Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o dhosting.pl


theqkash
Wiadomość dodana przez theqkash,

Chcesz znaleźć opinie o dhosting.pl? Jeśli szukasz hostingu w dhosting.pl, serwerów w dhosting.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w dhosting.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, GrochowskiNinja napisał:

Let's Encyrpt korzysta z infrastruktury status.io, to trochę inna sprawa.
A co do pozostałych to nigdzie nie napisałem, ze dh jako jedyne robi źle. ;)

Akurat status pod inną domeną, raczej na zupełnie innych serwerach DNS jest naprawdę dobrym pomysłem. :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, GrochowskiNinja napisał:

Czyli wyciągnęli ponad 3 bańki z budżetu, jednocześnie generując jakieś 100k rocznego zysku

 

Ktoś ma chyba wielką wprawę w uprawianiu propagandy sukcesu, tylko nie całkiem nad tą wprawą umie zapanować. Oto przykład.

 

W dniu 21.05.2022 o 00:37, tl_dr napisał:

spółka dhosting.pl sp. z o.o. (założona w 2009 roku) występowała z wnioskiem o prawie 800.000 zł. tytułem dofinansowania UE tytułem "Globalna ekspansja marki Elastyczny Web Hosting (EWH)" i otrzymała dofinansowania.

 

Bez cienia wątpliwości można założyć, że wspomniana "globalna ekspansja" to marka dhosting.com.

 

Można znaleźć wiele opinii z początku projektu o tym, jak ciekawa i funkcjonalna jest to usługa. Mnóstwo ochów i achów, zapewne uzasadnionych, bo niewątpliwie podgrzało to atmosferę w branży, że ciekawa polska marka wypłynęła ze swoją interesującą usługą na szerokie wody. Ale to był rok 2018.

 

Jeśli chcemy dowiedzieć się, jak ta globalna ekspansja przebiega obecnie, może być to utrudnione. Spowodowane jest to nie przyjmowaniem nowych rejestracji przez dhosting.com od nieokreślonego momentu. Również na próżno szukać jakichkolwiek wiarygodnych informacji o marce z czasu covid. Od końca 2019 roku firma zapadła się pod ziemię i nie ma o niej nigdzie praktycznie słowa:

- twitter firmy (milczący od października 2019)

- twitter Raphaela Kusmider z Nowego Jorku piastującego funkcję CEO w dhosting.com (tutaj ja będę milczeć)

- facebook firmy (milczący od grudnia 2019, opinia 1.0 z 2 ocen)

- hostadvice (gdzie wiele osób się skarży, ale gros w wyniku pomyłki z krajową marką)

 

Przyznaję, że to lekko niespotykane, że od niemalże trzech lat nie słyszeliśmy nic o rozwoju tej marki. Zamknięcie rejestracji nastąpiło jakoby po osiągnięciu pułapu 10000 kont i te 10000 kont nie jest zupełnie aktywnymi w dyskusji o tym globalnym, zamkniętym projekcie będącym według ich właścicieli jedynie wersją Beta tego projektu.

 

Cytat

Since we have finished tests of the Beta version, it is now impossible to create a new account.

Sign up for our waiting list and we will inform you when registration is possible again.

 

Jest to wszystko nadto interesujące, ponieważ koszt usługi zmienił się w czasie i spadł z 195 USD do 3 USD rocznie, zgodnie z informacjami zawartymi np. w tej recenzji. Hosting za cenę Big Maca, który przez ostatnie 3 lata nie doczekał się żadnych recenzji, ani nawet nowego postu w mediach społecznościowych? Czy może w projekcie po prostu założono, że sukces zostanie osiągnięty poprzez założenie określonej liczby kont?

 

Wątpliwość wyjaśnia się po przeczytaniu skrótu tego jak projekt miał wyglądać:

 

Cytat

Przedmiotem projektu jest rozszerzenie działalności polskiej firmy dhosting.pl Sp. z o.o. na rynkach zagranicznych wraz z promocją marki Elastyczny Web Hosting (EWH – Elastic Web Hosting), czyli nowej kategorii usługi skalowalnego hostingu. Ekspansja na rynek perspektywiczny USA stwarza nowe perspektywy rozwoju i pozwala zwiększyć skalę działalności polskiego przedsiębiorstwa.

 

Projekt obejmie swoim zakresem m.in. następujące działania:

• zakup usług doradczych i szkoleniowych w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy i przygotowania wejścia na rynek USA;

• udział w charakterze wystawcy w targach: (1) Cybertech, Tel Awiw, Izrael, I kwartał 2018; (2) CeBIT Hanower, Niemcy, I kwartał 2018; (3) Data Centre World/ Cloud Expo Europe/ Smart IoT London/ Cloud Security Expo I/II kwartał 2018; (4) Cloud Expo/Internet of Things Expo, Nowy York, USA, II kwartał 2018; (5) Techcrunch Disrupt, San Francisco, USA, III kwartał 2018; (6) Udział w Web Summit Lizbona, Portugalia IV kwartał 2018;

• udział w 4 misjach gospodarczych do USA;

• nabycie materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak gadżety, materiały drukowane np. foldery, ulotki, wizytówki;

• nabycie instalacji elementów dekoracyjnych uwzględniających założenia wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki;

• przygotowanie i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w mediach cyfrowych.

 

W ramach w/w działań zostaną poniesione koszty związane z podróżami służbowy, transportem, rezerwacją powierzchni wystawienniczych, organizacją stoisk wystawowych na wydarzeniach targowych, usługami doradczymi i szkoleniowymi oraz wydatkami na działania promocyjne. Wnioskodawca w wyniku projektu będzie aktywie działać na rynkach zagranicznych (w szczególności USA), a tym samym przyczyni się do ekspansji polskich firm na rynki międzynarodowe

 

Moim zdaniem (oceniając po zawartości social mediów marki) projekt został po prostu w pełni zrealizowany. Była marka, była promocja, były wyjazdy zagraniczne i chwalenie polskiej marki, która udawała markę globalną. Kropka.

 

Jestem jednak naprawdę rozczarowany, że dhosting.com, jako dobrze rokująca polska marka hostingowa za granicami kraju, prawdopodobnie jest tylko projektem unijnym. Zakończonym.

Edytowane przez tl_dr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dhosting notuje ostatnio dość spory spadek formy. W dniu dzisiejszym doszło do kolejnej awarii.

 

Na jednym z kont, którymi się opiekuję zauważyłem, że strony przestały działać. Myślałem początkowo, że to zasługa aktualizacji wordpressów do wersji 6.0 natomiast później okazało się, że serwer SQL przestał działać.

 

Strony nie działają od przeszło 8 godzin. Natomiast nie zanosi się na to, żeby w przeciągu kolejnych godzin problem miałby zostać naprawiony.

 

Niepokojący jest również wpis o tym, że przywracana jest kopia zapasowa plików.

https://dhostingstatus.pl/incidents/1683

 

 

Wygląda więc na to, że prawdopodobnie doszło do utraty danych klientów. Natomiast tu  chyba trzeba poczekać na więcej informacji od @dhosting.pl

 

Dodatkowo sam dpanel również odnotuje problemy i nie idzie wysłać odpowiedzi do supportu.

 

image.thumb.png.81b8f5da625389a522105c7f6e733a1e.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DHosting dziś zalicza piękną historyczną wręcz awarię, najpierw z rana wyleciał jeden z serwerów sql i nie działa do teraz, a przed chwilą wyleciały inne serwery i usługi i mnóstwo rzeczy nie działa...

 

Nie wiem czy to jakaś bomba w serwerowni wybuchła czy co się stało, że tyle rzeczy naraz padło.

 

Na FB firmy cisza tak jakby nic się nie wydarzyło, ostatni wpis to jakiś durny quiz sprzed kilku dni, a tutaj ludziom nie działają rzeczy, to nawet żadnej informacji konkretnej nie da się uzyskać.

dhosting.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze przy okazji pytanie do znawców tematu, bo trochę się słabo orientuję, a tu widzę dużo fachowców... Z dhostnig nie spodziewam się odpowiedzi rozwiewających wątpliwości. Nie ukrywam, że czytając to co wyżej piszecie, mam ciarki na plecach. Przeczytałem na stronie dhosting.pl:

"Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu w branży przygotowaliśmy niezawodną infrastrukturę pocztową zaprojektowaną z myślą o wysokiej dostępności (high availability) w oparciu o dwa niezależne Data Center – w przypadku problemów z jedną lokalizacją serwerową nie spowoduje to utraty danych, a usługi będą w pełni dostępne z innej, dzięki zastosowaniu Fail-Over."

Na dhostingstatus.pl jest lokalizacja EU1, i czy w tym zawierają się oba data center, czy po prostu to drugie się nie znajduje w tym monitoringu, bo to tylko serwery zapasowe?

 

Drugie pytanie, jest o numerację serwerów. Widzę w awariach serwery z literą v idące w setki i serwery z literą s idące w setki. Obie numeracje występują dla serwerów www, i dla serwerów sql. Czym to się różni, i z czego wynika numeracja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej@axton, rzeczy, o które pytasz są raczej danymi, które w przypadku każdej firmy mogą funkcjonować inaczej i najlepiej, jeśli @dhosting.pl się do tego bezpośrednio ustosunkuje.

 

Generalnie natomiast są jakieś branżowe zasady, które się stosuje do rzeczy, o które pytasz, ale są one raczej ogólne i nieformalne, a ponadto każdy operator może działać według własnych zasad. 

 

Te zasady są takie, że serwery na s to serwery fizyczne, serwery na v to serwery zwirtualizowane. Tutaj nie musi to tak działać. Dla Ciebie jako dla użytkownika końcowego nie ma to w zasadzie żadnego znaczenia. Numeracja natomiast jest już rzeczą "względną" u każdego operatora i to każdy operator może mieć ją według dowolnego klucza.

 

Podobnie sprawa ma się z DC - w moim mniemaniu lokalizacja powinna być traktowana tak samo jak Data Center, ale to też każdy operator ustawia pod siebie. Możliwe też, że ta lokalizacja się nie wyświetla, bo jest traktowana jako fail-over, ale to powinien też operator wyjaśnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na wypowiedzi na temat byłych pracowników, jak są traktowani. O tym że byli czelni pójść pracować do konkurencji świadczy o tym że mamy do czynienia z czymś co jest określane prześmiewczo januszex. Dokładając dzisiejszą awarie widać wprost że firma upada lub szykuje się do sprzedaży. Brakuje zarządzania zasobami ludzkimi i najwyraźniej również usługami. Tworzenie dodatkowych spółek tylko to potwierdza.

Czyżby strona statusowa była również monitoringiem firmowym? To tylko świadczy jak głęboki jest to proces.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj wiele nowych kont się pojawiło w ostatnim czasie tylko po to, aby wypowiedzieć się o dh :) Bardzo wiarygodne. Skorzystam z okazji. Pracowałem kiedyś w dh, a potem zwiedziłem kilka innych firm  po czym wyjechałem i zmieniłem branżę. Tak tyle na wstępie o mnie. 

 

Faktycznie dzisiaj dali d..., awaria trwała kilka godzin. No, ale która firma ma sla na poziomie 100%? Zawsze to pole do ataku :) 

 

Hadlow - jeśli tak źle Ciebie potraktowali to przecież jest wiele innych instancji niż wypłakiwanie się na forum. Znamy Twoją wersję wydarzeń, nie do końca poznaliśmy wersję drugiej strony. Nie szkoda Ci czasu na klepanie w klawiaturę? Skoro znasz tych ludzi to wyjaśnij twarzą w twarz albo to gdzieś zgłoś. 

 

Dotacje - to nie jest tak, że każdy może się ubiegać, a urzędnicy są od ich przyznawania? Chyba, że jest tutaj ktoś specjalizujący się w nich, nie wiem, nie znam się, jestem laikiem. Skoro dostali to znaczy, że potrafili się o nie ubiegać. Mam firmę, chyba sam spróbuję. 

 

Na koniec poczekajmy na info od dh, od kilku dni cisza. Jestem ciekawy ich punktu widzenia. 

Edytowane przez root85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, root85 napisał:

Oj wiele nowych kont się pojawiło w ostatnim czasie tylko po to, aby wypowiedzieć się o dh :) Bardzo wiarygodne. Skorzystam z okazji. Pracowałem kiedyś w dh, a potem zwiedziłem kilka innych firm  po czym wyjechałem i zmieniłem branżę. Tak tyle na wstępie o mnie. 

 

Faktycznie dzisiaj dali d..., awaria trwała kilka godzin. No, ale która firma ma sla na poziomie 100%? Zawsze to pole do ataku :) 

 

Hadlow - jeśli tak źle Ciebie potraktowali to przecież jest wiele innych instancji niż wypłakiwanie się na forum. Znamy Twoją wersję wydarzeń, nie do końca poznaliśmy wersję drugiej strony. Nie szkoda Ci czasu na klepanie w klawiaturę? Skoro znasz tych ludzi to wyjaśnij twarzą w twarz albo to gdzieś zgłoś. 

 

Dotacje - to nie jest tak, że każdy może się ubiegać, a urzędnicy są od ich przyznawania? Chyba, że jest tutaj ktoś specjalizujący się w nich, nie wiem, nie znam się, jestem laikiem. Skoro dostali to znaczy, że potrafili się o nie ubiegać. Mam firmę, chyba sam spróbuję. 

 

Na koniec poczekajmy na info od dh, od kilku dni cisza. Jestem ciekawy ich punktu widzenia. 

Jasne, awaria może sie zdarzyć każdemu, ale jeśli ładnych kilka godzin po tym jak firma się na swojej grupie facebookowej(bo gdzieżby tam na fanpage'u) przyznała do awarii  support przekleja standardowe formatki o tym, że administratorzy zostali powiadomieni o problemie to coś tu jest grubo nie tak w kontekście komunikacji z klientem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, root85 napisał:

Faktycznie dzisiaj dali d..., awaria trwała kilka godzin. No, ale która firma ma sla na poziomie 100%? Zawsze to pole do ataku 

 

Znaczy, żeby była jasność. Awaria trwa nadal przeszło od godziny 5:50. Czyli mamy jakieś ponad 13h awarii.  Support nie odpisuje w zgłoszeniach już nic. 

 

Informacje idą nie wiadomo jakim kanałem o ile idą. Domyślam się, że są na prywatnej grupie na facebooku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Hadlow napisał:

 

Znaczy, żeby była jasność. Awaria trwa nadal przeszło od godziny 5:50. Czyli mamy jakieś ponad 13h awarii.  Support nie odpisuje w zgłoszeniach już nic. 

 

Informacje idą nie wiadomo jakim kanałem o ile idą. Domyślam się, że są na prywatnej grupie na facebooku.

 

Hmm, dziwne. Według statuspage'a awaria skończyła się o 18:14. 🤔 Ktoś chyba się za bardzo rozpędził z czyszczeniem statusu ;)
HLCZZmk.png

Edytowane przez GrochowskiNinja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niespełna doba przerwy, cofnięcie danych w bazie bo przywracane było z kopii, i dostaliśmy jako klienci po 100 złotych na skalowanie usługi.... Nie wiem co mam z tym zrobić, bo moja strona ze skalowania niemalże nie korzysta. Dla mnie taka propozycja jest nic nie warta.

 

Ale jeśli klientom innym też się cofnęły dane to ciekawe jak to odczują osoby co mają sklepy, i inne duże serwisy. Mnie we wszystkim boli tylko sama przerwa i przede wszystkim jakieś informowanie co się dzieje, czego bardzo zabrakło i uważam, że było to bardzo nieprofesjonalne.

 

Ktoś wyżej pisał żeby czekać na stanowisko firmy... Czekamy na nie od wczoraj, gdziekolwiek, i nadal go nie ma. Na funpage dalej quiz jest najnowszym i najbardziej ciekawym materiałem, a my dostaliśmy jakieś kilka zdań, które mają nas uspokoić.... Nie wiem co na ten temat sądzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to tamto - obsługa awarii wzorowa. Info na zamknietej grupce poszło, mailing do poszkodowanych klientów owszem, no i na fanpejdżu wjechał post. I ktoś by powiedział, że "no fajnie, poinformowali wszędzie". Szkopuł jednak w tym, że owszem, na fanpage wjechał post, ale z kolejnym quizem. Po awarii trwającej dobę nie ma nawet śladu. Dzień jak co dzień, dzień po dniu, wciąż się dzieje dhostingu cud. Dobra robota, zuchy.
Dobry plan włodek zięba - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat znikające posty po awariach to raczej stała praktyka i to nie tylko u dhosting. Większość firm zwykle wstawia posty w trakcie awarii, które potem znikają. Tutaj post o ile wiem na publicznej stronie na socialach nie pojawił się wcale. 😉 Myślę, że to ma być tak, że skoro jest status page, to na fanpage się już informacje nie będą pojawiały, choć jak dla mnie to takie rzeczy powinny robić znacznie większe podmioty.

 

Zresztą, nie ma się chyba czym tutaj też chwalić. Według status page ten problematyczny sql nie działał praktycznie cały czwartek. Niektórzy twierdzą, że dopiero późną nocą coś im ruszyło. Z tego co czytałem, dane cofnięte zostały o 24h, czyli zapewne wszystko działa na danych przywróconych z jakiegoś backupu.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie chcieli przyjąć kiedyś na tą ich zamkniętą grupę, gdy zgłaszałem problemy z prestashop i tym jak czysta presta działa na dhosting. Każdy mnie olał i konto przez rok stało puste. Jedyna pomoc to prosimy włączyć skalowanie.  Nie będę płacił za skalowanie przy korzystaniu z panelu administratora. Stąd nigdy więcej usług w tej firmie i nigdy więcej nikomu jej nie polecę. Cieszę się tylko, że konto kupiłem trochę taniej - w promocji. Mimo wszystko pieniądze wywalone w błoto. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mija 6 dni od awarii, a niestety danych, które rzekomo zostały zabezpieczone przed utratą ani widu ani słychu.

Współczuję ludziom, którzy mieli sklepy internetowe z zamówieniami i danymi klientów. Pewnie wiele z nich można było odtworzyć w szybszym czasie samodzielnie np. z maili.

 

Z supportem dalej jest poważny problem jeśli chodzi o szybkość komunikacji. Przerwy w odpowiedziach potrafią być bez żadnych wyraźnych przyczyn nawet kilkudniowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HtVy8Rf.png

Skoki narciarskie. Dawid Kubacki pobił rekord skoczni w Zakopanem! Ależ  skok!

I kolejny sql przechodzi do świata umarłych. Czy pobijemy rekord skoczni z ostatniej awarii? Warunki na skoczni są sprzyjające, ale wszystko zależy od przygotowania naszej kadry. Tymczasem oddaję głos do studia.

Edytowane przez GrochowskiNinja
screen ze statusu
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, GrochowskiNinja napisał:

HtVy8Rf.png

Skoki narciarskie. Dawid Kubacki pobił rekord skoczni w Zakopanem! Ależ  skok!

I kolejny sql przechodzi do świata umarłych. Czy pobijemy rekord skoczni z ostatniej awarii? Warunki na skoczni są sprzyjające, ale wszystko zależy od przygotowania naszej kadry. Tymczasem oddaję głos do studia.

 

Ty to masz chyba za dużo wolnego czasu xD  :P 

Może napisz do nich, daj jakieś porady jak powinny wyglądać takie rzeczy. Jak Ty byś to widział, może akurat skorzystają, a Ty zarobisz trochę sianka :) 

Marnujesz potencjał. 

Edytowane przez root86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, root86 napisał:

 

Ty to masz chyba za dużo wolnego czasu xD  :P 

Może napisz do nich, daj jakieś porady jak powinny wyglądać takie rzeczy. Jak Ty byś to widział, może akurat skorzystają, a Ty zarobisz trochę sianka :) 

Marnujesz potencjał. 

Czas na słuchanie porad był dawno temu - stwierdzili, że wiedzą lepiej. Cóż mogę więcej dodać ;)
 

 

Godzinę temu, Sebastian napisał:

@GrochowskiNinja

W wolnym czasie przecież można obejrzeć quizy! :D

image.png.9e80e018f06948dc3aca7c73e35f52ff.png

ps. Taki drobny żart, nie na miejscu.

W sumie w tym szaleństwie jest metoda - czekając na przywrócenie usług można się sprawdzić.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@root85 @root86 z całym szacunkiem, ale jak już chcesz się bulwersować, że pojawiają się posty z nowych kont i przy okazji pouczać innych to robisz to wyjątkowo źle, bo stosujesz konta, które w zasadzie mógłbym teraz zbanować z przyczyn Ci dobrze znanych 😉

 

Zawsze możesz użyć prawdziwego konta, chyba masz tutaj takowe.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.