Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o dhosting.pl


theqkash
Wiadomość dodana przez theqkash,

Chcesz znaleźć opinie o dhosting.pl? Jeśli szukasz hostingu w dhosting.pl, serwerów w dhosting.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w dhosting.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Ghost napisał:

Czy mój problem zostanie w końcu rozwiązany, czy mam już zgłosić naruszenie w zakresie przestrzegania przepisów dot. ochrony danych osobowych ? Właśnie dostałem kolejne powiadomienie - automatyczne odnowienie za 15 dni...

 

Przepraszamy za kłopot, mam potwierdzenie od adminów, że konto zostało wyczyszczone manualnie, danych nie ma, żadne powiadomienia nie będą już przychodzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opinia: ODRADZAM
Po kilku miesiącach testowania mogę z cała pewnością ODRADZIĆ usługi dhosting.pl Tych uwag jest za dużo na jeden wpis, dlatego zebrałem uwagi w jedną, dużą recenzję i udostępniłem na stronie: https://gametrade.com.pl/dhosting-pl-opinie/
Gorąco polecam zapoznać się z moimi przypadkami. Ostatecznie porzuciłem ten fatalny i oszukańczy hosting, choć po czasie to jednak udało mi się odzyskać pieniądze. Masz pytania, uwagi - komentuj!

  • Lubię 1
  • Haha 1
  • Zażenowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe uwagi.

"do nowo zakładanych stron www podczas migracji jest ustawiany niepoprawnie certyfikat SSL „główny”, przypisany do „głównej” strony www. Nie wiadomo co to takiego „główna” strona"

To certyfikat albo dla jakiejś subdomeny dla Twojego konta albo w ogóle domyślny dla danego serwera/instancji. Jeśli jest uruchomiony HTTPS to musi być jakiś certyfikat, nawet jeśli wygenerowany wewnętrznie. Jeśli nie jest wgrany inny, to jak wchodzisz na HTTPS to dotajesz jakiś certyfikat główny/domyślny i jest to standard na każdym hostingu czy ogólnie każdym serwerze WWW.

 

"Włączenie Elastycznego Skalowania w wielu przypadkach narazi Cię na koszty ale nie zapewni poprawy PageSpeed"

Wielokrotnie odwołujesz się do Pagespeeda jak do monitora wydajności. Jeśli chodzi o Pagespeed Insight od Google to chyba nie do końca wykorzystujesz go do tego do czego został stworzony. Nie do testowania wydajności tylko do sprawdzenia konfiguracji, włączonych mechanizmów optymalizacyjnych i ogólnej oceny strony pod tym kątem. I robi to przez zasymulowanie pojedynczego wczytania strony. Siłą rzeczy największy wpływ na test będzie miała konfiguracja, a przydzielenie 2GB, 4GB czy 128GB i 48 wątków CPU zamiast 1 nie będzie miało praktycznie żadnego wpływu na ten test. Jak chcesz przetestować jak Elastyczne Skalowanie działa to zaaplikuj testy wydajnościowe gdzie będziesz symulował 50, 1000 czy ilu tam chcesz użytkowników na sekundę i to przez dłuższy okres czas.

 

Co do reszty to się zapewne zgadzam, choć z dhosting nie miałem do czynienia.

Edytowane przez nnd.newbie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Artur napisał:

Opinia: ODRADZAM
Po kilku miesiącach testowania mogę z cała pewnością ODRADZIĆ usługi dhosting.pl Tych uwag jest za dużo na jeden wpis, dlatego zebrałem uwagi w jedną, dużą recenzję i udostępniłem na stronie: https://gametrade.com.pl/dhosting-pl-opinie/
Gorąco polecam zapoznać się z moimi przypadkami. Ostatecznie porzuciłem ten fatalny i oszukańczy hosting, choć po czasie to jednak udało mi się odzyskać pieniądze. Masz pytania, uwagi - komentuj!

Muszę się tu z jednym zgodzić - system ticketów a raczej odpowiedzi jest strasznie słaby, niepodoba mi się to że w jednym tickecie dotyczącej umowy która powinna być w pewnym stopniu poufna i sprawach księgowych odpowiedziało mi... 5 różnych pracowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Roberrt napisał:

Muszę się tu z jednym zgodzić - system ticketów a raczej odpowiedzi jest strasznie słaby, niepodoba mi się to że w jednym tickecie dotyczącej umowy która powinna być w pewnym stopniu poufna i sprawach księgowych odpowiedziało mi... 5 różnych pracowników.


Możesz przybliżyć co tu dokładnie jest problemem? Jeśli osoby są upoważnione do prowadzenia takiej korespondencji, dla mnie sprawa jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, theqkash napisał:


Możesz przybliżyć co tu dokładnie jest problemem? Jeśli osoby są upoważnione do prowadzenia takiej korespondencji, dla mnie sprawa jest ok. 

Moim zdaniem do jednej sprawy powinna być przypisana jedna osoba (najlepiej "przypisany" do ciebie opiekun) która zna temat od początku a nie 5 różnych pracowników.

(nie mówię tu o problemach technicznych bo jest to raczej logiczne że sprawami technicznymi nie będą zajmować się handlowcy)

dodatkowo:

PZEZUBf.png

Większość osób pomyślałby chyba że chodzi o kontakt z wyżej przedstawionym opiekunem handlowym, tak? Otóż nie jest to link do utworzenia zwykłego ticketa. 

Co do jakości usług nie mam zastrzeżeń no ale ten helpdesk...

Edytowane przez Roberrt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Roberrt napisał:

Moim zdaniem do jednej sprawy powinna być przypisana jedna osoba (najlepiej "przypisany" do ciebie opiekun) która zna temat od początku a nie 5 różnych pracowników.


To teraz wyobraź sobie, że taka osoba musiałaby dziennie obsłużyć X spraw i tylko w godzinach pracy. No a z kolei od supportu oczekują wszyscy odpowiedzi szybko, choćby w środku nocy 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, theqkash napisał:


To teraz wyobraź sobie, że taka osoba musiałaby dziennie obsłużyć X spraw i tylko w godzinach pracy. No a z kolei od supportu oczekują wszyscy odpowiedzi szybko, choćby w środku nocy 🙂

Nie rozumiem problemu, jeśli na 1 ticketa odpisuje 5 różnych osób który ma priorytet "niski" (zaznaczone w panelu), to czemu nie może ta sama osoba odpowiedzieć na następny dzień roboczy (nie mówię tu o skrajnych przypadkach pokroju zwolnienie,l4,itd.)?

 

---

przypomnę że nie mówimy tu o problemach technicznych

Edytowane przez Roberrt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że bez względu na priorytet każdy oczekuje szybkiej odpowiedzi. Sądzę, że sprawy wymagające analizy przez jedną konkretną osobę obsługuje właśnie ta konkretna osoba. Skoro Twoja sprawa mogła być obsłużona przez inne osoby, to ja serio nie widzę problemu. No ale, rozumiem to co piszesz i co chcesz przekazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sobie nie życzysz więcej niż jednej osoby w tickecie to nie widzę żadnej przeszkody w tym, żeby taką prośbę w tym tickecie zamieścić. To jest standardowa praktyka, że na tickety odpowiada osoba, która akurat jest w obecnej chwili za to odpowiedzialna, wraz z N innymi osobami, i jeśli Twój ticket wisi w oczekiwaniu na odpowiedź, to zostanie obsłużony najszybciej jak to możliwe, niekoniecznie przez tą samą osobę co wcześniej.

Edytowane przez Archi
  • Lubię 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

Jestem tu nowy. 

Zastanawialiśmy się nad dhosting.pl i mieliśmy już podjąć pozytywną decyzję.

 

Musze powiedzieć że ta dyskusja   jak i post z linkiem Roberrta, pokazuje że to dramat szczególnie w zakresie danych osobowych.  Czy naprawdę jest tak słabo ?

 

Potencjany klient dhosting (Mała multiagencja ubezpieczeniowa podlegajaca pod KNF) miałby ogromne problemy, i niewątpliwie, po sytuacji opisanej przez Roberrta, aktywnie złożyłby zawiadomienia do wszystkich świętych, choćby po to żeby chronić się przed potencjalną odpowiedzialnością za złamanie przepisów.

 

Czy dhosting rzeczywiście tak amatorsko traktuje ochronę danych osobowych ? 

  • Zażenowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Stan napisał:

Witam,

 

Jestem tu nowy. 

Zastanawialiśmy się nad dhosting.pl i mieliśmy już podjąć pozytywną decyzję.

 

Musze powiedzieć że ta dyskusja   jak i post z linkiem Roberrta, pokazuje że to dramat szczególnie w zakresie danych osobowych.  Czy naprawdę jest tak słabo ?

 

Potencjany klient dhosting (Mała multiagencja ubezpieczeniowa podlegajaca pod KNF) miałby ogromne problemy, i niewątpliwie, po sytuacji opisanej przez Roberrta, aktywnie złożyłby zawiadomienia do wszystkich świętych, choćby po to żeby chronić się przed potencjalną odpowiedzialnością za złamanie przepisów.

 

Czy dhosting rzeczywiście tak amatorsko traktuje ochronę danych osobowych ? 

Może aż tak źle nie jest, jakość usług jak sprawdzamy jest na odpowiednim poziomie, tylko ten helpdesk mnie podirytował :c, rozumiem czym jest to spowodowane ale jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, jvr napisał:

W dhostingu utrzymuje się PARP, domeny mają banki czy policja więc nie sądzę, by takie zarzuty miały szersze podstawy niż wynikały z ogólnego niezadowolenia. 

 

Skąd masz taką informację? PARP posiada własną adresację IP i utrzymuje ją w data center Polkomtelu. W tym samym miejscu działa ich strona internetowa na ich własnej adresacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, jvr napisał:

W dhostingu utrzymuje się PARP, domeny mają banki czy policja więc nie sądzę, by takie zarzuty miały szersze podstawy niż wynikały z ogólnego niezadowolenia. 

 

No tak, ale optymizmem to nie napawa, choć, znając życie, u innych kuchnia może być podobna. A przestoje email to dla takiej multiagencji - pełna katastrofa i utrata klientów :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Skąd masz taką informację?

 

Pewnie z naszej strony 😛 Utrzymujemy niektóre strony PARP, a Alior Bank trzyma u nas domeny. Dosyć często spotykamy się z sytuacją, że duże korporacje/instytucje umieszczają na naszych serwerach landing page pod kampanie marketingowe ponieważ jest im szybciej dogadać się z nami niż z własnym IT - niestety w większości przypadków nie możemy pokazywać logotypów tych marek. Na pewno je znacie z reklam TV :)

 

Do danych osobowych przykładamy krytyczną uwagę - m.in. dlatego nie korzystamy z WHMCS, co uprościłoby nam wiele tematów. Firmy, które korzystają z tego rozwiązania wiedzą jak "liberalny" jest stosunek tego softu do haseł ;)

 

Nasz support liczy kilkanaście osób w ten chwili i jest podzielony na kilka sekcji. Każdy z pracowników ma szkolenia dot. bezpieczeństwa, podpisane NDA. Poszczególne zespoły mają różne poziomy uprawnień i dostępów oraz przechodzimy cykliczne audyty dotyczące znajomości procedur. @Stan proponuję umówić się na rozmowę np. via Zoom (sprawdź PW) - chętnie opowiem Ci więcej na temat organizacji procesów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

W dhosting.pl  jest praktyka przydzielania antyspamowych 100 punktów "karnych" dla niektórych maili przychodzących wg uznania administratora antySpamów.

Obsługa klienta, która każde tego typu zgłoszenia odrzuca jako bezzasadne olewa takie zgłoszenia. Raz nawet usłyszałem, że im przeszkadzam w pracy.
 A jak się zajmują, to żądają wysyłania oddzielnie nagłówki wszystkich maili błędnie zaklasyfikowanych.

Tą zabawę w kotka i myszkę prowadzimy już 2 miesiące - bez efektów. A ważne maile dalej mi wpadają do SPAMU.

 

Nie wiem, czy ktoś od nich czyta takie forum , ale jeśli czyta, to może ktoś po prostu zacznie patrzeć na ręce osobie wprowadzającej te 100 punktów..

 

Problem w tym, że w aplikacji dpoczta, służącej do  konfiguracji spamu na osobistej skrzynce maxymalna liczba punktów w konfiguracji wynosi 10. 
A więc nie można nic zrobić z mailami, nawet z zaufanych domen typu pb.pl, gazeta.pl, techcrunch, wired, polska2050.pl, freshmail,  w których administrator ustawił 100 punktów.

Nie da się skorzystać wówczas z własnej białej i czarnej listy.


Czy tak postępują też inni usługodawcy ?  Czy to ja jestem niedouczonym maniakiem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ledvorson napisał:

A więc nie można nic zrobić z mailami, nawet z zaufanych domen typu pb.pl, gazeta.pl, techcrunch, wired, polska2050.pl, freshmail,  w których administrator ustawił 100 punktów.

 

Nie jest to prawda, dodanie takiego nadawcy do białej listy sprawi że wiadomości nie trafią do spamu. Trzeba natomiast dodać do whitelist poprawny adres lub wildcard adresu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czy posiada ktoś prestashop w dhosting? Jak to działa? 

Sama instalacja skryptu trwała wieki, a  prędkość działania  czystej presty na domyślnej konfiguracji jest tragiczna. Poruszanie po panelu zajmuje wieki. Mam włączoną opcję skalowania bez limitu, ale nic to nie daje.

Edytowane przez Juvenito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.01.2021 o 12:48, Juvenito napisał:

Czy posiada ktoś prestashop w dhosting? Jak to działa? 

Sama instalacja skryptu trwała wieki, a  prędkość działania  czystej presty na domyślnej konfiguracji jest tragiczna. Poruszanie po panelu zajmuje wieki. Mam włączoną opcję skalowania bez limitu, ale nic to nie daje.

Instalator do presty, powiedzmy że nie działa. (np. Wordpress normalnie się zainstalował)

Jeśli postawisz samemu wszystko śmiga.

Temat osobiście poruszałem na HD ale widzę że się nic nie zmieniło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.01.2021 o 12:48, Juvenito napisał:

Czy posiada ktoś prestashop w dhosting? Jak to działa? 

Sama instalacja skryptu trwała wieki, a  prędkość działania  czystej presty na domyślnej konfiguracji jest tragiczna. Poruszanie po panelu zajmuje wieki. Mam włączoną opcję skalowania bez limitu, ale nic to nie daje.

 

Hej @Juvenito, kontaktowałeś się w tej sprawie z nami, pomożemy Ci rozwiązać te problemy. Podrzuć nr zgłoszenia, poszukam i rzucę to ekipie do zbadania. 

 

4 minuty temu, Roberrt napisał:

Instalator do presty, powiedzmy że nie działa. (np. Wordpress normalnie się zainstalował)

Jeśli postawisz samemu wszystko śmiga.

Temat osobiście poruszałem na HD ale widzę że się nic nie zmieniło.

 

Instalator teraz staramy się aktualizować częściej, kiedy to było? Podrzucisz namiar na to zgłoszenie, przyjrzę się, sprawdzimy, wyciągniemy wnioski. Numer zgłoszenia podrzuć na priv proszę. Dzięki! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej @dhosting.pl

Napisałem ale Pani kazała mi włączyć elastyczność. Przy czystej instalacji i grzebaniu po kategoriach miałem skoki użycia CPU do 2GHz a dalej presta nie była takim demonem prędkości. Koniec końców jeden użytkownik po paru chwilach naliczył 18 groszy dodatkowych kosztów. Bałbym się co by było przy 100 użytkownikach. Jasne, że jest cache, które działa dobrze. Jednak sama praca w panelu bez włączenia elastyczności to tragedia. Przyznam szczerze, że trochę się zawiodłem. 

Nawet nagrałem sobie jak to działało (po lewej stronie dhosting zawsze klikany pierwszy, a po prawej inna firma hostingowa)

https://youtu.be/mhHfIsq4nr0

 

 

 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Juvenito napisał:

Hej @dhosting.pl

Napisałem ale Pani kazała mi włączyć elastyczność. Przy czystej instalacji i grzebaniu po kategoriach miałem skoki użycia CPU do 2GHz a dalej presta nie była takim demonem prędkości. Koniec końców jeden użytkownik po paru chwilach naliczył 18 groszy dodatkowych kosztów. Bałbym się co by było przy 100 użytkownikach. Jasne, że jest cache, które działa dobrze. Jednak sama praca w panelu bez włączenia elastyczności to tragedia. Przyznam szczerze, że trochę się zawiodłem. 

Nawet nagrałem sobie jak to działało (po lewej stronie dhosting zawsze klikany pierwszy, a po prawej inna firma hostingowa)

https://youtu.be/mhHfIsq4nr0

 

 

 

 

Dzięki za uwagi, przyjrzymy się temu bardziej szczegółowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.