Skocz do zawartości

kix

Użytkownicy
  • Ilość treści

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

kix wygrał w ostatnim dniu 30 Październik 2018

kix ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

8 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Gdyby to była jedna firma, czy dwie, zgodziłbym się, że to żaden problem. Tu w mojej ocenie mamy do czynienia z trendem, który ma bardzo wiele przyczyn - sam Prezes dhosting zresztą przyznał, że problemem jest konsolidacja rynku. Skoro konsolidacja jest problemem, to należy w mojej ocenie ustalić co jest jej przyczyną, a nie zwalczać objawy.
  2. Jak to ma drugorzędne znaczenie?! To jest najważniejsza sprawa - zidentyfikowanie problemów powodujących sprzedaż tych firm ma najważniejsze znaczenie dla poprawy rynku hostingowego w Polsce. Jak chcecie go naprawiać, jak nie wiecie co powoduje, że masa firm się sprzedała w ostatnim czasie i to wcale za nie duże pieniądze?! Chcecie leczyć objawy zamiast przyczyny? Po raz kolejny dowód na to, że to zwykła akcja marketingowa, bez absolutnie żadnej chęci naprawy rynku.
  3. Stara oferta hekko: https://web.archive.org/web/20170325233641/https://www.hekko.pl/ Nowa oferta hekko: https://web.archive.org/web/20170603212337/https://www.hekko.pl/ Zakup linuxpl: https://www.pb.pl/r22-goni-home-pl-897993 Pół roku różnicy. W jaki pokrętny sposób będzie to teraz tłumaczone? Jak ochrona antyDDoS dla klienta przy DNS Anycast? Czy się uwziąłem na dhosting? Tak, oczywiście, dominacja niszczy, poznikały wspaniałe, unikanlne firemki. Jakby były takie wspaniałe, to by się nie sprzedały. I w tym samym momencie, w stopce reklamujesz firmę, która nie dość, że sprzedaje serwery w promocji, to jeszcze dodatkowo daje kody rabatowe z refem. A potem się dziwić, że się firmy sprzedają Poza tym, to jak chcesz stałą cene, to podpisz umowę na dłuższy termin i nikt Ci ceny nie podniesie.
  4. Nie, jest jeszcze bardziej żenująca i odpychająca od firmy, ze względu na to, że owa firma probuje udawać ostatniego sprawiedliwego wśród firm hostingowych i wszędzie wciska informacje jak to jest moralnie lepsza od konkurencji.
  5. I po raz kolejny hipokryzja i odwaracanie kota ogonem. To nie pierwszy raz jak używacie najniższego poziomu marketingu: https://www.facebook.com/dhostingpl/videos/1839679279386743/?__xts__[0]=68.ARB_bo37r-rA2h_GpzIqXsmelb60UhpgcWYGFFUj2xLZyOHSU8GTmKw50ZfVubWcTxbgrBOK1-Oz_NhjfYFM-H9gyXgwldtb_sGAFGAU4zQe0IEYiptHSzGah9aBBFnIRf3sBMKcsegXyiqP2oW-9YvagEXfNw5I66d-lFCVmv18ofe4KXcpRw&__tn__=-R PS. Cytując pewien bardzo popularny obrazek w swoim czasie w branżuni: "Karma wraca"
  6. Polecam: FREE, FREE, FREE Jak się to ma do "manifestu zmian"?
  7. kix

    Opinie o nazwa.pl

    Ale to jest znany problem, ba opisywany dość często: https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/uwaga-na-nowy-atak-ze-sprytna-sztuczka-wezwanie-do-zawarcia-ugody/ https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/uzytkownicy-facebooka-uwazajcie-na-wiadomosci-wyludzajace-hasla/ https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/uwaga-na-nowa-kampanie-zlosliwego-oprogramowania-platnosc-w-systemie-dotpay/ https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/uwaga-na-nowy-atak-na-prawnikow-wykorzystujacy-najnowsza-sztuczke-z-wordem/ https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/pozdrowienia-od-thomasa-czyli-nowy-zlosnik-ktory-odwiedza-z3s-pl/ Było więcej czasu spędzić na wdrożeniu systemów antyfraudowych, a nie na DNSSEC, który zwykłemu użytkownikowi jest potrzebny jak okulary ślepemu - prędzej któryś z waszych klientów ściągnie ten zainfekowany załącznik niż będzie ofiarą MITM/dns cache poisoning/etc. Zapewnienie bezpieczeństwa powinno być oparte na analizie ryzyka a nie na randomowym wdrażaniu różnych usług. A jak zamierzacie użyć argumentu zwiększenia bezpieczeństwa w przypadku DNSSEC - DNSSEC sam w sobie niewiele daje jak nie ma SSL na usłudze - więc czemu nie wprowadziliście równocześnie Lets Encrypt, by zwiększyć bezpieczeństwo waszych klientów - pytanie retoryczne, wszyscy wiemy, że chodzi o pieniądze.
  8. Ta dyskusja nie ma sensu. Jeśli ktoś tu fasonu nie trzyma, to jesteś to Ty, przychodząc tutaj i opowiadając jakieś farmazony jak to byliście pierwsi z macierzami SSD Ładna bufonada.
  9. Nie zrozumieliśmy się - racja, jest masa firm, które nie robią hałasu i sobie powoli rosną. I to zwykle bardzo dobre firmy biorąc pod uwagę całość rynku. Chodzi mi o takie, które maja parcie na szybkie i wielkie wzrosty - czyli kiedyś to był biznes-host (i jechanie po bandzie z cenami), zenbox (i ściąganie opiniotwórczych blogerow co się potem obróciło przeciwko nim), teraz dhosting. "No to ładnie się Pan przedstawił przed milionami słuchaczy." Twierdzisz, że przyszedłeś się przedstawić, w dodatku ludziom z branży. Jak ci ludzie mają Cię brać poważnie, jak piszesz brednie pokroju "pierwsi mielismy macierze SSD"?
  10. Zaraz, zaraz. Jak ja się skupiłem na jednym aspekcie, to źle. Natomiast jak ty skupiasz się na pojedyńczych apektach, to już jest dobrze. Co takiego złego robi OVH? Poza tym, że ma kapitał zagraniczny? Który z podanych zarzutów w stosunku do nich zastosujesz? Czy może po prostu walisz w nich, bo dużo tam polskich klientów i może któryś łyknie te ckliwe opowiastki? Rozkłada mnie na łopatki ten cytat: "Znikają znane marki wchłonięte przez dużych graczy, a te które przetrwały, pod skrzydłami nowych właścicieli tracą na swojej unikalności, podejściu do klienta i jakości." - jakby były takie wspaniałe, to by się nie sprzedały. I to jest cały problem - w tej śmiesznej branżuni, firmy potrafią walczyć o klienta na dwa sposoby - agresywnym marketingiem lub niskimi cenami - to jest powód, czemu rynek się skonsolidował, czemu padło 2be, czemu są niskie pensje, czemu administratorzy uciekają do innych branż itd. Brak firm, które po prostu merytorycznie wykoszą konkurencję - myślałem, że będziecie szli w tym kierunku, natomiast stawiacie na śmieszne akcje marketingowe zamiast na merytorykę. PS. Świetnym przykładem jak to się robi jest MyDevil - żadnych głupich akcji marketingowych, brak walenia w konkurencje - po prostu robią swoje i robią to dobrze.
  11. No fajnie, tylko retoryke stosujesz identyczną jak "Ci źli" według Ciebie. "Pewnie niewiele osób wie, że jako pierwsi w PL wprowadziliśmy LiteSpeeda przyspieszając działanie stron kilkukrotnie, macierze SSD" - jakbym słyszał pewną firmę na N. Poza tym może jakieś konkrety poza rzucaniem kamieniami w konkurencję? Bo aktualnie wygląda na to poprostu na niestandardowe działanie marketingowe, z którego nie wynika absolutnie nic (nawet żadnych konkretnych planów czemu ma to służyć nie ma). Czy może po prostu cały plan to zrobić stronę, na której konkrencja dla największych będzie się mogła wylistować i powrzucać komentarze swoich "CEO"?
  12. Jesteś niesamowicie naiwny. Wiesz, że żeby uciec z pułapki "dożywotniej gwarancji ceny" (co jest IMO w ogóle pomysłem tak absurdalnym, że w głowie mi się nie mieści - o inflacji tam nie słyszeli? - za grosz im nie ufam przez takie stwierdzenia), wystarczy, że atthost zmieni ofertę, wycofa stare pakiety i zacznie sprzedawać nowe? Bo gwarancji tego, że zawsze Ci będą oferować usługę która posiadasz Ci nie dali (i nie dadzą, bo ta gwarancja ceny, to zwykły chwyt marketingowy bez żadnego umocowania prawnego)... Chcesz mieć gwarancje stałej ceny to podpisz papierową umowę z jakimś hosterem, na czas nieokreślony, z odpowiednimi karami umownymi, bez możliwości zmiany ceny etc. O ile znajdziesz takiego frajera.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.