Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o hosting.linux.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wracając do tematu zakupu, dziwi mnie tylko to, że portal związany z Linuksem został od tak ubity. Sprawdziłem sobie z ciekawości, bo tak mi się wydawało, że on już był za moich młodzieńczych lat, i się okazało, że istniał od 2001 roku. Szkoda trochę, że wraz z wciągnięciem hostingu, ucierpiał tak długo budowany i pielęgnowany projekt.

Opublikowano (edytowane)

Też trochę nie rozumiem, idealny blog pod zaplecze, domena bezcenna, sam portal miał 3-krotnie więcej wejść organicznie niż hosting, dziwne te Wasze ruchy SEO @itomek po co to ubiliście? Ostatnio sobie z ciekawości wrzuciłem pod porównywarkę przeróżne fora i stronki związane z hostingiem, ciekawy jest dla mnie ten 2-krotny wzrost orgraniczny z przełomu marca na kwietnia, czyżby to wtedy już zaczęły być poczyniane przygotowania pod przejęcie? 

 

image.thumb.png.f9cd0be551f705342f5394727e51ecf5.png

 

Za to @home_pl tutaj gratulacje w Wasze ręcę i zespołu od SEO, Was też obserwuję, nie wiem jaka agencja Was obsługuje, ale w SEO naprawdę robicie bezbłędną robotę.

Edytowane przez sempre
  • Lubię 1
Opublikowano

To akurat bardzo proste. Jak przejmujesz istniejący biznes, timing ma znaczenie. W końcu musisz zadbać o setki zadań + zmienić ofertę ;) 

Wykorzystanie portalu zostawiasz sobie na później.

Opublikowano
W dniu 30.09.2024 o 06:53, BartekSz napisał(a):

Wracając do tematu zakupu, dziwi mnie tylko to, że portal związany z Linuksem został od tak ubity. Sprawdziłem sobie z ciekawości, bo tak mi się wydawało, że on już był za moich młodzieńczych lat, i się okazało, że istniał od 2001 roku. Szkoda trochę, że wraz z wciągnięciem hostingu, ucierpiał tak długo budowany i pielęgnowany projekt.

Niektórzy już płaczą, że doszło do tego. Niektórzy dostaną kubeł zimnej wody na twarz, poczują to co ludzie zmuszeni współpracować z polskimi hostingami.
 

 

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, st220 napisał(a):

Niektórzy już płaczą, że doszło do tego. Niektórzy dostaną kubeł zimnej wody na twarz, poczują to co ludzie zmuszeni współpracować z polskimi hostingami.
 

 

 

Cześć! Poniżej przesyłamy treść naszego komentarza, który opublikowaliśmy wczoraj pod filmem, ale który do teraz niestety nie jest widoczny:

Szanowny Panie,

doceniamy i szanujemy wszelkie inicjatywy związane z propagowaniem informacji technologicznych. Na przestrzeni lat, NetArt Group wielokrotnie wspierał inicjatywy tego typu, zawsze wychodząc naprzeciw oczekiwaniom społeczności, które gromadziły się wokół nich.

Działalność spółki ABCOM sp. z o.o. obejmuje świadczenie usług hostingowych oraz rejestrację domen internetowych. Wszelkie dodatkowe aktywności podlegają weryfikacji i o ich utrzymaniu bądź nie spółka podejmuje na bieżąco decyzje. Każdy temat wymaga dokładnej analizy, obejmującej przede wszystkim potrzebę i oczekiwanie dostarczania określonych rozwiązań.

Klienci linux.pl otrzymują wsparcie techniczne i odpowiedzi na zadawane pytania zawsze w najkrótszym możliwym czasie. Konieczne jest jednak zwrócenie uwagi na fakt, że w przypadku tematów wymagających dodatkowej weryfikacji, takich jak umowy sponsoringowe, czas odpowiedzi na pytania może się wydłużyć. W przypadku Pana wiadomości mailowej, którą otrzymaliśmy w piątek 27.09.2024 o godz. 22:10, odpowiedź została udzielona w sobotę 28.09.2024 o godz. 6:56. Poprosiliśmy wówczas Pana o cierpliwość w oczekiwaniu na dalsze informacje wyjaśniające kwestie, o jakich pisał Pan w swojej korespondencji. Potwierdzamy, że odniesiemy się do nich przed 18 października 2024r. Liczymy na zrozumienie i podkreślamy, że Pana usługi, których sponsoring realizowany jest przez linux.pl, pozostają aktywne, a wszelkie kwestie związane z zasadami współpracy między Panem a linux.pl będą podlegały partnerskim ustaleniom, respektującym zasady dobrej współpracy.

Niniejszą wiadomość prześlemy do Pana także w odpowiedzi na zgłoszenie, które ma Pan u nas otwarte.

Pozdrawiamy,
zespół linux.pl
 

Edytowane przez linux.pl
Opublikowano

@linux.pl Kanon dobrych praktyk wskazywałby, żeby informację dla społeczności forum dotyczącą teraźniejszości i przyszłości forum, publikować pod adresem internetowym forum.

Opublikowano

Kanon dobrych praktyk wiele rzeczy wskazuje.

 

Tutaj stało się natomiast (poza opisywaną na filmie współpracą) tyle, że portal i forum zniknęły nagle i przekierowują na stronę sprzedającą hosting. Wydaje mi się, że gdyby coś miało być zamykane, to można to zrobić trochę inaczej niż "odpinając wtyczkę". 

 

Co najgorsze sporo osób korzystało z maila w domenie @linux.pl i obstawiam że tu także wtyczka zostanie niebawem odpięta.

 

Ktoś powie że to potężny biznes i tak działa, no ale w społeczeństwie wokół którego hosting linux.pl powstał, raczej nie będzie dobrych ocen względem nowego nabywcy. Ale najwyraźniej nabywcy na tym nie zależy.

  • Lubię 2
Opublikowano
15 minut temu, theqkash napisał(a):

Ktoś powie że to potężny biznes i tak działa, no ale w społeczeństwie wokół którego hosting linux.pl powstał, raczej nie będzie dobrych ocen względem nowego nabywcy. Ale najwyraźniej nabywcy na tym nie zależy.

 

Kij ma dwa końce; oprócz nabywcy który postępuje jak postępuje, jest jeszcze sprzedający ten biznes.
I w mojej ocenie to właśnie do niego trzeba kierować główne pretensje i zarzuty o olewanie / sprzedanie / zdradzenie społeczności.

Opublikowano

Jasna sprawa. Natomiast tak czy inaczej myślę, że żadna poważna firma by nie kupiła firmy hostingowej działającej na subdomenie, dając możliwość wstawiania czegokolwiek pod główną domeną. :)

 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, theqkash napisał(a):

Jasna sprawa. Natomiast tak czy inaczej myślę, że żadna poważna firma by nie kupiła firmy hostingowej działającej na subdomenie, dając możliwość wstawiania czegokolwiek pod główną domeną. :)

 

 

Pytanie za tem nasuwa się samo. Czy netart jest poważną firmą, bo patrząc po ostatnich przejęciach i praktykach stosowanych przez tą spółkę, mam mieszane uczucia. Pomijam fakt złego traktowania klientów z przejętych firm hostingowych, zawyżania cen usług, mydlenia oczu, robienia problemów z kodami AuthInfo itd., no ale kupili serwis, który w zasadzie kręcił się wokół tematów Linuksowych, miał swoje forum, bloga, pocztę elektroniczną i ogólnie community, a tutaj nagle takie chocki klocki i brutalne ubicie całego serwisu, żeby finalnie ładowała się strona z ofertą hostingową. Patrząc na to z boku, naprawdę źle to wygląda. Hosting w zasadzie był tutaj dodatkiem do całości.

Edytowane przez BartekSz
Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, BartekSz napisał(a):

 

Pytanie za tem nasuwa się samo. Czy netart jest poważną firmą, bo patrząc po ostatnich przejęciach i praktykach stosowanych przez tą spółkę, mam mieszane uczucia. Pomijam fakt złego traktowania klientów z przejętych firm hostingowych, zawyżania cen usług, mydlenia oczu, robienia problemów z kodami AuthInfo itd., no ale kupili serwis, który w zasadzie kręcił się wokół tematów Linuksowych, miał swoje forum, bloga, pocztę elektroniczną i ogólnie community, a tutaj nagle takie chocki klocki i brutalne ubicie całego serwisu, żeby finalnie ładowała się strona z ofertą hostingową. Patrząc na to z boku, naprawdę źle to wygląda. Hosting w zasadzie był tutaj dodatkiem do całości.


Napisz proszę do nas przez PW, jakie usługi posiadasz w linux.pl. Sprawdzimy Twoje zgłoszenia, bo nie chcielibyśmy, aby w wątku o opiniach na temat usług hostingowych linux.pl pojawiały się informacje o tym, że ktoś jest z nich niezadowolony, a my nawet nie wiemy, o jakie usługi chodzi. Skoro jest to temat o opiniach na temat usług hostingowych, chcielibyśmy mieć możliwość ustosunkować się do tego. Dzięki!

Edytowane przez linux.pl
  • Haha 2
Opublikowano
7 minut temu, linux.pl napisał(a):

Napisz proszę do nas przez PW, jakie usługi posiadasz w linux.pl.

A to trzeba posiadać jakieś usługi żeby móc napisać że przejęliście działający serwis przy którym działała firma hostingowa i go zrównaliście z ziemią żeby przerzucić tam ofertę hostingową? 

  • Lubię 4
  • Super! 3
Opublikowano
19 minut temu, linux.pl napisał(a):


Napisz proszę do nas przez PW, jakie usługi posiadasz w linux.pl. Sprawdzimy Twoje zgłoszenia, bo nie chcielibyśmy, aby w wątku o opiniach na temat usług hostingowych linux.pl pojawiały się informacje o tym, że ktoś jest z nich niezadowolony, a my nawet nie wiemy, o jakie usługi chodzi. Skoro jest to temat o opiniach na temat usług hostingowych, chcielibyśmy mieć możliwość ustosunkować się do tego. Dzięki!


Za taką odpowiedź powinien być BAN! Typowe netartowe wymijające odpowiedzi.

Opublikowano
12 minut temu, theqkash napisał(a):

A to trzeba posiadać jakieś usługi żeby móc napisać że przejęliście działający serwis przy którym działała firma hostingowa i go zrównaliście z ziemią żeby przerzucić tam ofertę hostingową? 


Pod marką linux.pl oferowane są usługi hostingowe, których to usług dotyczy ten wątek. Nie dotyczy on zawartości strony pod domeną linux.pl. A jeżeli dodatkowo ktoś napisał o złym traktowaniu klientów, chcielibyśmy wiedzieć, skąd taka opinia, jakiej sytuacji dotyczy. Dzięki dokładnej wiedzy, możemy się do takich komentarzy odnieść.


Zespół linux.pl jest w 100% zaangażowany w dostarczanie wysokiej jakości hostingu, z którego każdy nasz Klient będzie zadowolony. Dlatego też między innymi jesteśmy na forum.rootnode.pl.

Opublikowano

@linux.pl prośba o nie wywracanie kota ogonem, to nie miejsce na to, ani na te netartowe gierki słowne. 

 

Wszyscy wiedzą o czym mowa, więc nie róbcie przynajmniej tutaj z ludzi idiotów. 

  • Lubię 5
Opublikowano

@linux.pl nie ukrywam, ale spodziewałem się po Was takiej korpo wymijającej odpowiedzi. Nie muszę być użytkownikiem usług serwisu, który i tak zabiliście. Zresztą, ja już przez netart w tym roku przeszedłem, jak został wchłonięty w Wasze szeregi atthost. Wystarczy mi bicia się z koniem. Jednakże, tutaj dodatkowo rozmawiamy o serwisie, który po prostu wyrzuciliście do śmieci. Szkoda, bo czy to blog, czy forum, były ciekawym miejscem, sam niejednokrotnie się zaczytywałem tam, ale Wy to zabiliście. O tym, że linux.pl miał w subdomenie hosting dowiedziałem się przez to forum, a dokładniej przez użytkownika
@sempre , który wypowiadał się korzystnie o opcji resellerskiej oferowanej przez poprzedniego właściciela. No cóż, trzeba się z tym pogodzić. Firmę netart takie twory nie interesują, więc o czym my tutaj rozmawiamy ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Godzinę temu, zajcev napisał(a):

@linux.pl - I jak tam sytuacja z forum? już wiecie czy to przywrócicie? trochę czasu już minęło a forum i portalu jak nie było tak nie ma.

 

Z tego co pisali / mówili gdzieś w eterze, nie będzie ani forum ani portalu.

Opublikowano
W dniu 3.10.2024 o 08:38, linux.pl napisał(a):

Klienci linux.pl otrzymują wsparcie techniczne i odpowiedzi na zadawane pytania zawsze w najkrótszym możliwym czasie.

No to już wiem co oznacza to "7" we wsparciu 24/7.

7 (siedem) DNI zamykaliście moje konto z nieaktywnymi usługami. Coś co powinno trwać 5 minut trwało cały tydzień. Nie wymagało to dodatkowej weryfikacji, bo na koncie nie było, ani domen, ani aktywnych usług, zresztą zgłoszenie było z panelu, więc nikt nie podszywał się pod mojego maila. Zresztą nawet tego nikt nie weryfikował innym kanałem.

Dla uwiarygodnienia:  zgłoszenie  #390914.

Nikt jak nazwa.pl nie potrafi obrzydzić polskich firm hostingowych.

  • Lubię 1
Opublikowano

Zamknięcie konta, ze względu na konieczność właściwego postępowania z informacjami księgowymi, w tym fakturami VAT, może trwać nieco dłużej. Przepraszamy za niedogodność.

Opublikowano

Na rzeczonym forum w ostatnim miesiącu działalności pojawiło się zaledwie kilka postów. To już był zmierzch projektu i nie jest pewne, czy wygasająca społeczność byłaby zainteresowana partycypacją w kosztach utrzymania i administracji w nowym miejscu.

  • Lubię 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.