Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o hekko.pl


theqkash

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj już totalnie ro******i mnie

- 30.04.2019 - Do tego dnia system Wirtualnego Portfela działa identycznie jak obecnie. Zbierane są zasilenia portfela wszelkimi dotąd dostępnymi metodami: polecenia, przelewy, SMS itd. Środki można wykorzystywać na zakup naszych usług.
- 1.05.2019 - Wyłączamy promocję "Doładowanie za polecenie" oraz zamrażamy inne formy zasilenia portfela, jak SMS, API  itp. Portfela nie można już doładować, ale wykorzystanie środków jest wciąż możliwe. Zasady wykorzystania zgromadzonych do tej pory środków pozostają bez zmian.
- 01.05.2020 - Planowana data całkowitego wyłączenia Wirtualnego Portfela. Zapraszamy do wykorzystania swoich środków z portfela na nasze usługi przed upływem tego terminu.

 

reasumując upadku ciąg dalszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pieka napisał:

To co, jak ktoś ma więcej to zamiast mu to wypłacić to ma sobie za to kupić worek serwerów?

No chyba, że będzie możliwość opłacenia usług na dłuższy okres niż jednego roku.

 

 

ROZDYSTRYBUOWAĆ PIENIĄŻKI! Co może pójść nie tak xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, zlotowinfo napisał:

dzisiaj już totalnie ro******i mnie

- 30.04.2019 - Do tego dnia system Wirtualnego Portfela działa identycznie jak obecnie. Zbierane są zasilenia portfela wszelkimi dotąd dostępnymi metodami: polecenia, przelewy, SMS itd. Środki można wykorzystywać na zakup naszych usług.
- 1.05.2019 - Wyłączamy promocję "Doładowanie za polecenie" oraz zamrażamy inne formy zasilenia portfela, jak SMS, API  itp. Portfela nie można już doładować, ale wykorzystanie środków jest wciąż możliwe. Zasady wykorzystania zgromadzonych do tej pory środków pozostają bez zmian.
- 01.05.2020 - Planowana data całkowitego wyłączenia Wirtualnego Portfela. Zapraszamy do wykorzystania swoich środków z portfela na nasze usługi przed upływem tego terminu.

 

reasumując upadku ciąg dalszy

A to nie wynika, z tego same co ostatnio robił SkyCash? Czyli ich usługa (portfel) może powodować iż mogą podchodzić pod ustawę o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i wspieraniu przestępczości zorganizowanej (czy jakoś tak).

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Hekko to jedno wielkie nieporozumienie.

Wczoraj - w panelu zgłosiłem chęć otrzymania kodu authinfo - po 20 min kod na mailu

Dziś - zgłosiłem chęć uzyskania kodu do innej domeny authinfo - Pani mi pisze bym wypełnił forumlarz + przesłał skan dowodu. Zapytałem czy jaja sobie robi i czy zna regulamin firmy w której pracuje.

Regulamin:

" od authinfo jest udostępniany Abonentowi w terminie do 7 Dni roboczych od daty otrzymania poprawnie wypełnionego wnioskuautoryzacyjnego, spełniającego wszystkie wymogi formalne określone przez Zasady (forma pisemna lub wysłanie wniosku zautoryzowanego adresu poczty elektronicznej). Jeżeli Zasady przewidują dłuższy termin na udostępnienie kodu authinfo, Dostawcapoinformuje o tym Klienta po otrzymaniu wniosku autoryzacyjnego.

 

Najważniejsze w powyższym jest LUB . Otrzymałem odpowiedź:

" Dzień dobry,
część domen w Biznes-Host była rejestrowana na dane firmowe, a część na Państwa dane widoczne w Panelu. Wskazana domena jest zarejestrowana na dane Biznes-Host i w celu uzyskania kodu AuthInfo proszę o przesłanie tego wniosku. Dokonujemy wtedy odpowiedniej aktualizacji." 

Że tak zapytam... CH.. mnie to interesuje jakie procedury stosuje hekko - ja chce kod i tyle - mój email jest w panelu - był też podany przy rejestracji domeny.

 

Jaja sobie robią z ludzi i tyle.

Edytowane przez Westbam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzą przepisy, że nie będzie można kserować / kopiować dowodów osobistych (nie dotyczy banków). Ciekawe, co oni na to? W Consulting Service / HRD, do wydania kodu AUTHINFO wymagali przesłania tradycyjną pocztą wydruku skanu dowodu osobistego, ale jednocześnie zaznaczali, by zamazać niektóre dane tak, by nie można było zrobić kopii dokumentu.

Edytowane przez Krystek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieporozumienie czy jaja to mało powiedziane .... ja w poprzednim miesiącu nie dostałem powiadomienia o wygasającej domenie, dopiero z nasku gdy domena weszła w okres 30 dniowej blokady. Obsługa hekko stwierdziła ,że płatność za domene gdzieś się zawieruszyła ... ba nie było jej nawet u mnie w panelu ...dopiero po moim zgłoszeniu dodali ją i wystawili fakture za rok do tylu i za przedłużenie...gdzie oczywiście domena za poprzedni rok była już opłacona bo jak inaczej byłaby zarejestrowana przez hekko? Niestety hekko (spólka H88 ,która jest włascicielem marki) ma tak duży bałagan w swojej organizacji ,że nie wiedziała co jest grane....brak słów...to moja niepierwsza sytuacja w stylu ,że nie wiedzą co obsługują, wymigują się od spełnienia usług które sa opłacone i wiele więcej negatywnych doświadczeń z nimi miałem. (wcześniej  moje problemy dotyczyły serwerów VPS, nie jednego a kilku z administracją, nie potrafili nawet zapewnić backupu - przypadek już opisywałem kiedyś... ).... Odradzam jakąkolwiek współprace z marką hekko i markami spółki H88.... mam z nią bardzo nie miłe doświadczenia, zostałem narażony na duże straty wizerunkowe, finansowe, psychiczne jak i czasowe... moim zdaniem z tą firme nie warto wchodzić w jakąkolwiek współprace  - jako jeden z powodów to chociażby to ,że BOK nie potrafi obsłużyć nawet najprostszych problemów, jeden temat przekazywany jest przez X osób którym wszystko trzeba tłumaczyć na nowo a na końcu kierownik BOK twierdzi ,że dostal za mało informacji bo po prostu nie chce mu się przejrzeć wątku i wcześniejszych wiadomości..... na szczęście już domenę przeniosłem do innej firmy i na szczęście nie mam już dosłownie żadnych usług w hekko i innych markach spółki H88 ... i od tego czasu śpię dużo spokojnie :)

Edytowane przez Rafiki
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Krystek napisał:

Wchodzą przepisy, że nie będzie można kserować / kopiować dowodów osobistych (nie dotyczy banków). Ciekawe, co oni na to? W Consulting Service / HRD, do wydania kodu AUTHINFO wymagali przesłania tradycyjną pocztą wydruku skanu dowodu osobistego, ale jednocześnie zaznaczali, by zamazać niektóre dane tak, by nie można było zrobić kopii dokumentu.

 

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych już  sprostowało że kara za kserowanie dowodu to była co najmniej nieuprawniona nadinterpretacja ustawy. W ustawie mowa o "replice dokumentu", czyli o odwzorowanie lub kopię oryginału o cechach autentyczności dokumentu publicznego. Ksero wciąż będzie dozwolone.

 

Poza tym jeśli nie ksero i już nie będzie można zweryfikować tożsamości zdalnie to zawsze mogą poprosić o stawiennictwo osobiste. Więc polecam jednak ksero.

Edytowane przez nnd.newbie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

tworzyłem spółkę Biznes-host.pl, następnie przez pewny okres czasu działałem w H88 tworząc serwerydedykowane.pl które finalnie upadły 😉

Problem H88 polega na tym, że kierownicy IT wymyślają operacje które nie mają większego sensu jak tysiące prac technicznych, migracji, readresacji 

gdzie jak piszecie na forum nic się nie zmienia - bo to prawda 😉 

 

Problemy po migracji CRMów się pojawiły... bo programiści zostali zaskoczeni jak zima kierowców poziomem skomplikowania. 

Przykładowo w BH domeny rejestrowane były na dane klienckie, w Mints były na dane BH - tak wiemy, że było to kulawe rozwiązanie. 

 

Wiele osób zarzuca na forum poziom obsługi, ciężko jest oczekiwać efektywnej pracy gdzie brakuje szkoleń, wdrożeń oraz oferowane jest niskie wynagrodzenie (2tyś BOK, 2.5tyś admini).

 

 

Michał

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, mikorol napisał:

tworzyłem spółkę Biznes-host.pl, następnie przez pewny okres czasu działałem w H88 tworząc serwerydedykowane.pl które finalnie upadły 😉

Czy aby przypadkiem też nie tworzyłeś jakoś na starcie Mintsa? Kojarzę Twój nick właśnie w kontekście Mintsa :)

28 minut temu, mikorol napisał:

oferowane jest niskie wynagrodzenie (2tyś BOK, 2.5tyś admini).

Serio 2 patole za użeranie się z ludźmi i 500 plus więcej za ogarnianie tego od strony administracyjnej?

Sorki za porównanie ale... pracowałem dwa lata dla Orlenu i tam mieliśmy wyższą podstawę o sto złotych gdzie wystarczy mieć wykształcenie średnie... Do końca grudnia zeszłego roku póki nam centrala nie zlikwidowała premii to przy minimalnym wysiłku można było sobie dorobić do podstawy spokojnie między 400 a 600 złotych. Gdzie 2700 netto dla człowieka ze średnim a gdzie 2500 netto dla admina...

Wybaczcie że tak piszę o mojej poprzedniej pracy ale nie mogę wyjść z podziwu że człowiek od którego wymaga się tak wiele (angielski, serwery, php, bazy danych, dns, linux etc) zarabia mniej niż człowiek od którego wymaga się dodawania do stu i mnożenia do dziesięciu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Gdzie 2700 netto dla człowieka ze średnim a gdzie 2500 netto dla admina...

Chyba mało wiesz o dzisiejszych wynagrodzeniach skoro wyznacznikiem jest wg Ciebie stopień wykształcenia. Elektryk czy hydraulik, który zarabia mniej jak 7k miesięcznie to pipa a nie fachowiec, a z kolei ludzie po studiach pracujący w biurach mają często właśnie po te ok. 2,5k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no stawki wiadomo trzeba uszanować, znam sporo ambitnych osób które zarabiają małe kwoty bo lubią obecnego pracodawce czy to co robią w danej firmie 🙂

Sam prowadze spółke inwestycyjną, każdy wycenia się w sposób indywidualny.

 

44 minuty temu, Pawel_15 napisał:

Czy aby przypadkiem też nie tworzyłeś jakoś na starcie Mintsa? Kojarzę Twój nick właśnie w kontekście Mintsa :)

Serio 2 patole za użeranie się z ludźmi i 500 plus więcej za ogarnianie tego od strony administracyjnej?

Sorki za porównanie ale... pracowałem dwa lata dla Orlenu i tam mieliśmy wyższą podstawę o sto złotych gdzie wystarczy mieć wykształcenie średnie... Do końca grudnia zeszłego roku póki nam centrala nie zlikwidowała premii to przy minimalnym wysiłku można było sobie dorobić do podstawy spokojnie między 400 a 600 złotych. Gdzie 2700 netto dla człowieka ze średnim a gdzie 2500 netto dla admina...

Wybaczcie że tak piszę o mojej poprzedniej pracy ale nie mogę wyjść z podziwu że człowiek od którego wymaga się tak wiele (angielski, serwery, php, bazy danych, dns, linux etc) zarabia mniej niż człowiek od którego wymaga się dodawania do stu i mnożenia do dziesięciu...

 tak, to ten zly człowiek który teraz zbiera materiały do książki o Mintsie, swoją drogą 1-ego lipca minęło już 7 lat od jego startu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mikorol napisał:

Cześć,

 

tworzyłem spółkę Biznes-host.pl, następnie przez pewny okres czasu działałem w H88 tworząc serwerydedykowane.pl które finalnie upadły 😉

Problem H88 polega na tym, że kierownicy IT wymyślają operacje które nie mają większego sensu jak tysiące prac technicznych, migracji, readresacji 

gdzie jak piszecie na forum nic się nie zmienia - bo to prawda 😉 

 

Problemy po migracji CRMów się pojawiły... bo programiści zostali zaskoczeni jak zima kierowców poziomem skomplikowania. 

Przykładowo w BH domeny rejestrowane były na dane klienckie, w Mints były na dane BH - tak wiemy, że było to kulawe rozwiązanie. 

 

Wiele osób zarzuca na forum poziom obsługi, ciężko jest oczekiwać efektywnej pracy gdzie brakuje szkoleń, wdrożeń oraz oferowane jest niskie wynagrodzenie (2tyś BOK, 2.5tyś admini).

 

 

Michał

 

Tyś tyś karate mistrz xD Polecam dobrą korekte do tej ksiązki, na pewno kupię, daj znać jak wyjdzie.

No te prace techniczne to może jednak były potrzebne, bo w mintsie ich chyba nie robiłeś z tego co pamiętam i kończyło się tak:
https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-klienci-mintshost-pl-wykradziono-wasze-dane-i-opublikowano-je-w-internecie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosząc się do tego, co mówisz -  @mikorol - naszym zdaniem wszystkie readresacje i migracje były po prostu KONIECZNE. Wiesz, pracowaliśmy w jednej firmie przez pewien czas i jestem zdumiony Twoim stanowiskiem. Spędziłem tu ostatnie 11 lat życia i postrzegam to zupełnie inaczej.

 

Biznes-Host i Mintshost powstawały dawno temu i nigdy nie osiągnęły skali, która pozwoliłaby na długoterminowy, zdrowy wzrost. Moim zdaniem także dlatego, że wewnętrznie były mocno nieuporządkowane. Sam piszesz, że raz domeny rejestrowane były tak, innym razem inaczej, każda z marek miała inny CRM etc. Myśląc o działaniu na dużą skalę niezbędny jest porządek i odpowiednie procedury. Inaczej dzieje się tak, że w razie awarii prądu może np. nie zadziałać agregat prądotwórczy, a w razie awarii sieciowej brak dokumentacji i poukładania sprawi, że usuwanie usterki będzie trwało 3x dłużej niż by mogło. No, albo popatrzmy na konfigurację serwerów. Miło jest, jeśli firma hostingowa na indywidualne życzenie zmienia coś w konfiguracji serwera bo jakiś klient tego potrzebował... ale miło jest tylko do czasu. Bo kiedy masz np. 5 tysięcy serwerów i okazuje się, że każdy jest skonfigurowany nieco inaczej, to ciężko jest zapewnić odpowiednio szybkie reakcje i poziom obsługi, prawda? Przypomnę Ci też naszą rozmowę o Google Analytics na stronie Mintshost.pl i Twoją rozbrajającą odpowiedź, że ruch masz na stronie tak dobry, że nie musisz go mierzyć... i żarty żartami, ale widzisz tak to działa: póki firma jest mała, to da się działać bez procedur i standaryzacji, działać aby tylko pozyskać klienta tu i teraz, jednak z czasem, kiedy biznes ewoluuje, podejście także musi się zmieniać, ewoluować.

 

Te migracje i zmiany IP, o których piszesz,  były - niestety - w krótkim terminie uciążliwe i wszystkim nam jest przykro, że musieliśmy je wykonywać. To jak gorzkie lekarstwo, które jest niesmaczne w chwili połykania, lecz konieczne dla uzdrowienia pacjenta. Jest to po prostu niezbędne, aby usługi mogły się rozwijać i aby zapewnić klientom niezawodność i czasy reakcji takie, jakie chcemy im dostarczać.  Oczywiście, czasem było trudno.  Oczywiście, że nie wszystko udało się zrobić idealnie, bo skala złożoności przy takich zagadnieniach jest gigantyczna i chyba nigdy nie zrozumie jej nikt, kto nie dokonywał takich operacji przejmowania i migrowania firm hostingowych z tysiącami klientów. Oczywiście, że... było warto!

 

Każda marka, którą przejmowaliśmy, miała różne metody i partnerów do rejestracji domen z pewnością nie pomaga, jednak zagadnienia te także stopniowo rozwiązujemy, a  nowe rejestracje domen są prowadzone w oparciu o nasze własne konto partnerskie w NASK, co powinno zapobiegać takim sytuacjom w przyszłości. W wypadku tych marek, o których rozmawiamy,  poprawiła się ochrona przez atakami DDoS, zaplecze sprzętowe, a ww obsłudze klienta wprowadzono regularne badania Net Promoter Score. Klienci zyskali też dostęp do zupełnie nowych narzędzi, których nie mieli wcześniej, jak przydatne ebooki, generatory polityki prywatności etc.

 

Ale co tam będę mówił, przecież ja pracuję w H88... może lepiej niech to powiedzą... klienci.

 

Tak, klienci.  Na koniec to przecież oni rozliczają każdą firmę i to oni najlepiej oceniają, czy coś ma sens, czy nie, prawda? Po tym, jak większość tych spraw została już posprzątana, oceny klientów są u nas najlepsze w historii.  Wystarczy wpisać w Google H88 Poznań i zobaczyć sobie naszą wizytówkę. Żeby zaś każdy czytający wątek mógł się szybko przekonać, załączam screenshoty wykonane w momencie pisania tej repliki, tj. 2019-07-10, 09:30.

 

I uprzedzając wszelkie spekulacje: Są to szczere opinie osób, które z tego tytułu nie otrzymały żadnego wynagrodzenia, rabatu, dodatkowych usług itp. Patrząc zatem oczami klientów - te wszystkie operacje MIAŁY sens. Polityka zatrudniania i prowadzone szkolenia MAJĄ SENS. Nacisk na ciągłe poprawianie parametrów obsługowych, zarówno technicznych, jak i obsługowych - MA SENS. Readresacje i migracje MIAŁY SENS.  To, między innymi, dzięki nim dzisiaj nie tylko mamy najwięcej pozytywnych ocen w Polsce (tu w odniesieniu do wizytówek Google, ale myślę, że nieźle oddają one relacje między firmami hostingowymi i ich zwykłymi klientami), ale także codziennie powiększamy naszą przewagę na tym polu. Wszystko, co robimy, jest ukierunkowane na maksymalizację zadowolenia klientów i sądząc po opiniach - uważam, że podążamy w odpowiednim kierunku.

OpinieH88GoogleMojaFirma.png

  • Lubię 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe ,że rok temu opinia o H88 wynosiła coś koło 2 albo poniżej - jeszcze swoją znalazłem sprzed roku :)  ....  nagle w rok urosło ponad 300 opinii gdzie firmy działające po kilkanaście lat nie mają nawet 100 opinii.... Czyżby to efekt waszych nienagannej pracy ?  wszyscy pewnie rzucili się wystawiać 5 gwiazdek :) ... może nie korzystacie z agencji ale po prostu wynagradzacie jakimś rabatem za pozytywna opinie ?

 

Gadka szmatka.... mijają prawie dwa lata (albo już minęły) a prawda jest taka ,że wy nadal użeracie się z problemami klientów z BH i mintshost .... a wszystkie opowieści ładnie się czyta i tyle :)

Marki ,które wykupiliście funkcjonowały wcześniej dużo lepiej dla zwykłych klientów niż funkcjonują teraz (albo raczej zostały przeniesione do hekko....) a przynajmniej takie opinie można przeczytać gęsto na tym forum i innych forach i stronach związanych z IT.

 

Jestem z Poznania i znam osoby ,które pracowały w ogicom (z tej marki wywodzi się H88) i wiem doskonale na czym polegała sprzedaż np. usługi pozycjonowania w tej firmie.... tak firma hostingowa sprzedawała SEO ...i sprzedawała to dobre słowo bo zazwyczaj nic więcej się nie działo....ale nie będą już wchodził w szczegóły - bo zapewne i tak padnie stwierdzenie ,że to było dawno i nie prawda ...a teraz nasze usługi są na najwyższym poziomie.....  szkoda ,że na tym wysokim poziomie nie można usłyszeć przepraszam czy prostego przyznania się do wini albo chociażby unikania w kółko powielania tych samych błędów przez obsługę.

 

Ja doświadczenie mam inne....  może sprzęt, DC, łaczą itd. macie na najwyższym poziomie ale nie potraficie zadbać o organizacje pracy i odpowiednią obsługę swojego klienta. Niestety jeszcze częściej ja miałem wrażenie ,że jako klient, który o coś prosi lub domaga się zrealizowania opłaconej usługi albo poprawy czegoś co nie funkcjonuje a powinno to wtedy jest wręcz waszym "wrogiem" ..... taki nieświadomy to po prostu opłaci fakturę nawet jak za duża albo się coś na niej nie zgadza (w końcu i tak nie ma o tym pojęcia byle by strona w Internecie "chodziła" ).

 

panie Arturze Pajkert - a czy opinie wyżej to nie są opinie KLIENTÓW ? ja nawet widzę pracowników :)  ... a może po prostu są to opinie ludzi którzy własnie mają jakieś pojęcie w dziedzinie IT i widzą jak wiele wam brakuje aby być zadowolonym z waszych usług.... Firma w której pracuje była klientem H88 i opłacała co miesiąc faktury na kilka tysięcy zł - nawet takich klientów mieliście dosyć.... może dlatego ,że wiedzieli za co płacą i w jakiś sposób tego wymagali . Nie zapominajmy ,że przeciętny Kowalski nie ma pojęcia co to jest hosting i zapewne na takich klientów się nastawiacie..

 

 

Edytowane przez Rafiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum jedynie czytam i sie nie udzielam ale udeżyła mnie jedna rzecz na która zwrócił po części uwage Pan Rafik. Ponad 100 z trzystu opinii piątkowych pochodzą od kont których jest to jedyna opinia, wystarczy ctrl-f sprawdzić. Jedna z moich usług jest w firmie corce h88 i conajmniej kilka nazwisk oceniających firme na 5 znam jako nazwiska osob z którymi można mieć kontakt zgłaszając się do Działu Obsługi Klienta 🙄 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Ponury Typ napisał:

Wyczuwam nową drame?

oj tam nową od razu. Ona się już ciągnie od kilku lat xDxDxD:/

44 minuty temu, DzonyWDzwony napisał:

conajmniej kilka nazwisk oceniających firme na 5 znam jako nazwiska osob z którymi można mieć kontakt zgłaszając się do Działu Obsługi Klienta

No popatrz Pan, kto by się spodziewał xD 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Artur Pajkert Hekko.pl Co do podniesienia poziomu usług oraz helpdesku to się nie zgodzę.

Kiedyś za czasów BH/MH tematów pokroju ,,Poszukuje nowego hostingu, przenoszę się z BiznesHost" było 1-3 a teraz jest tego masa. Sam przenosiłem 4 klientów w przeciągu roku, więc jeżeli jest lepiej niż za czasów BH/MH to dlaczego klienci uciekają od was?

Kolejną sprawą jest to, że ceny poszły w górę diametralnie, kiedyś na MH można było kupić nawet fajnego dedyka z i7 4790 (Bodajże ale nie jestem pewny) a po kontakcie z BOK jeszcze nawet lepszą konfiguracje w cenie ~ 300zł brutto a teraz u was za 244zł brutto można dostać śmiesznego i3 z 8gb ram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zadbaliście o te swoje marki, że najpierw z oferty wyleciał vps zarządzany z BH z którego korzystałem, a potem serwer z serwerydedykowane.pl poszedł z ceną o 200% w górę ;)... obie rzeczy koniec końców kupiłem u konkurencyjnych firm taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.07.2019 o 13:10, Westbam napisał:

Hekko to jedno wielkie nieporozumienie.

Wczoraj - w panelu zgłosiłem chęć otrzymania kodu authinfo - po 20 min kod na mailu

Dziś - zgłosiłem chęć uzyskania kodu do innej domeny authinfo - Pani mi pisze bym wypełnił forumlarz + przesłał skan dowodu. Zapytałem czy jaja sobie robi i czy zna regulamin firmy w której pracuje.

Regulamin:

" od authinfo jest udostępniany Abonentowi w terminie do 7 Dni roboczych od daty otrzymania poprawnie wypełnionego wnioskuautoryzacyjnego, spełniającego wszystkie wymogi formalne określone przez Zasady (forma pisemna lub wysłanie wniosku zautoryzowanego adresu poczty elektronicznej). Jeżeli Zasady przewidują dłuższy termin na udostępnienie kodu authinfo, Dostawcapoinformuje o tym Klienta po otrzymaniu wniosku autoryzacyjnego.

 

Najważniejsze w powyższym jest LUB . Otrzymałem odpowiedź:

" Dzień dobry,
część domen w Biznes-Host była rejestrowana na dane firmowe, a część na Państwa dane widoczne w Panelu. Wskazana domena jest zarejestrowana na dane Biznes-Host i w celu uzyskania kodu AuthInfo proszę o przesłanie tego wniosku. Dokonujemy wtedy odpowiedniej aktualizacji." 

Że tak zapytam... CH.. mnie to interesuje jakie procedury stosuje hekko - ja chce kod i tyle - mój email jest w panelu - był też podany przy rejestracji domeny.

 

Jaja sobie robią z ludzi i tyle.

 

Przeniesienie od nich domeny to jedne wielkie jaja, zgłaszając w panelu chęć uzyskania kodu authinfo na początku przebiegł w miarę sprawnie, na początku dostałem od nich email pod którym miałem wyrazić zgodę aby kod authinfo uzyskali w moim imieniu u pośrednika gdzie trzymają domeny po przesłaniu tego co kazali temat pozyskania kodu został zamieciony pod dywan do czasu gdy pewna Pani do mnie zadzwoniła że firma Hekko złożyła w moim imieniu pozyskanie kodu authinfo lecz przy  tym nie dokonała wszystkich formalności przez co zamiast 7 dni czas pozyskania całego kodu wydłużył się na grubo ponad miesiąc czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.