Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o dhosting.pl


theqkash
Wiadomość dodana przez theqkash,

Chcesz znaleźć opinie o dhosting.pl? Jeśli szukasz hostingu w dhosting.pl, serwerów w dhosting.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w dhosting.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

Nowe ceny usług:

 Odnowienie Elastycznego Web Hostingu (12 mies.) - 359 zł netto,
 Odnowienie Elastycznego Web Hostingu (1 mies.) - 42 zł netto,
 Odnowienie domen polskich (w tym regionalne i funkcjonalne) - 139 zł netto,
 Odnowienie domen .com, .net, .org, .biz, .info, .eu - 139 zł netto.

Bez zmian pozostają ceny dodatkowych zasobów skalowania EWH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam więc dodatkowy powód do radości z odejścia stamtąd. Płacenie prawie 450zł za hosting, który w bazowej wersji z ledwością pozwala uruchomić wordpressa z kilkoma wtyczkami, to jawna kpina. 

 

Przyjrzałem się natomiast innej rzeczy w ostatnich dniach i dało mi to do myślenia .Zacząłem się zastanawiać czy niektórzy dawni klienci dhosting nie dali się wplątać w jakieś dziwne umowy partnerskie.

 

https://dhosting.pl/case-study.html

 

Mamy tabletowo.pl i edugrafia.pl.

 

Tabletowo.pl jest hostowane w webh.pl, czym samo chwali się w stopce strony.

Edugrafia.pl jest hostowana w H88 o czym świadczy whois adresu IP na którym strona działa.

O trzecim z podmiotów ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje, tak jakby zapadł sie pod ziemię. 

 

Na stronie głównej dhosting figuruje także szereg klientów. Ciekawe którzy spośród nich realnie utrzymują jakieś witryny w dhosting.pl, a którzy po prostu "przez przypadek" nie zostali skasowani gdy przyszła na to właściwa pora.

 

Czemu jednak te witryny figurują w Case Study i również w innych miejscach na stronach dhosting? Nie wiem, ale się domyślam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia informacja z maila

"Brak takiego kroku oznaczałby konieczność kompromisów w zakresie zatrudniania odpowiednio wykwalifikowanego zespołu specjalistów oraz inwestycji w krytyczną infrastrukturę IT, co bezpośrednio wpłynęłoby na jakość oferowanych przez nas usług."

 

Faktycznie zespół jest tam średnio wykwalifikowany. Jak zgłosiłem do nich problem, który sami wywołali i którego nie potrafili naprawić założyli testową subdomenę, dodali pliki testowe do serwisów i później tak to zostawili. Zorientowałem się po kilku tygodniach i to zdecydowało o przenosinach wraz z końcem abonamentu.

 

A teraz jeszcze podwyżka, nawet mnie to nie dziwi bo prawie każdy podnosi ceny na czym się da . Ale uzasadnianie podnoszenia cen domen potrzebą zatrudnienia lepszych specjalistów to kpina. Jaki wpływ na rejestrację domen mają mieć ci specjaliści?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Roman napisał(a):

A teraz jeszcze podwyżka, nawet mnie to nie dziwi bo prawie każdy podnosi ceny na czym się da . Ale uzasadnianie podnoszenia cen domen potrzebą zatrudnienia lepszych specjalistów to kpina. Jaki wpływ na rejestrację domen mają mieć ci specjaliści?

Teoretycznie: środki zarobione na wyższych cenach domen mogą mieć wpływ na wyższe płace kadr.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno wyższe ceny nie przekładają się na podwyższanie jakości usług. Problemy, które przez lata oferował dhosting dalej występują, a BOK nic sobie z tego nie robi.

Jakiś czas temu nie odnowił się na jednej ze stron certyfikat Let's Encrypt. Nie chcąc czekać przez ich panel wygenerowałem sobie nowy certyfikat tak, żeby strona była wyświetlana jako bezpieczna jak najszybciej. Zgłosiłem również incydent do Supportu natomiast stwierdzili, że oni logów nie mają i obecnie nic nie mogą zrobić i żeby zgłosić im problem w momencie występowania.

Sytuacja natomiast powtórzyła się 10 dni temu. Wówczas nie odnawiałem samodzielnie certyfikatu tylko zgłosiłem Suportowi sprawę. Co zrobiło Biuro Obsługi Klienta? Odnowiło certyfikat. Bez żadnej weryfikacji, dlaczego ponownie jest problem, bo jak to uznali "Najważniejsze, żeby certyfikat był na stronie". Na pytania odnośnie co było powodem braku odnowienia poraz kolejny odpowiedzieli, że nie są w stanie obecnie tego zdiagnozować i żeby zgłosić im to ponownie jak wystąpi. Ale chwila zaraz... Dokładnie to zrobiłem to czemu BOK nie był w stanie zweryfikować problemu ? Potem było tłumaczenie się, że oczywiście oni chcą się zająć problemem, no ale głupio wyszło no i teraz znów nie mogą tego zrobić. Ja jako klient w dalszym ciągu mam wybrakowaną usługę bez jakiejkolwiek analizy z ich strony odnośnie powodów.

Ale najlepsze jest teraz. Wg dhosting oferowane przez nich certyfikaty nie są częścią usługi hostingowej, bo nie są obowiązkowe do jej poprawnego działania :) Czyli mając stronę w HTMLu nie możemy w dhosting oczekiwać poprawnego działania baz danych, bo strony tego nie wymagają. W czasach gdzie 99% stron jest szyfrowana certyfikatami dhosting uważa bezpieczeństwo za nieobowiązkowy dodatek, za który nie będą brać odpowiedzialności czy działa czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdali sobie sprawę że budując już tak dużą markę z taką ilością awarii i nadmiarową ilością klientów jak na ich aktualne możliwości, zjadają swój własny ogon, nie byli w stanie zatrudnić ekspertów, którzy ten pięknie wyglądający panel od strony frontu odzwierciedlałby idee EWH i ogólnie całej ich infrastruktury, która teraz imo bardzo podupadła. W przypadku dhostingu bardziej krytycznym problemem jest raczej brak kompetentnych wyjadaczy tam na samej górze. Ludzi którzy dbają o nody bazodanowe, o overselling, o to żeby to wszystko się nie rozlatywało i działało prawidłowo 24/7. Decyzja o podwyżce cen jest zrozumiała ale widziałbym ją raczej po naprawieniu ich infrastruktury wewnątrz. Co do BOKu, zakładam, że tutaj płace się raczej zbytnio nie zmienią, dalej będą formułki o pluginach, BOK jest tu naprawdę najmniejszym problemem o ile "góra" jest odpowiednio przeszkolona i nad wszystkim czuwa na bieżąco, ten budżet powinien być przekazany właśnie takim osobom. Co potrafi BOK? Wyciągnąć logi, coś tam podpowiedzieć. Na działającym hostingu bez awarii, byłoby tego o wiele mniej, zakładam, że o połowe.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dhosting próbuje sugerować w ten sposób, że home.pl jest awaryjne, to w tym poście nie ma ani ziarna kłamstwa. Pokuszę się nawet o uznanie, że w dhosting można się spodziewać jeszcze większej awaryjności. Wystarczy spojrzeć na kilka poprzednich stron na tym forum, a także w wielu innych miejscach. Na temat awaryjności home aż tylu postów się nie znajdzie, choć przez wgląd na rozmiar działalności impact jest nieco większy.

 

 

Zastanawiające jednak jest to, że nikt im się jeszcze nie dobrał do tyłka za takie akcje wymierzone bezpośrednio w konkretnego konkurenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

"Obecnie nie notujemy żadnych problemów ze stroną, nie możemy przejrzeć logów, proszę pisać w chwili wystąpienia problemu tylko wtedy jesteśmy w stanie wysłać regułkę która mówi absolutnie nic".

 

Tak to mniej więcej wyglądało zawsze na moje zgłoszenia, że np. nie działało forum, pokazywałem screeny z uptime etc.

  • Haha 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

W dniu 23.05.2023 o 17:57, theqkash napisał(a):

Wyszukiwarka KRS na https://wyszukiwarka-krs.ms.gov.pl/ podaje, że podmiot został już wykreślony z KRS.

 

chrome_2023-05-23_17-54-42[1].png
 

Edit: wygląda na to, że ta wyszukiwarka nie działa zbyt dobrze i podaje fałszywe komunikaty, zatem powyższa informacja to fałszywy alarm (choć nadal się wyświetla w takiej formie jak na zrzucie wyżej)

 

Teraz to już raczej nie błąd:

 

chrome_2023-07-04_23-51-513.png

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mimo odejścia od nich nadal mam wgląd na ich "grupę facebookową" oraz na to co zamieszczają publicznie na swojej tablicy. Niezmiernie cieszy mnie, że te bzdury które wypisują nie dotyczą już bezpośrednio mnie, ale jednak aż w oczy szczypie poziom...

 

1. Na szeroko pojęte problemy z wydajnością wydali...specjalny film, który został także uzupełniony wypowiedzią Prezesa.  W skrócie, z całości wniosek płynie taki: Nie wiemy co do końca powoduje tak kiepską wydajność i nie wiemy jak to naprawić, ale po latach narzekań klientów w końcu zrobiliśmy COŚ i postawiliśmy usługę bezpośrednio na serwerach, z pominięciem wirtualizacji, co spowodowało jakiś tam wzrost wydajności. Postawiliśmy także "coś nowego" na procesorach AMD, co działa jeszcze nieco lepiej. Jeśli chcesz być testerem to jest specjalny formularz w ramach którego będziesz mógł sprawdzić jak to działa, zmigrujemy Ci tam konto. Bo w końcu cała operacja może ostatecznie nie dać zadowalających efektów i będziemy wówczas dalej szukać rozwiązań (xD). A to wszystko okrasiliśmy wykresami porównawczymi z bliżej nieokreśloną konkurencją, gdzie zmierzyliśmy wydajność w oparciu o jakąś bliżej nieokreśloną metodę i po planowanych zmianach wordpress otwiera się szybciej niż u konkurencji, bo obecnie wczytuje się wolniej.

 

Firma podniosła znacznie ceny usług, ale co gorsza, wykorzystuje klientów jako betatesterów. Zamiast zapewnić swoim klientom solidne, wydajne i niezawodne rozwiązanie do hostowania witryn, przekładają to zadanie na samych klientów, którzy płacą za usługi. Z tego co wiem, wirtualizacja infrastruktury jest powszechną praktyką mającą na celu uporządkowanie i zwiększenie odporności systemu m.in. na awarie i firmy jednak idą w to rozwiązanie zamiast z niego rezygnować. Jednak w dhosting tak to nie działa. Wydaje mi się też, że w tym konkretnym przypadku, problem z długim czasem ładowania panelu administratora w prestashop hostowanego przez dhosting (zwłaszcza na koncie bez włączonego elastycznego skalowania) może chyba wynikać z innych czynników, takich jak archaiczna infrastruktura i zbyt duże obciążenie serwerów przez zbyt wielu klientów na jednej maszynie. 

 

Chyba że to po prostu miało na celu nakarmienie ujadaczy. Woda na młyn dla firmy płynie już niestety samoistnie. Osoby skarżące się na problemy z wydajnością mogą zdecydować się na przeniesienie swoich witryn na zaproponowane testowe rozwiązania, które mogą być bardziej responsywne, ale jednocześnie mniej stabilne. Może to pomóc w uspokojeniu rozgniewanych klientów. Pytanie co z klientami "nie rozgniewanymi" 😉

 

2. Firma za nic w świecie nie chce uczyć się na własnych błędach. Kilka postów wyżej widać, że temat certyfikatów SSL w dhosting jest dość śliski, bo nawet ich strona potrafi czasem nie mieć aktualnego certyfikatu. Jednakże już kilka dni później podobna sytuacja dotknęła poczty. 

 

Dhosting na swoim publicznym fanpage chwali się artykułem z jakiegoś czasopisma, gdzie w artykule wychwalano ich "Pocztę Biznesową". Piszą tam, że tę usługę wybrało już kilka tysięcy przedsiębiorców, korporacji i instytucji. Brzmi pięknie - szkoda tylko, że to artykuł sponsorowany. Te kilka tysięcy podmiotów to chyba wynik wyliczenia wedle założenia, że ktoś wybrał Pocztę Biznesową, bo wysłał wiadomość e-mail do podmiotu, który z niej korzysta.

 

A jeśli się mylę, to jeszcze gorzej - bo te "kilka tysięcy podmiotów" oraz pewnie lekko licząc kilka milionów kolejnych korzystających z hostingu, mogło mieć niespełna tydzień temu problem z odebraniem poczty przez niezaktualizowany certyfikat SSL dla usług pocztowych. Zwyczajowo, jak to na całodobowy helpdesk przystało, problem został rozwiązany dopiero po godzinie 8 rano. Również zwyczajowo, na dhostingstatus na próżno szukać o tym jakiejkolwiek wzmianki.

 

Warto przy okazji dodać, że to nie pierwsza taka sytuacja. Przez lata, jak jeszcze miałem nieprzyjemność korzystać z ich usług, było przynajmniej kilka zdarzeń z wygasłym SSLem dla usług.

 

3. I na koniec crème de la crème. Wstawię cały wpis, bo jak to mawia porzekadło jaki koń jest, każdy widzi. Oby więcej takich niesamowitych osiągnięć! Klienci z pewnością odetchnęli z ulgą, szczególnie na tle ostatnich podwyżek cen.

 

 

niesamowiteosiagnieciedh.thumb.png.4d350ddb519fdf840d275d2abacf1c87.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, marshall napisał(a):

Dhosting na swoim publicznym fanpage chwali się artykułem z jakiegoś czasopisma, gdzie w artykule wychwalano ich "Pocztę Biznesową". Piszą tam, że tę usługę wybrało już kilka tysięcy przedsiębiorców, korporacji i instytucji. Brzmi pięknie - szkoda tylko, że to artykuł sponsorowany. Te kilka tysięcy podmiotów to chyba wynik wyliczenia wedle założenia, że ktoś wybrał Pocztę Biznesową, bo wysłał wiadomość e-mail do podmiotu, który z niej korzysta.

 

 

Artykuły oznaczone jako sponsorowane - google traktuje tak jakby ich nie było:) Zatem zagrywka czysto pijarowa, tylko nie lepiej wykupić taki art to zrobić jak już pożegnają problemy z każdej możliwej strony? Wrzucą na te nową infrastrukturę/nie infrastrukturę, czy jak oni to teraz nazywają, potestują jakiś czas i ruszą z mocną kampanią promującą nową usługę?

 

Ceny i tak były dosyć niskie w porównaniu do reklamowanych parametrów + elastycznego rozwiązania (o ile prawidłowo by działało), tak trochę wyżej opisałem sytuacje, że celują pójść level wyżej i rozbroić ich aktualną infrastrukturę na części pierwsze - no i zgadłem:), Widać, że trochę spędza im to sen z powiek ta cała sytuacją. BOK nie przeje pieniędzy, które należą się devopsom i widać że zaczęli się za to porządnie brać. Jedyne co jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe to to, czemu tak długo z tym zwlekali, dużo na tym stracili np. pijarowo. 

 

22 godziny temu, marshall napisał(a):

Firma podniosła znacznie ceny usług, ale co gorsza, wykorzystuje klientów jako betatesterów.

 

To serio dalej są fajne ceny, o ile wszystkie zgłaszane problemy połatają, co do betatesterów to chyba zrobili jeden z mądrzejrzych kroków, nie migrują na chama wszystkich, nie wiedząc jak to się skończy, migrują tylko tych, których, którzy faktycznie zgłąszają taką chęć i proszą o udział w testach. Moim zdaniem jedno z wielu dobrych wyjść z tej sytuacji.

 

Oczywiście nie bronie dhostingu, też jestem na tej grupce i też widzę, co tam się dzieję. Trochę dziwi mnie brak jakichkolwiek odniesień do naszych zapytań/teorii/żali od strony @dhosting.pl, bo temat trochę urósł a Pan marketingowiec z dh nie raczył odpisać na nić. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, sempre napisał(a):

Pan marketingowiec z dh nie raczył odpisać na nić. :(


Był czas, gdzie osoba prowadząca komunikację deklarowała odniesienie się do pytań oraz zarzutów, gdy tylko firma przestanie być atakowana z kont „jednopostowych”, dlatego jakiś czas temu wprowadziłem w tym temacie moderację, by tego dopilnować. Niestety mimo tego z drugiej strony nie nastąpiła żadna reakcja, co z mojego punktu widzenia jest dość wyraźnym sygnałem. 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie tych problemów nie jest i nie będzie najpewniej priorytetem dla nich. Wydaje się, że teraz chętnie wciskają elastyczne skalowanie jako szybką odpowiedź na każdy problem, aby coś mogło działać. Taka wizja biznesowa. Myślę, że głównym celem całego tego przedsięwzięcia z testami jest uciszenie krytyków, którzy dostrzegają problemy i niedopracowania. Tym klientom zostanie zaproponowane rozwiązanie, które pozwoli na uruchomienie witryny z jakimikolwiek wymaganiami wydajnościowymi.

 

Nie rozumiem jednak, dlaczego wspominasz o dobrze wycenionej usłudze. Co dokładnie oznacza "dobrze" w tym kontekście? Przecież za prawie 450zł rocznie możesz znaleźć hosting praktycznie wszędzie, gdzie wszystko będzie działać bez problemów. Niestety, w przypadku dhostingu nie jest to pewne. Wiele osób twierdzi, że ich usługa nie działa najlepiej, a sam także miałem negatywne doświadczenia.

 

Można zrozumieć testowanie nowych rozwiązań, gdy mamy do czynienia z rewolucyjną technologią lub wymagającymi specjalnych konfiguracji sprzętowych. Tutaj jednak mówimy o platformie do standardowego hostingu, których na rynku używa się mnóstwo i zazwyczaj to działa poprawnie. Dlatego nie do końca rozumiem, co jest testowane w tym przypadku i dlaczego klientów obciąża się tymi eksperymentami.

 

Marketing: skoro widzisz jak jest prowadzony na ich facebookowej grupie, to nie powinno Cię dziwić, że tu prowadzony nie jest wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, marshall napisał(a):

Nie rozumiem jednak, dlaczego wspominasz o dobrze wycenionej usłudze. Co dokładnie oznacza "dobrze" w tym kontekście? Przecież za prawie 450zł rocznie możesz znaleźć hosting praktycznie wszędzie, gdzie wszystko będzie działać bez problemów. Niestety, w przypadku dhostingu nie jest to pewne. Wiele osób twierdzi, że ich usługa nie działa najlepiej, a sam także miałem negatywne doświadczenia.

 

Doprecyzuję. Te 450 zł rocznie + ewentualne koszty za elastyczny to naprawdę dobra cena pod warunkiem, że wszystko będzie działać. Mam tu na myśli brak awarii, wdrożenie nowej architektury z flavorem pod CPU, słupki wykorzystania vcpu, które będą zgodne z prawdą, żeby nie było oversellingu vCPU, bo jak wiemy jeden vcpu drugiemu vcpu to czasami coś zupełnie innego w zakresie obciążenia.

.

Pani/Panie z @dhosting.pl uprzejmie prosimy o jakiś feedback, taka taktyka zamkniętego zamku w postaci prywatnej grupki na fb ze swoimi klientami dziwnie wygląda w dzisiejszych czasach. To nie jedyne miejsce gdzie można się odzywać, jeżeli wpisałbym w google forum hostingowe, zobaczył, że na 1 miejscu jest to forum, a akurat odpowiadałbym za komunikacje w jakiejś firmie hostingowej, to odpowiedziałbym od czasu do czasu:) proszę także pamiętać, że wpisując w google frazę opinie dhosting ten temat jest na 1 stronie wyszukiwań, ludzie z gugla tu wchodzą i się dziwią, że użytkownicy piszą opinie o firmie dhosting, ale te opinie niestety odbijają się od ściany:( 

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo ciekawy, jak migracje i zmiany na nowe platformy przełożą się na realną poprawę wydajności. Na chwile obecną wygląda to tak: https://webspeed.pl/avg.wordpress.dhosting.pl mimo iż dla części stron dhosting stosuje cache litespeed w formie wtyczek do Wordpress'a. Dla porównania nazwa: https://webspeed.pl/avg.wordpress.nazwa.pl

 

Wnioski może każdy już wyciągnąć samodzielnie.

Edytowane przez sebak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, sempre napisał(a):

Jedyne co jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe to to, czemu tak długo z tym zwlekali, dużo na tym stracili np. pijarowo. 

Jakie pijarowo? Zobaczyli odpływ znacznej gotówki poprzez eksmisję klientów. Sam i ja się zwinąłem po parunastu latach. Teraz wyciągam klienta, który by płacił ponad trzy tysiące kwartalnie, do innej firmy (za mniej ofc). Odpływ (a nie tylko narzekanie) widać też po ich grupie na FB, gdzie czara goryczy została przelana i ludzie potracili już cierpliwość po tych latach.

Edytowane przez DawPi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Tom X napisał(a):


Zatem to nie jest dobra cena.

 

7 godzin temu, DawPi napisał(a):

Jakie pijarowo? Zobaczyli odpływ znacznej gotówki poprzez eksmisję klientów. Sam i ja się zwinąłem po parunastu latach. Teraz wyciągam klienta, który by płacił ponad trzy tysiące kwartalnie, do innej firmy (za mniej ofc). Odpływ (a nie tylko narzekanie) widać też po ich grupie na FB, gdzie czara goryczy została przelana i ludzie potracili już cierpliwość po tych latach.

 

Dla jeszcze większego uściślenia:) Ja się osobiście dhostingiem już się tak nie interesuje, interesowałem się tylko pod względem kuriozalnych ticketów na które support odpowiadał w sposób co najmniej dziwny (czyli to co poruszali klienci na ich grupce na fb), podoba mi się natomiast pierwotna idea właściciela z EWH, zmierzam do tego, że jeżeli dowiozą produkt który defacto reklamowali od początku, czyli m.in. to co wymieniłem we wcześniejszym poście to te 450 zł rocznie nie będzie złą ceną. Takie EWH z prawdziwego zdarzenia, bez zakłamywania rzeczywistości wydaje się bardzo trudne do wdrożenia i kosztowne i wydaję mi sie, że od samego początku nie było miarodajne (przynajmniej jeżeli chodzi o vCPU). Dodając do tego brak awarii i naprawienie całej infrastruktury cena wydaje się adekwatna. Czyli podsumowując, chodzi mi o to, że ta cena nie byłaby taka zła gdyby faktycznie zrobili to co napisałem wcześniej. Co do aktualnej kondycji dh to jest jak widać. Ale jak już pójdą po rozum do głowy i wszystko poprawią to będzie fajny hosting, co oczywiście nie zmienia faktu że aktualnie już od dłuższego czasu strzelają sobie codziennie w kolano zwlekając z dowiezieniem tego co deklarują z każdym dniem, sami są sobie winni, sami tracą klientów, tracą pijar, no i do tego dochodzi chowanie głowy w piasek przez przedstawiciela na naszym forumku już od roku. Ich decyzja. Dla przypomnienia zaznaczam jeszcze raz mój kom, "pod warunkiem" robi znaczącą różnicę w mojej wypowiedzi. 

 

14 godzin temu, sempre napisał(a):

 

Doprecyzuję. Te 450 zł rocznie + ewentualne koszty za elastyczny to naprawdę dobra cena pod warunkiem, że wszystko będzie działać. Mam tu na myśli brak awarii, wdrożenie nowej architektury z flavorem pod CPU, słupki wykorzystania vcpu, które będą zgodne z prawdą, żeby nie było oversellingu vCPU, bo jak wiemy jeden vcpu drugiemu vcpu to czasami coś zupełnie innego w zakresie obciążenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.