Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 27.02.2019 we wszystkich miejscach

  1. 4 punkty
    Hej Dzisiaj wyszła nowa wersja DA 1.56. Z ciekawych nowości można teraz za pomocą custombuild dodać do 4 wersji PHP i mieć potem je do wybory z poziomu DA. Tym razem bez ściemy i tłumaczenia od razu dla obu szablonów: Evolution - https://github.com/regdos/DirectAdmin-Evolution-PL/releases/tag/v1.56 Enhanced - https://github.com/regdos/directadmin-enhanced-pl/releases/tag/v1.56
  2. 4 punkty
    Ja tego folkloru z premedytacją stąd nie usuwam, niech inni zobaczą z kim nie warto współpracować.
  3. 3 punkty
    To też zauważyłem. Generalnie nie uważam tego za złe biorąc pod uwagę, że sztucznie nie ograniczają, a jedynie dowalają oszczędność mocy jak tylko mocno się da, ale faktem jest że każdy świadomy administrator pierwsze co powinien zrobić to albo wywalić to jądro całkowicie, albo zrekompilować pod siebie, bo części z tych opcji podczas runtime'a nie ruszysz.
  4. 3 punkty
    Ja po kilku miesiącach samodzielnego pozycjonowania w celu szukania oszczędności - straciłem pozycje i to dość mocno. Na szczęście po trzech miesiącach działań agencji marketingowej e - p r o m w końcu zaczynam odbudowywać swoja pozycję i silnie ją gruntować
  5. 3 punkty
    Polecam zadzwonić do a f t e r w e b . p l Obecnie jedna z najlepszych firm oferujących pozycjonowanie, doradztwo, prowadzenie kampanii AdWords. A ponadto wieloletnie doświadczenie.
  6. 3 punkty
    Cześć! Zapoznaj się z naszym narzędziem - generatorem polityki prywatności udostępnianym zupełnie bezpłatnie. Masz wiele pól wyboru, gdzie zaznaczasz, w jaki sposób przetwarzasz dane osobowe itd. Tak wypełniony formularz wygeneruje Ci gotową politykę prywatności. Narzędzie jest dostępne na tej stronie - nie musisz być naszym klientem, aby móc z niego skorzystać: https://www.hekko.pl/generujpolityke.html No i koniecznie zapoznaj się z naszą prezentacją dla webmasterów dot. RODO - również MISTRZOSTWO w wykonaniu @Artur Pajkert Hekko.pl, docenione na scenie SEO/SEM. Prezentacja jest dostępna w wygodnej formie - PDF: https://hekko.pl/blog/rodo Pozdro
  7. 2 punkty
    Zależy co konkretnie chcesz ograniczać, bo ograniczenie pamięci dla poola PHP osiąga się zupełnie inaczej niż ograniczenie limitów na całego usera. Jak usługa, to warto najpierw pogrzebać w niej samej i sprawdzić czy ma jakieś ustawienie, które osiągnie to co chcesz. Jeśli nie, możesz zastosować cgroups z limitami per proces, które działa bardzo fajnie i sprytnie. Jeśli chcesz limitować całego usera czyli wszystkie jego procesy, to raczej ulimits, chociaż cgrupy również się sprawdzą. CPU nie polecam w żaden sposób ograniczać, a raczej odpowiednio ustawić priorytety i depriorytetyzować userów. Jednak jeśli chcesz, to polecam znowu cgroups, ewentualnie cpulimit, ale do niego mam sporo technicznych zastrzeżeń.
  8. 2 punkty
    Nie ma co się też dziwić, że taki tryb jest narzucony w ich jądrze - DC tego prądu mało nie biorą, walczą też o jakiś poziom ekologii więc coś kosztem czegoś. Stąd można zawsze te jądro sobie zmienić.
  9. 2 punkty
    Nie wiem, może mnie inaczej wychowano, ale dla mnie rozpoczęcie rozmowy od dzień dobry w stosunku do klienta, to nie jest jakieś sztywne odzywanie się, tylko podstawowa zasada kultury. Nie wymagam, żeby ktoś do mnie mówił "szanowni państwo" - ale skoro nie jesteśmy kolegami to pozostajemy w relacjach pan - pani, dzień dobry - do widzenia. Nie wyobrażam sobie sytuacji kiedy klient do mnie się zwraca z pytaniem per pan, a do niego walę na ty... No ale widocznie dla niektórych kultura osobista to niepotrzebny dystans. Jednakże nie to jest głównym powodem wpisu - to luźna uwaga. Wiem, że nie tylko mnie to razi. A wracając do tematu - po mojej odmowie wykonania przelewu oraz przesłania skanów dowodu (czego żądanie jest akurat jest niezgodne z prawem), miły pan z obsługi oświadczył, że aby otrzymać kod authinfo należy osobiście stawić się w firmie (po uprzednim umówieniu się przez telefon) oraz wylegitymować się na miejscu dowodem osobistym. Żart?
  10. 2 punkty
    Ja prawie od roku korzystam z @smarthost, jakość usług oraz wparcie na wysokim poziomie. Wg mnie dość ważna informacja, każde tworzone subkonto w ramach pakietu reseller ma gwarantowane zasoby, czyli limity są per konto, a nie per reseller. Limity to (dla każdego konta): - liczba maili wysyłanych: 1000 na godzinę - użycie pamięci fizycznej: 1 GB - użycie procesora: 100 jednego rdzenia procesora - liczba procesów równoległych: 32 - limit odczytu z dysku 7000000B/s
  11. 2 punkty
    Oki, dzięki serdeczne! I szczęść Boże ojcze dyrektorze 😂
  12. 1 punkt
    @MaxPan Nasz system zamówień wykrywa gdy składasz zamówienia z innych niż zwykle adresów IP. Jeżeli korzystasz z VPNa a ktoś wcześniej, z adresu który Ci przydzielony, namieszał to automatycznie zamówienie wpada w status sprawdzania ręcznego. Więc przy zamawianiu staraj się korzystać ze swojego adresu /Artur
  13. 1 punkt
    Cześć, @MaxPan możesz podać numer zamówienia? (może być tu bądź na PM). Jeżeli mamy na stronie 120 sekund a serwer się nie dostarcza to najprawdopodobniej jest to związane z tym, że zamówienie wpadło na sprawdzenie (np. zamówienie zostało złożone z podejrzanego IP, jest to pierwsze zamówienie itd) i wtedy weryfikujemy je ręcznie. W międzyczasie sprawdź proszę też swoją skrzynkę bo w takich przypadkach wysyłamy osobny e-mail. /Artur
  14. 1 punkt
    @MaxPan, w Kimsufi praktycznie zawsze będziesz miał serwer po innej osobie która zrezygnowała. W momencie gdy serwer z danej oferty jest dostępny, zazwyczaj jest to jedna sztuka po rezygnacji innego klienta. W momencie gdy złożysz zamówienie ale ktoś uprzedzi Cię ze złożeniem zamówienia i jego opłaceniem to pojawia się problem taki jak u Ciebie. Mają wtedy złożone dwa zamówienia na jeden dostępny serwer. Z opłacaniem trzeba się śpieszyć bo w przypadku Kimsufi liczy się każda sekunda. Twoje zamówienie będzie teraz oczekiwało aż będą mieli jakiś serwer z rezygnacji innego klienta. Wtedy zamiast zmieniac status danej oferty na dostępną, automatycznie zrealizują Twoje zamówienie. Zdarzyło mi się doświadczyć tego samego problemu w SoYouStart
  15. 1 punkt
    Pisałem wyżej o naszym podejściu i skąd ono wynika. Jasne, że nie każdemu może odpowiadać, ale i na to mamy rozwiązanie. Wierzymy w tę luźniejszą formę, która de facto nie wiąże się tylko z formą odpowiedzi, ale też całym spektrum komunikacyjnym firmy. Doświadczenie i dane pokazują, że to podejście procentuje i spotyka się z aprobatą u 97,3% naszych Klientów, dużo część z nich chwali nas za nie, dlatego nie planujemy zmian. U nas to też kwestia filozofii organizacji i jej misji pomagania ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Równocześnie zależy nam na luźnej atmosferze kontaktu. Nigdy nie odmówiliśmy nikomu pomocy, a już na pewno przynajmniej pochylenia się nad problemem i zaproponowania jakiegoś rozwiązania. Nigdy też nie olewaliśmy problemów Klientów, serio zależy nam, by czuli się u nas dobrze. Rozumiem, że Twoje doświadczenia z nami mogły nie być fajne, takie sytuacje raz na jakiś czas się zdarzają (bardzo rzadko, ale jednak) nawet najlepszym, a my nie jesteśmy tu wyjątkiem. Ostatecznie nie udało Ci się pomóc i zmieniłeś usługodawcę, szanujemy to, ale niech ten pojedynczy przypadek nie definiuje całości, bo to nie byłoby fair. Serwujemy nasze usługi dziesiątkom tysięcy Klientów, nie bez powodu jesteśmy dziś prawdopodobnie najszybciej rozwijającą się firmą hostingową w Polsce – robimy hosting dobrze i Klienci to doceniają. Tego się trzymajmy, nie pojedynczych sytuacji, które mogą zdarzyć się każdemu. Dzięki za rozmowę Panowie, róbmy swoje i:
  16. 1 punkt
    Kompilacją nie benchmarkuje się ani CPU and I/O z powodu niejednoznaczności kompilowanych źródeł, użytego kompilatora oraz maści czynników trzecich. Benchmark CPU czy I/O dokonuje się programami do tego służącymi, które używają tych samych kryteriów aby wygenerować sensowny wynik. GCC, który na jednym CPU użyje instrukcji SSE 4.2 żeby przyspieszyć proces translacji kodu źródłowego na binarny, a na drugim AVX2 nie jest obiektywne i w żaden sposób nie przekłada się na rzeczywistą wydajność obydwu maszyn w starciu z np. ilością requestów na sekundę nginxa. Więc nie, jeśli robisz benchmark maszyny przez puszczenie kompilacji php to robisz to źle i nie masz zielonego pojęcia o zasadzie działania benchmarków i czym się różni benchmarkowy test od kodowania wideo, obsługi requestów na socketach czy kompilacji właśnie. Jak chcesz się kurczowo trzymać swojego przykładu z samochodem to w tym momencie stwierdzasz, że samochód który maksymalnie jedzie 200 km/h jest szybszy od tego co ma na liczniku 190 km/h, a to że pierwszy dobija do dwusetki w 5 minut i przejedzie krótszy dystans w ciągu minuty niż drugi, który dobija do 190 km/h w 3 sekundy już całkowicie ignorujesz, bo nie patrzysz na żaden inny współczynnik ani sam fakt, że maksymalna prędkość może nie mieć nic do gadania w sytuacji, gdy test trwa 3 sekundy i nigdy jej nie uświadczysz. I właśnie taką zasadniczą różnicą jest np. wielkość cache L1/L2/L3 w CPU, który w kompilacji odgrywa znacznie większą rolę niż w wykonywaniu kodu już skompilowanego. To, że jedna maszyna radzi sobie lepiej z A nie oznacza, że jednocześnie radzi sobie lepiej z B, i to nawet porównując kompilację dwóch różnych projektów, a co dopiero kompilację z zupełnie innym zadaniem.
  17. 1 punkt
    Powyższe jednych gorszy inni są zachwyceni brakiem dystansu. Osobiście uważam że ględzenie obu stron na per pan/pani za każdym razem jest dość mocno sztywne i powoduje niepotrzebny dystans. Przejście na per "ty" w moim odczuciu (a miałem przyjemność gościć w siedzibie firmy osobiście ) skraca ten niepotrzebny dystans i sprawia że relacje na linii klient <=> firma mają charakter partnerski i jednocześnie bardziej przyjazny. Będąc klientem kilku firm zawsze w konwersacji oficjalnej zwracałem się do drugiej strony per pan/pani/państwo i w takiej formie otrzymywałem odpowiedź. Niejednokrotnie z teoretycznie pierdołą dwoiłem się i troiłem jak to napisać żeby być potraktowanym poważnie. Tutaj nie mam tego problemu - piszę na luzie co mi dolega ale zawsze z należnym drugiej stronie szacunkiem, no i nie ma tej sztywności i tego typowego korpo podejścia do drugiej osoby. Oczywiście są i będą osoby którym się to nie podoba i które się z powyższym nie zgadzają - ok, szanuję wasze odmienne zdanie na ten temat aczkolwiek nie do końca zgodzę się z przedstawianą argumentacją (że poważna firma MUSI się do klienta sztywnie odzywać, że to kwestia szacunku okazywanego klientowi etc itd).
  18. 1 punkt
    Drogie @OVH, bardzo proszę, zrealizujcie zamówienie 104370591, które to zostało przeze zemnie złożone i opłacone tydzień temu, a do tej pory niezrealizowane. Całkowicie rozumiem, że wasz support jest bardzo zajęty i dlatego od 6 dni nie odpowiada, aczkolwiek, będzie mi niezmiernie miło, jeśli jednak zrealizujecie moje skromne zamówienie.
  19. 1 punkt
    Jedyny problem jaki widzę po stronie hostingu, to to, że odpowiedzieli Ci jak odpowiedzieli. Mogli wytłumaczyć, że to działa jak działa od lat na wielu różnych serwerach i nic lub niewiele się z tym da zrobić. Bo to, że oprogramowanie pocztowe traktuje pocztę jako lokalną, jeśli domena jest dodana na serwerze to niestety norma od bardzo wielu lat na wielu różnych hostingach, ponoć szczególnie tych wyposażonych w DA czy cPanel, ja doświadczałem tego już kilkanaście lat temu i niewiele się w tej kwestii zmieniło. Czasem to nie zależy nawet od jakichkolwiek rekordów MX, ot, dla serwera pocztowego to poczta lokalna, więc nawet nie odpytuje jakichkolwiek DNSów. Można by blokować dodanie domen nie wskazujących na DNSy hostingu, ale to z kolei jest niepożądane przez klientów w wielu różnych sytuacjach. Idealnym rozwiązaniem byłoby, gdyby każdy serwer poczty odpytywał autorytatywne DNSy każdej domeny bez względu na to, czy domenę ma dodaną lokalnie, ale z jakichś względów twórcy oprogramowania pocztowego (przynajmniej niektórzy) tego od lat nie robią. Dla mnie, dla własnej domeny, jedynym wyjściem w takiej sytuacji, gdy domenę trzymałem jednocześnie na dwóch lub więcej hostingach, było ustawienie przekierowania, rozwiązanie nieidealne, ale przynajmniej poczta wychodziła gdzieś na zewnątrz zamiast utykać lokalnie. Co do ewentualnych nadużyć ze zbieraniem poczty z domen cudzych... trudno z tym walczyć inaczej niż po zgłoszeniu, blokować automatycznie można co najwyżej te najbardziej znane (choć zdarza się, że niektóre hostingi nie blokują nawet wp.pl czy o2.pl, a to już faktycznie nierozważne).
  20. 1 punkt
    Na domyślnym kernelu problem występuje i w ramach jednej sesji max. prędkość wysyłania to ok. 4-5 Mbps. Nie zagłębiałem się za bardzo co jest tego przyczyną, ale na debianie 9 rozwiązaniem jest zmiana kernela na linux-image-4.9.0-6-armmp . Po jego podmianie problem nie występuje i można korzystać z pełnej przepustowości down/up.
  21. 1 punkt
  22. 1 punkt
    My szeptanek nie stosujemy, wolimy marketing pełnowartościowy, pełen mięcha Co do SEO w sklepach internetowych to jest to BARDZO duże wyzwanie. Nasi specjaliści mogą jednak pochwalić się naprawdę fajnymi wynikami dla różnych branż. Czasem skok widoczność sklepów pojawiał się z miesiąca na miesiąc, czasem trzeba było poczekać dłużej i podłubać przy wielu innych elementach sklepu. Transparentnie i bez zobowiązań, zachęcam do lektury naszych case studies: https://blog.home.pl/2019/02/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-z-zywnoscia-lokalny-catering-dietetyczny-w-google/ https://blog.home.pl/2019/02/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-z-odzieza/ https://blog.home.pl/2019/01/pozycjonowanie-sklepu-internetowego-z-zabawkami/ A jakby ktoś potrzebował pozycjonowania -bezpłatna wycena jest u nas jak najbardziej dostępna - https://home.pl/reklama-internetowa/pozycjonowanie-sklepow-internetowych/
  23. 1 punkt
    Trzeba naprawdę mieć problemy z czytaniem ze zrozumieniem żeby nie widzieć co jest wyżej napisane, a mimo to wrzucać taką słabą szeptankę. I to jeszcze z konta z firmowym adresem e-mail.
  24. 1 punkt
    Co tam było, bo dopiero dzisiaj wszedłem i nie wiem, czy żałować
  25. 1 punkt
    Sam na PiO jestem od wielu lat i gdyby nie wzorowa moderacja, to forum dawno przestałoby istnieć lub było zaspamowane setkami postów szeptanek ja chociażby ten.
  26. 1 punkt
    Myślę, ze ja Tobie dałem lub "Arkadiusz" i na pewno nie za "opinię". Chyba, że zarejestrowałeś się na forum wyłącznie, żeby taką "opinię"napisać. Jeśli najstarsze i największe forum SEO dla Ciebie śmieszne to nie warto wracać do tego tematu. Pozdrawiam serdecznie
  27. 1 punkt
    Na PiO to jakiś super mod dał mi bana za napisanie opinii o hostingu. W ogóle nie patrzył na staż na forum, więc sobie darowałem te śmieszne forum.
  28. 1 punkt
    Na PIO dawno mają bana za taki "marketing". Dziecinada....
  29. 1 punkt
    Dell wkładał chyba H3x0 i ona spokojnie działają tylko jako "konektor" dla dysków nez raid sprzętowego.
  30. 1 punkt
    Generalnie RODO narzuca na Ciebie obowiązek informacyjny. Ten spełnić możesz na różne sposoby - warto przy formularzach kontaktowych itd. umieścić informację dot. administratora danych osobowych (np. coś jak klauzule na naszej stronie), możesz też utworzyć do tego oddzielną zakładkę.
  31. 1 punkt
    Piotrze ja jestem zadowolony z oferty webh, jestem z nimi od tego czasu założenia tego tematu w sumie. Postawiłem vps na direct admin z dożywotnia licencją i hula mi ten serwer jak ta lala, a ten cały zafajdany OVH który mi dwukrotnie rozwalił caly hosting i możne sie zachować tak samo jak paranoidalna u nich obsługa klienta ktora traktują jak smiecia. Webh również cenowo rozwalają, bo tu mam połowe poprzedniego budżetu z podwójna ilością zasobów. Chłopaki szybko i sprawnie odpisują na tickety albo na fejsie, przez caly okres praktycznie jeden problem z macierzą dyskowa ogarnęli w 4 godziny. Naprawdę z czystym sumieniem polecam. Dodatkowo jest tworzony obraz całego vps chyba co pol godziny, wiec jak bys cos konkretnie zwalil to z takiego obrazu przywracasz całego vps. Korzystałem na samym początku jak robiłem konfig tej maszyny kilka razy, ratuje tyłek. ( i tak usługa jest za darmo w ovh chca za to kase a przy awariach i tak to nie działa) Mają tez bardzo czytany panel do obsługi vps i teiketow w jednym. Bardzo ich polubiłem Jeśli skorzystasz z oferty to dostaniesz 20% zniżki za pierwsza wpłatę http://webh.pl/?promo=27612
  32. 1 punkt
    Takie jak zostały określone w tym wątku - w przeciwnym wypadku bym napisał 😉 Powierzchnia 30-50GB (powiedzmy min. 30GB z możliwością zwiększania). Wydajność na tyle sensowna aby bez problemu działały WP, Joomla czy PrestaShop itp. Jak było wspomniane - stabilne działanie, dostęp do wsparcia, umowy pod rodo, lets encrypt, http2, czyli takie standardowe rzeczy chyba 😉 Budżet ok. 50 zł mies. (maks. do 100 zł mies. jeśli to będzie uzasadnione parametrami i jakością obsługi).
  33. 1 punkt
  34. 1 punkt
    Co do GAME, dostęp do KVM to konieczność stosowania drogich płyt głównych dedykowanych serwerom typu Supermicro tak jak już wspomniał @Spoofy. A jak Supermicro to i pamięć RAM z ECC i procesory serwerowe z rodziny Xeon. Cena nie byłay już ta sama. W przypadku pozostałych gam, jest to jedynie kwestia płyty głównej ponieważ pamięć RAM z ECC i serwerowe procesory już tam są. Wątpię jednak aby OVH zdecydowało się kiedykolwiek na używanie w SoYouStart płyt Supermicro z IPMI bo wtedy znacząco obniżą korzyści z przejścia do OVH.
  35. 1 punkt
    KVM nie jest potrzebny do niczego mając tryb rescue. Administrator który zna się na swojej robocie wie o istnieniu takich rzeczy jak /proc/last_kmsg (ew. pstore) i nie potrzebuje bezpośredniego dostępu do konsoli. I to zakładając, że chcesz znać przyczynę problemu, bo zwykłe "kernel nie wstaje" załatwia grub fallback.
  36. 1 punkt
    mojecudownelata.pl Idealna domena z ruchem na bloga lub portal o tematyce naszego dzieciństwa, wypomnień lub lat młodości. W latach 2012-2015 pod domena umieszczony był portal społecznościowy o właśnie takiej tematyce Moje Cudowne Lata. Później domena przekierowywała na portal o podobnej tematyce a obecnie przekierowuje na portal zakupów online. Domena zarejestrowana w OVH ważna do 10.12.2019. Link do aukcji: https://www.aftermarket.pl/bid.php?id=2435820 Cena 2000 zł Rozważę wszystkie rozsądne propozycje. W razie pytań proszę pisać e-maila na adres pt77(małpa)interia.pl
  37. 1 punkt
    Jedyna sensowna odpowiedź w tym temacie. Reszta chyba nigdy WordPressa na oczy nie widziała ;)
  38. 1 punkt
    Jeśli postawi po prostu NGINX to jak najbardziej na wiele się to nie zda aczkolwiek takie rozwiązanie daje już możliwość cięcia req przed apache'm czy chociażby można zastosować gotowe rozwiązanie o nazwie vDDoS. Co do blokowania "wyżej" to na dobrą sprawę jedyne co możesz robić to limity per Source adres (możesz to również limitowac per konkretne żądanie) a cała resztę typu weryfikacja chociażby przez JS'a musisz już ogarniać z samego proxy. Reasumując według mnie w przypadku protokołu http nie ma sensu ciąć tego wcześniej niż proxy to nie jest atak L4 z którym przeciętny serwer z rurką 1gbps by sobie sam nie poradził .
  39. 1 punkt
    Jak dokładnie wygląda atak? Jak wygląda access log strony? Większość ataków na wordpressa które u nas widzimy to odwołania np. do pliku xmlrpc.php, admin-ajax.php, czy też wysyłany jest jakiś POST na podstronę. Wówczas można dopisać odpowiednie regułki do .htaccess i próbować coś wyblokować. Jeśli ten ruch nie spowoduje odpalenia procesów PHP na koncie to obciążenie będzie znikome (chyba, że wówczas coś innego w infrastrukturze dostawcy nie wytrzyma). Fakt, czasami można zablokować kawałek normalnego ruchu w ten sposób. Ale lepiej zablokować 1% użytkowników i mieć sprawnie działającą stronę, niż aby 100% użytkowników nie mogło wejść
  40. 1 punkt
    Szczerze mówiąc to ja też miałem dobre zdanie, dopóki nie pojawiły się problemy, z którymi support sobie radzi czasem bardzo słabo. Tak długo jak wszystko Ci działa i masz pojedyncze usługi przy których nic nie zmieniasz to raczej problemu nie będzie, chyba że Cię na przykład dopadnie tak jak mnie kiedyś problem z przedłużaniem domen który trwał kilka dni i przez kilka dni przez tą kwestię miałem domenę zawieszoną.
  41. 1 punkt
    Czy dziś nie jest niedziela handlowa ?
  42. 1 punkt
    Miałem się nie odzywać, ale widzę, że to nie jest jednostkowy problem 😉 Moje ostatnie pół roku z firmą OVH wyglądało tak: - przez problem z systemem rejestracji domen straciłem bezpowrotnie dwie domeny, które chciałem w ovh zarejestrować, support nic sobie z tego nie zrobił (nawet nie padło przepraszam), napisałem reklamację na support, padło przepraszam i tyle - na przepraszam czekałem w sumie prawie 3 tygodnie. - był problem z odnowieniami domen, nie dało się tego zrobić, domena klienta wygasła i nie mieliśmy możliwości jej odnowić w zasadzie przez 3 dni. - SYS: padło api i nie dało się przenosić adresów. Dzwoniłem do Kanady, problemu przez telefon nie załatwili, odpisali tydzień później że nie mieli czasu, ale że problem już rozwiązany. W międzyczasie, nazajutrz, jak się już zaczęło dać przenosić to naliczyło mi kilkukrotnie opłaty za nieudane przenosiny dla dodatkowych adresów IP, opłaty udało się znieść w zasadzie w przeddzień blokady usług po 3 dniach czekania na reakcję supportu, przy przedłużaniu nadal naliczało za jeden adres, ponagliłem support w tej sprawie tydzień temu i nadal nie jest chyba załatwione... Więc w zasadzie wychodzi na to, że jak wszystko działa to jest dobrze, ale jak zacznie się coś sypać i trzeba wsparcia supportu to może być katastrofa.
  43. 1 punkt
    Trzeba zaktualizować, bo aż wstyd ;-) Od ostatniej aktualizacji zebrano dodatkowo 920zł Bilans wynosi zatem 1341,10zł Stan na 29.10.2017r. 13:35 W imieniu wszystkich "ojców" forum, a zwłaszcza we własnym - serdecznie dziękuję. Gwoli wyjaśnienia, z uwagi na pojawiające się pytania - składki są nieobowiązkowe, nie wystawiamy na nie faktur VAT i są to środki w całości przeznaczone na rozwój i funkcjonowanie forum. Kwoty które wpłacacie, będą spożytkowane na funkcjonowanie, promocję i zasoby niezbędne do poprawnego funkcjonowania naszej społeczności, o których będziecie informowani. Jest to jeden z powodów, dla których na forum nie posiada i nie będzie posiadało żadnego sponsora, nie zawiera żadnych reklam oraz nie jest zorientowane na żadną konkretną firmę lub firmy hostingowe.
Tablica liderów jest ustawiona na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.