@daffxTak naprawdę nie chcieliśmy już odnosić się do tej samej sprawy ponownie, gdyż wszystko zostało wyjaśnione w zgłoszeniach, które przesyłałeś do nas oraz tutaj na forum.
Prosimy, abyś jeszcze raz przejrzał zgłoszenia i nasze odpowiedzi, gdyż jest zupełnie inaczej niż to teraz opisujesz.
Do każdego podchodzimy profesjonalnie, czy jest naszym klientem czy też nie. Bardzo często zdarza nam się wychodzić poza naszą ofertę czy zakres kompetencji świadczonego supportu.
Nie było przecież inaczej w Twoim przypadku, na każde zgłoszenie otrzymałeś odpowiedź, najczęściej ze wskazaniem rozwiązania.
W kwestii problemów z bazą danych, to niestety nie wiemy, do którego zgłoszenia się odnosisz, natomiast w każdym przypadku staraliśmy się pomóc i wskazać przyczynę problemu, który występował.
Nie było to związane z naszymi usługami, a z Twoim oprogramowaniem/konfiguracją.
W kwestii problemów z PHP otrzymałeś instrukcję jak poprawnie należy włączyć moduły oraz ustawić wersję PHP dla wybranej domeny. Pluginy funkcjonują cały czas tak samo, nie są jak to nazwałeś "zbugowane".
Nawet teraz na sam koniec, zamiast definitywnie blokować usługę, pozwoliliśmy utrzymać ją do końca opłaconego okresu czasu.
W kwestii blokowania adresu IP. Współpracowaliśmy wiele lat, sytuacje były różne. Jeśli np. miałeś adres tylko dla siebie, nie musieliśmy przecież nikogo informować. Jeśli był null routing na połączenia zza granicy nałożony przez serwerownię, to w większości nie wpływał na działanie usług, poza tym, że atak był "odfiltrowany".
Wspominasz, że teraz nie masz już problemów - to dobrze, ale nie jest to zasługa zmiany hostingu tylko poprawnego skonfigurowania Cloudflare, o którym również Ci pisaliśmy.