Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wiadomość dodana przez theqkash,

Chcesz znaleźć opinie o dhosting.pl? Jeśli szukasz hostingu w dhosting.pl, serwerów w dhosting.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w dhosting.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę was @dhosting.pl, nie dajcie się prześcigać firmie której nazwy nie można wypowiadać w procesie technologicznym.

Co mam na myśli proces technologiczny? To że tam już jest PHP8.0 w wersji stabilnej a u was nie :c

Dodatkowo po napisaniu ticketa o tym bo na wersji 8.0.0rc1 nie działa (przynajmniej u was) JIT otrzymaliśmy informację że nie planujecie jego wdrażać ( oulMIfT.png ).

Co do reszty, dhosting jak najbardziej na +, można dogadać się z ludźmi w sprzedaży a na ticket potrafią odpowiedzieć w minutę nawet jeśli jest 00:30.

Opublikowano
12 godzin temu, Roberrt napisał:

Proszę was @dhosting.pl, nie dajcie się prześcigać firmie której nazwy nie można wypowiadać w procesie technologicznym.

Co mam na myśli proces technologiczny? To że tam już jest PHP8.0 w wersji stabilnej a u was nie :c

Dodatkowo po napisaniu ticketa o tym bo na wersji 8.0.0rc1 nie działa (przynajmniej u was) JIT otrzymaliśmy informację że nie planujecie jego wdrażać ( oulMIfT.png ).

Co do reszty, dhosting jak najbardziej na +, można dogadać się z ludźmi w sprzedaży a na ticket potrafią odpowiedzieć w minutę nawet jeśli jest 00:30.

 

Hej @Roberrt, dzięki za wiadomość. Rozwijamy naszą platformę, dostosowujemy ją do wprowadzania w przyszłości szybkich zmian i jeszcze szybszego wzrostu, dlatego tymczasowo wstrzymaliśmy aktualizację PHP do najnowszej wersji. To oczywiście nie znaczy, że jej nie będzie. Chwilę to potrwa, ale obrana droga pozwoli nam wprowadzać w przyszłości wiele nowych rozwiązań znacznie szybciej, niż dotychczas. To też pozwoli zapewnić profesjonalistom jeszcze lepszą platformę i narzędzia do pracy z nią. 

Obecnie wygląda to tak, że popularne CMSy, w tym WordPress, który dominuje w liczbie instalacji, nie mają pełnego wsparcia dla PHP 8 (WP ma je w wersji beta). Wykorzystujemy ten czas na dopracowanie swoich rozwiązań, ale bez obaw, PHP 8 pojawi się na wszystkich serwerach EWH. 

Jeśli bezwzględnie potrzebujesz PHP 8 już teraz, to odezwij się do nas, coś zaradzimy. 

Opublikowano
29 minut temu, dhosting.pl napisał:

Jeśli bezwzględnie potrzebujesz PHP 8 już teraz, to odezwij się do nas, coś zaradzimy. 

Dziwnie to brzmi. Z informacji jakie zamieścił @Roberrtwygląda, że już kontaktował się z Wami (@dhosting.pl) i niejako został troszku "spuszczony na drzewo" :/

Opublikowano
2 godziny temu, dhosting.pl napisał:

Jeśli bezwzględnie potrzebujesz PHP 8 już teraz, to odezwij się do nas, coś zaradzimy. 

Nie potrzebuję "na wczoraj" lecz wdrożenie rc1 i brak planów na 8.0.1 stable jest troszkę "zadziwiające".

Dobra, jednak co jak co ale szacunek dla ludzi z @dhosting.pl się należy, dostaliśmy dzisiaj telefon od jednego z pracowników z sprostowaniem całej sytuacji i informacją jak możemy postąpić dalej... i jednak jest stabilna wersja php 8.0 na jednym z klastrów 😎

Najwyraźniej był jakiś błąd w "wewnętrznej komunikacji".

Opublikowano
Godzinę temu, Roberrt napisał:

Nie potrzebuję "na wczoraj" lecz wdrożenie rc1 i brak planów na 8.0.1 stable jest troszkę "zadziwiające".

Dobra, jednak co jak co ale szacunek dla ludzi z @dhosting.pl się należy, dostaliśmy dzisiaj telefon od jednego z pracowników z sprostowaniem całej sytuacji i informacją jak możemy postąpić dalej... i jednak jest stabilna wersja php 8.0 na jednym z klastrów 😎

Najwyraźniej był jakiś błąd w "wewnętrznej komunikacji".

 

Tak, poprosiłem o wyjaśnienie i kontakt z Tobą. Oczywiście plany na wdrożenie są, niektóre serwery z nowego klastra mają już nowsze wersje PHP 8, w planach jest wyrównanie wersji na wszystkich serwerach, ale tutaj – jak pisałem – przygotowujemy większe zmiany.  Do tego czasu nie chcemy wprowadzać aktualizacji dla pozostałych serwerów, ale po zmianach takie aktualizacje będą o wiele prostsze, częstsze i łatwiejsze do wdrożenia. Ma pewno będziemy dawali znać o tym szerzej, włącznie z informowaniem naszych klientów.

 

Cieszę się, że udało się wyjaśnić ten temat. 

  • Lubię 2
Opublikowano

@dhosting.pl Jak już jesteśmy w temacie PHP 8.0 (dPHP Version 8.0.0rc1-dh1, rc1 🤣), chciałbym zapytać dlaczego u was nie ma możliwości włączenia JIT (blokowane wyłącznie u was). Zmienna opcache.jit_buffer_size ustawia się sztywno na 0 gdy zmienna za pomocą php_value jest ustawiona na np. 256M

 

https://i.imgur.com/ObOBHmj.png

  • Lubię 1
  • 1 miesiąc temu...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Dwa dni temu zadałem putanie do BOK w sprawie wsparcia Cluodflare - do teraz a jest 2 grudnia bez odpowiedzi...
Nie zachęca to do skorzystania z Państwa oferty :(

---

obraz.png.3c75c3223d8b5b22c6755aa6af34d83d.png

Opublikowano (edytowane)

Wsparcie CloudFlare w dhosting wygląda tak, że klikasz guzik w panelu który tworzy ci konto CloudFlare i wyświetla hasło, po API dodaje tam domenę i kieruje ją na twój serwer dhosting. Więc jeśli masz u nich wykupioną domenę to działa to sprawniej. Według mnie jest to zupełnie bez sensu, ponieważ lepiej już od razu samemu dodać domenę do swojego konta CF, a nie jakiegoś stworzonego przez nich, w CloudFlare zawsze lepiej ręcznie podać rekord A. 

 

Edit: Tutaj masz więcej informacji https://dhosting.pl/pomoc/kategoria/hosting/cloudflare/

Edytowane przez Tweedlex
Opublikowano (edytowane)

Spoko - nie o to mi chodzi...
---
ALE BOK już udzielił informacji o jakie mi chodziło ... 👍

Edytowane przez Mion
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Siedzę tam od kilku lat i prawdopodobnie będzie to mój ostatni rok.

Od jakiegoś czasu obserwuję, że wiele rzeczy nie działa tak, jak powinno. Największym problemem jest to, że na moich stronach pojawia się błąd 503 na wielu kontach w różnych losowych momentach mimo włączonej elastyczności konta. Całodobowy helpdesk, który z jakiegoś powodu nie odpowiada na zgłoszenia od 3 do 9 rano, za każdym razem stwierdza, że nie ma problemu, albo że "odświeżyli ustawienia konta", ale nikt nie potrafi powiedzieć, co to właściwie znaczy "odświeżanie ustawień konta" . Mam wrażenie, że mój problem jest pomijany, a oni po prostu odpisują mi, że zrobili coś, bym myślał, że nie jestem ignorowany.

Nawet jeśli zajrzy się na https://dhostingstatus.pl/, to tygodniami ciężko o takie dni, żeby wszystko działało poprawnie. Wydaje mi się też, że czasami pojawiające się tam komunikaty znikają po jakimś czasie, ale może to tylko złudzenie. 

Czy ktoś oprócz mnie też ma takie problemy i jakoś udało się je rozwiązać?

Opublikowano
Godzinę temu, salvador napisał:

Całodobowy helpdesk, który z jakiegoś powodu nie odpowiada na zgłoszenia od 3 do 9 rano


Dysponujesz stosowną umową na opiekę administracyjną 24h?

Opublikowano

Nie mam takiej umowy, ale dhosting wszędzie informuje, że ich helpdesk jest dostępny przez całą dobę. Skoro taka informacja jest prezentowana  przez firmę, spodziewałbym się, że czasem w tych godzinach pojawią się jakieś odpowiedzi na nadesłane zapytania, a niestety otrzymuję je dopiero nad ranem. Nie jest to natomiast główny problem z którym tutaj przyszedłem.

 

Takie problemy, jak opisałem w poprzedniej wiadomości, zwłaszcza te dotyczące występowania błędów 503, zdarzają się również w ciągu dnia i niestety pomoc techniczna nie może znaleźć żadnego panaceum.

Opublikowano

@salvador napisałem do Ciebie na priv i poprosiłem o login. Nie mamy podobnych zgłoszeń o błędach 503, szczególnie jeśli miałoby to dotyczyć wielu kont. Aby było jasne - nie neguję, że trafiłeś na coś co nie zostało odpowiednio u nas w organizacji wyeskalowane, dlatego chciałbym to zweryfikować.


Zauważyliśmy, że nasz support w godzinach nocnych coraz mocniej obciążony dlatego planujemy rozbudowę zespołu. To powinno pomóc w szybszym załatwianiu spraw w tych godzinach. 

Opublikowano
4 minuty temu, Diego164 napisał:

 

Nagle nie mogę do FTP sie zalogować.


Chyba nie nagle tylko po aktualizacji Filezilli. Jak wyłączysz zabezpieczenie TLS które Filezilla aktualnie wymusza to powinno zadziałać.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

@dhosting.pl

Nie wiem dlaczego chcecie moje loginy do kont, skoro w internecie można znaleźć bardzo szybko te same kłopoty opisane przez inne osoby, np. sprzed dwóch tygodni:

 

https://www.wykop.pl/wpis/62452851/moze-ktos-wyjasnic-co-sie-tam-u-nich-dzieje-zazwyc/

 


Przyzwyczaiłem się do tego, że w dhosting zawsze wszystko działa i każdy uważa, że są problemy, tylko wy nigdy nie wiecie co jest nie tak. Chyba czas zmienić przyzwyczajenia i zmienić firmę, zamiast czytać te brednie i liczyć na rozwiązanie problemów na forach dyskusyjnych, bo support firmy ma to w du**e.

 

Na dhostingstatus.pl o którym też pisałem także  pojawiają się 503 i pewnie też nie wiecie z czego one wynikają.

Edytowane przez salvador
Opublikowano

Tak, mieliśmy problem z jednym klastrem po wykonanych pracach technicznych. Support na początku nie zdawał sobie z tego sprawy - dopiero kilka zgłoszeń pomogło ustalić wspólny mianownik. Natomiast nie uogólniajmy proszę, że "zawsze" wszystko działa i tak to komunikujemy. Skrupulatnie na dhostingdstatus.pl pojawiają notyfikacje o awariach. 

 

Pytamy o loginy by mieć możliwość pomocy/dodatkowej weryfikacji zgłoszeń. 

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Pytanie, jak wygląda panel do zarządzania pocztą w dhosting? W sensie, jest wszystko co potrzeba? Szczególnie chodzi mi o dostęp do logów w tym serwera wysyłającego (by móc sprawdzić, iż mail faktycznie wyszedł) czy odbiorczego, czy mail faktycznie został odebrany i czemu trafił do spamu.

Opublikowano

Kwestie logów niestety jeszcze wyciągamy via support. Myślimy o dodaniu tego w panelu, natomiast nie mamy jeszcze przewidywanej daty wprowadzenia takiej funkcjonalności. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.