Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o home.pl


mariaczi
Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o home.pl? Jeśli szukasz hostingu w home.pl, serwerów w home.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w home.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Opisana sytuacja miała miejsce przed weekendem. Cóż, atakujący nie oszczędzał nikogo bo trafiło się nawet popularnym HRejterom :) Z naszej strony podjęliśmy działania, które zminimalizowały ryzyko przejścia na docelowy adres z wyłudzaniem danych. Wiadomości były systematycznie blokowane, a filtry antyspamowe aktualizowane.  Aktualnie opisane powyżej zjawisko już nie występuje.

 

Pozdrawiam

Adam [home.pl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie: Pan Marcin po 8 latach szefowania odchodzi, będzie na stanowisku do końca roku, nie podał info gdzie się wybiera i oficjalnie niczego nie skomentował - wspomniał tylko, że będzie prowadził "nową biznesową przygodę". 

 

Poza tym w artykule nic się ciekawego nie znajduje poza ogólnikami na temat funkcjonowania home.pl i ich wyników.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@home_pl tak żeby Wam nie było nudno, pozwolę sobie podbić tematy. Rok 2020 mija, pewne rzeczy gdzieś tam mogły być zaplanowane na 2019 i chyba się nie udało ;)

 

1. Jak wygląda kwestia uruchamiania cloudflare dla domen? Temat na tapecie od 2013 roku ponoć ;)

 

2. Czy w związku z moją wypowiedzią do której odnieśliście się tu: 

 są już jakieś wnioski, pomysły, zmiany?

 

3. Czy planujecie podobnie jak 99% firm konkurencyjnych na polskim rynku uruchomić możliwość samodzielnego/bezpłatnego instalowania własnego SSLa czy nadal będzie to płatne, długotrwałe i uciążliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 14.12.2018 o 13:43, home_pl napisał:

Przekazałem Twoją opinię jak to powinno działać do odpowiedniego działu. Czy się uda? Zobaczymy. Na 2019 rok mamy kilka ważnych "kamieni milowych" w temacie obsługi.

 

9 minut temu, home_pl napisał:

Przekazałem twoje pytania do osób odpowiedzialnych za

 

Hmmm czy tylko ja mam wrażenie Déjà vu  ...

Rok temu to samo 🤐

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mion Wiem, jak to wygląda i również dałem znać odpowiednim osobom, że z mojej strony taka kopypasta też nie będzie mile widziana ;) Zmobilizowałem kogo trzeba i czekam na odpowiedź. Nie chcę posługiwać się datami i rzucać teksty oraz gwarancje bez pokrycia. W naszej firmie prowadzimy równolegle kilkadziesiąt projektów, a hosting internetowy traktujemy bardzo poważnie. To na czym jednak nam zależy to stabilny rozwój wszystkich obszarów technologicznych. Dla jednych firm hosting jest jedyną usługą, którą obsługują i rozwijają. U nas hosting jest jednym z ponad 80 usług w portfolio, co nie znaczy, że nic się w nim nie dzieje - przykład z wdrożeniem wsparcia HTTP/3 jest tego najlepszym dowodem. To nie ostatni krok z naszej strony, który powinien wpłynąć pozytywnie na działanie usług.

 

Musimy jednak zachować pewien balans między tym, co możemy wprowadzić na szerszą skalę i co będzie odczuwalne przez dziesiątki tysięcy klientów, a co przyda się tylko pewnej grupie użytkowników. Nie jest to łatwe, bo obie grupy mają różne potrzeby, a każda z tych potrzeb ma inny wpływ na funkcjonowanie platformy.  Jedną i drugą grupę bardzo cenimy i na pewno będziemy dążyć do tego, aby zwiększać jakość usług oraz wprowadzać nowe produkty, odpowiadające na ich potrzeby.

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, home_pl napisał:

Nie chcę posługiwać się datami i rzucać teksty oraz gwarancje bez pokrycia. W naszej firmie prowadzimy równolegle kilkadziesiąt projektów, a hosting internetowy traktujemy bardzo poważnie

Spoko.. ,Jednak Spój to z innej strony ROK temu ktoś pytał o coś. To mimo wszystko dosyć długi okres czasu na rozpatrzenie negatywne|pozytywne danego wnioski - Nie sądzisz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, home_pl napisał:

Nie chcę posługiwać się datami i rzucać teksty oraz gwarancje bez pokrycia. W naszej firmie prowadzimy równolegle kilkadziesiąt projektów, a hosting internetowy traktujemy bardzo poważnie. To na czym jednak nam zależy to stabilny rozwój wszystkich obszarów technologicznych. Dla jednych firm hosting jest jedyną usługą, którą obsługują i rozwijają.

 

Powiem tak - rozumiem że traktujecie poważnie etc etc... ale jeszcze niedawno pisałeś o tym że nie da się czegoś zaplanować na bieżący miesiąc, a w przypadku takiego cloudflare gdzie jesteście jedyną firmą w Polsce która jawnie go nie wspiera mówimy o siedmiu latach. To chyba dość dużo czasu, zwłaszcza że jak twierdzisz hosting traktujecie poważnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@theqkash @Mion Rozumiem Was w 100%, dlatego pozwoliłem sobie wasze zażalenia przekazać ponownie do analizy ;) Ubolewam tylko nad faktem, że nie mogę Wam przekazać bardziej optymistycznych wieści tu i teraz.

 

A już na marginesie - jak bardzo zyskałaby w Waszych oczach nasza oferta, gdyby integracja z CF była dostępna? Które korzyści są - z waszej perspektywy, czyli osób obsługujących swoich klientów, konfigurujących strony/serwisy - dla Was kluczowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, home_pl napisał:

Które korzyści są - z waszej perspektywy, czyli osób obsługujących swoich klientów, konfigurujących strony/serwisy - dla Was kluczowe?

 

Z mojego punktu widzenia wyłączenie wymuszania podpinania domeny na Wasze DNSy żeby strona/poczta mogły działać poprawnie jest najbardziej kluczową rzeczą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Cytat

Cytat z pomocy home.pl

"WAŻNE! Poprawną nazwę użytkownika uzyskasz podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta home.pl. Sugerujemy kontakt e-mail przez formularz kontaktowy."

@home_plJak Wy to robicie, że czekam już 24 godziny na coś, co albo powinno być wyświetlane w panelu, albo odpowiedź nie powinna zająć więcej niż 30 minut? Troszkę powagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
W dniu 10.01.2020 o 11:10, home_pl napisał:

Po prostu nie ma on obecnie priorytetu, który pozwoliłby mi na napisanie "tak będzie w tym miesiącu". Przekazałem jednak temat do osoby odpowiedzialnej za rozwój i zobaczymy jak potoczy się to dalej.

 

Mija kolejny rok. Czy osoba odpowiedzialna za rozwój wskazała jakikolwiek termin kiedy w temacie możliwości integracji z CloudFlare nie będziecie odbiegać od praktycznie całej konkurencji?

 

 

 

Czy udało się zlokalizować cokolwiek w temacie problemów z wydajnością ssh i praktycznie niedziałającym na większych zbiorach danych WebFTP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, theqkash napisał:

 

Mija kolejny rok. Czy osoba odpowiedzialna za rozwój wskazała jakikolwiek termin kiedy w temacie możliwości integracji z CloudFlare nie będziecie odbiegać od praktycznie całej konkurencji?

 

 

 

Czy udało się zlokalizować cokolwiek w temacie problemów z wydajnością ssh i praktycznie niedziałającym na większych zbiorach danych WebFTP?

 

Cześć,

 

Przekazałem Twoje pytania do odpowiedniego działu. Jak tylko otrzymam odpowiedzi - wrócę i opiszę jak wygląda status tych zgłoszeń.

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, spex napisał:

Pytanie, czy do obsługi na home.pl poczty potrzebuję u nich obsługiwać cały ruch DNS, czy wystarczy sam rekord MX, który będzie wskazywał serwery home.pl?

 

Dlatego właśnie moje pytanie.

 

Dotychczas brak rekordów DNS skierowanych na serwery home = brak możliwości uruchomienia poczty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, home_pl napisał:

 

Cześć,

 

Przekazałem Twoje pytania do odpowiedniego działu. Jak tylko otrzymam odpowiedzi - wrócę i opiszę jak wygląda status tych zgłoszeń.

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]


15 grudnia 2020 przekazał Pan pytania dotyczące domen/CF do ponownej analizy. Ufam, że w tak profesjonalnej firmie jak home_pl, analiza została rzetelnie wykonana i oczekuje na Pańską publikację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@spex Do obsługi poczty wymagana jest domena na DNS.

 

@Tom X Rozgraniczmy dwie kwestie :)  - przekazanie sugestii do wzięcia pod uwagę przy aktualizacji usług jest czymś innym niż weryfikacja bieżących projektów, które są brane pod uwagę pod kątem wdrożenia w najbliższym czasie. W przypadku sytuacji sprzed roku mowa tutaj o tej pierwszej kwestii. Postaram się po długim weekendzie uzyskać opinię na temat pytań zadanych przez @theqkash, aby przekazać Wam konkrety. Brak informacji lub aktualizacji tego wątku wynika m.in. ze zmian strukturalnych w firmie oraz dodatkowych projektów wewnętrznych, które pojawiły się w ostatnich miesiącach. 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, home_pl napisał:

Brak informacji lub aktualizacji tego wątku wynika m.in. ze zmian strukturalnych w firmie oraz dodatkowych projektów wewnętrznych, które pojawiły się w ostatnich miesiącach. 

 

Ale wiecie, że każdego roku to coraz bardziej zabawnie brzmi? 
Z premedytacją zadaję to pytanie co roku i co roku dostaję jakąś wymijającą odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.