Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją od 11.09.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
    To jakiś absurd, że dyskutujemy tutaj o WHT z którego zostaliśmy wyrzuceni i zbanowani i które nas obchodzi tyle co zeszłoroczny śnieg. Tam już nie ma KTO i O CZYM rozmawiać to teraz tutaj będziemy wracać do zamkniętego tematu i omawiać cudze problemy? -- Najlepiej żeby p. N. się nie odnosił do niczego - groteskowa jest ta sytuacja w której tam nastala cenzura i nic nie można, a tutaj proszę "chodźmy pogadać w gronie specjalistów", a przy okazji kogoś obrazimy, komuś coś wytkniemy... i jeszcze poradzimy jak ktoś ma prowadzić ranking
  2. 10 punktów
    Jak by co to spolszczenie DA dla szablonu enhanced dostępne jest i będzie na https://github.com/regdos/directadmin-enhanced-pl
  3. 10 punktów
    Witam u nas Z całym szacunkiem ale uważam, że po tym co stało się na WHT po przejęciu przez Pana - jest Pan ostatnią osobą od której społeczność RN chciałaby przyjmować jakiekolwiek rady (jeżeli się mylę to niech mnie użytkownicy poprawią!).Większość użytkowników RN to byli użytkownicy WHT, którzy zostali ocenzurowani, zabanowani i wyrzuceni z WHT. Jak mniemam - osobiście przez Pana Więc Pana obecność tutaj i dawanie rad na temat przyszłości tego forum jest jak dla mnie mocno kontrowersyjne. Pozdrawiam
  4. 10 punktów
  5. 8 punktów
    @P-e-T-e-R Faktem jest, że w przeciągu miesiąca rozwaliłeś to, co na WHT było budowane latami - otwartą, przyjazną, specjalistyczną i fachową społeczność, która wspólnie podjęła decyzję o założeniu nowego forum, wyłącznie z powodu twoich własnych decyzji. Zastanów się, zgodnie ze swoją specjalistyczną wiedzą, której akurat nikt Ci nie próbuje odmówić, jaki wydźwięk miała każda twoja pojedyncza decyzja od zakupu WHT po dziś dzień i dojdź do wniosku dlaczego wyrzuciłeś kasę w błoto, bo czasy for już dawno się skończyły, a WHT jest obecnie archiwalnym cmentarzem postujących "gości", którzy z własnej woli lub też nie zostali zbanowani lub ich konta zostały usunięte. Efekt końcowy jest taki, że o ile na tematy merytoryczne jak najbardziej każdy może się wypowiedzieć, bo w końcu liczy się wiedza, a nie stanowisko czy firma, o tyle personalnie jak pewnie sprawnie zauważyłeś nie cieszysz się tutaj dobrą opinią, i z konkretnych, jasnych Ci powodów, których nie trzeba przedstawiać. Forum przede wszystkim jest dla wszystkich osób, które chcą przedyskutować dany temat w miejscu wolnym od cenzury i subiektywnego decydowania o tym co jest szeptanką, a co nie jest, co obecnie odbywa się na WHT. Zarówno Łukasz jak i ja to osoby niezwiązane z żadną firmą hostingową, niezależni fachowcy z branży, którzy postanowili stworzyć coś dla reszty, i nie jest żadną tajemnicą to, że stało się to wyłącznie z Twojej winy, o co wielu użytkowników RN ma do Ciebie bezpośredni, personalny żal i mało kto będzie w stanie zapomnieć jak nazwa.pl z Tobą na czele zmieniła liczące się forum dla specjalistów na własny słup ogłoszeniowy, w którym oprócz archiwalnego cmentarza jedyne co Ci zostaje to jednopostowcy pytający się jaki hosting wybrać, w temacie których moderatorzy twojego własnego forum odsyłają ich na PW w każdym momencie oznajmiając, że nie mogą im nic zaoferować. Nie wiem w tym momencie czy chociaż na sekundę zastanowiłeś się jaki wpływ mają Twoje decyzje na swój własny "plan" na forum, który napisałeś wyżej, bo albo jesteś jednym wielkim hipokrytą i nie możesz się pogodzić z tym co się stało, albo celem WHT jest przypominanie ludziom w jedynych tematach jakie jeszcze tam się znajdują, że te tematy już nie są mile widziane . W obydwu przypadkach powinieneś się zastanowić co chcesz osiągnąć, bo mam wrażenie że sam już nie wiesz. Odnośnie rankingu, merytorycznie będzie można na jego temat podjąc dyskusję jak już finalna jego wersja będzie udostępniona, z konkretnymi wynikami i algorytmami opisującymi działanie. Zakładając, że kod będzie open-source (a chłopaki mają taki zamiar), to każdy będzie mógł sam przejrzeć algorytm i zaproponować jego poprawę pod różnymi względami, w zależności od tego co konkretnie chcemy zliczać i jak definiować sam ranking. I jak już sam zauważyłeś wyżej - na forum każdy ma głos o tej samej wartości, to również dotyczy Ciebie i tego, że jesteś tutaj użytkownikiem tak samo jak każdy inny, bez prawa narzucania innym użytkownikom swoich zasad i tego kto co powinien mieć w stopce, a co nie. Jeśli uważasz, że stopka łamie regulamin RN, zgłoś to moderatorom. Jeśli uważasz, że regulamin RN powinien być zmieniony, zgłoś to administratorom. Jeśli nie chcesz podjąć żadnej z tych dwóch decyzji, powstrzymaj się od komentarzy, bo każdy ma identyczne prawo i wbrew temu co można zaobserwować na WHT, nikt tutaj nie usunie Ci stopki promującej nazwa.pl, tak długo póki będzie regulaminowa. To czy stopki są neutralne, szkodzą dużym firmom i pomagają małym, czy na odwrót, nie ma żadnego znaczenia w kwestii forum, które z definicji nie promuje żadnej firmy i jest niezależne od zarówno małych jak i dużych graczy, którzy mają swoje własne podwórka i tam mogą decydować o swoich własnych zasadach, co też sam robisz na WHT. Jeśli masz zamiar z niego wyjść i zawitać tutaj, to pomimo personalnego żalu witamy Cię z przyjemnością i zapraszamy do przestrzegania naszego własnego regulaminu i wspólnej dyskusji. Krytyka działania forum w pierwszym dniu rejestracji jedyne z czym się może spotkać to z poleceniem innego forum na którym zasady o wiele bardziej Ci odpowiadają, rzekłbym nawet że w 100%
  6. 8 punktów
    Dziś dzień wyjątkowy, pojawił się 5000 post na forum rootnode.pl 438 użytkowników | 453 tematy | 5000 postów | 185 dzień istnienia forum
  7. 8 punktów
    Przedostatni dzień 2017 roku... niemal 4 miesiące istnienia ROOTNODE za nami... co jest równoznaczne: 2785 godzinom w trakcie których powstawały kreatywne, ciekawe, pouczające dyskusje... ...dziękujemy wszystkim, że jesteście i tworzycie tak zgraną i ciekawą społeczność... ...życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2018... 382 użytkowników | 345 tematy | 4001 postów | 116 dzień istnienia forum
  8. 8 punktów
    A czemu @gb1 się zatrzymałeś tylko na panelu? Nie uważasz że w ramach R&D firmy powinny rozwijać także inne rzeczy? Np. swój silnik baz danych, swoje serwery WWW, swój system operacyjny? A jednak większość z nich, łącznie z największymi na rynku, korzysta z rozwiązań istniejących na rynku: MySQL/PostgreSQL, nginx i linux w różnych odmianach. OVH np. używa m.in. Openstack w swoich usługach chmurowych Uznałeś, że panel jest tym czymś co da firmie najwięcej wiedzy na temat usług i to on właśnie powinien być rozwijany jako rozwiązanie własne. Z gotowych rozwiązań się korzysta z kilku powodów: 1) Nie wynajduje się koła od początku 2) Nie chce się tracić sił i środków na coś co w zupełności wystarcza 3) Bo klienci chcą standardowych rozwiązań. Są firmy które poszły dalej niż postulujesz. Np. home.pl używa swojego serwera www IdeaWebServer i nie wiem czy wiele osób jest z tego zadowolonych ( ja nie byłem). Dlatego niech lepiej firmy wykorzystują gotowe, sprawdzone rozwiązania tak dużo jak się da - z korzyścią dla siebie i klienta. A za swoje rozwiązania niech się biorą dopiero gdy istniejące nie wystarczają i mają na to wystarczające zasoby. A nie dlatego żeby coś udowodnić.
  9. 8 punktów
    Oczywiście żaden system nie będzie doskonały. Podam przykład swojej domeny. Utrzymuję ją na ... czterech różnych serwerach. Jeden serwuje część subdomen, drugi część subdomen, trzeci kolejną część subdomen, ale każdy skonfigurowany jest również dla samej domeny głównej. Ponadto czwarty - akurat darmowy - hosting, choć w praktyce nic nie serwuje, ale też jest w pełni skonfigurowany i w razie awarii trzech pierwszych wystarczy, że zmienię rekordy A i będzie służył w sposób aktywny. I teraz... Teoretycznie wszystkie cztery hostingi mogłyby zgłosić do rankingu moją domenę jako obsługiwaną u siebie i byłoby to zgodne z prawdą. Ale rozpoczynamy sprawdzanie, na przykład według tego jakie DNSy są dla domeny ustawione. Czego się dowiemy? Że moja domena obsługiwana jest przez freedns.42.pl i buddyns.com - a to przecież nawet nie są hostingi, a tylko usługodawcy DNS. Mój przypadek pewnie nie jest zbyt częsty i można traktować go jako margines, ale z pewnością sprawdzając domeny według DNSów dowiemy się, że sporo z nich utrzymywanych jest np. w CloudFlare - co nie do końca jest prawdą, jak wiemy. W każdym razie... Żaden system nie będzie doskonały. Ważne, aby reguły były jasne, przejrzyste, i aby każdy - zarówno hosting-uczestnik jak i zwykły użytkownik przeglądający - wiedział co dokładnie jest przedmiotem rankingu. Dlatego uważam za istotne, aby - gdy już dojdzie do jego utworzenia - wyraźnie opisane było co jest w rankingu ujęte, na jakich zasadach i z jakich najczęściej występujących powodów ranking nie jest i nigdy nie będzie odzwierciedleniem 1:1 sytuacji faktycznej, a tylko pewnym mniej lub bardziej dokładnym szacunkiem. Czyli np. w nagłówku coś w rodzaju: "ranking polskich hostingów wg ilości obsługiwanych domen", a gdzieś niżej dla przykładu: "obejmuje domeny zgłoszone przez usługodawców oraz odnalezione przez naszego robota w sieci, zweryfikowane na podstawie DNSów używanych dla danej domeny, może nie zawierać domen nie podanych / nie znalezionych (jeszcze), nie zawiera domen używających DNSów innych niż te od hostingu (np. CloudFlare, freedns.42.pl itp.), domeny resellerów zaliczane są do hostingu-matki (albo jak tam to zostało ustalone) itd. itd.". W ten sposób można liczyć na uniknięcie - przynajmniej większości, choć pewnie nie wszystkich - kontrowersji co do tego, "czemu ten ma tyle a ten tyle, choć np. według innych źródeł (...)". Nie powinno - moim zdaniem - być to opisywane po prostu jako "ranking" bez wspomnianych przeze mnie zastrzeżeń, gdyż ktoś wówczas może zechcieć to odebrać jako stan 1:1 zgodny ze stanem faktycznym i podejrzewać, że coś jest nie tak widząc pewne niezgodności.
  10. 7 punktów
    Czasem powinno też się pojawić "Errare humanum est", ale chyba tego się nie doczekamy
  11. 7 punktów
    Miło nam poinformować, iż prawdopodobnie jako pierwszy hosting w Polsce wprowadziliśmy stabilną wersję PHP - 7.2! W standardzie z aktywnymi modułami m.in. Opcache, ionCubeLoader, Redis, Memcached oraz Phalcon. Zapraszamy do korzystania
  12. 6 punktów
    W związku z kolejnym nalotem jednopostowców w temacie tej konkretnej firmy, dalsze opiniowanie tej i wszystkich innych firm w dziale Opinie będzie możliwe dopiero po uzyskaniu 30 postów na forum rootnode.pl.
  13. 6 punktów
    5000 postów na forum rootnode! Jesteście świetną społecznością, która motywuje nas do ciężkiej pracy (możecie mieć o nas złe zdanie, ale my i tak Was kochamy <3) :)). Z okazji przekroczenia magicznej bariery 5000 postów na forum wspólnie z naszym partnerem - Asseco - ufundowaliśmy dla Was 5 kodów (za każdy tysiaczek = 1 kod:)) uprawniających do skorzystania z platformy e-szkoleniowej, dzięki której poszerzycie swoją wiedze na temat przeprowadzania analiz biznesowych, promowania marki w sieci oraz automatyzacji pracy. Zakres materiału jest duży, ale uwierzcie nam - warto się zarejestrować Tym bardziej, że pakiet szkoleń jest wart 1000 zł. Parafrazując słynne powiedzenie - kto rano wstaje temu home.pl daje - poniżej znajdziecie 5 linków do rejestracji (zawierają one unikalny kod). Kto pierwszy ten lepszy. Uwaga - przecinek na końcu również musi być skopiowany do okna KOD w polu rejestracji Rejestracja - https://szkolenia.eduportal.pl/Rejestracja/ Kody: 4bZSlRsLD7tiCmcVDxVys3Gf1JCJf4hmUMiJ4IRkEiE, KJCq7XqNtqcfvGRmCNnDYdvquz7B65BDa36NSjpWCS4, qXVIN0rF6uHWFsxuQNISJRdqll8JhPF3f9iKpSSFI50, jyoClw7Za1dD-Y392G8CQdAMHPMLcBRB9sgSxbpcsnQ, 6DdA4EQGsjJS37GyZ4oGylv1WrIA79_6JIWOyJw3OiU,
  14. 6 punktów
    Nie wiem czy wszyscy zgodnie testujecie nie to co trzeba, czy nie rozumiecie na czym polega łatka. Spadek wydajności, a raczej dodatkowy overhead aniżeli jakieś rzeczywiste spowolnienie dotyczy wyłącznie wykonywanych syscalli na poziomie OSu, a nie czystego benchmarka. Program wykonujący nawet bardzo zaawansowane obliczenia zajmujący 100% procesora nie odczuje w żadnym stopniu łatki, natomiast taki który dokonuje pierdyliard operacji na plikach, pomimo niewielkiego obciążenia CPU już tak. Jak chcecie dobry benchmark to polecam testować INSERTy do MySQLa. Alternatywą będzie cat w pętli lub inne akcje znacząco ukazujące spowolnienie tam, gdzie rzeczywiście się ono znajduje. Nie, nie jest to jakaś ogromna liczba, którą widać na pierwszy rzut oka, ale w zależności od dokonywanego testu do 20% udało mi się zaobserwować, w szczególności na bazach danych. Będzie to bardziej odczuwalne na słabszych maszynach, bo koszt syscalla jako takiego jest minimalny i nawet z łatką bardzo trudny do zauważenia/zbenchmarkowania, ale jest i można w łatwy sposób go sprawdzić. I nie, nie są to liczby, które kogokolwiek musiałyby zmusić do zainwestowania w lepszą infrastrukturę czy podwyżkę cen. Nawet w przypadkach serwerów stricte bazodanowych, dodatkowy overhead jest minimalny, bo operacje zapisu (czyli de facto operacje zapisu plików) są w ogromnej mniejszości w porównaniu do selectów, które na ogół ciągną się z cache'a. Z drugiej strony twierdzenie, że nic się nie zmieniło i spadek wydajności jest bujdą też jest głupotą - overhead jest, ale w przypadku rzeczywistego praktycznego użycia danego serwera, a nie umyślnym robieniu konkretnych benchmarków, jest on po prostu marginalny.
  15. 5 punktów
    Nie rozumiem po co ten przytyk w moim kierunku? Dla organizacji tworzącej ranking domen - nazwy domen są najważniejsze, bez względu na źródło pochodzenia. Koledzy z rootnode dwoją się i troją w tej chwili żeby pozyskać jak najwięcej nazw domen, które będzie można "obrobić" i zaprezentować w tutejszym "top100". A dla WHT domeny nie należące do mojej firmy były rzekomym problemem? To jest odwracanie kota ogonem i zamiatanie brudu pod dywan. A może oznacza to, że domeny nie były w rankingu weryfikowane i każda z współpracujących firm miała możliwość manipulacji rankingiem top100 w ten sposób? Szczerze mówiąc "mnie to rybka", ten ranking był i dalej jest mocno zabugowany. W kontekście paraliżu WHT - nie ma to już większego znaczenia. Progreso NIGDY nie uprawiało szeptanki. Ta insynuacja nie poparta żadnymi dowodami jest wyłącznie domysłem. Przecież dobrze wiemy, że "poleciałem" z forum za post w którym (zgodnie z regulaminem WHT!) poddałem ocenie stronę rootnode. Wtedy nie miałem już żadnego podpisu branżowego / firmowego, więc nie było podstaw do bana. Proponuję zaznajomić się czym jest szeptanka. Moja firma była przez prawie rok oficjalnym partnerem / sponsorem WHT. A ze społecznością WHT byłem związany od samego początku istnienia. Ostatnią rzeczą na którą mógłbym sobie pozwolić to szeptanka. Więcej pokory i skromności życzę, mimo dokonań (szczere gratulacje) - z w/w odpowiedzi wychodzi...
  16. 5 punktów
    W Linuxpl.com od ponad dekady (od roku 2005) nie zmienialiśmy cen pakietów hostingowych oraz cen szeregu innych usług. Jednocześnie przez ostatnie kilkanaście lat nastąpił znaczący wzrost kosztów wytworzenia i dostarczenia usługi. Szczególnie istotnym jest wzrost kosztów pracy. Średnie wynagrodzenie wg GUS zmieniło się w tym czasie o około 70%. W sektorze IT wzrost ten był jeszcze bardziej dynamiczny. Najwyższa jakość i bezpieczeństwo usług jest możliwa tylko dzięki odpowiednim nakładom finansowym w infrastrukturę oraz niezawodność usług. Rosną koszty technologiczne, w tym te związane z niezawodnością sieciową (np. zapewnienie wysokiej odporności na coraz bardziej powszechne ataki typu DDoS). Występuje również wzrost cen sprzętu (pamięci masowe, moduły RAM, itd.) Naszym celem jest dostarczanie usług na najwyższym poziomie, co bezpośrednio wiąże się z rosnącymi kosztami specjalistów i wysoko wykwalifikowanej kadry IT. Inwestujemy i rozwijamy nasz zespół, z którego zaangażowania i bardzo dobrej pracy każdego dnia korzystają wszyscy klienci Linuxpl.com. Stale podwyższamy jakość naszych usług!
  17. 5 punktów
    @gb1 Ale co ty właściwie chcesz udowodnić lub osiągnąć? Postaw może jakąś tezę bo się zgubiłem. Zaczęliśmy od tego że firmy powinny rozwijać własny panel, a doszliśmy do budowy własnych serwerów. Wg Twojego rozwiązania na rynku zostałoby 5 największych firm które stać na takie wydatki. A nawet i one miałyby problem bez przychodów od mniejszych firm świadczących usługi hostingowe. 1) Każda z dużych firm gdzieś tam u źródła i tak używa gotowych rozwiązań jak jądro Linuxa, serwery baz danych czy serwery WWW, ewentualnie modyfikując istniejące rozwiązania. Własna dystrybucja to i tak sklejka gotowych aplikacji. Może sobie zmodyfikują jądro, pozmieniają sposób działania, ale większość aplikacji i tak pozostanie bez zmian. 2) Większość rozwiązań które wymieniłeś nie powstaje siłami jednej firmy. Np. Openstack rozwija 150 firm w tym AMD, Intel, Canonical, ... (źródło Wikipedia) 3) Bo żadnej firmy nie stać, żeby zaprojektować wszystko od nowa 4) Zresztą po co? Nie po to "stoimy na ramionach gigantów"... 5) I nie nie mówię, że rozwój ma stać w miejscu. Tak się zresztą nie dzieje. Ale jak mała/średnia firma chce się wykazać to lepiej niech się udziela w rozwoju np. gotowych rozwiązań opensource z których sama korzysta zamiast mnożyć byty w postaci nikomu nie potrzebnych paneli hostingowych (o ile istniejące mu wystarczają). Więcej w tym chwały. Mając do wyboru: 1) Dużą firmę z budżetem X korzystającą i/lub rozwijającą istniejące rozwiązania 2) Dużą firmę z budżetem X rozwijającą wszystko od zera 3) Małą firmę z budżetem X/10 korzystającą z gotowych rozwiązań 4) Małą firmę z budżetem X/10 rozwijającą wszystko od zera Ja wybrałbym w kolejności 1, 3, 2 - gdzie 2 i 3 mogłyby się zamieniać miejscami w zależności od budżetu i potrzeb. A 4 nigdy Małe/średnie firmy wciąż mają klientów ze względu chociażby na cenę, support i lokalizację. I uważam że nie ma wstydu w korzystaniu z gotowych paneli hostingowych. Każdy ma określony budżet i lepiej go wykorzystać na infrastrukturę i support niż na siłę tworzyć dział developerski do rozwijania własnego panelu.
  18. 5 punktów
    To historia z polskim akcentem w tle. Na początku XIX wieku zaledwie 22-letni James Joule formułuje prawo przemiany energii elektrycznej w ciepło... Nieco ponad pół wieku później inżynier - syn polskiego szlachcica, pracujący w Norymberdze w firmie AEG, Michał Doliwo-Dobrowolski konstruuje urządzenie, które zmienia naszą konsumecko-domową codzienność, wykorzystujące tą zależność... Cieszymy się dzisiaj z polskiego pochodzenia tego inżyniera, choć wówczas, w 1899 roku, Polski nie było na mapie - na odzyskanie niepodległości musieliśmy czekać kolejne 19 lat. Michał Doliwo-Dobrowolski nie nie wie jeszcze o tym, że zasada działania jego konsumenckiego urządzenia za kolejne sto lat przyda się do chłodzenia serwerów na całym świecie. Powiedzmy to sobie otwarcie - podsystem chłodzenia jest taki trochę mało "sexy". Rzadko się o nim mówi w kontekście serwerów. Jest, bo jest. Ani nie sprawia, że strony się szybciej otwierają, ani nie przechowuje żadnych danych... a jednak jest bardzo potrzebny, a awarie w jego obszarze mogą być bolesne. Początkującym w tematach sprzętowych, którzy zastanawiają się, czy stawiać system na sprzęcie klasy PC, czy może iść w stronę rozwiązań kasetowych - może przyda się parę ciepłych słów na temat podsystemu chłodzenia i tego, jak taki system wygląda w obudowach typu rack - zapraszam na film, jeśli nigdy nie oglądałeś tego rodzaju chłodzenia... albo jeśli nie wiesz, z czego wynika potrzeba chłodzenia wnętrza serwera, a chciałbyś się dowiedzieć. Miłego oglądania:
  19. 5 punktów
    Uf, bez tego komunikatu nic nie byłoby jasne. Dzięki, teraz już wszystko wiemy
  20. 5 punktów
    Kurcze, tyle doradców, myśleliście żeby podesłać CV do R22 na jakiegoś dyrektora strategicznego?
  21. 5 punktów
    Zatem tak, po dłuższej dyskusji na temat sposobu liczenia, rozrysował się schemat, którego poniżej podaje część (ogólny zarys) Do bazy będą trafiały domeny. Przynależność domeny do danego usługodawcy będzie sprawdza po NS'ach, w końcu na ten konkretny serwer domena zostaje wydelegowana. Aby sprawować nad tym porządek, będzie rejestr DNS konkretnych usługodawców (różne nazwy domenowe, nie zawsze jednolicie wskazują jaki to dostawca np. ns2.serwerx.pl należy do firmy Y a nie serwerx.pl). Dlaczego jeśli kupiłem konto reseller w firmie Y i w DA ustawiłem DNSY wirtualne, nie będę jako firma? Odpowiedź: TOP100 ma za zadanie też pomóc klientowi dokonać rzetelnego wyboru, nie podobało mu się w marce X idzie do marki Y (a okazuje się, że X był tylko resellerem Y, który nie miał wpływu na sprzęt i infrastrukturę, bo miał konto na sharedzie). Tym sposobem, klient został tak naprawdę w tej samej firmie. Ale ja jestem resellerem VPSów jako firma Y na moim własnym dedyku w firmie X! To nie problem, dzięki wcześniej wspomnianym rejestrowi DNSów firm, możemy wprowadzić odpowiednie zmiany i wprowadzić resellera Y jako odrębnego usługodawce, który tylko korzysta z adresów firmy X. Ważne jest, aby to było zrobione z głową, na spokojnie i bez pośpiechu.
  22. 5 punktów
    @MateuszCODE Słabo, że problemem jest dla Ciebie, że ludzie odeszli a nie nowe porządki.
  23. 4 punkty
    W tym temacie będziemy informować o wszystkich zmianach w zakresie parametrów usług, zmianach ofertowych, planowanych pracach administracyjnych. Główny serwis home.pl jest dostępny pod adresem https://home.pl Nowa platforma z nowym panelem administracyjnym jest już w fazie testów. Zapraszam na https://beta.home.pl - na betatesterów czekają wybrane usługi za darmo do końca roku oraz specjalne promocje na rejestracje domen .pl oraz .online.
  24. 4 punkty
    Forum ma z definicji skupiać fachowców, a także osoby zamierzające być fachowcami ;-) Nie zamierzamy raczej skupiać sie na wskazywaniu "jaki hosting wybrać", ale raczej jak skonfigurować odpowiednie rzeczy na serwerze, aby to czy tamto działało dobrze i elegancko. Jesteśmy otwarci również na "jakohostingowybranowców", niemniej nie będziemy ich specjalnie zachęcać - nie o to w tym wszystkim chodzi, nie takie forum chcemy uzyskać. Niebawem pojawią się narzędzia umożliwiające ocenienie usługodawców pod kilkoma kryteriami, więc z automatu tematy od "jakohostingowybranowców" ukrócą się, a docelowo być może całkowicie uda się je wyeliminować do wyłącznie pytań o specjalistyczne usługi, wymagające konkretnych parametrów lub zasobów. Powoli wspinamy się do góry dzięki między innymi moim działaniom, będę wdzięczny jeśli społeczność PiO się jakoś przyczyni do promocji tego niekomercyjnego proojektu :-)
  25. 4 punkty
    Temat jest wbrew pozorom bardziej rozległy niż piszesz, ale podjąłeś w wypowiedzi kilka ważnych kwestii. Na każdym szkoleniu konsultantów informujemy o tym, że w mailach lub na call center podpisujemy się/przedstawiamy z imienia i nazwiska, oraz przedstawiamy realne ryzyka płynące z kontaktu z klientem. Jak pokazały nasze badania (i przy okazji pokazuje ten wątek), element przedstawienia się w dużym stopniu ociepla kontakt ze strony klienta, jest to pożądane na rynku. Zresztą stosujemy ten standard od niemal 20 lat i nie zamierzamy się zmieniać. Jest jeszcze kwestia skali - przy dziennej obsłudze tysięcy zgłoszeń może się zdarzyć 1-2 klientów, którzy będą starali się wyżyć na konsultancie i od konsultanta zależy jak ta sprawa potoczy się dalej. To bardzo trudna sytuacja i jako były konsultant mogę Cię zapewnić, że zawsze mogłem w home liczyć na pomoc trenerów oraz przełożonych, ludzi z większym stażem i doświadczeniem. Nie znam sprawy koleżanki, o której wspominasz, ale gwarantuje Ci, że gdyby porozmawiała o tym otwarcie z przełożonymi - na pewno odniosłaby się do sprawy inaczej. To co określasz kontaktowaniem się prywatnie przez FB jest jak najbardziej nękaniem, na które jest odpowiedni paragraf. Takie jest ryzyko, ale klienci często sami nie wiedzą że łamią prawo - ot choćby upublicznienie wiadomości email z podpisem konsultanta jest jak najbardziej niezgodne z prawem o ochronie danych osobowych. Przerabialiśmy ten temat wielokrotnie i użytkownicy, którzy pod wpływem agresji wrzucali do sieci dane pracowników musieli je później usuwać. home.pl zawsze chroni pracowników, rozumiemy jednak że na linii firma-klient mogą pojawiać się negatywne emocje, ale pewne granice wytycza również prawo. [Adam z home.pl]
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.