Czy miałeś może podobny problem i zaznaczenie opcji bez separacji serwisu powinno pomóc?
  10. Krzysiek

    PrestaShop czy woocomerce?

    @Rafiki Fakt, żeby sklep w ogóle zaczął działać, to woocommerce wymaga doinstalowania co najmniej kilku wtyczek. Z prestą miałem może raz czy dwa do czynienia. Rozumiem, że przy dużej ilości produktów lepiej już nie bawić się w żadne wordpressy lub joomle, tylko od razu zainstalować Prestę? Chodzi mi w tej chwili, jedynie o obciążenie serwera i szybkość działania serwisu. Nie jest problemem optymalizacja Woocommerca żeby dla kilkuset produktów działał sprawnie, wątpię jednak że wygląda to tak kolorowo przy kilku tys. Edit: Hosting mam w jednej z największych firm w Polsce. Niestety ale z tego co wyczytałem na forach instalacja Presty na ich serwerach wiąże się z wieloma kombinacjami. Dzięki za podpowiedź ale w moim przypadku Prestę póki co muszę sobie odpuścić.
  11. Krzysiek

    PrestaShop czy woocomerce?

    Odkopuję temat :] Mam podobne pytanie, dotychczas działałem na woocommercie, ale dla sklepów z maks. kilkuset produktami. W tej chwili mam do obróbki sklep z liczbą ponad 7 tys. produktów. Z tego co rozumiem, dla takiego sklepu lepszym rozwiązaniem będzie presta? Jak jest z dostępnością modułów/wtyczek do presty? Czy wszystkie, nawet zupełnie podstawowe (przynajmniej takie odniosłem wrażenie) są płatne?
  12. Krzysiek

    Promowanie/Pozycjonowanie strony w Google

    Jeśli zaczniesz współpracę z dobrą agencją SEO, to po co jeszcze dodatkowo zgłębiać temat? Przecież płacisz właśnie za to, żeby ktoś inny się tym zajmował za Ciebie. Poza tym żadna agencja w ramach współpracy nie zacznie dzielić się z Tobą swoimi patentami SEO. Czy jeśli prowadzisz auto do mechanika, to on też wyjaśnia Ci jak samodzielnie możesz naprawić usterkę? No nie bardzo, w końcu chce zarobić. Pełna zgoda, że na stronach agencji znajdziesz blogi ze wskazówkami lub informacjami odnośnie SEO, ale są to podstawy które możesz odnaleźć w zasadzie wszędzie. Pomijam już fakt, że tego typu blogi mają zupełnie inne zastosowanie, niż edukacja klientów. Kursy pozycjonowania to dobra sprawa jedynie dla osób, które nie mają czasu/ochoty samemu szukać podstawowych informacji odnośnie SEO i chcą mieć wszystko podane "na tacy". Nie chcę generalizować, bo na pewno są lepsze i gorsze osoby, które prowadzą tego typu kursy ale nasuwa mi się od razu jedno pytanie. Skoro dobry pozycjoner zarabia na swojej wiedzy, to czy tak chętnie dzieliłby się nią z innymi? Według mnie na takich kursach właśnie niczego poza podstawami się nie nauczysz, dlatego nie przypisywałbym ich do poważniejszego wdrożenia w temat. Być może wygląda to z goła odmiennie i któryś z uczestników takiego kursu wyprowadzi mnie z błędu, jednak myślę że mam rację. Tak jak wspomniał Rafiki, do wiedzy i doświadczenia w temacie SEO trzeba dojść samemu testując różne rozwiązania/pomysły. Należy również pamiętać o analizowaniu konkurencji sprawdzaniu co u nich działa dobrze, a co nie. W jaki sposób można to poprawić. Zgodzę się z Tobą Tomaszu, że przy początku warunkiem wręcz koniecznym jest przewertowanie kilku artykułów i zapoznanie się z podstawami.
  13. Krzysiek

    Opinie o home.pl

    Osobiście wstrzymywałem się przed zamawianiem usług, w firmach tego typu, ale klient chciał, no to miał. I prawdę mówiąc jest pozytywnie zaskoczony. Usługa działa stabilnie, w ciągu kilku miesięcy miałem może jedną małą przerwę kilku minutową. Panel chyba mają autorski, który jest łatwy w obsłudze. Jego minusem jest fakt, że tym samym panelem zarządzamy zarówno hostingiem jak i jest to jedyne źródło dostępu do systemu zgłoszeń, pobrania faktur etc. Więc albo informatyk musi sam wszystko załatwiać albo daje dostęp innym pracownikom. Kontakt z supportem jest ok, nie ma problemu z załatwieniem zgłoszeń, nie zdarzyło mi się aby zgłoszenie wysłane między 8-16 nie zostało rozpatrzone jeszcze tego samego dnia. I raczej ten sposób komunikacji w Home bym polecał. Z infolinii skorzystałem raz, może dwa, bo brakuje mi cierpliwości aby odczekać swoje w kolejce do konsultanta. Natomiast czat co prawda istnieje ale jest dostępny tylko dla klientów, którzy płacą dodatkowy abonament. I tu przechodzimy do minusa dla tego usługodawcy, czyli dodatkowa płatność za usługi/dodatki, które w większości innych firm są darmowe. Chcąc np. skorzystać z backupu firmy należy taką usługę dodatkowo opłacić. Nie wiem jak wygląda obecnie sytuacja ale szkoda, że nie ma (nie było) u nich również dostępnego Let's Encrypt. Jeśli ktoś nie patrzy zbytnio na koszta i chce mieć po prostu stabilny hosting, to mogę póki co polecić. Sam korzystam dopiero od kilku miesięcy, no i mam nadzieję że moje pozytywna opinia nie ulegnie zmianie na minus
  14. Krzysiek

    Opinie o mintshost.pl

    Nie współpracowałem z żadną z tych firm, ale z tego co ludzie piszą to ze wszystkimi firmami przejętymi przez h88 zaczęły dziać się różne niekoniecznie fajne rzeczy (wg klientów). Wystarczy porównać opinie chociażby, o mintshost sprzed roku, a czasem obecnym.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.