Skocz do zawartości

Piotr GRD

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Piotr GRD w dniu 6 Sierpnia 2019

Użytkownicy przyznają Piotr GRD punkty reputacji!

Reputacja

26 Excellent

Ostatnie wizyty

751 wyświetleń profilu
  1. Czy ludzie naprawdę nie mają podzielnej uwagi? I gdy zdarza się jakiś jeden ważny temat, to inne dla nich zupełnie przestają istnieć? Pytam, bo dziś na portalu z wiadomościami, który akurat jako ulubiony zazwyczaj wieczorem przeglądam, JEDNA wiadomość dotyczyła silnego wiatru przewracającego drzewa, a WSZYSTKIE pozostałe dzisiejsze wiadomości dotyczyły wirusa lub sytuacji/decyzji bezpośrednio z wirusem związanych. Czy nic innego się dziś w Polsce i na świecie nie wydarzyło? Czy też media stwierdzają, że o niczym innym nikt nie chce czytać? Na tej samej zasadzie niezrozu
  2. Ja też jestem zaskoczony. Takim podejściem do sprawy, że odbywa karę za jedno, a jeszcze dołożyć coś chcą mu za inne przestępstwa. Skradziono mi kiedyś radio z samochodu (plus wybicie szyby). Po jakimś dłuższym czasie otrzymałem informację, że sprawca został wykryty, a i owszem, ale że otrzymał już karę za ileś innych podobnych przestępstw, więc za moje radio, czyjeś lusterka, jakieś kołpaki, jakiś zderzak od drogiego samochodu itp. (wymienionych było ileś kolejnych odnotowanych przestępstw potraktowanych łącznie) karany już nie będzie...
  3. Jeśli nie zaktualizujecie oprogramowania (firmware) niektórych dysków SSD od HP (20 modeli, m.in. HPE ProLiant, Synergy, Apollo, JBOD D3xxx, D6xxx, D8xxx, MSA, StoreVirtual 4335, StoreVirtual 3200) z oprogramowaniem starszym niż HPD8, "umrą" one po 32 768 godzinach pracy (3 latach 270 dniach 8 godzinach), utracone też zostaną zapisane na nich dane. Wynika to z odkrytego niedawno błędu w oprogramowaniu tych dysków. Jeśli posiadacie takie dyski, sprawdźcie ile godzin już przepracowały, jeśli blisko 32 tysiące, spieszcie się z aktualizacją albo czasowo je wyłączcie. Biulet
  4. A czy ktoś zaczął od sprawy podstawowej, tzn. czy plik "/jscripts/sceditor/editor_plugins/undo.js" w ogóle istnieje? Pytam, bo pobrałem paczkę MyBB 1.8.21 i widzę, że w niej nie ma takiego pliku. To znaczy jest, ale w folderze o innej nazwie: "/jscripts/sceditor/plugins/undo.js". Być może szogun ma inną wersję MyBB, w której jest ciut inna struktura folderów i tam istnieje folder "editor_plugins" i faktycznie problem jest z błędnie przypisanym mime_type. Ale prędzej obstawiałbym, że w nadrzędnym dokumencie jest błąd w odwołaniu do tego pliku (folderu), a co
  5. Rozdział drugi: DOMAIN NAME: nets.pl 's billing period had finished created: 1998.10.14 13:00:00 last modified: 2018.10.14 01:38:29 expiration date: 2019.11.12 13:00:00 Oznacza to, że również domeny klientów wykorzystujących serwery nazw dns1./dns2. nets.pl nie są dostępne. Bardzo zachęcające do dalszej współpracy...
  6. Możliwe, że twój edytor wprowadza niedozwolone znaki, szczególnie jeśli używasz jakiegoś wymyślnego edytora tekstu w systemie Windows. Przykładowym problemem jest stosowanie kodowania UTF-8 z tzw. BOM (byte order mark), czyli dodatkowe "niewidzialne" bajty na początku pliku. Zapisując plik upewnij się, że stosujesz czyste kodowanie ANSI.
  7. Nie. To nie znaczy, że plik jest niewidoczny. Taki błąd najczęściej oznacza błąd składni w .htaccess (lub zawarcie w nim niedozwolonej komendy).
  8. Wprawdzie OVH to duży podmiot na rynku domen i jego polityka cenowa ma wpływ na politykę cenową innych, ale nie sądzę, aby w grupie firm oferujących domeny *.pl po 55-60zł (brutto) nastąpiły jakieś duże zmiany, według mnie raczej będą usatysfakcjonowani tym, że nic nie robiąc tak jakby "awansują" pod względem konkurencyjności cenowej. Do myślenia może ten krok dać moim zdaniem głównie dwóm najtańszym rejestratorom, którzy jako jedyni do tej pory próbowali konkurować z OVH z ceną poniżej 50zł (brutto).
  9. Piotr GRD

    Opinie o nazwa.pl

    Najwyraźniej dla thekrzos zachowanie swojego numeru konta dla siebie, nie udostępnianie go Nazwie, jest warte więcej niż te grosze do zwrotu. Mam podobne podejście, zazwyczaj udostępniam - czy to firmom, czy to urzędom i jakimkolwiek instytucjom - tylko to, co absolutnie konieczne i uzasadnione. Tutaj nie ma uzasadnienia dla podania numeru konta Nazwie, thekrzos zrzeka się tych drobnych pieniędzy na rzecz Nazwy, więc powinni je sobie wewnętrznie przeksięgować i całe konto klienta wraz z wszelkimi danymi usunąć. Uleganie w takich sytuacjach moim zdaniem nie jest dobrym rozwiązaniem (indywidualn
  10. Dziwne zjawisko z tej firmy. Próbowałem przez miesiąc. Bez skutku, żadnej reakcji, żadnej odpowiedzi, ani (choćby milczącego) załatwienia sprawy, ani nawet słów w rodzaju "wypchaj się, nie zajmiemy się tym", zupełnie nic. Mogłem pisać ja (webmaster), mógł pisać bezpośrednio sam płacący im klient - nic, cisza. Przenosiny uzależnione będą od decyzji klienta. Na razie wykorzysta do końca już opłacony roczny okres (wspomniany wymagający interwencji problem nie jest krytyczny, usługa generalnie działa). Potem - jak na razie - skłania się ku przeprowadzce. Największym wyzwaniem może być
  11. Od siedmiu dni próbuję bezskutecznie skontaktować się z obsługą Nets.pl / eBoss.pl Wysłałem już w sumie cztery wiadomości email, pisałem na trzy adresy w domenie @ cdnlinux.com (w tym te podawane jako kontaktowe po zalogowaniu w panelu klienta), wysyłałem SMS na wskazany numer telefonu (ale z darmowej bramki SMSowej, więc nie mam pewności czy doszedł). Nazwijcie mnie dziwakiem, ale nie lubię telefonować i nie będę tego robił, w przypadku usług internetowych za właściwe uważam internetowe formy kontaktu takie jak email, forum, systemy wiadomości wewnętrznych czy "ticketów".
  12. Były w przeszłości okresy, że - z powodów technicznych - nie było kontaktu mailowego z obsługą Gnum, poczta nie dochodziła. Jeśli więc ktoś miał nieprzewidzianą sytuację wymagającą kontaktu z obsługą, mogło się zdarzyć, że nie uzyskał pomocy na czas. Panel zarządzania domenami Gnum zawierał pewne błędy, więc sytuacje wymagające interwencji obsługi mogły się zdarzać. Często też nie wychodziły z Gnum żadne automatyczne maile, np. te przypominające o zbliżaniu się terminu wygasania domeny, trzeba było więc samemu tego pilnować, jeśli ktoś zdawał się wyłącznie na automatyczne przypomnienia, mógł s
  13. Ja też, robię to regularnie, dlatego też wiem o tym wspomnianym przez Ciebie spamie przychodzącym od miesięcy. W przeciwnym razie bym Ci o tym nie napisał. ; ) Dziś nawet wiadomość z NASKu dotycząca transferu domeny trafiła w pierwszej skrzynce GMail (dedykowanej dla domeny) do odebranych, a po automatycznym przekazaniu na drugą skrzynkę GMail (moją zbiorczą) już do spamu... Inne mniej lub bardziej ważne rzeczy też tam trafiają, choć GMail ponoć sprawnie spam sortuje. Nie ma nic idealnego niestety, folder spam trzeba przeglądać.
  14. @ Pawel_15 To trwa już kilka miesięcy. Dostałem to na kilka istniejących adresów email, a w domenach, na których mam włączony 'catch-all', na kilka lub kilkanaście nieistniejących losowych adresów. Oczywiście u większości usługodawców pocztowych ląduje prawidłowo w spamie.
  15. Jedyny problem jaki widzę po stronie hostingu, to to, że odpowiedzieli Ci jak odpowiedzieli. Mogli wytłumaczyć, że to działa jak działa od lat na wielu różnych serwerach i nic lub niewiele się z tym da zrobić. Bo to, że oprogramowanie pocztowe traktuje pocztę jako lokalną, jeśli domena jest dodana na serwerze to niestety norma od bardzo wielu lat na wielu różnych hostingach, ponoć szczególnie tych wyposażonych w DA czy cPanel, ja doświadczałem tego już kilkanaście lat temu i niewiele się w tej kwestii zmieniło. Czasem to nie zależy nawet od jakichkolwiek rekordów MX, ot, dla serwer
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.