Skocz do zawartości

Hostido.pl

Użytkownicy
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    21

Ostatnia wygrana Hostido.pl w dniu 29 Września

Użytkownicy przyznają Hostido.pl punkty reputacji!

3 obserwujących

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    Hostido.pl
  • Funkcja w firmie
    Brand manager

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hostido.pl

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Rok z rootnode
  • Reakcyjny
  • Stały gość
  • Pierwszy post
  • Rozmówca

Najnowsze odznaki

86

Reputacja

  1. Hostido.pl

    Opinie o hostido.pl

    Hej @daffx @Krystek Mieliśmy krótki problem z połączeniami z zagranicy do jednego serwerów, czasem jednak ruch też pokrywa się z polską adresacją. Obecnie wszystko funkcjonuje poprawnie, natomiast w takich przypadkach najlepiej łapać nas na zgłoszeniach
  2. Tak jak już pisaliśmy w innym wątku wywołani do tablicy, nie sprzedamy się.
  3. Hostido.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Z reguły staramy się nie udzielać w wątkach dot. innych firm, ale skoro zostaliśmy wywołani... Nauczeni na błędach stworzyliśmy Hostido, zapewniam, że nie po to, aby się teraz go pozbywać. Rozumiemy, że wiele klientów nie wie teraz za bardzo gdzie się podziać, bo nie wiadomo kto planuje sprzedaż a kto nie. Zapewniam, że my sprzedać się nie planujemy, a wręcz przeciwnie - cały czas się rozwijamy i stawiamy nowe cele. Odpowiadając natomiast na pytanie Tak, jest w 100% bezpieczne, nigdzie się nie wybieramy. Nasz cennik jest prosty i przejrzysty, kod authinfo dostępny w Panelu Klienta, a nasz support odpowie na każde pytanie.
  4. Kolega @D D przygotowywał coś podobnego, ostatnie z Października zeszłego roku:
  5. @sempre Nie dopłacamy do domen, nie mamy do tego powodu a nasza polityka nie ulegnie zmianie w najbliższym czasie. Jasne, że musimy podnosić ceny ale tylko w przypadku gdy dostawcy domen podniosą ceny lub gdy kurs waluty, w której rozliczamy domeny również wzrośnie, na tyle, że nasza minimalna marża nie zostanie zapewniona. Możesz być więc spokojny o dalszą współpracę
  6. Hostido.pl

    Opinie o hostido.pl

    @daffx Przepraszam, przeczyłem Twoją wiadomość. Zerknij proszę wyżej, opisaliśmy jak sytuacja wygląda. Pamiętaj, że również jesteś mile widziany w naszych ticketach Jeśli coś "zamula" bądź nie ładuje się poprawnie to zapraszamy. Nadal uważamy, że za niską ceną może stać wysoka jakość. Niektóre komponenty nie są zależne od nas, trochę byliśmy zmuszeni poczekać na "łatkę" od CloudLinuxa, a w międzyczasie dokładaliśmy wszelkich starań, by nie było to odczuwalne dla klientów.
  7. Hostido.pl

    Opinie o hostido.pl

    Hej, Pisząc "dzisiaj" chcieliśmy się odnieść do posta @Juvenito , który w czasie jego wrzucania faktycznie natrafił na moment, w którym czas wczytywania strony był znacznie wydłużony i mocno odczuwalny. Natomiast sam problem z dłuższym wczytywaniem, do którego się odniosłeś, na przestrzeni ostatnich tygodni był spowodowany głównie błędem modułu LVE, którego aktualizacji dokonaliśmy dzisiaj w nocy. Nadal monitorujemy sytuację po wprowadzeniu tej poprawki. @Juvenito Powinieneś już zauważyć różnice w działaniu strony. Jeśli mimo wszystko nie działa jak należy podrzuć nam zgłoszenie z poziomu panelu klienta z nazwą domeny, której to dotyczy - rzucimy okiem. @Mion Te sytuacje już nie powinny się zdarzać, właśnie kończymy wprowadzać kolejne usprawniania. Jeśli jednak dalej będziesz zauważał spadek wydajności otwórz proszę zgłoszenie, przyjrzymy się indywidualnie.
  8. Hostido.pl

    Opinie o hostido.pl

    Cześć, Dzisiaj wystąpił dość odczuwalny problem na jednym z naszych serwerów - mercurym. Jesteśmy jak najbardziej świadomi, że wolniejsze wczytywanie stron jest uciążliwe i zapewniam, że w tej kwestii prowadzimy prace. Obecnie działanie serwera wróciło do normy i jeszcze dzisiaj w nocy będziemy wrzucać dodatkowe poprawki do modułu kernela, który całe to zajście zapoczątkował Jesteśmy w stałym kontakcie z CloudLinuxem i będziemy monitorować powiązane parametry po zaaplikowaniu "patcha".
  9. @Mion Przy tworzeniu aplikacji z komendy cloudlinux-selector create [--json] [--interpreter <str>] [(--user <str> | --domain <str>)] --app-root <str> --app-uri <str> [--version <str>] [--app-mode <str>] [--startup-file <str>] [--entry-point <str>] [--env-vars <str>] [--passenger-log-file <str>] --startup-file tu masz parametr odpowiadający za plik. Można zainstalować pm2 do monitorowania aplikacji oraz utworzyć zadanie cron, które ewentualnie uruchomi daemona pm2 jak padnie: npm install pm2 mkdir ~/bin ln -s ~/node_modules/pm2/bin/pm2 ~/bin/pm2 pm2 start test.js pm2 save Zadanie cron uruchamiane np. co minutę: out=$(pm2 ping); if [[ $out = *"Spawning PM2 daemon"* ]]; then pm2 resurrect > /dev/null; fi
  10. @Mion Klienci, którzy używali node przed wycofaniem z oferty, nadal mogą mieć możliwość zarządzania aplikacjami z poziomu GUI panelu. Jeśli coś nie zagrało, skontaktuj się z BOK. Cały czas też można robić to z poziomu SSH: https://hostido.pl/baza-wiedzy/wpis/32/jak-zatrzymac-i-zaktualizowac-aplikacje-nodejs-z-poziomu-ssh-funkcja-wycofana
  11. @sempre Wysyłaj je pojedynczo lub spakowane zip. Jeśli wysyłasz kilka naraz jako załączniki eml, możesz załapać punktację sumaryczną z wszystkich plików maili.
  12. @Tom X Chcielibyśmy podkreślić, że w naszej wcześniejszej korespondencji szczegółowo wyjaśniliśmy częstotliwość wykonywania kopii zapasowych. Jeśli istnieją jakiekolwiek niejasności lub dodatkowe pytania odnośnie tego procesu, zachęcamy do dalszego dialogu, abyśmy mogli wyjaśnić wszelkie wątpliwości.
  13. @Tom X Nie, te informacje są w ofercie. Proces odzyskiwania natomiast opisany jest w bazie wiedzy.
  14. @Mion W przypadku chęci użycia nowszej wersji, użyj polecenia np. node-16, node-18
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.