Skocz do zawartości

rob006

Użytkownicy
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana rob006 w dniu 14 Lutego 2023

Użytkownicy przyznają rob006 punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rob006

Doświadczony

Doświadczony (5/14)

  • Stały gość
  • Reakcyjny
  • Pierwszy post
  • Rozmówca
  • Z nami od tygodnia

Najnowsze odznaki

8

Reputacja

  1. Masz jakieś mocno przestarzałe informacje. HHVM nie jest już kompatybilny z PHP i korzysta z niego w praktyce tylko facebook. Różnice w wydajności też nie są zbyt znaczące od czasu PHP 7, dlatego też prawie wszyscy eksperymentujący z HHVM wrócili do PHP. Co do optymalizacji, to zależy w dużej mierze od tego co to za skrypty. Jeśli masz jakieś długie procesy wykonujące skomplikowane obliczenia, to włączenie JIT może pomóc. Jeśli krótkie skrypty obsługujące requesty HTTP, to sprawdź czy preloading coś da. Poza tym raczej nie ma uniwersalnych tricków optymalizacyjnych, musisz zidentyfikować co działa wolno i do tego dopasować rozwiązanie.
  2. https://www.backblaze.com/b2/cloud-storage.html - 10 GB za darmo, później dosłownie grosze. Korzystam od kilku lat i polecam.
  3. rob006

    Hosting do poczty

    Jedna rzecz na którą warto uważać przy MyDevil to fakt, że połączenie IMAP zliczają się do limitu procesów - wystarczą 4 klienty trzymające po 10 połączeń i już wysyciłeś limit dla najniższego pakietu.
  4. rob006

    Opinie o webh.pl

    To zabezpieczenie chyba nie za bardzo ma sens w obecnej konfiguracji, bo panel jest schowany za Cloudflare i wykrywa IP Cloudflare jako IP użytkownika (a przynajmniej taki IP dostałem w mailu).
  5. rob006

    Opinie o webh.pl

    To była hiperbola, mająca pokazać gdzie można dojść z argumentacją typu "promocje są z definicji tymczasowe i mogą się skończyć w każdej chwili bez ostrzeżenia". To że z prawnego punktu widzenia możesz coś zrobić, to nie znaczy powinieneś. Nie twierdzę też, że posunęlibyście się do takiego kroku, bo to w zasadzie strzał w kolano, ale opór w komunikowaniu zmiany w programie lojalnościowym też był dla mnie zaskoczeniem.
  6. rob006

    Opinie o webh.pl

    MyDevil ma dużo lepszy program lojalnościowy i bardzo czytelnie komunikuje wszystkie zmiany w ofercie. Poza tym ja nie czepiam się podwyżek, tylko komunikacji dotyczącej zmian (a właściwie jej braku). Od kilkunastu postów próbujecie przepchnąć retorykę "ale ceny się nie zmieniły, po prostu od grudnia musicie płacić więcej, więc w sumie nie ma o czym mówić", która jest po prostu niedorzeczna z perspektywy klienta.
  7. rob006

    Opinie o webh.pl

    Tak jak mówiłem wcześniej, z taką argumentacją możesz iść do sądu, ale nie do klientów. Sytuacja, gdy ludziom zmienia się cena usług i nie wiadomo do końca skąd się to wzięło jest słabym posunięciem - rabaty lojalnościowe to nie są krótkoterminowe promocje i nikt nie spodziewa się, że nagle się zmienią bez żadnego komunikatu. Fakt, że one nie są rozpisane w regulaminie, to już jest trochę kruczek prawny. A podejście "to tylko promocja, może się zmienić bez ostrzeżenia" pozwala na naprawdę chamskie zagrywki, jak np wprowadzanie rabatów lojalnościowych po roku korzystania z usługi, jako "promocja" dostępna dla nowych kont, którą wygaszamy po 11 miesiącach - masz wtedy rabat lojalnościowy, z którego nikt nie może skorzystać.
  8. rob006

    Opinie o webh.pl

    @sebak Ja mówię o warunkach opisanych na stronie, a nie cenie w formularzu zamówienia. Jeśli na stronie w opisie oferty widzisz, że po roku cena spadnie o 15%, zamawiasz usługę, a po roku cena spada nie o 15% tylko o 5%, to też uważasz że nie potrzeba żadnego komunikatu dotyczącego zmiany warunków świadczenia usługi, bo to "promocja" i każdy powinien się spodziewać że wygaśnie w dowolnym momencie bez żadnego ostrzeżenia?
  9. rob006

    Opinie o webh.pl

    Brzmi trochę jak argument którym chciałbyś wygrać w sądzie, ale niekoniecznie zyskasz przychylność klientów ;). Jeśli na stronie zamawiasz usługę z konkretnej cenie, i nagle ta cena zmiana się bez żadnego komunikatu, to jest to co najmniej dezorientujące i rzuca trochę cień na komunikację z klientem.
  10. rob006

    Opinie o webh.pl

    To nie była czasowa promocja. Raczej nie spodziewasz się że rabat lojalnościowy (wpływający bezpośrednio na cenę usług) zostanie nagle po X latach zmieniony beż żadnego komunikatu na stronie/panelu albo w social mediach. Jak jak zobaczyłem zmianę to na 90% byłem pewien, że to jakiś błąd w panelu.
  11. rob006

    Opinie o webh.pl

    Cena nie wzrosła ci ze względu na staż, po prostu od grudnia (?) rabat dla stałych klientów jest niższy (bez względu na to jak długi ten staż jest). Podwyżki są w sumie zrozumiałe, ale fakt że nie ma nigdzie czytelnej informacji o tym to faktycznie słaby ruch.
  12. Z takim tanim storage to bym uważał, bo często szybkość i stabilność pozostawia wiele do życzenia. Sam przerabiałem kilka takich usług i dopiero po przejściu na Backblaze mam święty spokój.
  13. rob006

    Opinie o OVH

    Tych 60 dni to chyba standard wymuszony przez ICANN, więc to nie jest wymysł OVH i wszędzie będziesz musiał czekać.
  14. rob006

    Opinie o HubiC.com

    Poczekaj trochę, będzie jeszcze "zabawniej". Ja przed chwilą sprawdziłem i nie mogę usunąć konta, bo jest "zadłużone". Okazuje się że hubiC, pomimo tego że dawno temu odpiąłem kartę i skasowałem wszystkie pliki z konta, przedłużył je automatycznie i teraz oczekuje na płatność. I teraz spróbuj to wyjaśnić - nie ma żadnego kontaktu na stronie, a forum nie działa...
  15. rob006

    Opinie o HubiC.com

    @theqkash Prawdopodobnie nie są zainteresowani - HubiC to już przeszłość: https://www.ovh.co.uk/subscriptions-hubic-ended/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.