Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o dhosting.pl


Rekomendowane odpowiedzi

OK, widzę że nikt tu nie przekona że czarne jest czarne, a białe białe :)

Każdy ma prawo traktować klientów jak chce. Ja jednak nadal będę się czuł lepiej potraktowany kiedy w sklepie obsługa mi powie na powitanie dzień dobry, zamiast cześć.
Tak dla niezdecydowanych lub niezorientowanych: https://pl.wikibooks.org/wiki/Polszczyzna/Grzeczność_językowa

 

Cieszy mnie również, że nadal chcecie poprawiać swoje mechanizmy - boję się pomyśleć jak to wyglądało przed tymi usprawnieniami.

Życzę powodzenia - trochę pracy jeszcze na tym polu zostało do zrobienia.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 117
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Zastanów się po co dawałeś klucz API dla dhosting? Ano po to, żeby można było zintegrować ich usługę z Cloudflare, czyli automatycznie zgłaszać wszelkie zmiany do Cloudflare. Że dhosting nie usuw

Cześć Mateusz,   rzuciliśmy ekipę do pilnego zweryfikowania tego, co piszesz. Od razu napiszę, że nie robimy nikomu na złość i absolutnie nie kasujemy ludziom żadnych danych, nie jesteśmy ta

Jeśli sobie nie życzysz więcej niż jednej osoby w tickecie to nie widzę żadnej przeszkody w tym, żeby taką prośbę w tym tickecie zamieścić. To jest standardowa praktyka, że na tickety odpowiada osoba,

Dodane obrazy

19 godzin temu, Ghost napisał:

Mnie to mówienie na Ty też strasznie irytowało. Support nie rozumiał aluzji jak do nich pisałem "Państwo", "Pan", itd.

Ja nie ukrywam, że poza oczywiście strasznymi problemami u nich ze stabilnością, szybkoscią ładowania strony, zlewania moich problemów w ticketach, denerwowało mnie ich bezpośrednie podejście, które tylko dolewało oliwy do ognia. Poważny klient raczej nie stawiałby tam większego projektu, takie moje odczucie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2019 o 21:47, Ghost napisał:

Mnie to mówienie na Ty też strasznie irytowało. Support nie rozumiał aluzji jak do nich pisałem "Państwo", "Pan", itd.

 

16 godzin temu, krzysiekn napisał:

denerwowało mnie ich bezpośrednie podejście, które tylko dolewało oliwy do ognia

 

Pisałem wyżej o naszym podejściu i skąd ono wynika. Jasne, że nie każdemu może odpowiadać, ale i na to mamy rozwiązanie. Wierzymy w tę luźniejszą formę, która de facto nie wiąże się tylko z formą odpowiedzi, ale też całym spektrum komunikacyjnym firmy. Doświadczenie i dane pokazują, że to podejście procentuje i spotyka się z aprobatą u 97,3% naszych Klientów, dużo część z nich chwali nas za nie, dlatego nie planujemy zmian. U nas to też kwestia filozofii organizacji i jej misji pomagania ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Równocześnie zależy nam na luźnej atmosferze kontaktu. 
 

16 godzin temu, krzysiekn napisał:

strasznymi problemami u nich ze stabilnością, szybkoscią ładowania strony, zlewania moich problemów w ticketach

 

Nigdy nie odmówiliśmy nikomu pomocy, a już na pewno przynajmniej pochylenia się nad problemem i zaproponowania jakiegoś rozwiązania. Nigdy też nie olewaliśmy problemów Klientów, serio zależy nam, by czuli się u nas dobrze. Rozumiem, że Twoje doświadczenia z nami mogły nie być fajne, takie sytuacje raz na jakiś czas się zdarzają (bardzo rzadko, ale jednak) nawet najlepszym, a my nie jesteśmy tu wyjątkiem. Ostatecznie nie udało Ci się pomóc i zmieniłeś usługodawcę, szanujemy to, ale niech ten pojedynczy przypadek nie definiuje całości, bo to nie byłoby fair.  Serwujemy nasze usługi dziesiątkom tysięcy Klientów, nie bez powodu jesteśmy dziś prawdopodobnie najszybciej rozwijającą się firmą hostingową w Polsce – robimy hosting dobrze i Klienci to doceniają. Tego się trzymajmy, nie pojedynczych sytuacji, które mogą zdarzyć się każdemu. Dzięki za rozmowę Panowie, róbmy swoje i:

 

news emoji GIF

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Wiecie co, korzystałem kilka lat z dhosting i teraz się nieco wkurzyłem.

Od tygodnia czekam na logi + ewentualny backup.

 

TYDZIEŃ na LOGI POCZTOWE, bez prośby o analizę - kopiuj, wklej - sam zobaczę co user poczty popsuł sobie i czemu nagle poczta magicznie zginęła (nie ufam klientowi, po prostu wiem, że pewnie sami sobie usunęli, ale wolę spojrzeć, bo cholera wie).

 

Akurat mam ostatnie 7 dni, przelew już miał lecieć, ale chyba czas zmienić operatora + w końcu zintegrować kopie sobie na jakimś VPSie.

 

Nawet jakby to była ich wina - wybaczę, ale tydzień czekania na logi, a nie mówiąc o backup'ie to trochę smutny temat.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, otlet napisał:

Wiecie co, korzystałem kilka lat z dhosting i teraz się nieco wkurzyłem.

Od tygodnia czekam na logi + ewentualny backup.

 

TYDZIEŃ na LOGI POCZTOWE, bez prośby o analizę - kopiuj, wklej - sam zobaczę co user poczty popsuł sobie i czemu nagle poczta magicznie zginęła (nie ufam klientowi, po prostu wiem, że pewnie sami sobie usunęli, ale wolę spojrzeć, bo cholera wie).

 

Akurat mam ostatnie 7 dni, przelew już miał lecieć, ale chyba czas zmienić operatora + w końcu zintegrować kopie sobie na jakimś VPSie.

 

Nawet jakby to była ich wina - wybaczę, ale tydzień czekania na logi, a nie mówiąc o backup'ie to trochę smutny temat.

 

Hej, nie znam tematu, podeślij na privie nr zgłoszenia albo namiar na konto, zobaczymy co się stało i jeśli rzeczywiście trwa to tyle, na pewno będę reagował. Zwyczajowo takie tematy ogarniamy w nadminutach, chyba że to bardziej skomplikowany temat, a te bywają różne. Popraw mnie, jeśli coś się zmieniło, ale chyba nadal pracujesz na BOK-u Linuxpl, wiec znasz życie. Każdy przypadek jest po prostu inny. No ale nie rozwodźmy się nad tym, prośba, żebyś podrzucił namiary na zgłoszenie – przyjrzę się, pomogę, wyciągnę wnioski. 👍

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem akurat w Linuxpl, ale wiem jak to wygląda, dlatego też mnie tak dziwi ciągły brak odpowiedzi, a niestety temat pilny dla mnie i osoby, która rzeczywiście korzysta z hostingu, stąd też zdziwienie, bo zazwyczaj wszystko się udało w ciągu kilku godzin załatwić. Ticket T#26413

Jak coś, to proszę chociaż o drobne informacje, bym mógł uspokoić użytkowniczkę poczty.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, otlet napisał:

Nie robiłem akurat w Linuxpl, ale wiem jak to wygląda, dlatego też mnie tak dziwi ciągły brak odpowiedzi, a niestety temat pilny dla mnie i osoby, która rzeczywiście korzysta z hostingu, stąd też zdziwienie, bo zazwyczaj wszystko się udało w ciągu kilku godzin załatwić. Ticket T#26413

Jak coś, to proszę chociaż o drobne informacje, bym mógł uspokoić użytkowniczkę poczty.

 

Dzięki za podrzucenie namiarów na zgłoszenie. Faktycznie temat trwa stanowczo za długo, już poprosiłem o wyjaśnienia i pchnąłem temat dalej. Jeszcze nie wiem co tu się zadziało niedobrego i skąd takie opóźnienie przy tak prostym zadaniu, ustalę i usprawnimy to. Tymczasem niedługo powinieneś dostać odpowiedź już w tickecie od naszego teamu i sorry za opieszałość. 😥 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, otlet napisał:

10 dni minęło, a tutaj zero informacji.

 

Brak logów, brak kopii, brak informacji. Nie no chłopaki, jak coś jest nie tak to chociaż dajcie info, czy coś...

 

Hej, jeszcze raz sorry, za tak mocno wydłużony czas odpowiedzi na Twoje pytanie w zgłoszeniu i potrzebne logi. Kilka godzin temu już ostatecznie dział techniczny podesłał Ci odpowiedź z wyjaśnieniem i włącznie z logami. W razie dodatkowych pytań kontaktuj się proszę już bezpośrednio w zgłoszeniu, żeby była ciągłość korespondencji. Dzięki! 😓

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, dhosting.pl napisał:

 

Hej, jeszcze raz sorry, za tak mocno wydłużony czas odpowiedzi na Twoje pytanie w zgłoszeniu i potrzebne logi. Kilka godzin temu już ostatecznie dział techniczny podesłał Ci odpowiedź z wyjaśnieniem i włącznie z logami. W razie dodatkowych pytań kontaktuj się proszę już bezpośrednio w zgłoszeniu, żeby była ciągłość korespondencji. Dzięki! 😓

 

Luzik :) Trochę mnie męczył czas odpowiedzi :D Niestety ziścił się czarny scenariusz, ale to nie wasza wina :( No, ale logi podeślijcie szybciej, backup może czekać ;)

@mariaczi w sumie tutaj nikt nie skłamał, haha :D 

 

Ważne, że temat zakończony, szkoda że tak późno :( Ale bez szkalowania ;)

Edytowane przez otlet
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, otlet napisał:

 

Luzik :) Trochę mnie męczył czas odpowiedzi :D Niestety ziścił się czarny scenariusz, ale to nie wasza wina :( No, ale logi podeślijcie szybciej, backup może czekać ;)

@mariaczi w sumie tutaj nikt nie skłamał, haha :D 

 

Ważne, że temat zakończony, szkoda że tak późno :( Ale bez szkalowania ;)

 

Serio z reguły takie rzeczy pykamy w trymiga, ale życie pisze dziwne scenariusze i czasem coś się po drodze spierniczy z komunikacją. Naprawdę sorry za to, poczyniliśmy już poprawki we workflow działu technicznego, żeby wykluczać podobne sytuacje, a już na pewno je totalnie minimalizować. Jeszcze raz dzięki za wyrozumiałość i że nie dźgasz nas patykiem po czułych miejscach, mimo że wyraźnie miałbyś podstawy. :ph34r: Też bym się podirytował, gdybym musiał tak długo czekać na – wydawałoby się – mocno trywialną rzecz. :S

Hejka. 👍

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...
4 godziny temu, Ghost napisał:

Coś się zmieniło w sprawie wydawania authinfo? Chciałbym już całkiem przenieść się gdzieś indziej.

 

Nie, nic się na razie nie zmieniło i procedura wygląda tak samo. Docelowo proces wydawania kodów authinfo zmieni się, ale jeszcze nie mamy sztywno ustawionego terminu tych zmian. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 5 tygodni później...

Praktycznie co miesiąc jest problem z pocztą i nie działa przez 1-2h w ciągu dnia, czasem to już nawet nie piszę tych ticketów bo mi się zwyczajnie nie chce, problem jest od początku kiedy mam u nich hosting czyli od roku. To nawet na home.pl ta poczta działała stabilniej. Co do kontaktu z klientem to mi akurat takie bezpośrednie podejście nie przeszkadza, akurat ten aspekt na duży plus.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.06.2019 o 12:07, supermegazord napisał:

Praktycznie co miesiąc jest problem z pocztą i nie działa przez 1-2h w ciągu dnia, czasem to już nawet nie piszę tych ticketów bo mi się zwyczajnie nie chce, problem jest od początku kiedy mam u nich hosting czyli od roku. To nawet na home.pl ta poczta działała stabilniej. Co do kontaktu z klientem to mi akurat takie bezpośrednie podejście nie przeszkadza, akurat ten aspekt na duży plus.

 

Tak, zdarzają się czasem jakieś problemy, to duży system, rozwijamy go właśnie dość mocno inwestując w infrastrukturą i software, ale też - pls - nie wyolbrzymiajmy. Jak wszędzie problemy się zdarzają, ale to też przecież nie jest tak, że co miesiąc od roku czy dłużej. SLA dla poczty nie odbiega od standardów rynkowych, monitorujemy to niezmiennie i nie ma tu zgrzytów poza bardzo okazjonalnymi sytuacjami. 

Napisz do mnie na luke@dhosting.pl, opisz kiedy miałeś jakieś problemy, podaj namiar na swoje konto hostingowe u nas i będziemy to weryfikowali, jestem pewien, że uda się to wyjaśnić. 

 

A jeśli chodzi o bezpośrednie podejście, 👍 od nas. ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Część poczty hostujemy u Was część w innej firmie (mniej więcej po połowie), liczba zgłoszonych awarii poczty w Ciągu roku:

-dhosting.pl - 5 niedostępność powyżej 1h w godzinach 8-16, nie liczę niedostępności poniżej 1h i w godzinach innych niż 8-16 bo tych zwyczajnie nie zgłaszałem i tych, których nie zgłosiłem bo mi się nie chciało :)

- inna firma - 0

 

Kibicuje Wam bardzo bo jesteście polską firmą i macie fajny pomysł na hosting, świetnie, że inwestujecie w infrastrukturę i mam nadzieję, że to się przełoży na dostępność usług, puki co jednak mimo mojej sympatii do Was nie mogę się zgodzić, że to nie odbiega od standardów rynkowych.

 

dhosting.png

Edytowane przez supermegazord
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, supermegazord napisał:

Część poczty hostujemy u Was część w innej firmie (mniej więcej po połowie), liczba zgłoszonych awarii poczty w Ciągu roku:

-dhosting.pl - 5 niedostępność powyżej 1h w godzinach 8-16, nie liczę niedostępności poniżej 1h i w godzinach innych niż 8-16 bo tych zwyczajnie nie zgłaszałem

- inna firma - 0

 

Kibicuje Wam bardzo bo jesteście polską firmą i macie fajny pomysł na hosting, świetnie, że inwestujecie w infrastrukturę i mam nadzieję, że to się przełoży na dostępność usług, puki co jednak mimo mojej sympatii do Was nie mogę się zgodzić, że to nie odbiega od standardów rynkowych.

 

dhosting.png

 

Dzięki, że dajesz znać, chciałbym móc to skorelować z danymi u nas i przejrzeć jak wyglądała korespondencja z Tobą, to da lepszy pogląd i na pewno nam też pomoże w projektowaniu przyszłych procesów. Pls, podeślij namiary na konto na mojego maila, obiecuję zając się tematem dokładniej. 

Już teraz dzięki zmianom poczta skalowana jest doskonale skalowana, wprowadzamy kolejne rozwiązania, więc takie czkawki usługi powinny być w wyeliminowane, już teraz powinno być zresztą lepiej. Dzięki za kibicowanie i sorry za niedogodności, to nie jest tak, że śpimy z tematem, działamy i szybko – mam nadzieję – też to zauważysz. 💪👍

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie opisać moje dotychczasowe doświadczenia z dhosting. Jeden z klientów zażyczył sobie, żeby zrealizowana przez nas strona została umiejscowiona w dhosting, nie mieliśmy nic przeciwko, marketing mają naprawdę dobry więc uznaliśmy, że i od technicznej strony prezentują wysokie standardy więc zgodnie ze wskazaniem klienta powierzyliśmy dhostingowi stronę. Panel całkiem przyjemny, rozwiązania technologiczne też na konkurencyjnym poziomie no i ogólnie nie było się do czego przyczepić. Kilka dni po wdrożeniu jeden z modułów generował bardzo mocne zużycie CPU, skontaktowaliśmy się z "dedykowanym" opiekunem konta poprzez ticket. Na naszą prośbę o wskazanie, które zapytanie generuje tak duże nienaturalne obciążenie dostaliśmy odpowiedź, żeby zwiększyć limity Nic nie pomogły tłumaczenia, że w środowisku testowym, jakim jest nasz serwer zużycie CPU pod stress testem strony jest kilka razy mniejsze, nie mogliśmy zreprodukować tego obciążenia u siebie, a więc i nie mogliśmy u nich tego naprawić. Robicie naprawdę dobre pierwsze wrażenie, popracujcie trochę nad obsługą klienta i będzie o niebo lepiej.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, sempre napisał:

Pozwolę sobie opisać moje dotychczasowe doświadczenia z dhosting. Jeden z klientów zażyczył sobie, żeby zrealizowana przez nas strona została umiejscowiona w dhosting, nie mieliśmy nic przeciwko, marketing mają naprawdę dobry więc uznaliśmy, że i od technicznej strony prezentują wysokie standardy więc zgodnie ze wskazaniem klienta powierzyliśmy dhostingowi stronę. Panel całkiem przyjemny, rozwiązania technologiczne też na konkurencyjnym poziomie no i ogólnie nie było się do czego przyczepić. Kilka dni po wdrożeniu jeden z modułów generował bardzo mocne zużycie CPU, skontaktowaliśmy się z "dedykowanym" opiekunem konta poprzez ticket. Na naszą prośbę o wskazanie, które zapytanie generuje tak duże nienaturalne obciążenie dostaliśmy odpowiedź, żeby zwiększyć limity Nic nie pomogły tłumaczenia, że w środowisku testowym, jakim jest nasz serwer zużycie CPU pod stress testem strony jest kilka razy mniejsze, nie mogliśmy zreprodukować tego obciążenia u siebie, a więc i nie mogliśmy u nich tego naprawić. Robicie naprawdę dobre pierwsze wrażenie, popracujcie trochę nad obsługą klienta i będzie o niebo lepiej.

 

Hej hej, podrzucisz login/nazwę konta u nas na mojego maila luke@dhosting.pl, chciałbym zobaczyć też jak wyglądała komunikacja z Tobą naszego działu technicznego i zorientować się co tam poszło nie tak. Może uda się coś tutaj więcej wtedy powiedzieć, na razie tylko gdybam. Z góry dzięki. :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące później...

Nie jest to opinia, ale moja historia związana z dhosting. Wpis ku przestrodze.

 

Wpis pod tytułem:
Jak dhosting.pl wyłączył 8 stron (i sparaliżował biznes na 24h) swojemu byłemu klientowi.

 

Byłem klientem dhosting.pl i przez rok korzystałem z ich hostingu, jednak postanowiłem zrezygnować z ich usług. 

 

Miesiąc przed końcem ważności hostingu (na początku lipca 2019) przeniosłem wszystkie strony do konkurencji, zmieniłem wpisy w DNS (na Cloudflare), upewniłem się, czy wszystko działa poprawnie i zapomniałem o sprawie. 

 

Gdy pod koniec lipca dostałem z dhosting maila z informacją, że ważność mojego konta się skończyła i zostało ono zablokowane, uznałem naszą współpracę za zakończoną.

 

ale jednak NIE.

 

Mija ponad 2,5 miesiąca. 10 września dowiedziałem się, że część moich stron przestała działać. Sklep internetowy, strona firmowa, blogi, landingi i inneŁącznie 8 stron WWW nie kompletnie nie działa od popołudnia dzień wcześniej (9 września). 

 

error.jpg.7ce2752641eb0bcce763c5bb559f6ac9.jpg

 

 

Dopiero dłuższych poszukiwaniach przyczyn okazało się, że na moim koncie Cloudflare, przy tych 8 stronach zniknęły wszystkie wpisy A w DNSach kierujące na mój aktualny hosting, przez co strony całkowicie nie działały. 

 

Po szybkim dodaniu wszystkich usuniętych rekordów i przywróceniu stron do życia przyszła pora na śledztwo. Co właściwie się stało? Włamanie na moje konto w Cloudflare? Przecież mam 2FA. To w takim razie co?

 

Na szczęście Cloudflare ma logi.

 

audit-log.thumb.jpg.68cf06023c9f575550139facc2a3e495.jpg

 

A co w logach? Okazuje się, że 24 godziny wcześniej ktoś z IP należącego do dhosting za pomocą klucza API zalogował się na moje konto w Cloudflare i usunął wpisy „A”, kierujące wszystkich na mój nowy hosting. I tym samym sparaliżował działanie moich biznesów.

 

audit-log-details.thumb.jpg.2b3776b55536361b0dec73e82a6c3b49.jpg

 

Właśnie tak. Okazało się, że to dhosting po przeniesieniu się do konkurencji wyłączył mi 8 stron internetowych. Ten sam dhosting, z którym rozstałem się kilka miesięcy wcześniej i o którym zdążyłem zapomnieć. Niestety ten sam dhosting, któremu kiedyś na początku współpracy przy przenoszeniu do nich stron, dałem klucz API, aby automatycznie zmienili mi rekordy DNS w Cloudflare.

 

 

Wnioski? Wyciągnijcie sami. 
Dla mnie to nauczka na przyszłość: Zawsze po zakończonej współpracy zmieniać klucze API, hasła i zabierać wszystkie dostępy.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszej firmy Senior DevOps Engineer. Praca w biurze w Warszawie. 
       
      Wiemy, że „lepsze jest wrogiem dobrego”, dlatego nie jest dla nas ważne jaką szkołę skończyłeś/łaś i i z jakimi ocenami! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której działamy – IT.
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Trochę o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. W ciągu 2 lat chcemy rozszerzyć bazę klientów do 100 tys. osób.  Niżej przeczytasz o stanowisku, zapraszamy. 
       
      Marka istnieje od 13 lat na rynku, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy ponad 50 osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html Senior DevOps Engineer
      MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
      Jakie zadania na Ciebie czekają:
      administrowanie systemami operacyjnymi wraz monitoringiem, rozwój usług wraz z działem developerskim, dostarczanie rozwiązań CI/CD, reagowanie na pojawiające się błędy, wdrażanie optymalizacji procesów i rozwijanie aplikacji, tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej, pozostawanie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami. Wiemy, że "lepsze jest wrogiem dobrego", dlatego dla nas nie jest ważne jaką szkołę skończyłeś i czy miałeś w niej same piątki! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której chcesz się realizować – czyli branży IT.
      Co musisz umieć:
      doświadczenie w administracji systemami, głęboka znajomość Linux i VMWare, znajomość narzędzi systemowych, doświadczenie w monitoringu i optymalizacji pracy systemów, praktyczna znajomość Nagios, Grafana/Graphite, znajomość Docker'a, znajomość zagadnień CI/CD, znajomość relacyjnych baz danych (przede wszystkim MySQL, PostgreSQL) oraz Redis, ElasticSearch, znajomość brokerów wiadomości / kolejek (np. RabbitMQ, Kafka, NATS), znajomość języków skryptowych (np. Bash, Python, Perl), administracja serwerami usług SMTP (Postfix), IMAP/POP3 (Dovecot), HTTP (LiteSpeed, nginx), FTP (ProFTPd), DNS (bind, PowerDNS). Co możemy ci zaoferować:
      pracę w stabilnej firmie z 14-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi, stałe wynagrodzenie plus premie motywacyjne za efektywną pracę (14-17k netto B2B), pakiet szkoleń z dziedziny hostingu, baz danych, obsługi klienta, uczestnictwo w realizacji trwających projektów oraz możliwość przygotowania i wdrożenia własnych pomysłów, możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji, służbowy komputer, niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu, nieograniczony dostęp do kawy, cykliczne spotkania integrujące zespół, kartę MultiSport, pracę w wygodnym, klimatyzowanym biurze w Warszawie. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl. https://dhosting.pl/praca/senior-devops-engineer.html
    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszej firmy Senior PHP FullStack Developer. Praca w biurze w Warszawie. 
       
      Wiemy, że „lepsze jest wrogiem dobrego”, dlatego nie jest dla nas ważne jaką szkołę skończyłeś/łaś i i z jakimi ocenami! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której działamy – IT.
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Trochę o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. W ciągu 2 lat chcemy rozszerzyć bazę klientów do 100 tys. osób.  Niżej przeczytasz o stanowisku, zapraszamy. 
       
      Marka istnieje od 13 lat na rynku, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy ponad 50 osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html Senior PHP FullStack Developer
      MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
      Jakie zadania na Ciebie czekają:
      rozwój wewnętrznego produktu pisanego od ponad dekady (czyt: legacy-code), projektowanie architektury oprogramowania, projektowanie back-end w PHP, tworzenie frontendu w HTML/CSS/jQuery, projektowanie baz danych w MySQL, tworzenie dokumentacji technicznej. Wiemy, że "lepsze jest wrogiem dobrego", dlatego dla nas nie jest ważne jaką szkołę skończyłeś i czy miałeś w niej same piątki! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której chcesz się realizować – czyli branży IT.
      Co musisz umieć:
      PHP 7+ oraz PHP 5+, MySQL nie ma przed Tobą tajemnic, masz doświadczenie w pracy z dużymi projektami PHP, umiesz pisać i lubisz pisanie w legacy-code, potrafisz przenosić projekty graficzne na HTML i JS, bezproblemowo korzystasz z Git, korzystałeś w projektach z Redisa, RabbitMQ, PHPUnit i testowanie masz we krwi, znasz język angielski na poziomie komunikatywnym. Dodatkowymi atutami będą:
      administracja systemami w Linux, ze szczególnym naciskiem na: Apache / LiteSpeed / nginx, PHP / MySQL / MariaDB, rsync / nfs, znajomość narzędzi do przetwarzania tekstu (grep, sed, awk itp.), umiejętność tworzenia skryptów bash/shell, doświadczenie w robieniu i otrzymywaniu Code Review, podstawowa znajomość Wordpress, Joomla, PrestaShop, doświadczenie w integrowaniu zewnętrznych systemów. Co możemy ci zaoferować:
      pracę w stabilnej firmie z 14-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi, stałe wynagrodzenie plus premie motywacyjne za efektywną pracę (7-14k netto B2B w zależności od doświadczenia), pakiet szkoleń z dziedziny hostingu, baz danych, obsługi klienta, uczestnictwo w realizacji trwających projektów oraz możliwość przygotowania i wdrożenia własnych pomysłów, możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji, służbowy komputer, niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu, nieograniczony dostęp do kawy, cykliczne spotkania integrujące zespół, kartę MultiSport, pracę w wygodnym, klimatyzowanym biurze w Warszawie. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl. https://dhosting.pl/praca/senior-php-fullstack-developer.html
    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszej firmy Administratora Serwerów. Praca w biurze w Warszawie.
       
      Wiemy, że „lepsze jest wrogiem dobrego”, dlatego nie jest dla nas ważne jaką szkołę skończyłeś/łaś i i z jakimi ocenami! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której działamy – IT.
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Trochę o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. W ciągu 2 lat chcemy rozszerzyć bazę klientów do 100 tys. osób.  Niżej przeczytasz o stanowisku, zapraszamy. 
       
      Marka istnieje od 13 lat na rynku, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy ponad 50 osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html Administrator Serwerów
      MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
      Jakie zadania na Ciebie czekają:
      Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów, Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW, Reagowanie na pojawiające się błędy i zgłoszenia od innych działów, Pozostawanie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami. Co musisz umieć:
      PHP i MySQL, Znać wystarczająco dobrze popularne CMSy jak WordPress, Joomla, PrestaShop, aby móc je optymalizować, Znajomość rynku hostingowego, Znajomość paneli hostingowych (np. cPanel, AdminPanel, dPanel), Otwartości i chęci pomocy klientom, Znajomość zagadnień związanych z DNS i domenami, Administracja usługami serwerów linuxowych, Umiejętności analitycznego myślenia, Znajomość brokerów wiadomości / kolejek (np. RabbitMQ, Kafka, NATS). Mile widziane:
      Podstawowa znajomość wirtualizacji, Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych związanych z TCP/IP, Administracja serwerami usług SMTP (Postfix), IMAP/POP3 (Dovecot), HTTP (LiteSpeed, nginx), FTP (ProFTPd), DNS (bind, PowerDNS), Znajomość narzędzi do monitorowania systemów (zabbix, grafana), Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania poczty elektronicznej. Co możemy ci zaoferować:
      pracę w stabilnej firmie z 14-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi, stałe wynagrodzenie (6-10 tyś zł netto B2B) plus premie motywacyjne za efektywną pracę, pakiet szkoleń z dziedziny hostingu, baz danych, obsługi klienta, uczestnictwo w realizacji trwających projektów oraz możliwość przygotowania i wdrażania własnych pomysłów, możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji, służbowy komputer, niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu, nieograniczony dostęp do kawy, cykliczne spotkania integrujące zespół, kartę MultiSport, pracę w wygodnym, klimatyzowanym biurze w Warszawie. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl https://dhosting.pl/praca/administrator-serwerow.html
    • Przez The I
      Jako że dHosting ostatnimi tygodniami, miesiącami notorycznie zalicza wpadki awarii z połączeniem z maszynami z bazą danych, to czas poszukać czegoś innego. Niedopuszczalne jest, by strony nie działały przez kilka/naście godzin, strasząc czytelników błędami.
       
      Wymaganie, jakie mamy, to:
       
      Dostęp do SSH i możliwość instalacji Composera pod strony oparte na Drupalu. Częste kopie zapasowe plików i bazy danych. Możliwość wymuszenia zrobienia kopii bazy w danej chwili (np. przed wykonywaniem aktualizacji strony). Możliwość przywrócenia wybranej kopii bazy danych w dowolnej chwili. Hosting oparty na dyskach SSD, a najlepiej NVMe. Niekoniecznie w Polsce. Przyjazny support. Gwarantowane zasoby CPU i RAM  
      VPS-a nie biorę pod uwagę (chwilowo), ponieważ zarządzenie tym wszystkim jednak pożera sporo czasu i najlepiej, abym miał możliwość korzystania z graficznego panelu.
       
      Czy oferta Hetzner lub OVH będzie odpowiednia? A może coś innego?
       
      Jeśli ktoś będzie wymieniał propozycje, proszę pisać, z jakiego data center dany hosting korzysta.
    • Przez dhosting.pl
      Hej!
       
      Dzisiaj Black Friday, więc nie mogło u nas zabraknąć ofert specjalnych:
       
      Nowi klienci zdobędą Elastyczny Web Hosting w cenie 120 zł netto za pierwszy rok. Do tego do ich portfeli elastycznego skalowania trafi 25 zł netto, żeby w pełni mogli wykorzystać zalety naszej usługi. Nie zapominamy o obecnych klientach! Każde doładowanie wirtualnego portfela powiększamy bezpłatnie o 30%.  
      Jeszcze nigdy nie było tak tanio, więc serdecznie zapraszamy!
       
      https://dhosting.pl
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.